Lasse Lehtinen kiteyttää hyvin Iltalehden kolumnissa:
- ankkalammikko kuihtuu ( haisee tai löyhkää jo nyt )
- suomenruotsalaisilla on heikko itsetuntu
- suomenruotsalaisuus ja pakkoruotsi käy kuolinkamppailua joka tulee päättymään kuten kuuluukin.
Kannattaa lukea tämä juttu ilolla ja kaikki svekofiilihörhöt myös. Varsinkin svekohörhöt.
Näinhän se on että myös nämä suomenruotsalaisten nuoleksijat toteavat että pakkoruotsi tulee tiensä päähän.
Kuka muistaa mitä Arto Paasilinna sanoi..
Lasse Lehtinen Iltalehdess Ankkalammikosta
21
896
Vastaukset
- epäusko
Nettifenno ei pysty edes laittamaan linkkejä väitteittensä tueksi.
- Just det
svekohörhö ( multinikkaava ) taas vinkuu.
Senkuin luet Iltalehden.
Ai mutta sulla ei ole varaa ostaa sitä..
Saat multa femti ööre kun vaan annan tiedot.. ;)
Lyödäänkö hörhö asiasta vetoa.
Mä nokitan heti vaikka about 10 Monnet Le Club konjakkia.
Mitä sä hiiri laitat ?
- Ank dam
Lasse Lehtinen ei ole Iltalehden vakituinen kolumnisti, Lasse Lehtisen vaimo on suomenruotsalainen ja Lasse Lehtinen puhuu itse täysin sujuvaa ruotsia.
Ettet nyt vain puhuisi puuta heinää, mikä toisaalta ei ihmetyttäisi.
Linkki kolumniin kiitos.- Just det
Lasse Lehtinen toteaa että on itse kaksikielinen mutta suomenruotsalaisten itsetunto on heikko.
Sen kuin luet asia.
Kuten sanoin 10 Monnet Le Club pulloa olen valmis laittamaan asian puolesta.
Mitä sinä laitat svekohörhö? - et sillee
Just det kirjoitti:
Lasse Lehtinen toteaa että on itse kaksikielinen mutta suomenruotsalaisten itsetunto on heikko.
Sen kuin luet asia.
Kuten sanoin 10 Monnet Le Club pulloa olen valmis laittamaan asian puolesta.
Mitä sinä laitat svekohörhö?"Sen kuin luet asia."
Montako Monnet Le Club pulloa olet tänään jo saanut kurkustasi alas? - noin se on
et sillee kirjoitti:
"Sen kuin luet asia."
Montako Monnet Le Club pulloa olet tänään jo saanut kurkustasi alas?ruotsinkielinen vaimo. Se sitten selittää kaiken hänen aikaisemmasta ruotsinmielisyydestään. Naiset varmaan kiristävät miehiä s------ä ja siten saavat tahtonsa läpi kieliasiassakin.
- MITARBEITERI:::???
noin se on kirjoitti:
ruotsinkielinen vaimo. Se sitten selittää kaiken hänen aikaisemmasta ruotsinmielisyydestään. Naiset varmaan kiristävät miehiä s------ä ja siten saavat tahtonsa läpi kieliasiassakin.
.
Paljastakaa Kaikki SuomalaisVastaiset MitArbeiterit!!!!!!!
. - Just det
et sillee kirjoitti:
"Sen kuin luet asia."
Montako Monnet Le Club pulloa olet tänään jo saanut kurkustasi alas?Mitä laitat peliin?
Et mitään.
Koska ei sinulla ole edes itsekunnioitusta.
Lasse Lehtinen sen hyvin totesi.
Ja olet mitätön hörhö.
MOT. - M.O.T.
Just det kirjoitti:
Mitä laitat peliin?
Et mitään.
Koska ei sinulla ole edes itsekunnioitusta.
Lasse Lehtinen sen hyvin totesi.
Ja olet mitätön hörhö.
MOT.Olet siis mitätön hörhö.
- Ank dam
noin se on kirjoitti:
ruotsinkielinen vaimo. Se sitten selittää kaiken hänen aikaisemmasta ruotsinmielisyydestään. Naiset varmaan kiristävät miehiä s------ä ja siten saavat tahtonsa läpi kieliasiassakin.
Lassen vaimo on stadilainen, suomenruotsalainen, Nordean entinen varatoimitusjohtaja Eira Palin-Lehtinen.
http://www.taloussanomat.fi/rahoitus/2007/05/31/nordean-palin-lehtinen-haluaa-tehtavia-elakepaiviksi/200713326/12 - 3789
M.O.T. kirjoitti:
Olet siis mitätön hörhö.
Kaikki juttuja EI laiteta nettiversioon. Tiedätkö miksi?
Katsos kukaan ei ostaisi lehteä, kun voisi lukea kaikki jutut ilmaiseksi netistä.
Ymmärsikö svekoeinstein? - Ank dam
3789 kirjoitti:
Kaikki juttuja EI laiteta nettiversioon. Tiedätkö miksi?
Katsos kukaan ei ostaisi lehteä, kun voisi lukea kaikki jutut ilmaiseksi netistä.
Ymmärsikö svekoeinstein?Onko kolumni eilisessä Iltalehdessä?
- Just det
Ank dam kirjoitti:
Onko kolumni eilisessä Iltalehdessä?
Luehan sieltä Ank dam..
- Dårkan paljastin
Just det kirjoitti:
Luehan sieltä Ank dam..
Nimimerkki "Just det" voi palata takaisin joogaharjoitukseen jossa hän nuolee omaa "faktan" päästöputkeaan, ja jatkaa hallusinointia, kuten tähänkin mennessä. Pyydä Fatta tätiä aamulla tuomaan uusi hattu, jotta et tukehtuisi faktaasi.
- Just det
Dårkan paljastin kirjoitti:
Nimimerkki "Just det" voi palata takaisin joogaharjoitukseen jossa hän nuolee omaa "faktan" päästöputkeaan, ja jatkaa hallusinointia, kuten tähänkin mennessä. Pyydä Fatta tätiä aamulla tuomaan uusi hattu, jotta et tukehtuisi faktaasi.
Minulla on nyt leikattuna tuo Lasse Lehtisen kolumni.
Mitä sinulla dorka on muuta kuin idiootin aivot ? - Dårkan paljastin
Just det kirjoitti:
Minulla on nyt leikattuna tuo Lasse Lehtisen kolumni.
Mitä sinulla dorka on muuta kuin idiootin aivot ?ja se on uskottavuus.
- Just det
Dårkan paljastin kirjoitti:
ja se on uskottavuus.
svekoeinstein murjaisi yhtä suuren vitsin kuin rautaako?- nikkinä.
Sinulla hörhö ei ole uskottavuutta koskaan ollutkaan.
Nyt kun et enää kyennyt kiistämäään Lehtisen kolumnia yritit jopa " ajatella".
Yritit. - Sir Dårkan paljastin
Just det kirjoitti:
svekoeinstein murjaisi yhtä suuren vitsin kuin rautaako?- nikkinä.
Sinulla hörhö ei ole uskottavuutta koskaan ollutkaan.
Nyt kun et enää kyennyt kiistämäään Lehtisen kolumnia yritit jopa " ajatella".
Yritit.Ei ole tarvetta "listiä" olematonta kolumnia. Riittää kun käytän arvovaltani ja uskottavuuteni asian toteamiseen. Missä linkki?
- Fitti setä
"Kuka muistaa mitä Arto Paasilinna sanoi."
Aseman R-kioskin filmillä lähinnä: äärrgöö pööö otaks rääh mä näytän snöörf nyt katotaan röööh ja prööö.
Poliisille Paasilinnan rappiojuoppo sanoi: en puhalla, enkä mitään ole ottanut.
Ruotsin hovissa Paasilinna sanoi tavallisen juopuneena: fina tissar, får jag, börps, suga?
Arto Paasilinna ei muista itse mistään mitään, mutta dokumentit ovat tallessa muistin tueksi. Miten niin? Ketä kiinnostaa mitä jokin rappioalkoholisti ja hyysätty paska päästää ääniä kehostaan? - pakkoruotsi poistuu!
Lehtisen kirjoitus oli loistava. Täyttä asiaa. Surujen ankkalammikko löyhkää.
- GINISILMÄ
KUNNIA KAIKILLE LAMMIKON YMPÄRILLE PYSÄHTYVILLE JA SINNE KUSEVILLE.OLKAAMME SIIS SOMMALEITA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733