ketä kiehoo pieni pallo

in the air ...

jota ei edes erota katsomoon asti, kysynpä vaan.

Se, että on taitava, ei tarkoita, että olisi viihdyttäjä.

6

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buu-uuu

      eikä vaatetus

      ja se tiputtelee palloja

      • Aasit

        kuka viihdyttäjää on etsinyt. Eikö kilpailu ollut talent, eli taitoa etsitään.


      • gnshio
        Aasit kirjoitti:

        kuka viihdyttäjää on etsinyt. Eikö kilpailu ollut talent, eli taitoa etsitään.

        Niimpä. Tälläkin hetkellä mukana on vaan yks todellinen taito. Joona.


      • hyvä täsmennys
        Aasit kirjoitti:

        kuka viihdyttäjää on etsinyt. Eikö kilpailu ollut talent, eli taitoa etsitään.

        mitä sitten tekee jatkossa Laamanen, jolla ei ole taitoa, vaan hän olisi viihdyttäjä ainoastaan;

        laulajia on joka kunnassa ja lähiöpubissa.

        Mitä merkitystä on taidolla, ellei sitä voi soveltaa mihinkään eli viihdyttämiseen.


    • äljdlksdfj

      ei jaksa seurata pojan talenttia yhden kerran jälkeen. ihan ok, mut ei mikään extra. sopinee jonnekin koulun välkkä- , jumppa- tai pikkujoulutunnille. jopa ne kauko-ohjattavia lentokoneita kieputtaneet olivat mielenkiintoisempia....

      • 34

        onko niiden kauko-ohjattavien ohjaaminen niin vaikeaa, että pääsee lavalle asti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe