mondeo 99

hd68

varastettiin viime viikolla ford mondeo ja nyt vakuutusyhtiö sanoo että sen varastaminen ilman avaimia on mahdoton ku autossa on ajonesto.mullaoli autossa täyskasko että jos olisin rytänny sen ite niin se olis korvannu sen mut nyt ne sanoo että lukossa mistä auto startataan ie oo mitään varkauden jälkiä että sitä ei oo voitu saaha käyntiin. tietääkö joku onko mahdollista saaha auto käyntiinilman mun omia avaimia.

4

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22222222222222222222

      Auto on siis löytynyt kun lukkoa tarkistettu? Ei se lukko rikkomalla tai murtamalla saa auto käyntiin, tähän ei ajonesto perustu. Että kyllä se ajonesto on jollakin muullatavalla ohitttu tai käytetty ihan vaan avainta ja menoks.

      Kokeiltiin tuossa opel omegaan lähteekö käyntiin (Omaan) ja herjaako mitään kun koittaa avaimella jossa on patterit loppunu, käyntiin se vaan lähti. Tosin ei testattu kovin syvällisesti vaan, ovi kiinni, keskuslukitus kaukosäädöllä päälle ja kaveri sisällä avaimilla missä patteri loppunut koittaa laittaa auton käyntiin ja kuten sanoin niin lähtihän se. Toki pattereissa on voinut olla henkeä tai avaimessa ei ole ajonestoon liittyvää ominaisuutta vaan se on jossain muualla sekä että ajoneston päälle menossa voi olla joku viime 30s esim.

      Mutta kaikki voi varastaa, vakuutusyhtiön ei pitäisi tuollaista paskaa motkottaa jos ei kerran vakuutuspetoksesta ole näyttöä niin niiden pitää korvata jos korvattavaa on tai hyväksyä ylipäätään se mitä' kerrot.

      • nnmm

        niiden väitteet ja laita asia eteenpäin sinulla on aina valitusmahdollisuus päätöksestä


      • hd68

        nyt soittivat jo poliisista että autolla on ajettu omakotitalon seinään kuka on ajanu? eivät näe poliisilla että olen tehnyt rikosilmoituksen jo ennen kun autolla on ajettu seinään. vakuutus vain väittää että mahdoton saada auto jossa on ajonesto käyntiin ilman omaa avaintaa. oikeuteen kai tässä täytyy mennä riiteleen.


      • hankisääksi

        Aika harvassa autossa, ja nekin vanhoja, ajonesto toimii patterilla. Pois lukien jälkikäteen suutarilla tai lukkoliikkeessä tehdyt Silcan electronic head avaimet.
        Tässä on taas sekotettu oven lukkojen kaukosäätö elektroniseen ajonestoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe