Alkaa pitemmän päälle haittaamaan jo tuo kätösten hajoaminen veto reeneissä. Aluksi ajattelin että kai ne siihen tottuu, mutta ei ole tottunut kolmessa vuodessa enkä enää jaksa odotella. Mikä olisi hanska joka suojaisi, kun nahka on liian löysä käsissä? Ja että ote edelleen pitäisi hyvin, mitään remmejä en aio käyttää.
Treenihanskat?
30
2853
Vastaukset
- Puolijumala
Käytä urheiluteippiä, vähän tahmeaa mutta toiminnee kyllä.
Voit myös tehdä vetoja "sormet koukussa", siten että tanko tulee jotakuinkin sormenpäiden ensimmäisten nivelten väliin ja kädet eivät ole nyrkissä.- 65-v
Haluaisin nähdä jonkun vetelevän tempauksia tai rinnalle tanko kuvaamallasi tavalla sormien päätynivelissä.
Mave ristiotteella onnistuu kyllä. - Puolijumala
65-v kirjoitti:
Haluaisin nähdä jonkun vetelevän tempauksia tai rinnalle tanko kuvaamallasi tavalla sormien päätynivelissä.
Mave ristiotteella onnistuu kyllä.Maastavetoa toki tarkoitin kun ehdotin päätynivelillä vetoa, ei kai kukaan tosissaan luule että tempauksia tai työntöjä tuolla tavalla voisi tehdä?
- fdgh
Puolijumala kirjoitti:
Maastavetoa toki tarkoitin kun ehdotin päätynivelillä vetoa, ei kai kukaan tosissaan luule että tempauksia tai työntöjä tuolla tavalla voisi tehdä?
no voi perse osta ne hanskat niitä myydään yllätys yllätys kaupassa!
- Puolijumala
fdgh kirjoitti:
no voi perse osta ne hanskat niitä myydään yllätys yllätys kaupassa!
Minä en ole mitään hanskoja ostamassa, koetetaanpa käyttää sitä olematonta lukutaitoa vähän enemmän.
No voi perse, lukutaito opitaan, yllätys, yllätys, KOULUSSA.
Takaisin ala-asteelle, mars, mars.
- kaarlo24242
Täällä mainostetaan teippiä ja tiesmitä u.f.o otteita tangosta. Hanskat on kuitenkin ainoa järkevä vaihtoehto. Kyllä noi kaikki perus salihanskat toimii siinä missä rautakaupan työhanskat. Sama se kummat ostat.
- hanskat saattaa
luistaa kädessä enemmän kuin salihanskat.
- 2121121212121212121
hanskat saattaa kirjoitti:
luistaa kädessä enemmän kuin salihanskat.
itellä ollut salihanskoja monta pari. ainakin 3 paria olen kuluttanut yksinkertasesti loppuun ja olen treenaillut myös rautakaupan työhanskoilla ja tavallisilla nahkahanskoilla. Ei ole mitkään luistaneet tai olleet toisiaan parempia.
- Puolijumala
2121121212121212121 kirjoitti:
itellä ollut salihanskoja monta pari. ainakin 3 paria olen kuluttanut yksinkertasesti loppuun ja olen treenaillut myös rautakaupan työhanskoilla ja tavallisilla nahkahanskoilla. Ei ole mitkään luistaneet tai olleet toisiaan parempia.
Teeppä maastavetoa miesten painoilla, niin unohdat ne hanskat...nöösipoika.
Tempauksissa ja rinnallevedoissa hanskat ovat huonot. - vaan itelles
2121121212121212121 kirjoitti:
kyllä hanskat, missä on irtovuori on aika paskat toisin kun salihanskat.
- suoli24voimanosto
vaan itelles kirjoitti:
kyllä hanskat, missä on irtovuori on aika paskat toisin kun salihanskat.
en ole painonnostaja! Mitähän ne perkele painot taas tähän liittyy PS. Ne on ihan miehekkäät jo painoluokassani ja treenikokemuksillani. On tuo heikkous vaan käsissä, johtuu siitäkin kun kädet ovat turhan miehekkään kokoiset.
- vetoremmi
suoli24voimanosto kirjoitti:
en ole painonnostaja! Mitähän ne perkele painot taas tähän liittyy PS. Ne on ihan miehekkäät jo painoluokassani ja treenikokemuksillani. On tuo heikkous vaan käsissä, johtuu siitäkin kun kädet ovat turhan miehekkään kokoiset.
vetoliikkeissä(poislukien maastaveto,kulmasoutu).Itse käytän vetoremmejä mielummin kuin
hanskoja,kaikissa selkäliikkeissä,hauislikkeissä.Rinta,olkapäät,ojentajat menee ilman mitään.
Kun 30v reeniä takana,100 kortisoonipiikkiä kyynärvarsissa,huomasin miten helppoa vetoremmien
käyttö on,kun muuten joutuisi joka liikkeessä puristamaan apinan raivolla,kämmenet siinä hajoo ja
kyynärvarret-aikaa myöden.
En ole menossa maastanostokisoihin tai kovin puristaja skaboihin,riittää kun puristan vaimoa
oikeista kohdista, en rautoja salilla/kisoissa!
Nyt on menossa schiekin jenkkiremmit,jotka siis rannetarrasiteen ja vetoremmin yhdistelmä,nää
on Superhyvät! (arikokkonen.) näitä ainakin myy. - 65-v
vetoremmi kirjoitti:
vetoliikkeissä(poislukien maastaveto,kulmasoutu).Itse käytän vetoremmejä mielummin kuin
hanskoja,kaikissa selkäliikkeissä,hauislikkeissä.Rinta,olkapäät,ojentajat menee ilman mitään.
Kun 30v reeniä takana,100 kortisoonipiikkiä kyynärvarsissa,huomasin miten helppoa vetoremmien
käyttö on,kun muuten joutuisi joka liikkeessä puristamaan apinan raivolla,kämmenet siinä hajoo ja
kyynärvarret-aikaa myöden.
En ole menossa maastanostokisoihin tai kovin puristaja skaboihin,riittää kun puristan vaimoa
oikeista kohdista, en rautoja salilla/kisoissa!
Nyt on menossa schiekin jenkkiremmit,jotka siis rannetarrasiteen ja vetoremmin yhdistelmä,nää
on Superhyvät! (arikokkonen.) näitä ainakin myy.Koska en ole hanskoja kokeillutkaan niin sillä perusteellahan minulla on varma mielipide.
Olen hieman ihmetellyt hanskatouhua sekä salilla että täällä palstoilla.
Aktiiviaikana käytin remmejä rankemmissa vedoissa.
Känsiä hioin pois saunomisen, uimisen ja uimahallin jälkeen. Nahka pehmeämpää.
Pehmittelin myös ravalla ja kuorin ohuemmaksi.
Aloitettuani uudelleen siirryttyäni työttömyyseläkkeelle remmien käyttö oli sekä sosiaalihygieeninen että laiskuuskysymys. Painot eivät olisi sitä vaatineet.
Olisihan ollut helvetin noloa jos työttömyyseläkeläisellä olisi känsät käsissä.
Laikuutta on se että ilman remmejä vedellessä sormet ovat kuin nippu kyrpiä häissä.
Känsät tahtovat silti kasvaa mutta ei repeämispisteeseen.
Valmiisiin hirttosilmukkamallin remmeihin en ole tottunut.
Olen tehnyt ne itse saappaan varsista ja viimeiset kierrätysmateriaalista.
Muuton yhteydessä löytyi vanha vyö, vyötärö oli silloin 78cm.
Katkaisin remmitarpeiksi tarpeettomana.
Hanskoja käyttävät sitä haluavat mutta saattaisi olla terveellistä kokeilla muitakin vaihtoehtoja. - kovia jätkiä
65-v kirjoitti:
Koska en ole hanskoja kokeillutkaan niin sillä perusteellahan minulla on varma mielipide.
Olen hieman ihmetellyt hanskatouhua sekä salilla että täällä palstoilla.
Aktiiviaikana käytin remmejä rankemmissa vedoissa.
Känsiä hioin pois saunomisen, uimisen ja uimahallin jälkeen. Nahka pehmeämpää.
Pehmittelin myös ravalla ja kuorin ohuemmaksi.
Aloitettuani uudelleen siirryttyäni työttömyyseläkkeelle remmien käyttö oli sekä sosiaalihygieeninen että laiskuuskysymys. Painot eivät olisi sitä vaatineet.
Olisihan ollut helvetin noloa jos työttömyyseläkeläisellä olisi känsät käsissä.
Laikuutta on se että ilman remmejä vedellessä sormet ovat kuin nippu kyrpiä häissä.
Känsät tahtovat silti kasvaa mutta ei repeämispisteeseen.
Valmiisiin hirttosilmukkamallin remmeihin en ole tottunut.
Olen tehnyt ne itse saappaan varsista ja viimeiset kierrätysmateriaalista.
Muuton yhteydessä löytyi vanha vyö, vyötärö oli silloin 78cm.
Katkaisin remmitarpeiksi tarpeettomana.
Hanskoja käyttävät sitä haluavat mutta saattaisi olla terveellistä kokeilla muitakin vaihtoehtoja.on! Ei voi muuta sanoa. Toikin urpo sitten tekee kaikkensa saadakseen kovettumia pienemmäksi, what the fuck! Jos joku haluaa käyttää hanskoja niin mitä sitten? Pitäkää te muut urpot vaikka mitä silmukoita ja lenkuroita haluatte ja antakaa hanskojen pitäjien pitää niitä fucking hanskoja.
- yhdet hyvät
hanskat. Ei tarvii kaiken maailman remmejä ruveta kieputtelemaan. Remmit on neitejä varten kenellä ei puristus riitä ;-)
http://www.geevoima.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/16012009-123127/Products/BBWWG/SubProducts/BBWWG-0003- 65-v
Ilman remmejäkään, sormilukolla, ei niin hirveästi tarvitse puristella.
Jonkin verran kuitenkin.
Hanskojen käyttäjä leimaantuu neidiksi!
Vaikka meikki ja tupeeraus puuttuisikin. - wrap it up!
65-v kirjoitti:
Jonkin verran kuitenkin.
Vaikka meikki ja tupeeraus puuttuisikin.Tärkeintä että käy salilla ja TREENAA,oli sitten mitä vermeitä tahansa käytössä!
Itse käytän ja suosittelen:
http://www.geevoima.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/16012009-123127/Products/SCKLSD - pappa tälle
65-v kirjoitti:
Jonkin verran kuitenkin.
Vaikka meikki ja tupeeraus puuttuisikin.vuosituhannelle! Tollaset dinosaurukset voisi jättää jo salit nuoremmille. Mikä asennevamma!
- 65-v
pappa tälle kirjoitti:
vuosituhannelle! Tollaset dinosaurukset voisi jättää jo salit nuoremmille. Mikä asennevamma!
Salihanskojen käytön ymmärrän jonkin käsivaurion jälkimainingeissa.
Kaulaketju ja rannekello salilla ovat ehdottoman yksiselitteisiä viestejä ko. henkilön treenin laadusta.
Mutta kukin tulkoon tyylillään autuaaksi!
Toivotukseesi.
Aikomukseni on joulukuussa lunastaa ensi vuoden vuosikortin ja edelleenkin käydä salilla 5krt/viikko ollessani kotona.
Aineenvaihdunta ja verenpaine pysynyt kunnossa.
Kevyt liikkua.
Päiväkävijöiden (vuorotyöläisten, työttömien, lomautettujen, sesonkityöläisten) joukossa ei vielä
ole ollut nuorempia jotka olisivat häätäneet minua lavalta pois liian pienien painojen vuoksi.
Myöhemmin iltapäivällä ilmestyy pari kaveria joille annan suorituspaikan ja -rauhan.
Havaintojeni mukaan tämän vuosituhannen nuorisolla olisi jotain oppimista edellisestä vuosituhannesta.
Muutama on jopa pyytänyt opastusta. - ei välttämättä
65-v kirjoitti:
Salihanskojen käytön ymmärrän jonkin käsivaurion jälkimainingeissa.
Kaulaketju ja rannekello salilla ovat ehdottoman yksiselitteisiä viestejä ko. henkilön treenin laadusta.
Mutta kukin tulkoon tyylillään autuaaksi!
Toivotukseesi.
Aikomukseni on joulukuussa lunastaa ensi vuoden vuosikortin ja edelleenkin käydä salilla 5krt/viikko ollessani kotona.
Aineenvaihdunta ja verenpaine pysynyt kunnossa.
Kevyt liikkua.
Päiväkävijöiden (vuorotyöläisten, työttömien, lomautettujen, sesonkityöläisten) joukossa ei vielä
ole ollut nuorempia jotka olisivat häätäneet minua lavalta pois liian pienien painojen vuoksi.
Myöhemmin iltapäivällä ilmestyy pari kaveria joille annan suorituspaikan ja -rauhan.
Havaintojeni mukaan tämän vuosituhannen nuorisolla olisi jotain oppimista edellisestä vuosituhannesta.
Muutama on jopa pyytänyt opastusta.sovellu kaikenlaiseen treniin, mutta ei sen perusteella voi ihmistä karsinoida. Tuo maininta, että joku ajettaisiin pois suorituspaikalta "liian" pienien painojen vuoksi kertoo myös omaa tarinaansa. Kuten tuokin, että väistetään toisella kertaa. No kukin tulkoon tyylillään autuaaksi, annetaan kaikkien kukkien kukkia eikä turhaan arvostella, ei hanskan käyttäjiä eikä remmien.
- minä ihmettelen
ei välttämättä kirjoitti:
sovellu kaikenlaiseen treniin, mutta ei sen perusteella voi ihmistä karsinoida. Tuo maininta, että joku ajettaisiin pois suorituspaikalta "liian" pienien painojen vuoksi kertoo myös omaa tarinaansa. Kuten tuokin, että väistetään toisella kertaa. No kukin tulkoon tyylillään autuaaksi, annetaan kaikkien kukkien kukkia eikä turhaan arvostella, ei hanskan käyttäjiä eikä remmien.
myös tuota samaa. Miksi pitää arvostella muiden tekemisiä? Eikö tänne muka mahdu muutama hanskojen käyttäjä tai rannekellon? Melkoista luolamies-ajattelua :) Itse olen 49v ja harrastanut salia vajaan pari vuotta, enkä yhdellä salilla kerran ymmärtänyt miksi muut lähtivät kun yksi kaveri tuli huoneeseen. Nyt ymmärrän, säälittävää. No, minä jatkoin kuitenkin harjoitukseni loppuun, vaikkakin monta kertaa pienemmillä painoilla kuin kaveri :)) Nytkin olisi vaan kerrottu alkuperäiselle kysyjälle vaihtoehtoja, eikä olisi ruvettu kehumaan omilla känsillä ja saavutuksilla. Saati pukemaan hameeseen, vielä säälittävämpää.
- 65-v
ei välttämättä kirjoitti:
sovellu kaikenlaiseen treniin, mutta ei sen perusteella voi ihmistä karsinoida. Tuo maininta, että joku ajettaisiin pois suorituspaikalta "liian" pienien painojen vuoksi kertoo myös omaa tarinaansa. Kuten tuokin, että väistetään toisella kertaa. No kukin tulkoon tyylillään autuaaksi, annetaan kaikkien kukkien kukkia eikä turhaan arvostella, ei hanskan käyttäjiä eikä remmien.
Koska minulla ei ole mitään päiväohjelmaa niin en kyttää suorituspaikkoja vaan mukautan tekemiseni lappujen kanssa treenaavien mukaan.
Itse en myöskään jää palautuksen ajaksi istumaan tai seisomaan paikalle vaan siirryn sivuun jolloin joku muu ehtii siinä välissä tekemään oman suorituksensa.
Hankalampisäätöiset putkivempeleet tekevät poikkeuksen.
Harvemmin lavalle on ollut tulijoita.
Kesäisin kaksi NHL-lätkistiä tekee jalkoja.
Päivisin vetoja ( mave, rinnalle, tempaus) ei juuri kukaan.
Pari voimanostajaa ilmestyy joskus iltapäivällä ja minusta on aivan luonnollista olla tunkematta tosi mielessä treenaavien sekaan.
Ps. Jätkillä ei ole kelloja eikä ketjuja! - ihraisuus
65-v kirjoitti:
Koska minulla ei ole mitään päiväohjelmaa niin en kyttää suorituspaikkoja vaan mukautan tekemiseni lappujen kanssa treenaavien mukaan.
Itse en myöskään jää palautuksen ajaksi istumaan tai seisomaan paikalle vaan siirryn sivuun jolloin joku muu ehtii siinä välissä tekemään oman suorituksensa.
Hankalampisäätöiset putkivempeleet tekevät poikkeuksen.
Harvemmin lavalle on ollut tulijoita.
Kesäisin kaksi NHL-lätkistiä tekee jalkoja.
Päivisin vetoja ( mave, rinnalle, tempaus) ei juuri kukaan.
Pari voimanostajaa ilmestyy joskus iltapäivällä ja minusta on aivan luonnollista olla tunkematta tosi mielessä treenaavien sekaan.
Ps. Jätkillä ei ole kelloja eikä ketjuja!Jokaisella oma treeni, ei minua ainakaan kiinnosta muita siellä katsella.
- Tosikarhu.
ihraisuus kirjoitti:
Jokaisella oma treeni, ei minua ainakaan kiinnosta muita siellä katsella.
Samaa mieltä. Vaikka tämä onkin jo vanha keskustelu niin päätin ottaa kantaa ihan sen verran , että on kummallista miten joidenkin toisten treenit on jotenkin tärkeämpiä kuin toisten. Se että on voimanostaja tai nostaa isompia painoja ei ole mitenkään poikkeusasemassa saleilla niihin pienemmillä painoilla rannekello kädessä treenaaviin.
- dfesrgthyu
Tosikarhu. kirjoitti:
Samaa mieltä. Vaikka tämä onkin jo vanha keskustelu niin päätin ottaa kantaa ihan sen verran , että on kummallista miten joidenkin toisten treenit on jotenkin tärkeämpiä kuin toisten. Se että on voimanostaja tai nostaa isompia painoja ei ole mitenkään poikkeusasemassa saleilla niihin pienemmillä painoilla rannekello kädessä treenaaviin.
Mutta näin ne voiman ostajat luulevat. Ovat olevinansa jotain herrarotua ja yli ihmisiä.
Kusi niillä on noussu päähän. Mahtaa se liika roinaus tehdä sen.
- Decamies.
Oli ihanaa tunkea treenihanskat anukseen. Suosittelen.
- JJS2
Onko kenelläkään tietoa mistä löytyy sellainen video, missä neuvotaan oikeaoppinen vetoremmien käyttö?
- rrrrraaaaaaaaaaaaa
Ei kai siihen videota tarvi. Pyöräytät vaan remmin tangon ympäri kämmenen vastakkaiselta puolelta. Remmi siis kiertää tankoa vastakkaiseen suuntaan kuin sormet. Sit vaan puristat siitä tangon ympäri olevan kiepin päältä.
- JJS2
rrrrraaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Ei kai siihen videota tarvi. Pyöräytät vaan remmin tangon ympäri kämmenen vastakkaiselta puolelta. Remmi siis kiertää tankoa vastakkaiseen suuntaan kuin sormet. Sit vaan puristat siitä tangon ympäri olevan kiepin päältä.
Ne on sellaset suorat, missa on lenkki vaan toisessa päässä, yritin eilen kyllä pähkäillä miten ne laitetaan mutta aivokapasiteettini ei siihen riittänyt =)
- Ei hanskoille!
Hinttihanskat on hinttihanskat!
t. Hanskat huonot isoilla romuilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723