Kuka sen on

outzak

tutkinut, ja ennenkaikkea miten se on tutkittu, että ei muka ole olemassa kahta samanlaista lumihiutaletta? Kun ajattelee, että niitähän sataa varmaan miljardeittain jo suomenkin alueelle vuosittain, niin miten muka ne kaikki voi olla erilaisia... Mistä sen kukaan voi tietää???

Ihmisiähän on muutama miljardi ja meissäkin on keskenään ihan samannäköisiä olemassa. Mullakin on kuulemma kaksoisolento, tai ainakin muutama vuosi sitten oli...:) Onkos täällä kellään kaksoisolentoja? Oletteko itse nähneet kaksoisolentojanne? Se vois olla aika jännää...tai kauheata! "Herranen aika, näytänkö mä muka TUOLTA...!!!";)

Tässä tän illan mietteitä, vastailkaa tai olkaa vastaamatta, miä toivotan silti jokaiselle ihanan talvista iltaa ja mukavaa oloa!!:))

70

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totanoin niin joo.. eihän niitä mitenkään oo kukaan voinu kaikkia tutkia.. paskapuhetta siis etteikö niitä vois olla miljardeja triljoonia samanlaisia. Älkäämme uskoko kaikkee mitä meille uskotellaan.

      On mulla kuulemma kaksoisolento, en oo nähny. Kyllä maailmassa kauneutta piisaa jos meitä ihan kaksikin on.. voi olla jopa enemmänkin. Voi että!

      SYYSiltaa sulle ävätsy;)

      • outzak

        niin onnettoman herkkäuskoinen, että uskon kaikkiin tommosiin juttuihin, mitkä mulle totuuksina kerrotaan....:( Mut nyt miä uskon sinua!:)

        Sitä miä en taas kyl usko, et sunlaisia kaunottaria voi olla useampia...:) Se kaksoisolento on varmaan vain jonkun humalaisen vasemman silmän havainto. Niin mä luulen.

        Vai roikutaan sitä epätoivoisesti syksyssä... No hyvää SYYSiltaa myös sinulle ävätsy!:)


      • outzak kirjoitti:

        niin onnettoman herkkäuskoinen, että uskon kaikkiin tommosiin juttuihin, mitkä mulle totuuksina kerrotaan....:( Mut nyt miä uskon sinua!:)

        Sitä miä en taas kyl usko, et sunlaisia kaunottaria voi olla useampia...:) Se kaksoisolento on varmaan vain jonkun humalaisen vasemman silmän havainto. Niin mä luulen.

        Vai roikutaan sitä epätoivoisesti syksyssä... No hyvää SYYSiltaa myös sinulle ävätsy!:)

        Kysy vaikka keltä. Ne jotka väittää vastaan, valehtelee;)

        Niin en mäkään usko et värkkejä mitenkään olis riittäny moneen munlaiseen.. oot varmaan oikeessa tossa.

        Syssy on niin kauan ku ei oo lunta;) Ja mahdollisesti vielä senkin jälkeen jos allakassa niin sanotaan.
        Mä potkin itteni nyt sinne suihkuun, heippa hetkeksi;)


      • Jotenkin alkoi naurattaa tuo uskosi maailmaan mahtuvasta kauneudesta. Ja tottahan se on, että mahtuu. Onhan sitä itsekin paljon jo ehtinyt nähdä, vaan varmaan on jotain vielä jäänyt näkemättäkin.


      • outzak
        a-v kirjoitti:

        Kysy vaikka keltä. Ne jotka väittää vastaan, valehtelee;)

        Niin en mäkään usko et värkkejä mitenkään olis riittäny moneen munlaiseen.. oot varmaan oikeessa tossa.

        Syssy on niin kauan ku ei oo lunta;) Ja mahdollisesti vielä senkin jälkeen jos allakassa niin sanotaan.
        Mä potkin itteni nyt sinne suihkuun, heippa hetkeksi;)

        Täälläpä on jo lunta muutama sentti, joten täällä on jo talvi. Olkoon siellä vielä syksy!:))

        Mä uskon sua aina....:))


      • tuttumies kirjoitti:

        Jotenkin alkoi naurattaa tuo uskosi maailmaan mahtuvasta kauneudesta. Ja tottahan se on, että mahtuu. Onhan sitä itsekin paljon jo ehtinyt nähdä, vaan varmaan on jotain vielä jäänyt näkemättäkin.

        muakaan oo nähnyt;)


      • a-v kirjoitti:

        muakaan oo nähnyt;)

        En varmaankaan ole nähnyt sinua vielä. Vaikka dementiaa pukkaa, niin kyllähän minä noin kauniin naisen muistaisin, jos olisi nähnyt.


    • Mulla on sellainen käsitys, ettei joka talvi ole kukaan kaikkia hiutaleita tutkinut.

      • outzak

        Tai sitten kaikki nää hiutaleet on tutkittu jo vuosia vuosia sitten ja erilaisiksi todettu ja sitten jollain vehkeellä säteilytetty takaisin tonne taivaalle, mistä ne sit vuosittain satavat alas.


      • outzak kirjoitti:

        Tai sitten kaikki nää hiutaleet on tutkittu jo vuosia vuosia sitten ja erilaisiksi todettu ja sitten jollain vehkeellä säteilytetty takaisin tonne taivaalle, mistä ne sit vuosittain satavat alas.

        Kyllähän sitä veden kirtokulusta puhutaan, mikseipä sitten lumihiutaleiden kierrätyksestä. Vai olisko niistä vain mallikappaleet jemmassa, kun ainakin joku on mullakin päässyt sulamaan, kun olen tuonut sisälle jne.

        Vaan semmoinen käsitys on, että niissä hiutaleissa harvemmin on kahta samanlaista nähtävissä. Voi johtua siitäkin, että samanalaiset hiutaleet välttelevät toisiaan, niinkuin ilmeisesti noi AV:n kaksoisolennotkin?


      • outzak
        tuttumies kirjoitti:

        Kyllähän sitä veden kirtokulusta puhutaan, mikseipä sitten lumihiutaleiden kierrätyksestä. Vai olisko niistä vain mallikappaleet jemmassa, kun ainakin joku on mullakin päässyt sulamaan, kun olen tuonut sisälle jne.

        Vaan semmoinen käsitys on, että niissä hiutaleissa harvemmin on kahta samanlaista nähtävissä. Voi johtua siitäkin, että samanalaiset hiutaleet välttelevät toisiaan, niinkuin ilmeisesti noi AV:n kaksoisolennotkin?

        se saattaakin olla, että esim. Suomen alueella ei sada keskenään samanlaisia hiutaleita, kun ne Suomen hiutaleiden kaksoiskappaleet satavatkin vaikka siperiaan. Niin ihmiset pysyvät hyvin luulossa, että ei ole kahta samanlaista.

        Kyl tän joku huijaus täytyy olla.


      • outzak kirjoitti:

        se saattaakin olla, että esim. Suomen alueella ei sada keskenään samanlaisia hiutaleita, kun ne Suomen hiutaleiden kaksoiskappaleet satavatkin vaikka siperiaan. Niin ihmiset pysyvät hyvin luulossa, että ei ole kahta samanlaista.

        Kyl tän joku huijaus täytyy olla.

        Ihan varmasti on huijausta. Tässäkin keskustelussa on tullut jo aika hyvin esille, ettei niitä kaikkia ole kukaan tutkinut, ja silti on esitetty aika pitkälle meniviä väitteitä niiden ulkonäöstä. Ja jos yhdessä asiassa on huijattu, niin ties kuinka monessa muussakin?


      • outzak
        tuttumies kirjoitti:

        Ihan varmasti on huijausta. Tässäkin keskustelussa on tullut jo aika hyvin esille, ettei niitä kaikkia ole kukaan tutkinut, ja silti on esitetty aika pitkälle meniviä väitteitä niiden ulkonäöstä. Ja jos yhdessä asiassa on huijattu, niin ties kuinka monessa muussakin?

        Nyt kyl rupes vähän pelottamaan! Jos kaikki mun muka faktatietona lukemani onkin osa jotain maailmanlaajuista huijausta, eikä mikään mitä olen luullut tietäväni, pidäkään paikkaansa... Mihinkä tässä enää sit uskaltaa luottaa.....


    • Tulin juuri alakerrasta, lämmitän saunaa kyllä on luonto kaunis miljoona .triljoona lumihiutaletta maassa ja niin ihanaa..

      • outzak

        tänään saunota. Kauniilta kyllä näyttää luonto kun lumi kimaltelee valossa...:)


      • outzak kirjoitti:

        tänään saunota. Kauniilta kyllä näyttää luonto kun lumi kimaltelee valossa...:)

        Kun satoi oikein kovasti on tämä ihanaa kun kauniisti kimmeltää,nyt saunaan,näkyillään....Hauskaa illan jatkoa


      • outzak
        sammakko17 kirjoitti:

        Kun satoi oikein kovasti on tämä ihanaa kun kauniisti kimmeltää,nyt saunaan,näkyillään....Hauskaa illan jatkoa

        Kivaa illan jatkoa sullekin ja hyviä löylyjä!:)


      • 69
        sammakko17 kirjoitti:

        Kun satoi oikein kovasti on tämä ihanaa kun kauniisti kimmeltää,nyt saunaan,näkyillään....Hauskaa illan jatkoa

        SAMMIS MENI TAAS HOMMIIN PULKKISMÄKEEN KUN ON LUNTA...))))))))))))))))))))))))))PUUROO SE KEITTÄÄ ILTAPALAKSI LIHASOPAN KERA)))))))))))))))))))))))))))


    • mitaan kahta taysin samanlaista - paitti mun leipoma suurimokakku. siita tulee aina samanlainen; lassahtany jossa on keskustan kohdalla kohouma. sinne kun piilotan marmelaadia :-)

      syysterveisia sikataudin kourista :-)

      • outzak

        on sentään jotain mihin voi luottaa....:)

        Älä ny sentään kuiteskaan kuoleennu siihen tautiin!! Mulle ja kaikille muillekin tulis ihan kauhia ikävä jos niin menisit tekemään!!!!


      • outzak kirjoitti:

        on sentään jotain mihin voi luottaa....:)

        Älä ny sentään kuiteskaan kuoleennu siihen tautiin!! Mulle ja kaikille muillekin tulis ihan kauhia ikävä jos niin menisit tekemään!!!!

        se on mun oma diagnoosi. viranomaset sano tanaan radiossa jotta kaikki flunssat on tastalahin sikaflunssia kun se on niin levinny. jotta röh :-)


      • outzak
        kielibasa kirjoitti:

        se on mun oma diagnoosi. viranomaset sano tanaan radiossa jotta kaikki flunssat on tastalahin sikaflunssia kun se on niin levinny. jotta röh :-)

        Röh sitten vaan sullekin..:)

        Ole nyt kuitenkin varuillasi....jos rupee nenu muistuttamaan pistorasiaa, ni on syytä jo huolestua...:))


      • outzak kirjoitti:

        Röh sitten vaan sullekin..:)

        Ole nyt kuitenkin varuillasi....jos rupee nenu muistuttamaan pistorasiaa, ni on syytä jo huolestua...:))

        mulla on pari ruskeeta tippaa jaakaapissa jos menee ihan heikoksi :-)


      • outzak
        kielibasa kirjoitti:

        mulla on pari ruskeeta tippaa jaakaapissa jos menee ihan heikoksi :-)

        kun on lääkettä!!:)


    • outzak

      En voinut olla huomaamatta tuota aika massiivista alapeukutusta, mitä aloitukseni on saanut. Epäilen jopa tietäväni syynkin siihen. En käy syitä tässä sen enempää puimaan, sanon vain, että minä en edelleenkään ole kenenkään "puolella". Jos näen mukavan aloituksen, vastaan siihen riippumatta siitä kuka sen on laittanut.

      Minä haluan olla mahdottomuus. Eli puolueeton ja ystävällinen kaikille. Se on mahdotonta, tiedän... Mut eihän se mitään maksa jos yrittää!:) Ja uskokaa, mä yritän.....:)

      • pidä mielessä se mitä sanoin..;)

        Jaa niin muuten.. postini ei avaudu mulle.. en tiedä takkuaako muitten gaymailit mut omani nykyään joka ilta. Johtuu varmasti siitä tolkuttomasta tulvasta lovepostia mikä sinne tunkee..


      • outzak
        a-v kirjoitti:

        pidä mielessä se mitä sanoin..;)

        Jaa niin muuten.. postini ei avaudu mulle.. en tiedä takkuaako muitten gaymailit mut omani nykyään joka ilta. Johtuu varmasti siitä tolkuttomasta tulvasta lovepostia mikä sinne tunkee..

        kun sulla on niin äärimmäisen paljon ihailijoita....

        Mä yritän pitää mielessä.....;))


      • outzak kirjoitti:

        kun sulla on niin äärimmäisen paljon ihailijoita....

        Mä yritän pitää mielessä.....;))

        Joo, ne on noi ihailijalaumat ollu aina vähän vaivoiksi.. karsee tunku, postit tukossa.. mut en kai mä sille mitään voi;)

        Tosin aika ehkä hoitaa ongelman ennenpitkään;)


      • outzak
        a-v kirjoitti:

        Joo, ne on noi ihailijalaumat ollu aina vähän vaivoiksi.. karsee tunku, postit tukossa.. mut en kai mä sille mitään voi;)

        Tosin aika ehkä hoitaa ongelman ennenpitkään;)

        Sä oot ikuisesti lumoava....:))

        Ja en edelleenkään ole lepakko vaikka joku niin epäilikin....;)


      • ei ..

        peukuta kuin mounlex monilla eri nimimerkeillään. Katso sen aloituksia se antaa aina itselleen yläpeukkuja vaikka vastauksia ei viesteissä olisikkaan. Kertoi eilen antavansa itselleen yläpeukun. Kuka toinen antaisi Kotkallekkin alapeukkuja niin paljon.

        Kun mounlex tuli keväällä huuhaalle siitä lähtien tämä on olut yhtä tappelua. Jos et usko, lue mounlexin viestihistoriaa.


      • outzak
        ei .. kirjoitti:

        peukuta kuin mounlex monilla eri nimimerkeillään. Katso sen aloituksia se antaa aina itselleen yläpeukkuja vaikka vastauksia ei viesteissä olisikkaan. Kertoi eilen antavansa itselleen yläpeukun. Kuka toinen antaisi Kotkallekkin alapeukkuja niin paljon.

        Kun mounlex tuli keväällä huuhaalle siitä lähtien tämä on olut yhtä tappelua. Jos et usko, lue mounlexin viestihistoriaa.

        että mounlex antaa itelleen yläpeukkuja, mutta ei hän kaikkeen tähän taisteluun ainut syy voi olla.. Ei yksinkertaisesti yksi voi ehtiä niin paljon!!

        Miä luulen että tuohon tappeluun kuuluu moniamonia ihmisiä, jotka saavat jotain iloa siitä. Ei yks tai edes kaks kerkiäis noin paljon....:)

        Miä en edelleenkään halua liittyä asiaan. Haluan vain kirjuutella mukavia.


      • ehtii
        outzak kirjoitti:

        että mounlex antaa itelleen yläpeukkuja, mutta ei hän kaikkeen tähän taisteluun ainut syy voi olla.. Ei yksinkertaisesti yksi voi ehtiä niin paljon!!

        Miä luulen että tuohon tappeluun kuuluu moniamonia ihmisiä, jotka saavat jotain iloa siitä. Ei yks tai edes kaks kerkiäis noin paljon....:)

        Miä en edelleenkään halua liittyä asiaan. Haluan vain kirjuutella mukavia.

        Nimimerkin vaihtoon ei mene monta sekuntia.


      • outzak
        ehtii kirjoitti:

        Nimimerkin vaihtoon ei mene monta sekuntia.

        Mulla siihen menis varmaan ainakin kymmenen minuuttia... Mut mä oonkin hidas... jaa.. en jaksa kommentoida enempää.


      • ennenn
        outzak kirjoitti:

        Mulla siihen menis varmaan ainakin kymmenen minuuttia... Mut mä oonkin hidas... jaa.. en jaksa kommentoida enempää.

        täällä ja tietotekniikkafoorumilla eri nimimerkkiä ja sen vaihtamiseen meni noin 5 sekuntia.


      • outzak
        ennenn kirjoitti:

        täällä ja tietotekniikkafoorumilla eri nimimerkkiä ja sen vaihtamiseen meni noin 5 sekuntia.

        onneton häslä tän koneen kanssa, ettei tommonen onnistuis multa ikipäivänä... Enkä varmaan osaiskaan. Linkittäminen on mun taitojen ylälaidalla... Mistä tulikin mieleeni, laitoin tän jo kerran aikaisemmin mut en saanut juurikaan kommentteja, saisinkohan nyt...
        http://www.youtube.com/watch?v=DM2177pHMT0

        Miusta iiihanaa......:)))


      • aika hyva hevibandin nimi :-)

        ei ressata alapeukuista. niiden viljeleminen on helpompaa kuin kesakurmitsojen viljely joka sekin on helppoa. puolueettomalla linjalla vaan kohti auringonnousua upean huuhaan :-)


      • outzak
        kielibasa kirjoitti:

        aika hyva hevibandin nimi :-)

        ei ressata alapeukuista. niiden viljeleminen on helpompaa kuin kesakurmitsojen viljely joka sekin on helppoa. puolueettomalla linjalla vaan kohti auringonnousua upean huuhaan :-)

        Onko se jokin keräkurmitsan (lintu) ja kesäkurpitsan (kasvi) sekoitus..??? Jos niistä on jotenkin tehty sekoitus niin niitten viljely ei varmaankaan ole kovinkaan helppoa!! Ja toisaalta, miksi ne on pitänyt sekoittaa...ja mihin sitä lopputulosta voi käyttää?

        En mä enää ressaa....mistään....:)))


    • nämä

      mulinex ja pesonen tulee ainakin mieleen.

      • outzak

        noista oikeesti mitään, enkä halua tietääkään... Enkä jaksais......


      • kyllästynyt.
        outzak kirjoitti:

        noista oikeesti mitään, enkä halua tietääkään... Enkä jaksais......

        tee niin kuin parhaaksi näet.


      • kyllästynyt. kirjoitti:

        tee niin kuin parhaaksi näet.

        Paappa nyt linkki, mä en usko muuten.


      • outzak
        kyllästynyt. kirjoitti:

        tee niin kuin parhaaksi näet.

        Kenelle ja missä olen vittuillut?

        On totta että olen yrittänyt moneen otteeseen selvittää tätä tappelua täällä, mutta en ole maininnut nimiä. Enkä ole edes vihjaillut keneenkään.

        Se johtuu siitä, että en tiedä, enkä oikeesti välitä kuka on tappelun aloittanut ja kuka sitä jatkaa. Haluaisin vain että se loppuu.


      • uskopoies
        kyllästynyt. kirjoitti:

        tee niin kuin parhaaksi näet.

        Kotka sä alat olla kypsää kauraa...poistumaan ja lepuuttamaan aivojasi.


    • outzak

      nyt vielä lisää noita alapeukkuja!! Miä oon hitusen kilpailumielinen... Nyt näyttää yks olevan tasoissa mun kanssa, ja miä haluaisin voittaa!;))

      Pystyykö itteänsä arvostelemaan noilla peukuilla...?? Miä en tiiä kun en oo koskaan peukuttanut ketään..:))

    • Huu Haa,,,

      Minunkin kaksois olento eleli joskus Kolarissa(pohjoisessa),elelee ehkä vieläkin.Yksikin tuttu väitti että me ollaan täsmälleen saman näköisiä,eleet ja ilmeetkin on kuulemma liki samanlaisia.Joskus olen ajatellut,että miltähän se tuntuisi tavata itsensä kaltainen ihminen.Pitäsinkö minä siitä vai inhoaisinko sitä,tai olisinko jopa ihastunut siihen(olisko se jo narsismia).

      • outzak

        mietin! Että jos näkis tosiaan ihan itsensä kaltaisen ihmisen, ni mitähän siitä ite tykkäis... Mulle on sanottu, että mulla on kaksoisolento, mut en mä usko et sillä on esim. silmät niin eriparia ku mulla... Mä kun olen aika epäsymmetrinen ihminen, mutta en niin pahasti kuin vaikka Lauri Tähkä&Elonkerjuun laulaja...;)


      • Huu Haa,,,
        outzak kirjoitti:

        mietin! Että jos näkis tosiaan ihan itsensä kaltaisen ihmisen, ni mitähän siitä ite tykkäis... Mulle on sanottu, että mulla on kaksoisolento, mut en mä usko et sillä on esim. silmät niin eriparia ku mulla... Mä kun olen aika epäsymmetrinen ihminen, mutta en niin pahasti kuin vaikka Lauri Tähkä&Elonkerjuun laulaja...;)

        Geeniperimä on ihmeellistä,se voi siirtyä jopa sukupolvia.Jakautua jostain esi-isästä kahden eri suvun kesken.Siirtyä usenan sukupolven yli,ja tulla sitten vallitsevaksi.Siksi täysin eri sukua olevat ihmiset voivat näyttää saman näköisiltä ,. :-)


      • outzak
        Huu Haa,,, kirjoitti:

        Geeniperimä on ihmeellistä,se voi siirtyä jopa sukupolvia.Jakautua jostain esi-isästä kahden eri suvun kesken.Siirtyä usenan sukupolven yli,ja tulla sitten vallitsevaksi.Siksi täysin eri sukua olevat ihmiset voivat näyttää saman näköisiltä ,. :-)

        ihan kauheata törmätä täysin itsensä näköiseen ihmiseen! Ei siinä paljon auttais selitykset et ollaan isoisoisoisän kautta varmaan sukulaisia...


    • Adepti

      on japanilainen vesitutkija ja vaihtoehtolääketieteen tohtori. Hän on kirjoittanut monta erittäin mielenkiintoista kirjaa vesitutkimuksistaan, jotka on käännetty 45´lle eri kielelle.
      Suomennettuja kirjoja on kaksi, "Veteen kätketyt viestit" ja "Veden salainen elämä". Näissä kirjoissa on paljon hienoja valokuvia vesikristalleista, kuva kertoo enemmän...
      Dr. Emoto on kymmenen vuoden aikana valokuvannut vesikristalleja, ja sitä kautta löytänyt tosi mielenkiintoisen maailman, jossa vesikristallit kertovat veden ominaisuuksista ihan uskomattomalla, mutta kuitenkin yksinkertaisella tavalla.
      Hän puhuu myös sellaisista asioista, jota ei yleensä tule ajatelleeksi, esim. siitä että ihminen on syntyessään 95 %, ja aikuisena 70 % vettä. Eläimet ja kasvit sisältävät myös saman verran vettä, maapallon pinta-alasta on 70 % veden peitossa jne...
      Eikä se vesi, jota on meissä ole yhtään sen ihmeellisempää kun se vesi joka on ulkopuolellamme!
      Linkki: www.masaru-emoto.net
      http://www.youtube.com/watch?v=2Uv3sygcp4I&feature=related

      • outzak

        kiinnostua... Miä en kuitenkaan..

        Miä vain ihailen tuota veden jäätynyttä muotoa tuolla pihalla...:)


    • ..on sanottu että.. joku suht kuuluisa kaksoisolento mulla.. kaksoisolentoo mä en kyllä tunne..ollu samassa baarissakin..vieläkään ei tietoo kuka.. mut vähä häirii..mut toisaalta kaksoisolennolla selittyy monta juttuu..se miks mulle joskus moikkailaan ja et sä oot tosi tutun näkönen???..tosi outoo..

      • outzak

        siä voit selittää vaikka mitä!

        *en se ollu mä, se oli se kaksoisolento...*


      • outzak kirjoitti:

        siä voit selittää vaikka mitä!

        *en se ollu mä, se oli se kaksoisolento...*

        ..häiriikö oikeesti..mistä mä tiedän minkälainen mun kakkosolento on..hyvä vai paha? mä saan kaikki niskaani..paree vaihtaa tyylii niin ei vahingosskaan luulla..no muutenkin pitää vaihtaa tyylii..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..häiriikö oikeesti..mistä mä tiedän minkälainen mun kakkosolento on..hyvä vai paha? mä saan kaikki niskaani..paree vaihtaa tyylii niin ei vahingosskaan luulla..no muutenkin pitää vaihtaa tyylii..

        Ei siun pidä vaihtaa tyyliä... Ainakin miä tykkään siusta just tuommosena!!!:))

        http://www.youtube.com/watch?v=6PDmZnG8KsM

        Mitäs tykkäät 80-luvun musasta...???:))


      • outzak kirjoitti:

        Ei siun pidä vaihtaa tyyliä... Ainakin miä tykkään siusta just tuommosena!!!:))

        http://www.youtube.com/watch?v=6PDmZnG8KsM

        Mitäs tykkäät 80-luvun musasta...???:))

        ..olis niiku palata just siihen originel pervokkirokkari-tyyliin ja muutoksia tulee mut just parempaan suuntaan.. musta tulee nuori jälleen..

        juu tykkään kasarimuzakista ja tuokin biisi löytyy juutuubistani..


      • outzak kirjoitti:

        Ei siun pidä vaihtaa tyyliä... Ainakin miä tykkään siusta just tuommosena!!!:))

        http://www.youtube.com/watch?v=6PDmZnG8KsM

        Mitäs tykkäät 80-luvun musasta...???:))

        heti esittää iltarukouksessa ettei jollain ole sattunut mun piirteet, ei muuten kun Hän kuitenkin kärsis alennuskompleksista.
        Sulla outzak näkyy olevan runsaati ihailijoita noista alapeukuista kattoen;))
        http://www.youtube.com/watch?v=ZrBDivsSe3k


      • bar.sinistra kirjoitti:

        heti esittää iltarukouksessa ettei jollain ole sattunut mun piirteet, ei muuten kun Hän kuitenkin kärsis alennuskompleksista.
        Sulla outzak näkyy olevan runsaati ihailijoita noista alapeukuista kattoen;))
        http://www.youtube.com/watch?v=ZrBDivsSe3k

        ..puoleen ja toiseen..tuota alapeukutusta mäkin oon ihmetellyt..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..olis niiku palata just siihen originel pervokkirokkari-tyyliin ja muutoksia tulee mut just parempaan suuntaan.. musta tulee nuori jälleen..

        juu tykkään kasarimuzakista ja tuokin biisi löytyy juutuubistani..

        laittaa toisen biisin, mut sit tuli mieleen tää...
        http://www.youtube.com/watch?v=6PDmZnG8KsM
        Sä oot aina nuori, niinkuin mäkin...:)))


      • outzak kirjoitti:

        laittaa toisen biisin, mut sit tuli mieleen tää...
        http://www.youtube.com/watch?v=6PDmZnG8KsM
        Sä oot aina nuori, niinkuin mäkin...:)))

        ..sanottu että hyvin oon säilynyt..pitää muute hankkii uus henkilökortti ku on alkaneet taas kysyy papereita alkossa..johtuukohan se tukasta ja nykyisestä tyylistä???


      • outzak
        bar.sinistra kirjoitti:

        heti esittää iltarukouksessa ettei jollain ole sattunut mun piirteet, ei muuten kun Hän kuitenkin kärsis alennuskompleksista.
        Sulla outzak näkyy olevan runsaati ihailijoita noista alapeukuista kattoen;))
        http://www.youtube.com/watch?v=ZrBDivsSe3k

        oon kyllä itekkin vähän ihmetellyt....

        Nyt en voi muuta, kuin nojata taaksepäin ja nauttia.......;))


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..sanottu että hyvin oon säilynyt..pitää muute hankkii uus henkilökortti ku on alkaneet taas kysyy papereita alkossa..johtuukohan se tukasta ja nykyisestä tyylistä???

        ole kysytty papereita aikoihin...

        Mitähän miun pitäis tehdä et kysyttäis...?:))


      • outzak kirjoitti:

        ole kysytty papereita aikoihin...

        Mitähän miun pitäis tehdä et kysyttäis...?:))

        ..kun en tiedä miltä tarkkaan ottaen näytät en oikeestaan voi mittään sanoo.. ihmettelen mikä peter pan-ilmiö tää on..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..kun en tiedä miltä tarkkaan ottaen näytät en oikeestaan voi mittään sanoo.. ihmettelen mikä peter pan-ilmiö tää on..

        siitä niin pitkään kuin sitä riittää...:)))


      • outzak kirjoitti:

        siitä niin pitkään kuin sitä riittää...:)))

        ajattelinkin..nyt taidan mennä kuukahtaa.. jotta huomenna saa jotain aikaiseksi.. öitä..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ajattelinkin..nyt taidan mennä kuukahtaa.. jotta huomenna saa jotain aikaiseksi.. öitä..

        Kyl sä varmaan saat jotain järkevää aikaiseks huomenna, mut et kyl ihan varmana kerkiä kerätä noin paljon alapeukkuja....;))


    • ..sillä vaan tarkoitetaan sitä, että jos otat kaksi lumihiutaletta niin ne ovat samanlaisia todennäköisyydellä
      0,00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000042

      Laskin tämän asian ns. Stetson-Harrison -menetelmällä.

      • tuosta puuttuu muutama sata nollaa 42 .... ei mahdu ruutuun ... ;)


      • outzak
        HugaZaga kirjoitti:

        tuosta puuttuu muutama sata nollaa 42 .... ei mahdu ruutuun ... ;)

        sen on todennut??

        Useimmiten kaikki uutisiin pääsevät tutkimusten tulokset ovat itsestäänselvyyksiä... Kaikki pitävät totuutena, että ei ole kahta samanlaista lumihiutaletta.. Kuka todistaa sen!?:)


      • näin:
        outzak kirjoitti:

        sen on todennut??

        Useimmiten kaikki uutisiin pääsevät tutkimusten tulokset ovat itsestäänselvyyksiä... Kaikki pitävät totuutena, että ei ole kahta samanlaista lumihiutaletta.. Kuka todistaa sen!?:)

        Ilmakehässä on pölyhiukkasia, joista kaikki ovat hieman erilaisia. Pivissä sopivassa lämpötilassa kosteus tiivistyy pölyhiukkasen ympärille ja matka alas alkaa. Matkalla maahan on monia ilmakerroksia, missä lämpötila vaihtelee paljonkin ja siksi lumikiteen muoto on jokaisessa kiteessä erilainen. Pienenpienet lämpötilaerot ilmassa tekevät kaikista lumihiutaleista erilaisia. Kaikille lumihiutaleille on kuitenkin yhteistä se, että ne ovat kaikki kuusi-sakaraisia.

        Moni valokuvaaja on yrittänyt etsiä kahta samalaista lumihiutaletta, mutta niissä kaikissa on pieniä eroja.
        Jotkut valokuvaajat ovat pyhitäneet kaiken vapaa-aikansa bongatankseen kaksi identtistä lumihiutaletta...

        Mistäpä tosiaan tietää, että ilmasta löytyy kaksi täysin identtistä pölyhiukkasta samalta korkeudelta, jotka sitovat täysin saman verran kosteutta itseensä, putoavat samalta korkeudelta, käyvät samat lämpötilanvaihtelut sentilleen alastullessaan ja putoavat tasan saman matkan maahan tullessaan. Mielenkiintoinen juttu kuiteskin, kiits outzak...

        Myt on mörrilla kaksi täysin identtistä väsynyttä silmää ja menee nukkuun... öitä... :•)


      • outzak
        näin: kirjoitti:

        Ilmakehässä on pölyhiukkasia, joista kaikki ovat hieman erilaisia. Pivissä sopivassa lämpötilassa kosteus tiivistyy pölyhiukkasen ympärille ja matka alas alkaa. Matkalla maahan on monia ilmakerroksia, missä lämpötila vaihtelee paljonkin ja siksi lumikiteen muoto on jokaisessa kiteessä erilainen. Pienenpienet lämpötilaerot ilmassa tekevät kaikista lumihiutaleista erilaisia. Kaikille lumihiutaleille on kuitenkin yhteistä se, että ne ovat kaikki kuusi-sakaraisia.

        Moni valokuvaaja on yrittänyt etsiä kahta samalaista lumihiutaletta, mutta niissä kaikissa on pieniä eroja.
        Jotkut valokuvaajat ovat pyhitäneet kaiken vapaa-aikansa bongatankseen kaksi identtistä lumihiutaletta...

        Mistäpä tosiaan tietää, että ilmasta löytyy kaksi täysin identtistä pölyhiukkasta samalta korkeudelta, jotka sitovat täysin saman verran kosteutta itseensä, putoavat samalta korkeudelta, käyvät samat lämpötilanvaihtelut sentilleen alastullessaan ja putoavat tasan saman matkan maahan tullessaan. Mielenkiintoinen juttu kuiteskin, kiits outzak...

        Myt on mörrilla kaksi täysin identtistä väsynyttä silmää ja menee nukkuun... öitä... :•)

        Tuo oli jo aika kattava selitys, mutta sitä ei vielä mikään selvittänyt, että mistä kukaan voi tietää että jokaikinen lumihiutale on erilainen....;)

        KUKAAN ei ole todistanut, että ne kaikki ovat erilaisia....:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe