Positiivinen klamydia testistä.. Mitä nyt??
Pitääkö mennä lääkärille ennen kuin saa antibiootit vai saako suoraan apteekista ilman reseptiä?
MITÄ ANTIBIOOTIT MAKSAA KLAMYDIAN HOITOON??
K L A M Y D I A
23
8127
Vastaukset
- 2+2
alempana, mutta.....jep, lääkäriin ja reseptin hakuun. En tiedä mitä antibioottia lääkäri sinulle kirjoittaa, antib.on eri hintaisia.
Mikään antibiootti ei ole reseptivapaa eli ei saa suoraan apteekista.
En tiedä missä olet käynyt testissä, useammassa paikassa lääkitys sukupuolitautiin on ilmainen..
Hintoja
http://www.yliopistonapteekki.fi
ps. otatithan muutkin sp-tautikokeet?- Nimimerkki1993
Kiitos sinulle, varaankin lääkäriin ajan tänään.. en käynyt ottamassa muita kokeita kun klamydia testin..
Nimimerkki1993 kirjoitti:
Kiitos sinulle, varaankin lääkäriin ajan tänään.. en käynyt ottamassa muita kokeita kun klamydia testin..
Hei
On erittäin tehokas luonnollinen ratkaisu clomid.Tulos on taattu. mennä verkkosivuilla http://europillen.com- spencer4
Ciao,
Ho una buona esperienza commerciale con un sito web Sono soddisfatto con la qualità del prodotto e la velocità dei loro servizi. Compro qui tutto il tempo e ad un prezzo a buon mercato http://edpillforman.com/?&a=77919&cur=EUR
- Osma74
"Klamydian tutkimus ja hoito ovat potilaalle maksuttomia kunnallisissa hoitopaikoissa." http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=tes00006
Missä testisi on otettu? Tuskin vararikkoon päädyt, vaikka näyte olisi otettu yksityisellä ja joutuisitkin maksamaan antibioottisi itse. Jos sinulle on kerrottu tutkimustulos, niin olisi ollut eettisesti oikein myös ohjata lääkityksen saantiin liittyvissä asioissa.- Nimimerkki1993
Yksityisellä kävin testin ottamassa.. Siellä sanottiin vain, että "testi oli positiivinen".. ja sitten hän sanoi moimoi..
ihme touhua.. ja itse olen ihan hukassa tämän asian kanssa. - lab.h
Nimimerkki1993 kirjoitti:
Yksityisellä kävin testin ottamassa.. Siellä sanottiin vain, että "testi oli positiivinen".. ja sitten hän sanoi moimoi..
ihme touhua.. ja itse olen ihan hukassa tämän asian kanssa.niin maksat sitten sen lääkkeen itse, julkisella kun ainoastaan saa ilmaisen lääkityksen sukupuolitautiin.
Kävitkö lähetteen kanssa siellä labrassa? Jos kävit, niin yhteys siihen lääkäriin joka sen lähetteen kirjoitti. Outoa jos olet lähetteellä mennyt ja ei ole ollut puhetta mitenkäs sitten jos testi on positiivinen.
Sinuna menisin sp-tautien polille ja otattaisin muitakin, esim. tippuri, HIV, hepatiitit jne. Herpestartuntakin on mahdollinen, mm - jokurandomi
lab.h kirjoitti:
niin maksat sitten sen lääkkeen itse, julkisella kun ainoastaan saa ilmaisen lääkityksen sukupuolitautiin.
Kävitkö lähetteen kanssa siellä labrassa? Jos kävit, niin yhteys siihen lääkäriin joka sen lähetteen kirjoitti. Outoa jos olet lähetteellä mennyt ja ei ole ollut puhetta mitenkäs sitten jos testi on positiivinen.
Sinuna menisin sp-tautien polille ja otattaisin muitakin, esim. tippuri, HIV, hepatiitit jne. Herpestartuntakin on mahdollinen, mmOkkei, kiitos tiedosta.. Pitää sitten jossain vaiheessa käydä terveyskeskuksessa ottamassa muutkin testit, kun se on ilmaista opiskelijoille.. Yksityisellä makso yks testi 45 euroa..
- Maksaja oon
vähennys niin jäi yli 160 €. Testit otettiin Malmin Terveystalolla ja kuulen myöhemmin. Laboratorion oven läpi kuulee aina vastaanotolla olevan henkilön vaivat ja syyn kokeisiin koska oven eristys on mitätön. Paljon en uskaltanut kysellä koska kokeen ottaja olisi voinut isolla äänellä ilmaista vaivani muille. Luulisi, että noihin hintoihin saisi kunnon palvelua.
- Nimimerkkii1993
Maksaja oon kirjoitti:
vähennys niin jäi yli 160 €. Testit otettiin Malmin Terveystalolla ja kuulen myöhemmin. Laboratorion oven läpi kuulee aina vastaanotolla olevan henkilön vaivat ja syyn kokeisiin koska oven eristys on mitätön. Paljon en uskaltanut kysellä koska kokeen ottaja olisi voinut isolla äänellä ilmaista vaivani muille. Luulisi, että noihin hintoihin saisi kunnon palvelua.
Ihme juttu... Ihan paskaa palvelua nykyään saa monestakin paikasta :S
- Maksaja oon
Nimimerkkii1993 kirjoitti:
Ihme juttu... Ihan paskaa palvelua nykyään saa monestakin paikasta :S
ja heidät kutsuttiin nimeltä ja sitten oven läpi kuului mitä kokeita tehtiin. Toinen antoi kaksi virtsanäytettä. Eli minä tiedän missä kokeissa kävivät. Toisella oli keltainen suojaliivi takin päällä ja luki teksti Valt..
- Nimimerkkii93
Maksaja oon kirjoitti:
ja heidät kutsuttiin nimeltä ja sitten oven läpi kuului mitä kokeita tehtiin. Toinen antoi kaksi virtsanäytettä. Eli minä tiedän missä kokeissa kävivät. Toisella oli keltainen suojaliivi takin päällä ja luki teksti Valt..
Aika noloa ku kaikki muut kuulee mitä siel sit tehään :(
- Maksaja oon
Nimimerkkii93 kirjoitti:
Aika noloa ku kaikki muut kuulee mitä siel sit tehään :(
ollu vaikka joku tuttu samaan aikaan vartoomassa aikaansa oven takana.
- Nimimerkkii1993
Maksaja oon kirjoitti:
ollu vaikka joku tuttu samaan aikaan vartoomassa aikaansa oven takana.
Totta.. Tosi noloa ois ! :S
- lab.h
Maksaja oon kirjoitti:
sisältyy sitten useampi testi, ei yksikkömuotoinen kuten otsakkeessa lukee.
- Nimimerkkii1993
lab.h kirjoitti:
sisältyy sitten useampi testi, ei yksikkömuotoinen kuten otsakkeessa lukee.
Aivan..
- Lääketiedemies
Nimimerkkii1993 kirjoitti:
Aivan..
Vastaatko "aivan" ?
Heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh.........................................................................................................................................................................................heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh - Vahingonilo heh
Lääketiedemies kirjoitti:
Vastaatko "aivan" ?
Heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh.........................................................................................................................................................................................heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, hehHeh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, ---------- hieno vastaus tolle mielisairaalle. Heh, heh, heh, he, heh.............. nyt se varmaan runkkaa käteen. Heh, heh, heh, heh.............
- vbears
Tämä apteekki lähettää Zithromax sen Suomessa ilman reseptiä se missä olen aina ostaa http://genericmedstonorth.com/buy-zithromax-fi.html?wm=10034&tr=8027
- andrea
Hei,
Paras hinta alkuperäinen huumeiden Zithromax nopea toimitus, voit löytää tiskiltä ilman reseptiä - http://menssexpill.com
- taylor55
Hei,
Minulla on hyvä kaupallinen kokemus sivuston olen tyytyväinen tuotteiden laatua ja nopeuttaa niiden palveluja. Ostan täällä koko ajan ja halvalla http://edpillforman.com/?&a=77919&cur=EUR - milwaukee1
Hei,
Tämä on paras ratkaisu ja paras hinta alkuperäiseen lääkkeen kanssa nopea toimitus, jonka löydät apteekissa - http://ordercheappills.com/ - Anonyymi
Vie se takaisin mistä olet sen hankkinut!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142