HALOO!!

NainenKirjoittaa

Lähettäkääs nyt musaa!!! Kaikki lempparit tänne please:- Nyt voin kuunnella. *onnessaan*

25

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirpzuzeiccu

Huomaa kyllä, että oot ihan onnessas läppäristäs. :D Mulla ei oo kyllä nyt mitään musaa tarjota, sori. Mutta eiköhän tähän tule kohta muilta biisilistaa enemmänkin. :)

• tulista tuksua
    • *Tikli*
      • kaunista, koskettavaa ja tunnelmallista....

• NainenKirjoittaa kirjoitti:

kaunista, koskettavaa ja tunnelmallista....

on tuo puhelinäänenä...Sillä mun vastaaminen kännyyn kestää,ku mun pitää kuunnella musaa...

Toi laulu on niin ihana,etten kyllästy siihen koskaan.Se kuullostaa aina yhtä ihanalta...Voisin kuunnella sen tuhat kertaa yhtä soittoa.Kuulokkeilla pystyy laittaan isolle ja siinä tuon laulun kaikki puolet tulee esiin..:)

• ja pojatkin niin reteitä jotta....)))

• Masse-setä

Lämppäriykytkin alkaa hyytyy, kun niille on tarjottu vain jotain rerilun kaiffarin teetä.
      Ne sanoo, että älkääkääkää liikaa herkistele, vaikka olettekin nähneet diilin.
      Se ei ole ole pienestä kiinni niinkään, mutta ainahan se on parempi, jos saataisiin hankittua kansi tuohon jätekaivoon.
      -Ok, just ajattelinkin lähteä ostamaan kaivonkantta.

• ymmärtävinäni:-))) Kait kansi on tarpeellinen?

• Katsoin tänään suhteellisen rankan ja tunteita herättävän elokuvan. Edelmanin rooli puhutti muista puhumattakaan. Kyllä oli katsomisen ja tutustumisen arvoinen.
      Siitä elokuvasta poiki valitsemani kappale tänne kuultavaksi, kun kerrankin saa soittaa ihan pyynnöstä:)

http://www.youtube.com/watch?v=0J1kKn57Izo&feature=related

• Putkivalo
      • Tämä skorppari on aikoinaan kasetilla tullut soitetuksi puhki. Heitti välittömästi muistoihin. *nif*

• Yxitypy

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe