Meni mielenkiinto koko sarjasta!
Kuka muka oikeasti ostaa F-Astran 4000 euroon? Jopa tuo n.800e ostohinta oli liikaa ko autosta!
Vittu mitä pelleilyä, ihan selvä sisäpiirin kusetus koko homma.
Tuo varmaan selittää toun Jethron viime vuoden tulot, oli kaveri näköjään tienannut kuin sossun asiakas! Täyttä kusetusta koko jätkä ja Harkimo vain ihailee!
Mun mielestä tuo kuvaa nyky-yhteiskuntaa aika hyvin. Ihan sama miten sen saat, kunhan saat mahdollisimman paljon. Kyllähän me tavalliset duunarit maksetaan kiltisti veroja samalla ku rikkaat kusettaa! Harkimon tulot muka alle 200 000e viime vuonna? jokerien parhaat narritkin tienaa enemmän.
Luuletteko tosiaan että harkimo maksais jolleki duunarikiekkoilijalle enemmän ku mitä itse saa?
Vittu toivottavasti menee työpaikka alta pian niin siinähän pyöritätte Suomea ihan keskenänne. Siirryn päivärahalle ja aikanaan sossun luukulle. Noiden kusettajien piikkiin.
Kiitos. ja näkemiin suomi vuonna 2014.
MTV3 Diili 9.11.2009
11
818
Vastaukset
- vilunkia..
"vilunkipeli" oli kyseessä ja sääntöjen vastainen toiminta. Jostain syystä Hjallis antoi sitten mennä...niin on antanut armon tähänkin saakka...mutta tuo on esimerkki siitä, että epäreilulla pelillä pärjää liikeelämässä.
Olihan se auton ostaja tyyppi Jhetron tuttu, tosiaan oli ja sitä oli turha kiemurrella. Ei kukaan maksa tuollaisesta autosta 4000 ei kukaan.- Dilleri
Täysin naurettavaa.. Kuinka ihmeessä toi homma meni läpi.. Tyhmiä koko ryhmä, jopa se huijari Jethron tiimikaveri muija, samoin kuin Hjallis ja kumppanit.. Olipas törkeä kusetus 300 euron autosta maksoivat jo itse kolminkertaisen hinnan ja joku muka tarjoaa itse 4000€. Ei ole tyhmyydellä mitään rajaa
- tyhjätaskut
poika hyvä rupee mistään toisten palkkatulosta täällä mariseen, kun sehän on selvä että yrittäjät saa nostettua suurimman osan tuloistaan pääomatuloina ja se on ihan normaalia toimintaa..
- TH
Pitää ensiksikin olla ihan vähän pimee että maksaa moisesta raadosta 800€.
Toisekseen sitä ei voi myydä neljällä tonnilla kenellekään täysjärkiselle - varsinkaan trokarille jolla pitäisi olla auton arvosta jonkin verran parempi käsitys, ja joka yleensä ostaa auton niin halvalla kuin mahdollista.
Hjallis ei liene idiootti, mutta aivan käsittämätöntä että päästi tuon huijarin pälkähästä vaikka sääntöjä selkeästi rikottiin. Jotain siinä on taustalla.
- säännöt
että kyse on huijauksesta niin vielä enemmän ihmetyttää, miksi antoi mennä läpi? Kyse oli sääntöjen rikkomuksesta ja samalla Hjallis menetti uskottavuutensa johtajana ja pomona.
Ei se kelpaa selitykseksi että Jethtro pääsee joka kerran pälkähästä vaikka on ollut myös ryhmänsä mokaaja. Meni maku ja luottamus. Ei miestä pidä pitää mukana siksi, että tuo väriä ohjelmaan. Periaatteet ja selvät säännöt pitää olla ja niitä tulee noudattaa.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1757130- 4 - g + 8
tehtävään
- hupaa...
taas säpinää Heidin ja Jethron voitettua...!
Vastauksen siihen miksi Jethro on vielä ohjelmassa edelleen mukana, antaa Hjallis itse. Jethro on tuonut ohjelmaan kaivattua draamaa ja komiikkaa, tämäkin autokauppa oli juuri sitä. Säännöt antoi ymmärtää "Kilpailija ei saa käyttää yhteyksiään ja hyötyä sitä kautta kilpailussa".
Katsotaan toiselta suunnalta:
Hjallis tuntee entuudestaan Jethro Rostedtin ja haluaa tämän ky. hommaan ja voittaja on päätetty ennen kisan alkua.
Sitähän ei mitenkään ole kielletty missään säännössä, että kaverille töitä?
Mitkä mahtoi olla Jethro Rostedtin tulot viime vuodelta?- joojoojo
ennestään? Tai tuntevatko ennestään toisensa? Se olisi jo skandaali. J R:n tulot olivat alle 10 000 e...verotietojen mukaan...
joojoojo kirjoitti:
ennestään? Tai tuntevatko ennestään toisensa? Se olisi jo skandaali. J R:n tulot olivat alle 10 000 e...verotietojen mukaan...
selitetään toisella tavalla:
Miten suuri mahdollisuus on siihen, että jotain kautta Hjallis tuntee kyseisen Jethron entuudestaan?
Tai mahdollisesti Hjalliksen ystäväpiiriin kuuluva on suositellut häntä?
Omien sanojensa mukaan Jethron tuntee jokainen turkulainen.
Monihan olisi heittänyt Jethron jo aikaa sitten pellolle.
- Diilejä56
Tässä kaupassa olisi myös verottajalle opittavaa, miten autokauppiaat ovat menettäneet tässä "lamassa" jo arvostelukykynsäkkin, eihän tuosta opelista voi saada myydessä "täysjärkiseltä" kuin maxim.500e, sekin yläkänttiin arvioitu, tappiotahan kertyy taas n.3500e, miten sillä yritystä hoidetaan? Jethrosta en ole ennen diiliä kuullutkaan, tosin vain 25 vuotta turussa kauppoja tehneenä en voi kaikkia turkulaisia tuntea. Tutustua ehkä kannattais, voisi saada hyvältä paikalta "edullisen" asunnon helsinginseudulta ja ehkä reissun kuuluisalla veneellä........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243