Kannattaako samana päivänä tehdä pääliike ja apuliike. Esim. jos on treenaa maastavetoa niin kannattaako samalla kertaa tehdä ylä- ja alataljaa tai muita selkä liikkeitä
liikkeet
3
238
Vastaukset
- Tää on
voimanosto-palsta. Treenaa kyykky ja mave samana päivänä. Ota apuliikkeitä vasta kun menee molemmissa 2*omapaino.
- 2 +2
Treenaa runsaasti pääliikkeitä kuormaa, nopeutta, sarjapituukksia vaihdellen ja vasta jos tuntuu erittäin selkeä heikko kohta nostossa, niin teet sille apuliikettä kovaa, mutta enintään kerran viikossa.
- Total-lifter
Tietenkin:
Ensin pääliike, vaikkapa mave. Siihen kakkosliikkeeksi box-kyykky, tai vaikkapa veto polvista.
Ylä-että alatalja sopii paremmin penkkipäivän apuliikkeiksi...nimittäin vetoon nähden niistä ei kyllä ole suurtakaan hyötyä...ja penkin apuliikkeenäkin suosittelen kyllä mieluummin leuanvetoa normaaliin-että poikittaiseen tyyliin, sekä kulmasoutua.
JOS tekee 5-päivästä treeniviikkoa, silloin kannattaa pitää oma apuliike-päivänsä, ja vähentää kuormitusta varsinaisilta pääliike-päiviltä...huomaa: tämä on VOIMAnostoa, eikä bodausta...voimanostaja treenaa siten, että pääsee jalkatreenien jälkeen itte kävellen autoon...bodari kannetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443028Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052