miikka sastamalasta ulos

ei yllättänyt

miksi ihmeessä miikka jatkoon, edes semifinaaliin, sitäkään vaan ei voi ymmärtää, eihän se olut hauska ollenkaan,

sillä, että valitsee hyvät kappaleet, ei riitä

tuohan on aivan vanha idea, ei ollut hauska sitten yhtään

14

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä lava

      yhtään

    • böööö-ööÖ!

      SIkäli että tää miikka on just se motoriikka-miikka, niin on vaan törkeetä plagiointia...

      Antaisi edes kunnian sille. jolle se kuuluu eli David Armandille.

      Kukaan taikurikaan ei mene ja esitä esim. Copperfieldin kehittämää temppua sitä mainitsematta. Olisi oikeus Armandia kohtaan kertoa, mistä esikuva on saatu - etenkin kun esikuvan antamaa mallia ei olla mitenkään jatkokehitetty...

      • kiitossssszzzz

        olisit lykännyt YouTube-pätkän kehiin, jos sellainen olisi saatavissa.

        Suurin ongelma silti on, ettei esitys koskettanut millään tavalla.


      • sama ku äsken
        kiitossssszzzz kirjoitti:

        olisit lykännyt YouTube-pätkän kehiin, jos sellainen olisi saatavissa.

        Suurin ongelma silti on, ettei esitys koskettanut millään tavalla.

        Juutuubiin hakusanoiksi

        David Armand Karaoke for Deaf

        tai vaikka

        David Armand That's my home
        - - -
        Näillä lähtee.


      • 35
        sama ku äsken kirjoitti:

        Juutuubiin hakusanoiksi

        David Armand Karaoke for Deaf

        tai vaikka

        David Armand That's my home
        - - -
        Näillä lähtee.

        Saako idean tosiaan varastaa tuolla tavalla, saa kai, mutta

        suomalaisesitys kun ei koskettanut sitten mitenkään.


      • oikeassa olet
        sama ku äsken kirjoitti:

        Juutuubiin hakusanoiksi

        David Armand Karaoke for Deaf

        tai vaikka

        David Armand That's my home
        - - -
        Näillä lähtee.

        Pitäisikö noiden sitten naurattaa.

        Ei ihan kolahtanut, mutta huomattavasti parempi kuin suomalaisversio.

        Suomalaisen ei olisi pitänyt päästä tosiaan lainatavaralla jatkoon tai edes läpi; tuomaristo ei ehkä tuntenut tuota, mistä esitys on lainattu vai kuinka.


      • selittääkö raha
        sama ku äsken kirjoitti:

        Juutuubiin hakusanoiksi

        David Armand Karaoke for Deaf

        tai vaikka

        David Armand That's my home
        - - -
        Näillä lähtee.

        että halutaan tuota erilaisia esityksiä lavalle, ehkä se on se selitys sitten. Tai provosoida äänestämään.

        Kuinka paljon tässä kerätään nyt rahaa äänestyksillä.


      • munmiäl

        Miikka on kyllä ihan auliisti kertonut mistä on alunperin saanut innoituksen tälle laulujen viittomiselleen (= youtubesta).

        Pisteet pojalle hyvästä esityksestä.


    • flkdjflkj

      mä en myöskään ymmärrä mitä ihmeen hauskaa tuomarit motoriikka-miikan esityksessä näkee??? ei tuollaista esitystä jaksa katsoa kuin juuri ja juuri yhden kerran. ja mun mielestä tyyppi ei mitenkään hauskasti tai taitavasti liikehtinyt - kertokaa jos olen väärässä?! mikä katja prätkähiiri ståhl on arvioimaan kyseistä esitystä muutoin kuin omasta subjektiivisesta näkökulmastaan?

    • kikkaaaa

      word.

      • Takerus

        Minusta Motoriikka-Miikka on niin hyvä että saisi voittaa koko Talentin. Hän on itse tehnyt suomalaisiin sanoituksiin pantomiimin vai onko David Armandkin tämän tehnyt samoille kappaleille?

        Mitä sanotte Markku Laamasesta? Eikö hänkin laula toisten tekemiä lauluja? Eikö pikkuinen Iidakin laula jonkun muun lauluja? Entä pieni 11v poika, nimeä en muista, matki Kummeleita ihan kokonaisuudessaan?
        Tuskin Talentissa on yhtäkään esitystä jota olisi joku itse tehty alusta asti. Oli yksi mutta putosi. Jari Uutela tekee itse kappaleensa.

        Minusta Motoriikka-Miikka on todella hauska.


      • eikä mikä tahansa
        Takerus kirjoitti:

        Minusta Motoriikka-Miikka on niin hyvä että saisi voittaa koko Talentin. Hän on itse tehnyt suomalaisiin sanoituksiin pantomiimin vai onko David Armandkin tämän tehnyt samoille kappaleille?

        Mitä sanotte Markku Laamasesta? Eikö hänkin laula toisten tekemiä lauluja? Eikö pikkuinen Iidakin laula jonkun muun lauluja? Entä pieni 11v poika, nimeä en muista, matki Kummeleita ihan kokonaisuudessaan?
        Tuskin Talentissa on yhtäkään esitystä jota olisi joku itse tehty alusta asti. Oli yksi mutta putosi. Jari Uutela tekee itse kappaleensa.

        Minusta Motoriikka-Miikka on todella hauska.

        ei ulkonäköä, laulajia kyllä Suomi on kullollaan eikä tuo ääni ynt edes ollut mitenkään erikoinen, huonoja kappalevalintoja, yksipuolinen ohjelmisto;

        kansahan antoi säälipisteet juuri ulkonäön takia


      • Vieras1
        Takerus kirjoitti:

        Minusta Motoriikka-Miikka on niin hyvä että saisi voittaa koko Talentin. Hän on itse tehnyt suomalaisiin sanoituksiin pantomiimin vai onko David Armandkin tämän tehnyt samoille kappaleille?

        Mitä sanotte Markku Laamasesta? Eikö hänkin laula toisten tekemiä lauluja? Eikö pikkuinen Iidakin laula jonkun muun lauluja? Entä pieni 11v poika, nimeä en muista, matki Kummeleita ihan kokonaisuudessaan?
        Tuskin Talentissa on yhtäkään esitystä jota olisi joku itse tehty alusta asti. Oli yksi mutta putosi. Jari Uutela tekee itse kappaleensa.

        Minusta Motoriikka-Miikka on todella hauska.

        Uskaltaisin veikata, että Elmeri Rantalainen suunnittelee itse esityksensä alusta loppuun saakka. Kyllähän Elmeri on näistä finaalissa olevista ehdottomasti paras. Aivan toista maata kuin nämä lehtien hehkuttamat Markku ja Iida.


    • Jyrgenztein

      Paskin kaikista, ehdottomasti. Voitti sitten.

      Häpeän olla Suomalainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      229
      2021
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      77
      1770
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      106
      1209
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1130
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1085
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1015
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe