Kannattaako samana päivänä tehdä pääliike ja apuliike. Esim. jos on treenaa maastavetoa niin kannattaako samalla kertaa tehdä ylä- ja alataljaa tai muita selkä liikkeitä
Vastaukset 3
- Tää on
voimanosto-palsta. Treenaa kyykky ja mave samana päivänä. Ota apuliikkeitä vasta kun menee molemmissa 2*omapaino.
- 2 +2
Treenaa runsaasti pääliikkeitä kuormaa, nopeutta, sarjapituukksia vaihdellen ja vasta jos tuntuu erittäin selkeä heikko kohta nostossa, niin teet sille apuliikettä kovaa, mutta enintään kerran viikossa.
- Total-lifter
Tietenkin:
Ensin pääliike, vaikkapa mave. Siihen kakkosliikkeeksi box-kyykky, tai vaikkapa veto polvista.
Ylä-että alatalja sopii paremmin penkkipäivän apuliikkeiksi...nimittäin vetoon nähden niistä ei kyllä ole suurtakaan hyötyä...ja penkin apuliikkeenäkin suosittelen kyllä mieluummin leuanvetoa normaaliin-että poikittaiseen tyyliin, sekä kulmasoutua.
JOS tekee 5-päivästä treeniviikkoa, silloin kannattaa pitää oma apuliike-päivänsä, ja vähentää kuormitusta varsinaisilta pääliike-päiviltä...huomaa: tämä on VOIMAnostoa, eikä bodausta...voimanostaja treenaa siten, että pääsee jalkatreenien jälkeen itte kävellen autoon...bodari kannetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498