Ostin tuossa hetki sitten pussillisen pakaste pasteijoita.
Kotona huomasin oudon maun ja tarkemmin pussia tarkkailtuani, huomasin että parasta ennen päiväys on kesäkuulta 2008.
Kumpaan nyt valitan asiasta. Kauppaan, josta ostin, vai valmistajalle?
Entäs jos saan nyt ruokamyrkytyksen, niin kenen syy?
Ostin vanhoja pasteijoita..
6
531
Vastaukset
- lkjjlkkj
Ei kait se ole valmistajan vika, jos kaupassa on vanhoja pasteijoita?
- reklamoida
vaikka molemmille. Kauppa on vastuussa siitä että on myynyt erittäin vanhaa elintarviketta, mutta valmistajaa voi myös kiinnostaa että heidän tuotteitaan myydään vanhentuneina. Monesti kaupat ottavat tosissaan vain valmistajan/maahantuojan/tukkuliikkeen huomautukset.
Kauppa yksin on tietenkin vastuussa vanhentuneen elintarvikkeen myymisen aiheuttamista vahingoista.
Itse lähettäisin saman reklamaatiosähköpostin sekä kaupalle että valmistajalle. Mainitsisin sen sähköpostissa.
Jos tuo on toistuvaa niin sitten pitää valittaa terveystarkastajalle esim, toivoen että jaksaa tehdä työnsä mikä ei ole itsestäänselvyys.Elintarvikevirasto vai mikä se nyt oli, voisi olla asiasta kiinnostuneita joka valvoo kaupan asioista.Eräänlainen elintarviketarkastaja.
Tosin pakaste tuotteet vanhenevat hyvin hitaasti ja on inhimillistä että yksi tai kaksi pussia saattaa jäädä huomaamatta. Onhan se kaupan syy, mutta ei näiltä ikinä voida täysin välttyä.
Itse yrittäisin sovitella ihan vain kaupan kanssa. Jos söit kaikki niin ohhoijaa tuskin auttaa mikään asian eteenpäin vieminen.- selvä juttu
sfinski80 kirjoitti:
Elintarvikevirasto vai mikä se nyt oli, voisi olla asiasta kiinnostuneita joka valvoo kaupan asioista.Eräänlainen elintarviketarkastaja.
Tosin pakaste tuotteet vanhenevat hyvin hitaasti ja on inhimillistä että yksi tai kaksi pussia saattaa jäädä huomaamatta. Onhan se kaupan syy, mutta ei näiltä ikinä voida täysin välttyä.
Itse yrittäisin sovitella ihan vain kaupan kanssa. Jos söit kaikki niin ohhoijaa tuskin auttaa mikään asian eteenpäin vieminen.Miksiköhän ihmiset itsestään selviä asioita kyselevät. Kauppa vastaa myyntipäivistä,
eihän tuossa sen kummenpaa ihmettelemistä ole!
- OKHX
... sillä parasta ennen päiväyksen vanheneminen ei estä pitämästä tuotetta kaupan.
Eli se päiväys on siinä sitä varten, että ostaja voi jo kaupassa siitä tarkistaa tuotteen tuoreuden. Viimeinen käyttöpäivä onkin sitten jo asia erikseen ja sen umpeuduttua tuotetta ei saa myydä.
Silti uskon, että kauppias sinulle tuotteen hinnan hyvittää. Jos on kunnon kauppias.- m,.m,.m,.m,.m,.
kauppiaalle takaisin ja samalla kysyt häneltä, kannattaako asia toimittaa samalla eteenpäin valituksen muodossa. Jos saat 5 pussia tilalle tavaraa, niin sehän voi auttaa asian unohtamista. Kauppa se on mikä kannattaa. Mutta jos ajattelet muitakin kuin itseäsi..laitat muistutuksen terveystarkastajalle...koska eihän tässä maailmassa mikään muutu, jos paskaa lakaistaan maton alle. Useimmiten vaihtoehtoja on enemmän kuin yksi..eli se jeesus...heheee-....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514