anafranil

ÄITI KOLMELLE

Onko kellään käytössä Anafranil-lääkitystä?

13

7468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä-1977

ollut muutaman vuoden käytössä. minulla auttanut masennukseen ja paniikkihäiriöön. lisäksi käytössä propral ja xanor.

• ÄITI KOLMELLE

Minulla on käytössä Sertralin ja Anafranil pakkoajatuksiin. Olen syönyt pian kaksi vuotta Sertralinia ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Välillä vaan tuntui, että se ei riitä yksinään. Minulle otettiin rinnalle Anafranil, annoksen nostaminen on sujunut mulla todella hitaaasti, koska minulle tulee helposti sivuvaikeuksena voimakas väsymys. Olen kuitenkin ajatellut sinnikkäästi jatkaa lääkkeen hidasta annoksen nostamista, koska olen kuullut, että se on hyvä lääke.

Voisitko kertoa lääkkeestä jotakin? Auttaako se sinua? Onko sinulla mitään sivuvaikutuksia? Entä oliko alussa? Minkälaisella annostuksella sulla lääke on? Mitä noi muut käyttämäsi lääkkeet ovat?

• Tuo lääke
      • jjjjjj223232

trisyklinen masennuslääke ei auheuta moista, se mikään antipsykootti ole.

• Wikipedian

• ctrl+f

Missä kohtaa mainitaan klomipramiinin (anafranil) ?? Ei missään, perustele/todista väitteesi

• Tardive_dyskinesia

• muita

kokemuksia Anafranilista etenkin masennuksen/ahdistuksen hoidossa? Mikä oli annoksenne ja onko lihottanut?

• Lääkevaihto raskasta

Mulla alkaa Anafranil Retard ihan muutaman päivän sisällä kun olen ajanut Sepramin alas, olen myös kuullut että hyvä lääke, tehoaa masennukseen ja pakko-oireisiin sekä ahdistukseen. Aloitan isolla annoksella ja jännittää vähän miten sekaisin menen, palaan kertomaan kokemuksiani.

• muita

Kiitos, jos tulet kertomaan ja voimia vaihtoon! Tiedän kokemuksesta, rankkaa. Mutta itsekin lukenut tuon olevan tehokkain masennukseen/pakko-oireisiin.

• kiitos ei trisyklisi

Miksi aloitat Anafranilin isolla annoksella? Kyseessä kuitenkin trisyklinen lääke....joka yleensä aloitetaan _matalalla_ annoksella ja siitä sitten nostetaan annosta JOS lääke sopii.

• muita

Mitenkähän Lääkevaihto raskasta -nimimerkillä sujuu? Minulla tuntuu, ettei mitkään uudemmat lääkkeet auta ainakaan, niin siksi tuo vielä toivona ehkä jossain vaiheessa.

• Anonyymi

Ööööööbbb

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2266
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      424
      2153
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      968
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      784
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      766
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      754
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      679
    Aihe