Haluaisin tietää teiltä naisilta kuinka paljon tuollaiset baarissa tapahtuvat "säädöt" merkitsee teille. En ole varma minkä ikäisiä naisia tällä palstalla on, sillä itse olen parikymppinen mies ja varmaan samanikäisiltä naisilta olisi kiva kuulla mielipiteitä. Myös kaikilta muiltakin jos jotain kommenttia on antaa. :)
Jos sinä suutelet ja tanssit jonkun miehen kanssa baarissa, mutta sitten joko sinä tai tämä mies joutuu poistumaan paikalta niin ettei keretä mitään yhteystietoja vaihtaa niin ajatteletko tätä miestä paljonkin jälkikäteen vai onko tälläiset tapaukset vain sellaisia *no olipa edes joku jota nuolla kun ei muutakaan tekemistä ollut* ja ne sitten unohdetaan jo seuraavana aamuna vai miten on?
Itselläni oli tuossa joku aika sitten baarissa tälläinen säätö missä jonkun naisen kanssa tanssittiin ja aika kiihkeästi myös suudeltiin, mutta jouduin sitten poistumaan enkä kerennyt mitään yhteystietoja vaihdella ja olenkin tässä nyt miettinyt mitäköhän se nainen tai yleensä edes naiset tälläisestä ajattelee. Olinko vain yksi monista jota siellä nuollaan vai ajatteleekohan tämäkin nainen enemmän sitä tapahtunutta. Itseäni vähän harmittaa kun tämä nainen vaikutti todella mielenkiintoiselta ja erilaiselta joten tulee tässä paljonkin pohdittua mitä tämä nainen ajattelee tai mitä se tapahtuma merkitsi hänelle.
Olen vain kuullut siitä miten monilla parikymppisillä naisillakin on ollut kymmeniä ellei satoja miehiä joita baareissa nuollaan ja ne on vain sellasta "pikkukivaa" mikä sitten unohtuu myös nopeasti. Merkitseekö suutelu mitään vai onko se nykyään vähän sama kuin kättely mitä voidaan tehdä vähän jokaiselle? Kai tämäkin riippuu naisesta, mutta sellaiset naiset jotka voisitte kuvitella itsenne suutelemassa miestä baarissa niin miten te ajattelette nämä tilanteet.
Baari "säätöjen" merkitys?
118
24161
Vastaukset
- kkkkat_
Noh sehän nyt riippuu ihan tapauksesta. Jos sälli on ollut erityisen mukava ja hyvännäköinen ja on ehditty jutella sen verran että on jollain lailla kolahtanu ni kyllähän sitä saattaa harmitella ja toivoa että joskus vielä yöelämässä törmättäisiin (näinkin on käynyt!). Ei niiden perään jäädä kyllä sen ihmeemmin itkemään ja surullista mutta totta - ainakin omalla kohalla suurin osa baarisäädöistä on nimenomaan vain säätöjä. Kännissä tekee mieli pussailla ja sit pussaillaan jee. That's it.
- jaaha...
Eikö naisen kanssa pussaaminen olis paljo helpompaa ja turvallisempaa? Ei taida montaa heteronaista löytyä joka ei olis kännissä nuollu toisen naisen kans.
- Sanji1
jaaha... kirjoitti:
Eikö naisen kanssa pussaaminen olis paljo helpompaa ja turvallisempaa? Ei taida montaa heteronaista löytyä joka ei olis kännissä nuollu toisen naisen kans.
Mikset itse pussaile miehiä?
En osaa sanoa niistä, jotka huvin vuoksi pussailee muita naisia, mutta jos ei ole seksuaalista kiinnostusta omaa sukupuolta kohtaan, ei se tyydytä tai jännitä samalla tavalla, kuin miehen suutelu. - jaakoppijooseppi
Sanji1 kirjoitti:
Mikset itse pussaile miehiä?
En osaa sanoa niistä, jotka huvin vuoksi pussailee muita naisia, mutta jos ei ole seksuaalista kiinnostusta omaa sukupuolta kohtaan, ei se tyydytä tai jännitä samalla tavalla, kuin miehen suutelu.Sitä niinkuin vaan etsitään jännitystä sun muuta pervostelua.. Eikö ole Raamattua luettu sen vertaa että avioliitto ensin ja jännitykset sekseineen sitten?
- The Kisser
jaaha... kirjoitti:
Eli naisena tykkään pusutella miehen kaa!!!
- tt
jaakoppijooseppi kirjoitti:
Sitä niinkuin vaan etsitään jännitystä sun muuta pervostelua.. Eikö ole Raamattua luettu sen vertaa että avioliitto ensin ja jännitykset sekseineen sitten?
aina täytyy mennä vetää lärvit ja nualeskella kaikkii minkä ehtii
- pusutellaan
jaaha... kirjoitti:
Olen pussaillut naisten kans baaris,en tiedä mikä siinä on.Naisilta saa helpommin pusuja,olen hetero.
tt kirjoitti:
aina täytyy mennä vetää lärvit ja nualeskella kaikkii minkä ehtii
tulee ja hyppykuppa ja kurkkumätä jaiks
- uskonnoton
jaakoppijooseppi kirjoitti:
Sitä niinkuin vaan etsitään jännitystä sun muuta pervostelua.. Eikö ole Raamattua luettu sen vertaa että avioliitto ensin ja jännitykset sekseineen sitten?
nepä on hörhöille ne raamattulöpinät. mikä siinä on niin vaikea huolehtia omista asioista eikä tyrkyttää niitä jumalasatuja joka paikassa? uskovaishörhöt ovat kaiken pahan alku ja juuri.
- hehheheheh
jaaha... kirjoitti:
HAIHAIHAI!!! D:
http://www.fatalfailblog.com/2/post/2009/11/real-shark-attack-photos-pics-pictures.html - tt
The Kisser kirjoitti:
Eli naisena tykkään pusutella miehen kaa!!!
naiset on söpöjä
- tt
jaaha... kirjoitti:
kielisuutelma on paras
- outo kysymys
tuo nyt riipu ihan siitä naisesta, kuinka usein hän tuollaista harrastaa ja olitko sinä jotenkin erikoinen hälle.
- tuulentuppuraa
No itse en nuoleskele baarissa ketään, mutta jos nuoleskelisin tuohon malliin ja mies katoaisi samana iltana näköpiiristä, niin tuskin se mieleen kaivertuisi, ellei sitten olisi ennestään tuttu henkilö tai jotain muuta säpinää ollut jo aluksi.
- 2kymppinen
ei niitä jälkikäteen mietitä. unohtuu kuin tuhkatuuleen.
- omamielipide
Omassa tapauksessani en baarissa nuoleskele tuntemattomien kanssa(eli joku alkaa tanssimaan kanssani ja sitten ilman mitään keskustelua alkaisi suudella. EI NÄIN.)
Mutta niin kuin muiden vastauksista näkyy, niin tapauskohtaistahan se on. Mutta jos olen jo jutellut jonkin aikaa miehen kanssa ja jonkin näköistä sähköä välillä on, suutelu on ihan jees ja ehkä jää harmittamaan, jos ei yhteystietoja saanut. Toisaalta siinä olen samaa mieltä muiden kanssa, ettei sitä kauaa kyllä surra. Alle päivän sanoisin.. Uusia miehiä tulee kuitenkin aika nopeasti.- tyttön3n
Itse sinkkuaikoina saatoin suudella baari-illan aikana yhtä jos toistakin:). Suutelu on kivaa, ja thats it! Se ei välttämättä merkkaa mitään, itselle se oli keino hakea läheisyyttä jota en muuten saannut;D. En siis harrastanut yhden yön juttuja juurikaan, ja sinkkuna ku on ni kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä... ja mikäs sen parempi keino ku tanssiessa lähekkäin suudellessa ^^. Ja turvallisempaa kuin yhden yön jutut :D
Itse olen nyt 23wee. - dallinna
tyttön3n kirjoitti:
Itse sinkkuaikoina saatoin suudella baari-illan aikana yhtä jos toistakin:). Suutelu on kivaa, ja thats it! Se ei välttämättä merkkaa mitään, itselle se oli keino hakea läheisyyttä jota en muuten saannut;D. En siis harrastanut yhden yön juttuja juurikaan, ja sinkkuna ku on ni kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä... ja mikäs sen parempi keino ku tanssiessa lähekkäin suudellessa ^^. Ja turvallisempaa kuin yhden yön jutut :D
Itse olen nyt 23wee.tiesitkö, että maksulliset naiset eivät anna suudella kun se on niin henkilökohtaista, mutta jalkoväli touhuille ei ole niin nöpänuukaa..
- 45469hj
dallinna kirjoitti:
tiesitkö, että maksulliset naiset eivät anna suudella kun se on niin henkilökohtaista, mutta jalkoväli touhuille ei ole niin nöpänuukaa..
Minä en ainakaan tiennyt, mistäs sinä sen tiedät? Luulisi että antavat pussata jos rahaa siitä annat, tai ehkä sun henki haisee niin kuvottavalle?
- Sopimatonta käytöstä
45469hj kirjoitti:
Minä en ainakaan tiennyt, mistäs sinä sen tiedät? Luulisi että antavat pussata jos rahaa siitä annat, tai ehkä sun henki haisee niin kuvottavalle?
Silloin kun minä kävin ravintolassa tanssimassa ja joku olisi ruvennut suutelemaan kesken kaiken ,niin
olis portsari tullut ja ohjannut herran ulos saman tien.
Tytön mainehan siinä oli kysymyksessä.
Tyttö olisi varmaan antanut korvatillikan pojalle. ; ))) - siitähän
Sopimatonta käytöstä kirjoitti:
Silloin kun minä kävin ravintolassa tanssimassa ja joku olisi ruvennut suutelemaan kesken kaiken ,niin
Tyttö olisi varmaan antanut korvatillikan pojalle. ; )))onkin jo yli 20 vuotta kun ravintolassakävijöillä oli vielä jotakin tapoja. Nyt pelisääntöjä ei enää ole eikä muutenkaan mitään järjestystä. Onko hyvä niin?
- adalfiiina
tyttön3n kirjoitti:
Itse olen nyt 23wee.eli on joskus sinkkuaikoina tuo baarissa suutelu ollut enemmän sellaista läheisyyden hakemista. Mies on siksi unohtnut aika nopeasti, kun se ei merkinnyt mitään.
- Flirttiä.
Sopimatonta käytöstä kirjoitti:
Tyttö olisi varmaan antanut korvatillikan pojalle. ; )))Pussailu on pussailua. Eikä siitä baarissa tehdä niin isoa numeroa. Eri juttu jos käy rehveillä. En itse ole ainakaan koskaan pitkään pohtinut noita jälkeenpäin. Eli kyse on enemmänkin siitä paljonko ja mitä juttelitte.
- Kummallistapussailua
tyttön3n kirjoitti:
Itse olen nyt 23wee.Tuossa joku sanoi, että suutelu antaa läheisyyttä ja on turvallisempaa kuin yhden yön suhteet.... Missä mielessä turvallisempaa? Ainakin sukupuolitaudit tarttuvat tasatarkkaan yhtä helposti suun limakalvoille kuin sukupuolielimiin?
Outoa, jos joku vain huvikseen suutelee, aivan kuin verrattavissa siihen, että kaivaa nenäänsä tai haaruksiaan. - Izmael
45469hj kirjoitti:
Tautien takia näin. Ei ole vielä keksitty kortonkia pussailua varten.
- TURKOOSI TYTTÖ
siitähän kirjoitti:
onkin jo yli 20 vuotta kun ravintolassakävijöillä oli vielä jotakin tapoja. Nyt pelisääntöjä ei enää ole eikä muutenkaan mitään järjestystä. Onko hyvä niin?
Mielestäni humalan määrä vaikuttaa ihan liikaa naisten käyttäytymiseen, on kuitenkin aika ikävä katsella, jos nainen kiertää sylistä syliin pussailemassa saman illan aikana....sama koskee miehiä!
Nolottaa ja hävettää toisten puolesta. Tuntuu, ettei moraalia enää muistetakaan. Ennen vanhaan oli edes jotain sääntöjä. Silloin oli jännenpää varmaan! Kaikkea ei saanut niin helposti ja piti nähdä vaivaakin! - ikaran
Kummallistapussailua kirjoitti:
Tuossa joku sanoi, että suutelu antaa läheisyyttä ja on turvallisempaa kuin yhden yön suhteet.... Missä mielessä turvallisempaa? Ainakin sukupuolitaudit tarttuvat tasatarkkaan yhtä helposti suun limakalvoille kuin sukupuolielimiin?
Outoa, jos joku vain huvikseen suutelee, aivan kuin verrattavissa siihen, että kaivaa nenäänsä tai haaruksiaan.aika vähän olen sukupuolitauteja suussa nähnyt, mutta laboratorionäytteittä ottaessa on aika moni klamydia, herpes ja kondylooma tullut alapäässä nähtyä. Mutta jos tämä on jotain uutta tietoa, niin kiitos tästä, tätä ennen luulin enintään karieksen leviävän suusta suuhun.
- 00
siitähän kirjoitti:
onkin jo yli 20 vuotta kun ravintolassakävijöillä oli vielä jotakin tapoja. Nyt pelisääntöjä ei enää ole eikä muutenkaan mitään järjestystä. Onko hyvä niin?
Taidatte olla teinejä kummatkin, jos väitätte ettei joku 20 vuotta sitten olisi voinut rafloissa pussata täysin vapaasti. 20 vuotta sitten oli 1990, hehheh. Ketokaa meillä vähän vanhemmille mitä kaikkea muuta ei 20 vuotta sitten sopinut tehdä?
Luulitteko että tää sillon oli joku islamilainen valtio, jossa siveyspoliisit kierteli ympärriinsä ja jakeli sakkoja ja raippoja rakastavaisille? ;D - taitaa levitä suuhun
Kummallistapussailua kirjoitti:
Tuossa joku sanoi, että suutelu antaa läheisyyttä ja on turvallisempaa kuin yhden yön suhteet.... Missä mielessä turvallisempaa? Ainakin sukupuolitaudit tarttuvat tasatarkkaan yhtä helposti suun limakalvoille kuin sukupuolielimiin?
Outoa, jos joku vain huvikseen suutelee, aivan kuin verrattavissa siihen, että kaivaa nenäänsä tai haaruksiaan.vain suuseksissä? ei pussailemalla yleensä sukupuolitautia saa, huuliherpeksen saattaa korkeintaan saada :DD järki käteen ihmiset!
- Ynselmi
00 kirjoitti:
Taidatte olla teinejä kummatkin, jos väitätte ettei joku 20 vuotta sitten olisi voinut rafloissa pussata täysin vapaasti. 20 vuotta sitten oli 1990, hehheh. Ketokaa meillä vähän vanhemmille mitä kaikkea muuta ei 20 vuotta sitten sopinut tehdä?
Luulitteko että tää sillon oli joku islamilainen valtio, jossa siveyspoliisit kierteli ympärriinsä ja jakeli sakkoja ja raippoja rakastavaisille? ;D"20 vuotta sitten oli 1990, hehheh. Ketokaa meillä vähän vanhemmille mitä kaikkea muuta ei 20 vuotta sitten sopinut tehdä?"
Taisi olla tuo sitä aikaa kun lähes joka baarissa oli topless tarjoilijat. Oli muotia silloin. - DonTipiVonHarmell
tyttön3n kirjoitti:
Itse olen nyt 23wee.Ite oon jo 40v,ja ollu 3v avoliitos.Mut ennen tätä elämänvaihet harrastin sekä nuolemista et suuteluu naisten kans.Nuoleskelu oli ihan vaan hauskanpitoo,tai tervehtimistä ja uusien tuttavuuksien luomista..Sit joskus kun sattu kohdalle sykähdyttävä nainen,ni nuoleminen vaihtu suutelux.Se oli konkreettista kerrontaa naiselle et oon kiinnostunu.Samalla oli helppo näyttää osaavansa ottaa naisen huomioon.Suuteleminen parhaimmillaan kun on mielestäni kuin pienimuotoinen akti.Sen verran vielä et kyllä sama sänky kutsui monen suutelun jälkeen;-)Naiset ovat paaaljon herkempiä aistimaan suudelmasta millainen vastapeluri muutenkin on,uskoisin..
- x
TURKOOSI TYTTÖ kirjoitti:
Mielestäni humalan määrä vaikuttaa ihan liikaa naisten käyttäytymiseen, on kuitenkin aika ikävä katsella, jos nainen kiertää sylistä syliin pussailemassa saman illan aikana....sama koskee miehiä!
Nolottaa ja hävettää toisten puolesta. Tuntuu, ettei moraalia enää muistetakaan. Ennen vanhaan oli edes jotain sääntöjä. Silloin oli jännenpää varmaan! Kaikkea ei saanut niin helposti ja piti nähdä vaivaakin!että ihan hävettää ja nolottaa toisten puolesta. Aika teko hurskastelua sanon vaan!
- eihj.
Ynselmi kirjoitti:
"20 vuotta sitten oli 1990, hehheh. Ketokaa meillä vähän vanhemmille mitä kaikkea muuta ei 20 vuotta sitten sopinut tehdä?"
Taisi olla tuo sitä aikaa kun lähes joka baarissa oli topless tarjoilijat. Oli muotia silloin.mutta lähinnä peräkylien poikamiesbaareissa. Eli mitä ei sopinut tehdä?
eihj. kirjoitti:
mutta lähinnä peräkylien poikamiesbaareissa. Eli mitä ei sopinut tehdä?
niitä ei saanut tehdä.
Aseen sai kyllä helposti vietyä mihin tahansa.
Olin Merikievarissa tanssimassa, kun alakerrassa ammuttiin.
Ylös kuulosti aseelta tai putoavalta laudalta. Kun ei uskaltanut veikata että aseella ammuttiin niin sanoin tanssittavalle miehelle että ihan kuin lauta olisi pudonnut seinästä ja tämä halusi mennä katsomaan.
Se siitä että kauhuleffoissa ihmiset on typeriä mennessään katsomaan mitä tapahtuu.
Itse on ihan tyhmä silloin kun pitäisi olla menemättä.
(Siinä ei käynyt mitenkään pahasti, luoti oli lävistänyt yhden sivullisen reiden)
Eli miten sen ottaa ennen ei saanut tapella, siitä lensi pihalla.
Pussata sai vaikka istuen keskellä tanssilattiaa. Itse asiassa se oli ihan tavallista vähän syrjemmällä.
- YETSKA
Nämä baarinuoleskelijapimut ovat kertakäyttökamaa. Heitä ei illan jälkeen kaivata eikä hekään toisaalta jää kaipaamaan nuolemiaan äijiä :)
- juuri näin
Itsekin kiinnostun kännissä aika paljon laajemman skaalan mukaisiin ihmisiin, joten lähes poikkeuksetta barisäädöt ovat nimenomaan kertakäyttötavaraa.
Tosin samalla myös vajaa puolet suhteistani on tullut baarisäätöjen pohjalta. Riippuen ihan siitä, että olenko sitten jutellut naisen kanssa myös selvinpäin
- ...??..
jaa..eipä ole tullut suudeltua joitain "merkityksettömiä" tyyppejä. esimerkki: viikonloppuna tapasin tosi kivan oloisen miehen, ja olihan siinä suutelua. eikä tullut vaihdettua minkäänlaisia yhteystietoja. mutta nyt tämä henkilö on mielessä koko ajan.taisin ihastua pahemman kerran, ja sitä mietin että oliko tälle herralle kaikki täysin yhdentekevää hupia, luultavasti. ärsyttää suunnattomasti etten antanut numeroa, mutta ei siinä ehtinyt edes sellainen käydä mielessä. no,lohduttaudun nyt sitten sillä ettei häntä kiinnostanut koska ei niitä tietoja tullut sieltäkään suunnalta..
- Karjalan poikii
Olitko Lyhdyssä Pohjanmaalla??? Nim. Minäkin olin siellä
- miuuuu
Itse en edes vilkaise kenen kanssa tanssin. Mua kylläkään ei kukaan kamala edes uskalla lähestyä, näin ovat kaverit sanoneet. Kuulen vain jälkikäteen kun kaverit ovat kehuneet herrojen ulkonäköä. Tästä voi päätellä, että jos päädyn jonkun kanssa pussailemaan niin se ei merkitse mitään. Kunhan ei päädytä pidemmälle, mua ei meinaan miehet sen kummemmin miellytä.
Hyvännäköiset miehet ovat aina kiva juttu, mutta tanssin mielummin kaverin kanssa lähekkäin jos läheisyyttä haluan. Kaveri ei kouri sentään..- sikojen sika
Nyt kandee vaihtaa räkää oikein urakalla ...
- teknoma
sikojen sika kirjoitti:
meikä sai just 'himoflunssan' hah: kurkku aivan prkl kipee :(
tiesin että likalla oli flunssa näkeehän sen mutta kun oli pakko päästä pussailee :D - tt
sikojen sika kirjoitti:
kualastetaa toisiamme
- tytteli...
Älä hyvää poika menetä sydäntäsi noin helpolla. Ei ne humalassa suutelemiset, halailut, eikä edes seksi merkitse mitään. Ne ovat vain osa baarikulttuuria. Tästä on rakkauteen matkaa, kuin maasta kuuhun.
- harmistunut
Itselle kävi samoin viime viikonloppuna, tapasin upeen tyypin vieraassa kaupungissa baarissa, kadotettiin toisemme illan aikana, eikä tullut vaihdettuu mitään yhteystietoja, nyt harmittaa niin pirusti! Itselle oli sen verran harvinaista tollainen vieraiden kanssa pussailu, että jo siihen ajautuminen merkkas jotain, mutta niin kai se sit menee että on nykyään normaalia tommonen touhu, se jolle ei ole niin jää sitä miettii, kuten minäki...
- Tahdotko mut tosiaan
Tuli mieleen viime vkonloppuna, että sikaflunssaan on rokote, mikähän rokote olis sikailuun???
Maksullisen naisen ymmärrän, hän tekee "työnsä" maksusta, eikä tiedä asiakkaansa taustoja. Näin, koin jotain niin että oksettaa....Kyseinen, vanhemmanpuoleinen nainen käytti häikäilemättömästi hyväksi nuorempaa miestä, maksatti kusetti, lääppi...hyi helvetti!!! Nainen tiesi miehen tilantaan, siitä huolimatta käytti tätä ja aiheutti suunnatonta mielipahaa. Mies ellunkäkenä humalassa, pakenemassa arkiasioitaan...
- Lizzard queen
Vähänhän siitä paskan(!) maku suuhun, kun ensin on kiihkeää säätöä ja sitten jätkä häviää kuin pieru saharaan mitään puhumatta tai kyselemättä. Sellainen unohtuu kyllä aamuun mennessä. Pakko unohtua
- jeejejeeeeeeee
No itse en suutele tuntemattomia tai tuntemiani miehiä ellen ole aivan tuhannen tuubassa ja sitäkin kadun sitten ainakin kaksi viikkoa, joten harvemmin mitään "säätöä" mulla.
Henk. koht mun mielestä se nuoleskelu ei oo mitenkään kovassa huudossa, mielummin vaihtaa niitä kitarisojen bakteereja vasta sitten kun jo tietää ettei vastapuolen peluri ole aivan kakkapää.
Niistä kerroista, missä itse olen päätynyt imuttelemaan, niin yritän vain unohtaa ja pistän kännin piikkiin. Joten kyllä, ajattelen, vaikka en haluaisi ajatella. Mutta meitä on moneen junaan. Niinkuin meressä kaloja. Toiset tykkää sillistä ja toiset kampelasta ja lajien välisiä eroavaisuuksiakin on hurjasti joten siitä vaan uudelleen ongelle. Jos vieheellä ei nappaa niin aina voi kokeilla pilkkiä. Mut pilkki on kyllä paha siinä mielessä että pitää saada siihen jäähän se reikä. Mä lähtisin heti treffeille jos joku mies tulisi jääkairan kanssa baarissa vastaan ja yrittäis ns. rikkoa jään konkreettisesti! Mahtavaa. Vois kyllä olla että olisin ainoa joka syttyis ideaan ja koska mäkin käyn niin vähän baareissa ei tälläkään idealla varmaan fisu nousis.- Kairaaja-kalevi
Riittäiskö perus nelituumanen vai pitäiskö olla heti kuustuumanen kädessä?? Ainakin teräsuoja on hyvä pitää paikallaan, voi tulla muuten väkijoukossa rumaa jälkeä.
- nauruun
Kairaaja-kalevi kirjoitti:
Riittäiskö perus nelituumanen vai pitäiskö olla heti kuustuumanen kädessä?? Ainakin teräsuoja on hyvä pitää paikallaan, voi tulla muuten väkijoukossa rumaa jälkeä.
hahahha älkää heittäkö tollasta läppää täällä, en jaksa nauraa
- jeejejeeeeeeee
Kairaaja-kalevi kirjoitti:
Toi on kyl paha.. hmm.. en oo miettiny noin pitkälle. Mä kyllä aidosti luulin että noi kairat on ihan yhden koon kairoja.. Onkse sitten niin, että se, joka pilkillä on kairannu isoimman reijän, on kovin kalamies?
- ..
Oletkos "poika" katsonut viime aikoina Bíg Brotheria? Etkö muka ole itse sen ikäinen, kun ne siellä, että tiedät miten tuon ikäiset käyttäytyvät ja ajattelevat? Pussailevat ja nuolevat toisiaan kuin kissat ja naivat vaikka kameran edessä yhtään sen kummampia ajattelematta. Pitävät sitä ihan tavanomaisena käytöksenä.
Pitävät vain pikkukivaa ja unohtavat seuraavana päivänä. Et taida ihan olla parikymppinen, vaan 50-vuotias maalaispoika, joka arkana kyselee missä mennään. Tää on kuule hemmo tätä päivää. Taidat olla vähän pudonnut jo vaari käryiltä, jos et osaa säätää. - ano98765
Itse kun ajattelen miehen suutelemista baarissa niin en lähtisi ihan ketä tahansa suutelemaan kyllä siinä pitää olla jotain mikä kiinnostaa. Tottakai sitä hetken aikaa fiilistelee, mutta ei viikkokaupalla sillon on jo aika ajatella eteenpäin. Tottakai silti silmät auki ja avoimin mielin kaikkeen kannattaa olla kuitenkin.
- baaripussailija
Oon naispuolinen ja tässä elämän aikana on tullu vaihdettua limaa baareissa lukuisten miesten ja naistenkin kanssa. Hyvin harva tapaus on jäänyt mietityttämään, miehistä ehkä pari, ja nekin vain hetkeksi. Yleensä seuraavana päivänä vähän kelailee mitä tulikaan tehtyä taas, mutta tyyppi on aika samantekevä. Enkä missään nimessä jää haikailemaan enkä ihastu. Joskus vähän nuorempana tuli muutamia kertoja annettua jollekin puhelinnumero, jätin vastaamatta kun soittelivat tai tekstailivat. Vähän myöhemmin opin etten omaa numeroa anna, eli jos jollain on tarvetta tyrkyttää omaansa niin sitten tyrkyttää - yhteyttä ottamaan en ole alkanut enkä ala.
- pikkupoikien
jutut !
- 20v...
jotkut jää vaan mieleen paremmin kuin jotkut. eli riippuu ihan tyypistä mun mielestä.
- valaistusta.
Asiaan. Baarissa tapahtuvan suutelemisen merkitystä ei ole syytä väheksyä. Näinä tautisina aikoina suudelmien välityksellä levitetään oivallisesti sikaflunssaa,herpestä,hammasmätää jne...
- teknari
on kivaa, siksi ainakin itse menen baariin.
olen kullut että jossain jenkeissä ja miksei suomessakin kun kerran ollaan sängyssä niin sitten se olisi automaattisesti suhde :(
olisihan se toki kivaa vakavakin parisuhde mutta......
kivvaa on pitää hauskaa ja hauska ei yleensä ole vakavaa...
toisaalta tulee mieleen kun likat on niin nättei ja kivoi niin kyl niitten on parempi antaa kulkee siellä ihan vapaana ja vaan ootella että seuraava tulee kohdalle :D
kaikkee hyvää ja toivottavasti en loukannu tms ketään mitään plaaplaa - pretty lady
No en varmaan ole paras tässä kommentoimaan, itse en suutele baarissa miehiä, olen varattu ja oma mies ainut joka suukot saa, mutta tiedän kyllä tapauksia joita kuvaat, ollaan silloin tällöin baareissa käyty ja nämä kuviot tulleet tutuiksi jo monta vuotta sitten, eli jos muija on ollu tosi kännissä, voit olla varma, ettei hän edes muista edes sua, jos pikkasen vain uskoisin, että sen verran on kuiteski sitten tajunnut että muistaa sut ja varmaankin seuraavaa kertaa kaipailee, tosin onhan baarissa näitä
" vosuja " jotka pussailee kaikkien kanssa, niin miesten kuin naistenkin ja sitä kiihottavampaa ,jos toisen miehen saa itselleen, eli jos näkee että sormus sormessa ja muijaa ei näy lähellä ( tosin olen nähnyt sellaisekin tapauksen , että röyhkeesti vaan iskee vaikka selvästi näki , että on varattu ja oma emäntä seisoo vieressä, niin silloin käy kiinni kuin sikalimppuun, mut eihän kukaan voi nyt sanoa mikä sun tapauksessa oli ?? Kantsii kysästä itseltään jos seuraavan kerran näet =) . - Lips lips
toisten naisia. Voi poikia jotain parempaakin joskus.
Kiimasia naisia riittää ja ovat aivan hekumoissaan kun saavat
hieman viinaa.
Oonkohan sunkin muijaa päässyt lipaseen.
Tiedä häntä - jhv kjj
Ei sitä internetpalstoilta voi selvittää, oliko suutelulla merkitystä vai ei. Jokainen on erilainen. Itse en suutele koskaan ketään, joka ei todella merkitse minulle. Ts. en ole koskaan suudellut ihmistä ilman, että tunnen häntä ensin paremmin. Minulle suutelussa on mukana aina rakkaus tai vähintään syvä ihastus.
Vastauksia tullut, mutta oikeastaan nää vastaukset juuri todistaa sen mun teorian oikeaksi, että ihmiset lähinnä käyttävät toisia ihmisiä itsekeskeisten halujensa tyydyttämiseen eikä sillä itse ihmisellä ole mitään väliä.
Ihailtavaa nähdä miten tyhjäksi ihminen on nykyään imetty kiitos meidän ihanan median ja sen luoman "oikean" kuvan siitä millainen kertakäyttöesine ihmisen tulee olla. Käytetään sen aikaa kun itse siitä jotain hyödytään ja kun hyöty on saatu niin heitetään roskiin aivan kuten loppuunkuluneet paristot. :)- Lissubettiina
Kyllä moni jätetään kylmäksi ihan baarissakin. Kaikki ei pääse edes suutelemaan.
http://www.youtube.com/watch?v=LlgETBJSlgA - marianneK
Jaa, ei sinulle sitten tullut mieleen, kun näitä ajattelet, että joillekin on äärimmäisen tärkeää, että heidän tunteensa eivät näy. Ihmisestä ei tule hetkessä eikä kahdessa mitään tunteetonta hyväksikäyttäjää. Mutta joskus on helpompaa, kun muut luulevat, että todella on sellainen.
- -Cherry-
Mulle ainakin merkitsee paljon, viime viikonloppuna ihastuin yhteen kundiin ja tää kysy mun numeroa kun oltiin lähös. Ja kysy viel et haittaako jos laitan sulle viestii?=) Noh viestiteltiin pari päivää sen illan jälkeen ja nyt sitte eilen laitoin viestiä, kysyin kuulumisia jne. vastas kyl ja itseasias sain JUST äsken siltä viestiä taas, mut vittu mistä mä voin tietää kiinnostaako sitä oikeesti....? en rohkene soittaakkaan, ku oon sen verran ujo..=(
Mutta tosiaan, riippuu paljon ihmisestä ja omalta kohdaltani voin sanoa että merkitsee tosi paljon.- ERASMUSmiehet
Itse olen sen verran outo lintu, etten säädä baareissa. Omat treffit olen solminut ihan muualla kuin baareissa ja nykyisen kanssa törmättiin kirjastossa. Ei innosta tuntemattoman miehen kanssa suutelu tai muuten klähmiminen. Baareihin menen tanssimaan. Olen kyllä myös siinä suhteessa outo, etten kännäile - liian kauan kai asunut Euroopassa ja täällä Suomessa taas lisäksi kuullut kuinka tutut vaihtarimiehet tykkää käydä baareissa, kun suomalaiset naiset ovat niin uskomattoman helppoja.
- nooooo...
ei se suutelu kovin paljoo merkitse, jos ei pahemmin mitään tunteita sitä toista kohtaan ole..se vaan on sellasta "pikkukivaa", jonka hyvin usein tahtoo unohtaa seuraavana päivänä^^
- pääkallohuivi
Itelläni kävi samoin viimeviikonloppuna, paitsi että itse olen se parikymppinen nainen joka suuteli erästä jätkää moneen kertaan saman illan aikana, myös pihalla ennen paikalta poistumista. ja voin kertoa että itse ainakin ajattelen kyseistä huvipäistä rokkaria, jonka kanssa vietimme paljon hyviä pusutuokioita niin tanssilattialla, kuin ulkonakin. minua harmittaa se, ettemme vaihtaneet numeroita (olin liian nössö vissiin pyytämään) ja ajattelen kyseistä henkilöä erittäin paljon. Itse en yleensä myöskään kuolaile muiden kanssa ja tämä henkilö jäi mieleeni :)
- pjerkhele
Kyllä se on niin, että pillutelineet on järestään täyskiima päällä kun pari siideriä on vetästy hetulaan. EI oo kuulkaa temppu eikä mikään saada naista otaan poskeen baarin vessassa. Kun onhan sekin tavallaan pussailua, siinä pussataan vaan sitä toista päätä.
- x
Vitun sika! Ei vittu, mikä paskiainen, tuskin oot koskaan naista edes saanukkaan...
- Yahou
Baarisuuteloon ryhtyvissä vosuissa piilee tautivaara. Jos vähääkään arvostaa itseään, kannattaa ne kiertää kaukaa :) Terveisiä kaikille infektiotautitestituloksia viime kesän säätöjen seurauksena jänskättäville, tytöille ja pojille :)
- aika parantaa haavat
suutelin erästä miestä baarissa, kysyin miltähän huulpunani maistuu, ja sen jälkeen oltiin yhdes mutta hän valehteli elämästään, sain kuulla myöhemmin että oli lapsi josta ei koskaan kertonut, ihmettelin miksi salata. jälkeenpäin tuntui että olin vain joku panopuu. itse olin aivan ihastunut ellen rakastunut. voisitteko miehet olla rehellisiä. silloin tuntui että olin joku vosu. En ennen tehnyt niin. NO NYT ELÄMÄ HYMYILEE MUUTAMAN VUODEN OLLUT KAVERIN KANSSA JA TIEDÄN ETTÄ HÄN RAKASTAA JA MINÄ HÄNTÄ.
Itsellä yleensä jää mieleen jos se on mukava mies. Itse en suutele kovin helpolla ketään missään baarissa ehkä kerran olen mutta se merkitsee edelleen paljon .
- ht
www.rotten.com
- SINSINSIIINNNN=)
No huh huh! Itse olen 21 vuotias tyttö ja jos joku suutelisi minua eka ja sitte lähtisi pois niin ajattelisin että minussa oli jtn vikaa tai sinulla oli joku veto tai muuten vain olet kusipää. Jos sinua oikeasti olisi kiinnostanut niin olisit jäänyt tai lähtenyt kohteliaammin kysymällä nro yms. Mikä voi olla muka niin kiireellistä, vaimoko synnytti??:D
- Marianne -84
Oma-aloittesesti en on suudellut kännipäissäni yhtäkään miestä. Miehet ne on aina sitä kieltä suuhuni tunkemassa. Ei siinä mitään.. kaikkia joiden kanssa olen suuteluun suostunut, niin on niistä jotain suhteenpoikasta sitten syntynyt. Olen myös tosi tyhmä tajuamaan, jos joku pitää minusta. Kaverimies kertoi minulle humalassa pitävänsä minusta ihan hirveästi ja sitten oli suutelemassa. Minähän olin ihan, että mitä Häh! ei.. no sitten puhuttiin asiat selvänä selviksi ja joo jotain suhdetta nyt sitten taas tuloillaan:) Kyllä elämä on kivaa..
- hik-hik-ka
Varmaan näki että olet kushipää...ja lähti karkuun...
- tiytom
..miksi edes vastaan tähän... oolen itse jo 32 v ja jos suutelen niin yleensä se on kyllä merkki ihastuksesta.
Enhän minä halua olla kenenkään sellaisen seurassa jota inhoa:( se olisi kamalaa - olen joskus kokeillut seksiä ns: ilman tunnetta tms mutta ei se ole mun heiniä:) ihastuminen on ihanaa ja ah niin helppoa kun on niin paljon kauniita naisia
- Tytteliiii
Olen vähän alta parikymppinen nuori neito. Pyrin välttämään baarissa miesten kanssa suutelua, ensinnäkin humalainen mies on minusta kuvottava ja toiseksi suutelen vain ihmisiä joista pidän kovasti, joten yleensä vältän suutelua kaikissa olosuhteissa ensimmäisellä tapaamiskerralla - eikä se tarkoita etten olisi kiinnostunut. Ainoastaan sitä, etten ole kiinnostunut yhdenillan jutuista, suudelmia halajava mieshenkilö, kun yleensä tuntuu olevan sen yhden perässä. Mielestäni suutelu ei siis ole mikä tahansa huvinpitomuoto baareissa vaan ennemminkin hauskanpitoa tilanteissa, joissa jo tunnetaan ja välitetään. Tämän kaiken opin siitä, kun ensisuudelma meni, jollekin baarisäädölle, jonka nimeä en enää edes muista...
- anal-ana
kokeilkaapa joskus mennä selvinpäin ravintolaan:-) se on noin klo 0100 tai jotain(ennenvanhaan se oli 22.00) kuin taikanapista ihmiset alkavat päihtymään ja on kieltä korvissa ja käsiä housuissa ja meluhan nousee ihan eksponentiaalisesti yhtäkkiä.
jäin samalla tavalla kaipaamaan erästä kaunotarta kun tapasimme Tallinnan laivalla...oltiin molemmat aikas känässä ja sitten hukkasimme toisemme. Se oli laivan kaunein nainen, rekisteröin sen menomatkalla selvinpäin ja tulomatkalla iskin kiiinni mutta juoma oli kai sitten tärkeämpää....kyllä on harmittanut jo 15 vuotta kun ei vaihdettu numeroita....aaaaargh - Jeesmees
Jotain muuta jaetaan sitten vaikka baarin vessassa?
- irma48
Jeesmees kirjoitti:
Jotain muuta jaetaan sitten vaikka baarin vessassa?
Aika on rajut puheet teillä, oikein sydämestä otaa, kun näitä lukee.. eneen oli avioliitot ja onneliset perheet kävi kirkosa, nyt tällaista irstalua..
- totuuksiatotuuksia
irma48 kirjoitti:
Aika on rajut puheet teillä, oikein sydämestä otaa, kun näitä lukee.. eneen oli avioliitot ja onneliset perheet kävi kirkosa, nyt tällaista irstalua..
karattiin latoon nussimaan ja sitten oli 16veenä jo kiire vihille ennen ku maha näkyy ;D Siinä teille vanhat moralistit!
- Kisssesss....
aika turha odottaa jatkoa!
- nuorinaikkonen
Että näin keskiviikkona miehen, oli silmäpeliä selvästi koko ilta, mutta en kerennyt mitään muuta kyseisen tyypin kanssa.
MUTTA hän jäi niin minun mieleeni. Yleensä ei jää. Tiedän onneksi jälkikäteen hänen nimensä ja pieni paikkakunta, joten ei tiedä vaikka häneen törmäisi toistekin ;)- jekylhyde
Pikku suutelothan on aina ihan jees tanssilattialla. ellei ole varattu henkilö...itse olen varattu (jei, en siis enää neitsyt. oon cool), en siis suutelisi ketään muuta kuin omaa vaimoketta. jos vaimoke suutelisi jotain muutakuin minua niin taitaisi olla paketti kasassa saman tien. en kyllä itsekkään suutelisi muita. öö, joo, en varmaankaan tuonnu mitään uutta tähän keskusteluun:D
- Näin on
Suuteleminen on kivaa.
- m
moi. älä jää miettimään sitä suuteloa. jos se on niin kiihkeää ollut tanssilattialla niin nainen on ollut päissään eikä se merkitse mitään.
- Kaiissa22
Mä olen nainen enkä taatusti pussailisi tuntemattomien miesten kanssa...en edes baarissa ja karseessa kännissä! Mä luulen, että ap:n kannattaa unohtaa typykkä, ja pistää se suutelojuttu ihan kivojen muistojen piikkiin. Muutenkin..jos olisit malttanut tutustua muuten kun pussailemalla, niin olisit saanut noi yhteystiedotkin. Ei pussailemisen perusteella voi ihastua..korkeintaa haluat sen pussailun jälkeen seksiä sen naisen kanssa. Sen jälkeen taatusti sen unohdat.
- naikkonen21
suomalaiset naiset ovat vain niin kevytkenkäisiä, huonolla itseluottamuksella varustettuja h*roja, että kuka tahansa pääsee suuteloon ilman sen kummempia ansioita. naiset nuolevat nykyään jopa toisiaan ja vaikka lattiaa, kunhan vain jotain saa nuolla. älä tee elämästäsi helvettiä ja ihastu jokaiseen vastaantulijaan, sillä ei tuolla ole mitään merkitystä.
käykääpä jossain muualla euroopassa, ei taatusti onnistu niin helpolla kuin suomessa. suomessa riittää, että sulla on tummat kulmakurvat tai edes jotain tummaa, niin nää suomen niiskuneidit sulaa kuin voi.- Mika M.
Höpönpöpö... ihan samalla tavalla nuoret juhlii kaikkialla Euroopassa. Olen asunut Italiassa ja Saksassa. Molemmissa maissa olen humalassa baarissa suudellut naisia. Perseitä vedellään ehkä hiukka harvemmin kuin Suomessa, mutta sitten kun vedellään, niin meininki on samanlaista. Yhden illat keissitkin on yhtä tavallisia. Kyllä baarisuutelu & seksi kuuluu yleisesti vain juomiskulttuuriin, ei mitenkään vain Suomessa.
Ainoa mikä esim. suomalaiset ja italialaiset erottaa baarikäyttäytymisessä on se, että asiat tehdään vähän huomaamattomammin. Eli suuteleminen tapahtuu usein siellä baarin nurkassa hämärässä nurkassa. Suomessa jotkut tuntuu harrastavan melkein seksiä keskellä ravintolaa. - keijo-san
Mika M. kirjoitti:
Höpönpöpö... ihan samalla tavalla nuoret juhlii kaikkialla Euroopassa. Olen asunut Italiassa ja Saksassa. Molemmissa maissa olen humalassa baarissa suudellut naisia. Perseitä vedellään ehkä hiukka harvemmin kuin Suomessa, mutta sitten kun vedellään, niin meininki on samanlaista. Yhden illat keissitkin on yhtä tavallisia. Kyllä baarisuutelu & seksi kuuluu yleisesti vain juomiskulttuuriin, ei mitenkään vain Suomessa.
Ainoa mikä esim. suomalaiset ja italialaiset erottaa baarikäyttäytymisessä on se, että asiat tehdään vähän huomaamattomammin. Eli suuteleminen tapahtuu usein siellä baarin nurkassa hämärässä nurkassa. Suomessa jotkut tuntuu harrastavan melkein seksiä keskellä ravintolaa.mikähän seksitieteen maisteri se sinäkin olet olevinasi? taidat olla niitä 18-vuotiatia "pelimiehiä" jotka luulevat tietävänsä kaiken kaikesta..
- Mie vaan
Kyllä mulla aika heikko itsetunto on mutta en mä sentään jokaisen vastaan tulevan äijän kanssa kismaile, ja vielä vähemmän jos ovatten ulkomaalaisia.. Niistä kun ei ole kuin haittaa!! Tosin on sitä silloin tällöin jonkun kanssa tullut suudeltua mutta sitä ennen on kyllä juteltu ja havaittu tyyppi ihan mukiin meneväksi.
Se on sittten ollut kummastakin kiinni onko numeroita vaihdettu vai ei.
- dayum
Ajatteles niitä vanhempia naisia, vaikka kolmikymppisiä ja silleen.
Eiköhän syyt ala itsetunnon hivelystä, ja vain siitä, ja jatku mahdollisten jännitysten ja kokemusten ja fiilisten hakemisten kautta aina kolahtaviin kokemuksiin, jotka merkitsevät jotain "vähän enemmän". Itse olen viiskymppinen.Nyt viime kesänä kävin baarissa,ja yks mies tuli pöytääni,,parkkeerasi siihen viereeni ja alkoi tanssittaa,,ja suudella pöydässä..nythän on talvi jo,ja aina vain on mielessäni sen miehen suudelmat ja se kuinka tanssimme..lähekkäin.Kyllä se kuule on naisesta ja sinusta riippuvaista kuinka sen muistaa,sillä miehellä oli suloiset suudelmat.
- jotakin rajaa
...tää on näitä naisten juttuja,mutta jos miehenä pyörit ympäriinsä jakamassa kuolaasi joka naisen suuhun, oikein, korville ja käkättimeen tule heti....itse en pidä naisista jotka on heti hottina parin tanssin jälkeen ja tunkee suuhun ynm.henkilökohtaisiin paikkoihin. Jokainen tekee sitä, mihin toinen osapuoli näyttää vihreä valoa, pitää muistaa näin tautisena aikana ,mikä tarttuu mitenkin, osa näin pisara tartuntana, koska eihän sitä tiedä mitä kenelläkin on.
- Klubbari
suomijuntit vaihdelkaa vaan limoja jossain baarin tanssilattialla.. Ootteks vähän noloja?!
- kova pussaaja
No kyllä oot naivi jos kuvittelet että jokaista jota on pussannu pitäs tavata heti ja vaihtaa puhelinumeroita ja kait sun mielestäs pitäs mennä heti naimisiin. Mene pinnasänkyyn.
- abbaf
En tiedä muista, mutta minulle baarissa suutelu tarkoittaa että meillä ainakin kemiat toimii. Siitä on hyvä jatkaa. Jos ei tee mieli suudella tms. ei tee kyllä myöhemminkään.
Etsi se tyttö käsiisi. Siitä ei varmasti ole haittaa, tyttö varmasti ilahtuu. Jos teistä ei kuitenkaan ole pariksi, niin ei jää ainakiaan sinua vaivaamaan. - keikokeke
Ei baarissa mutta nazisaksassa?
http://arenan.yle.fi/video/549726 - odes
Itse olen 24v nainen, ja en yleensä "säädä" baarissa, ja tuskin koskaan suutelen siellä ketään. Jollei kyseessä ole muutenki joku kauan haluamani ihastus. Ja tällaisia ihastuksiakin on tullut vissiin 3 nyt vuoden aikan, että..
Kyse ei ole, ettenkö olisi itsekin "nuoltavan" näkönen, mutta en vaan jostain syystä harrasta tällasta tuntemattomien kanssa (ronkeliksi kutsutaan).
Itse tarvitsen oikean tunteen siihen, vaikka olisinkin kuinka päissänikin. Joten siis kuka tahansa ei kelpaa nuoltavaksi. Ja JOS harvoin näin, käy, niin silloin itelläni on ainakin tunteia pelissä, ja se ei täysin tuntemattoman kanssa onnistu.
Joten kai naisia kuten miehiäkin on erilaisia, mutta näin itselläni tämä juttu menee.
Pussaillaan ym, sitten kun on enemmänkin tiedossa kun ulkonäkö :). - katriina 1212
ylpäänsä on todella ikävää jos mies häviää kesken illan. suutelumiehet muistetaan loppuelämän.
tyttö - Maryy
Aiheen aloittaja. Missäs päin Suomea olet liikkunut?
- tyttö457
Melkein kaikki viestit täällä sanoo, että säädöillä ei ole mitään merkitystä, mutta olen vähän eri mieltä. Ainakin itse voin jäädä kaipaamaan mukavan oloista miestä, jos on on synkannut. Olen aina ajatellut, että miehet ne niitä sikoja on, kun ei pyydä numeroa vaan haluavat vain huvitella. Toisaalta, jos koen sen nöyryytyksen, ettei mies pyydä numeroani tai osoita muutenkaan olevansa kiinnostunut (muusta kuin yhdestä asiasta), yritän unohtaa miehen mahdollisimman nopeasti. Toki baarissa tulee pelattua silmäpeliä sellaistenkin ihmisten kanssa, joista ei ole ollenkaan kiinnostunut. Se on ehkä sellaista itsetunnon kohotusta.
Lopuksi on vielä mainittava, että jos mies ei pyydä numeroa ja jää perään itkemään, nii saa myös syyttää itseään. Naiset haluavat, että heidän perässään juostaan, ei toisin päin. - niiskuneiti-
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että oletkohan kenties tampereella liikkunut?
Erään miehen kanssa tanssahtelin ja meillä vaikutti olevan ihan kivaa.. mutta kun valopilkkua näytettiin baarissa, mies sanoi, että nyt pitää mennä etsimään kavereita ja se jäi siihen. Eihän se kovin mukavalta tuntunut, kun olisi ollut ihan kiva tutustua paremmin. Tosissaan ne yhteystiedotkin jäi siinä hässäkässä vaihtamassa... - märkä
ja Covaa. (huom. molemmat italialaisia juoksijoita 80-luvulla.)
- juorut kulukoo
en koskaan suutele paarissa kun siitä sua meilläpäin huonon naisen maineen hetsillään!!!!
Joskus teininä tuli pitkin tienvarsia otettua suuteloita miesten kanssa, ja mainehan siinä lähti ;D et ottakee opiksi tytöt. - a
Suurimmalle osalle naisista ei merkitse mitään
- köyhis
Musta tommosella viattomalla baarisuutelulla ei ole mitään merkitystä. Etenkin vielä jos se on tehty hieman jurrissa.
- itsekunnioitus
Mikä voisikaan olla romanttisempaa, kuin etsiä kaipaamansa ihminen keinolla millä hyvänsä. Jos minä ryhtyisin baarissa suutelemaan, niin varmasti haluaisin, että toinen etsisi minut; Suomi on pieni maa. Mä saatan jäädä ajattelemaan ihmistä, jonka kanssa on vain vaihdettu katseita, saati sitten, että olisi tanssittu, oltu lähekkäin tai jopa suudeltu. Toiset toki tykyttää sydäntä enemmän tai pidempään kuin toiset. Meitä on moneksi, ja olen ylpeä siitä, että kuulun tähän konservatiivisempaan joukkoon. On paljon romanttisempaa ja antoisampaa, kun ihastuksen ja mielihyvän eteen joutuu tekemään vähän töitä :)
- lil_miss
Jos hän oikeasti kiinnostui susta niin voi se olla että hänkin käy usein samassa baarissa sen jälkeen ja toivoo että sinäkin sattuisit paikalle, tosiaan niin se riippuu ihan ihmisestä. Itse en ole koskaan suudellut tuntematonta miestä baarissa ja mielestäni baari ei ole semmoinen paikka missä tapaisi mielenkiintoisia ihmisiö :) useimmat lähtee sinne juomaan vain ja sitten aamulla nauraa asioille ja unohtaa ne kun seuraavana vklna tekee jotain vielä tyhmempää :)
Kannattaa ajatella että minkälaista mielikuvaa annat itsestäsi naisille myös. Jos vain suutelet ja tanssit niin ne ehkä eivät usko että etsit mitään tosissasi. Itse ainakin haluan "pitää" henkilöstä ennen kuin suutelen hänen kanssa, eli tutustua ihmiseen. En ikinä suutelisi ulkonäön perusteella. Mutta on naisia jotka tekevät näin ja eivät välitä saavatko yhteystietoja vai ei :) - aweryae
En oo koskaan bongannu miestä baarista, jonka kans oisin edenny tuolle tasolle. Ei vain kiinnosta tutustua sielä kehenkään, koska a) ikään et kuule mitä joku puhuu, b) olet useimmiten humalassa c) kaverit jää ku nallit kalliolle jos rupiat jotain jonku kans säätään. Mutta JOS pussailisin jonku kans, niin se luultavasti ois teheny muhun suuren vaikutuksen ja miettisin sitä paljo jälkikäteenkin. En nimittäin koskaan "vain huvikseni" suutele ketään, vaan kyllä siinä aina pitää suht suurta mielenkiintoa olla takana.
"Eikö ole Raamattua luettu sen vertaa että avioliitto ensin ja jännitykset sekseineen sitten?"
^Ei ketään kiinnosta mitä raamattu sanoo mistään. - -parikymppine naine-
Joskus tulee nuoleskeltuu miesten (1/ilta kuitenkin), jos on tullu otettua pari tuoppia liikaa (eli iha hirvees tuubas). Jos jätkä jää mieleen pidemmäks aikaa, se johtuu yleensä muista asioista...eli jos hän on tehnyt vaikutuksen jollain muulla kuin kielen notkeudella. Ei pidä loukkaantua, jos vastakkainen tämä "suutelukaveri" haluaa jättää asian siihen.
Ja sitten vielä positiivisista kokemuksista: Ne voi olla niitä elämän pieniä hyviä hetkiä.- -parikymppine n-
en osaakaan kirjottaa :(
- N_25
Rehellisesti sanottuna useimmat baarisuuteluni tapahtuu humalassa. Ikävä kyllä, ne ovatkin osaltani merkityksettömiä. Toki jos tyyppi sattuisi olemaan mukava, niin mikä ettei, voisin harkita jotain vakavempaakin. Olen vähän aikaa sitten eronnut ja lapsiakin on, joten mieluummin haen baarista vain tanssi- ja pussailukaveria, kun olo on yksinäinen. Olen tuntunut menettävän uskoni siihen, että baarista voisi löytää kunnollisen ja fiksun miehen, jonka kanssa voisin alkaa jopa parisuhteeseen.
- n 23
Mjoo no ollessani vielä sinkku baareissa juostessa siinä 18-19 vuotiaana harrastin nimenomaan tuota "pikkukivaa" joka oli täysin merkityksetöntä hupia, mukavaa sen aikansa kun tuiskeessa lähti ihmisten joukkoon hauskaa pitämään. Siinä vaiheessa kun valomerkki koitti ja tuli aika lähteä niin miekkoset jäivät kyllä taakse ja unohtuivatkin usein hyvin nopeasti. Tuntuu kyllä, että miehet olivat samalla fiiliksellä, eivät nimittäin edes yhteystietoja halunneet vaihtaa tai yhdessä paikasta poistua samaa matkaa, yleensäkään.
En osaa antaa baarissa kännissä tapaamilleni miehille sen kummempaa arvoa kuin hetken pintapuolinen ajanviete. Kyllä se oma kulta on ihan muissa merkeissä tullut tavattua. Jos olisi tullut baarissa pokaamaan niin en olisi kyllä vakavassa mielessä noteerannut (jollei sitten olisi ollut suht skarppina, tullut samaa matkaa ja soittanut seuraavana päivänä).- fsaef
Voi vittu teiän kanssa!
Mutta, elämä on. - Typy 32v
fsaef kirjoitti:
Voi vittu teiän kanssa!
Mutta, elämä on.Kyllä itse täytyy sanoa että sillon kun vielä oli tosi rakastunu omaan mieheen niin ei kyllä ollut mitään mielenkiintoa pussailla kenenkään muun kanssa baareissa. Nyt kun omat tunteet on vvuosien saatossa vähän enemmänkin laimentuneet niin tulee kyllä tota nuoleskelua harrastettua aina kun joku sopiva "tapaus" löytyy. Kai sitä sitten ainakin alitajuisesti jotain etsii.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1333373Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382653Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302485Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631192376Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .322150- 1151800
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741458Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3141452Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3121341- 661198