Mistä voisi johtua tuon visatn käynnistyksen ongelma, kun se käynnistettäessä jää pyörittämään sitä latauspalkistoa siinä mustalla ruudulla eikä etene, jonka jälkeen pitää tehdä käynnistyksen korjaus! alkaa jo vituttaa tuo vika, kun aina sää kaik ohjelmat päivittää uudestaa sen jälkeen, kun se koneen palauttaa! mistä vika voisi johtua? apua kiitos.
vista jumittuu käynnistyksessä!
kypsä vistaan
2
1271
Vastaukset
- varpuvirpi
mulla oli prosessori rikki niin temppuili tollee, sitte on joskus myös joku wintoosan tiedosto vähän virheellinen niin pitäny korjaus ajaa läpi.
- -,-
http://murobbs.plaza.fi/ongelmat/597237-vista-hakee-paivityksia-ja-sen-jalkeen-ei-kone-kaynnisty.html
tuolla vois olla apua ehk
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903346Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3362952Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911586Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421374Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621292Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791017
- 741010
- 117980
- 72934