mun pitäis tänään ottaa ensimmäinen pilleri ja nyt alko vähän huolestuttaa ku ohjeissa luki et voi tulla oksentelua ym. ja mul on parhaillaan yo-kirjotukset,ei olis kiva oksennella sielä. Niin et kuinka nopeesti sivuvaikutukset alkaa ja kuinka yleistä osentelu ym. sivuvaikutukset on? kiitos jo etukäteen vastauksista
e-pillereiden sivuvaikutuksista
tytti
61133
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 6
Vanhimmat
silloin kun mä aloitin e-pilleri noin vuosi sit niin mulle ei tullut mitään sivuvaikutuksia se on yksilöllistä kenelle niitä tulee kun kaikille niitä ei tule älä ole suotta huolissasi ne tulee jos tulee
tosiaan nuo oireet on tosi yksilöllisiä.. itse olen puolisen vuotta syönyt pillereitä ja noin päivän kestävä pahaolo kierron alussa ainoa oire..
riippuu siitäkin, mitä pillereitä syöt. itse oon käyttäny diane novaa jo muutaman vuoden, ilman minkäänlaisia sivuvaikutuksia.
ymmärrät varmaan, että niihin lääkkeestä kertoviin papereihin on laitettava kaikki mahdolliset sivuvaikutukset, jotka tiedetään - vaikka niitä ois esiintyny vaan yhdellä ihmisellä miljoonasta. näin lääkeyhtiö turvaa omaa selustaansa...
joten älä huoli turhia;) voihan sitä pahaa oloa esiintyä menkkojen vaikutuksesta ilmankin pillereitä!
kiitos hirveesti kaikille. No jos niitä sivuvaikutuksia tulee ni sit pitää juosta vessassa opettajat voi vähä kattoo mut mitäs siitä =)
Sivuvaikutuksena saatetaan mainita suurin piirtein luunmurtumia, jos yksi koekaniini on kuurin aikana tippunut katolta ja katkaissut kätensä...
ainaski minulle tuli voimakkaita hallusinaatio kohtauksia öisin ja aloin näkemään ihan typeriä näkyjä onneksi vaihdoin kondomiin ajoissa eikä ongelmia ole ollut sen jälkeen;)