anafranil

ÄITI KOLMELLE

Onko kellään käytössä Anafranil-lääkitystä?

13

7191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä-1977

ollut muutaman vuoden käytössä. minulla auttanut masennukseen ja paniikkihäiriöön. lisäksi käytössä propral ja xanor.

• ÄITI KOLMELLE

Minulla on käytössä Sertralin ja Anafranil pakkoajatuksiin. Olen syönyt pian kaksi vuotta Sertralinia ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Välillä vaan tuntui, että se ei riitä yksinään. Minulle otettiin rinnalle Anafranil, annoksen nostaminen on sujunut mulla todella hitaaasti, koska minulle tulee helposti sivuvaikeuksena voimakas väsymys. Olen kuitenkin ajatellut sinnikkäästi jatkaa lääkkeen hidasta annoksen nostamista, koska olen kuullut, että se on hyvä lääke.

Voisitko kertoa lääkkeestä jotakin? Auttaako se sinua? Onko sinulla mitään sivuvaikutuksia? Entä oliko alussa? Minkälaisella annostuksella sulla lääke on? Mitä noi muut käyttämäsi lääkkeet ovat?

• Tuo lääke
      • jjjjjj223232

trisyklinen masennuslääke ei auheuta moista, se mikään antipsykootti ole.

• Wikipedian

• ctrl+f

Missä kohtaa mainitaan klomipramiinin (anafranil) ?? Ei missään, perustele/todista väitteesi

• Tardive_dyskinesia

• muita

kokemuksia Anafranilista etenkin masennuksen/ahdistuksen hoidossa? Mikä oli annoksenne ja onko lihottanut?

• Lääkevaihto raskasta

Mulla alkaa Anafranil Retard ihan muutaman päivän sisällä kun olen ajanut Sepramin alas, olen myös kuullut että hyvä lääke, tehoaa masennukseen ja pakko-oireisiin sekä ahdistukseen. Aloitan isolla annoksella ja jännittää vähän miten sekaisin menen, palaan kertomaan kokemuksiani.

• muita

Kiitos, jos tulet kertomaan ja voimia vaihtoon! Tiedän kokemuksesta, rankkaa. Mutta itsekin lukenut tuon olevan tehokkain masennukseen/pakko-oireisiin.

• kiitos ei trisyklisi

Miksi aloitat Anafranilin isolla annoksella? Kyseessä kuitenkin trisyklinen lääke....joka yleensä aloitetaan _matalalla_ annoksella ja siitä sitten nostetaan annosta JOS lääke sopii.

• muita

Mitenkähän Lääkevaihto raskasta -nimimerkillä sujuu? Minulla tuntuu, ettei mitkään uudemmat lääkkeet auta ainakaan, niin siksi tuo vielä toivona ehkä jossain vaiheessa.

• Anonyymi

Ööööööbbb

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4282
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      154
      1812
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1513
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1278
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1063
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      914
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      829
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe