yläluomileikkaus Tampereella

mihin tampereella

Onko kukaan leikkauttanut roikkuvia yläluomiaan Tamperella? Jos olet niin kertoisitko missä ja oletko ollut tyytyväinen? Itse olen menossa ko leikkaukseen ja kun kerran täällä asun niin mielläni menisin leikkaukseen täällä, mutta missään en ole nähnyt keskustelua Tampereella tehdyistä luomien leikkauksista. Kommentteja please :)

5

2981

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iloskaa

Terveystalossa (rautatieaseman vieressä) ainakin. Itse kävin siellä Tatu Tarkalla yläluomet leikkauttamassa ja voin suositella!

• mihin tampereella

kiitos viestistäsi :)kertoisitko mitä leikkaus maksoi ja miten pian arvet paranivat? kauanko olit poissa töistä?
        kiitos jo etukäteen Sinulle :)

• kaarina64

Tampereella ilmeisesti useampi paikka. Itse kävin leikkauttamassa yläluomet kc klinikalla marraskuussa. Hinta oli hieman alle 1200 euroa. Turvotusta oli viikon verran ainakin. Mustelmia ei ihme kyllä juuri ollenkaan. Töistä olin reilun viikon poissa. Ei paha leikkaus. Olis pitänyt mennä paljon aikaisemmin.

• Anonyymi

Olen erityisen tyytyväinen Tampereen Silmäluomileikkaus/Outi Hautalahti n tekemään työhön.Tekniikka on uusinta laser ja työn jälki upeaa.En voisi olla tyytyväisempi.
      Vertailin hintoja,ja totta Silmäluomileikkaus oli jonkin verran hintavampi,mutta koko prosessi oli loistava ja henkilökunta piti minusta hyvää huolta. Leikkausarvio oli perusteellinen ja erittäin ystävällistä.Leikkaukseen sain jännitykseen lääkettä ja leikkaus sujui mukavasti rupatelkessa.Samalla nostettiin kulmat,josta ei lisähintaa.Jälkitarkastus oli perusteellinen .Kiitos.....Lämpimät suosittelut.

• Anonyymi

Mitä toimenpide maksoi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      93
      4722
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3902
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      204
      3768
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1214
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1183
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1085
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      934
    Aihe