Sirkustaiteilijalla oli iso pippeli ja kanssaesiintyjänä terävä hampainen krokotiili. Krokotiili aukaisi leukansa ja sirkustaitaiteilija asetti kikkelinsä krokotiilin hampaiden väliin. Krokotiili loksautti leuat kiinni. Kului viisi minuuttia. Sitten sirkustaiteilija kumautti krokotiiliä kolme kertaa pesäpallomailalla päähän. Krokotiili avasi leukansa ja kas, pippelille ei ollut käynyt kuinkaan. - Haluaako joku muukin kokeilla? sirkustaiteilija kysyi. Väkäleukainen hampaaton mummo mietti hetken, mutta hihkaisi sitten:- Mie voin kokkeilla, mutta elä löy sitten kovvaa sillä mailalla!...;o)....
Pili..illan teema..( huomasin...)...
61
1447
Vastaukset
- sola"
Thanks muru,mistäs arvasit, ettäolin just tuon tarpeessa. Ööh, siis hyvän vitsin tarpeessa tietennii..tarkennan, ennenkuin joku pösilöehtii kuvitella muuta... ;)
- MuisQuuuuu
Kas..ystävä tietää aina..tiedäthän...;o)...
- sola
MuisQuuuuu kirjoitti:
Kas..ystävä tietää aina..tiedäthän...;o)...
..kun tekis mieli kirjuuttaa taas mitä mieleen jualahti, mut kun täälä enää vaaitte näitä juttuja sensorodaan, nii en viihti jättää jälkipolvien kauhistukseks.. ;)
- MuisQuuuuu
sola kirjoitti:
..kun tekis mieli kirjuuttaa taas mitä mieleen jualahti, mut kun täälä enää vaaitte näitä juttuja sensorodaan, nii en viihti jättää jälkipolvien kauhistukseks.. ;)
Anna tajunnan virrata solana....;o)..
Anyaa sensuurin jyllätä..seh on sensurin työtä...;o)... - sola
MuisQuuuuu kirjoitti:
Anna tajunnan virrata solana....;o)..
Anyaa sensuurin jyllätä..seh on sensurin työtä...;o).....nysse jälkipolvi vaatii päästä koneelle, joten äipän nettiaika loppuki näköjääh ennenku päästiin aisaan kiinni.. ;))
MoRoooh - MuisQuuuuu
sola kirjoitti:
..nysse jälkipolvi vaatii päästä koneelle, joten äipän nettiaika loppuki näköjääh ennenku päästiin aisaan kiinni.. ;))
MoRooohtarkoittaa varmaan sitä, kun polvet jättää sellaset pussit löperökankaisiin housuihin...;o)...
No..sellasta se on..Moips ;o)...
- musta-g.
Ja nautinnonhaluinenn.
- MuisQuuuuu
mummon nyt on vaan sellasia...;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
mummon nyt on vaan sellasia...;o)...
Krokotiilin hampit taitaa olla aikas terävät jos sattuu kohdilleenDDDD
- MuisQuuuuu
sammakko17 kirjoitti:
Krokotiilin hampit taitaa olla aikas terävät jos sattuu kohdilleenDDDD
ymmärtää ala-asteella bilsan tunnilla...Mut siitä kyl on kauan aikaa..voi olla et muisti pettää...;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
ymmärtää ala-asteella bilsan tunnilla...Mut siitä kyl on kauan aikaa..voi olla et muisti pettää...;o)...
Ainakaan krokon kohdalla(
- MuisQuuuuu
sammakko17 kirjoitti:
Ainakaan krokon kohdalla(
hampaat ala, että yläleuoissa...Mahtaa tehdä höpöä. jos kohdalle osuu...;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
hampaat ala, että yläleuoissa...Mahtaa tehdä höpöä. jos kohdalle osuu...;o)...
Kutaa täällä ainakin jonkun kohdalla(
- MuisQuuuuu
sammakko17 kirjoitti:
Kutaa täällä ainakin jonkun kohdalla(
..kyseessä varmaankin kunnon masokisti..;o)...
- impi-lempi
mummohan vaan ymmärsi hyvän päälle ;))) Sellasii me mummot ollaan, hillittömii kokeilijoita, oppia ikä kaikki...tosin onhan tähän ikään tullut jo kaikenlaista opittuakin...ainakin varomaan , ettei käytä hampaita kaikkeen, ainakaan lujaa ;)))
- MuisQuuuuu
Sitä hetkessdä kiinni olemista...;o)...
- Jeppe,
hänelläkin;
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2009111810619691_lz.shtml
Yksinhuoltajaäidin ongelma: 300 orgasmia päivässä
43-vuotias Thompson alkoi pelätä olevansa jo tuomittu elämään yksin, koska yksikään hänen poikaystävistään ei jaksanut puuhailla sängyssä tarpeeksi usein. Eräs kumppaneista jätti neljän lapsen äidin perustellen "olen vain mies, en kone".- MuisQuuuuu
enää..:o/...
- impi-lempi
MuisQuuuuu kirjoitti:
enää..:o/...
Voiko siitä enää nauttia, ainakaan joka kerta, ainakaan kunnolla ??
- MuisQuuuuu
impi-lempi kirjoitti:
Voiko siitä enää nauttia, ainakaan joka kerta, ainakaan kunnolla ??
Tollanen on jo sairautta :o/...
Vaikka nainen voikin saada yhden yhdynnän aikana useita ja pitkiä orgasmeja..Mut et..noin paljon..Ei..se on jo pakkomielteistä:o/... - impi-lempi
MuisQuuuuu kirjoitti:
Tollanen on jo sairautta :o/...
Vaikka nainen voikin saada yhden yhdynnän aikana useita ja pitkiä orgasmeja..Mut et..noin paljon..Ei..se on jo pakkomielteistä:o/...kuka ne on laskenut ?? Pystyykö nainen siinä tilassa pitämään kirjaa jokaisesta ?? ja jos pystyy, niin siitä on kyllä nautinto kaukana !
On se hyvä, että taas huomaa kuinka hienoa on olla normaali nainen ...nautintoineen päivineen ;) - MuisQuuuuu
impi-lempi kirjoitti:
kuka ne on laskenut ?? Pystyykö nainen siinä tilassa pitämään kirjaa jokaisesta ?? ja jos pystyy, niin siitä on kyllä nautinto kaukana !
On se hyvä, että taas huomaa kuinka hienoa on olla normaali nainen ...nautintoineen päivineen ;)nautinnonhaluinen nainen..;o)...
aatteleppas..johan tuo käy rankasta duunista, kun täytyy laskurin kanssa laskee orgasmeja..Luulis et partnerikin katsois kieroon...;o)... - impi-lempi
MuisQuuuuu kirjoitti:
nautinnonhaluinen nainen..;o)...
aatteleppas..johan tuo käy rankasta duunista, kun täytyy laskurin kanssa laskee orgasmeja..Luulis et partnerikin katsois kieroon...;o)...tai pitää tukkimiehen kirjanpitoo...vetelee viivoja...kyselee partnerilta, että laskitko, montako sain...ettei vaan sekoo laskuissa...;)
- MuisQuuuuu
impi-lempi kirjoitti:
tai pitää tukkimiehen kirjanpitoo...vetelee viivoja...kyselee partnerilta, että laskitko, montako sain...ettei vaan sekoo laskuissa...;)
Tapetiy täynnä kirjanpitoa...Siinä missä normiperheillä seinällä lasten pituusmittoja..heillä merkintöjä orgasmeista...;o)...
- impi-lempi
MuisQuuuuu kirjoitti:
Tapetiy täynnä kirjanpitoa...Siinä missä normiperheillä seinällä lasten pituusmittoja..heillä merkintöjä orgasmeista...;o)...
mitä ne tarkoittaa...jos jossain välissä yleensäkään kerkii vieraita vastaanottamaan ;)) Voi mennä pasmat sekasin, jos vierailijat jopa istuis hieman kauemmin ;))
- Jeppe,
impi-lempi kirjoitti:
tai pitää tukkimiehen kirjanpitoo...vetelee viivoja...kyselee partnerilta, että laskitko, montako sain...ettei vaan sekoo laskuissa...;)
Tuollaisen;
http://intiimi.fi/valineet/penisrenkaat-ja-hylsyt/penisrengas-laskurilla.html
Mutta voi olla ettei tuossa mittarissa riitä lukemat - MuisQuuuuu
impi-lempi kirjoitti:
mitä ne tarkoittaa...jos jossain välissä yleensäkään kerkii vieraita vastaanottamaan ;)) Voi mennä pasmat sekasin, jos vierailijat jopa istuis hieman kauemmin ;))
saattaisi olla jopa huojentavaa..siis tässätapauksessa...taakkaa keventävää, jos vieraat sattuisivat olemaan urhopuolisia...;o)...
- impi-lempi
Jeppe, kirjoitti:
Tuollaisen;
http://intiimi.fi/valineet/penisrenkaat-ja-hylsyt/penisrengas-laskurilla.html
Mutta voi olla ettei tuossa mittarissa riitä lukematettei riitä lukemat, mutta käyttää parii , kolmee kerralla ja laskee tulokset yhteen ;))) No, jaa, ei taida onnata, kun oikein miettii ;)
- impi-lempi
MuisQuuuuu kirjoitti:
saattaisi olla jopa huojentavaa..siis tässätapauksessa...taakkaa keventävää, jos vieraat sattuisivat olemaan urhopuolisia...;o)...
että sysäis vaimon vieraitten syliin ja pyytäs apua, kun ei itse enää jaksa ;)) Kyllä kaveria auttaa pitää...
Mutta tässä kyseisessä tapauksessa oli yksinhuoltaja-äiti tämä nainen...Mites se käytännössä onnistuu...saada 300 täyteen ??? - MuisQuuuuu
impi-lempi kirjoitti:
että sysäis vaimon vieraitten syliin ja pyytäs apua, kun ei itse enää jaksa ;)) Kyllä kaveria auttaa pitää...
Mutta tässä kyseisessä tapauksessa oli yksinhuoltaja-äiti tämä nainen...Mites se käytännössä onnistuu...saada 300 täyteen ???Toisaalta..urakalla sitä saa aikaiseksi...;o)...
Huh...huh...:o/... - impi-lempi
MuisQuuuuu kirjoitti:
Toisaalta..urakalla sitä saa aikaiseksi...;o)...
Huh...huh...:o/...mä poistun mietiskelemään elämän taikka tässä tapauksessa naisten ihmeellisyyksiä...Tiedän kyllä, että maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, mutta että näinkin ihmeellistä !! ;))
Hauskaa illanjatkoa sulle, MuisQuuu...Ollaan me vaan ihan normaaleja, onnellisia , nautinnonhaluisia naisia omien urhojemme kanssa...:) - MuisQuuuuu
impi-lempi kirjoitti:
mä poistun mietiskelemään elämän taikka tässä tapauksessa naisten ihmeellisyyksiä...Tiedän kyllä, että maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, mutta että näinkin ihmeellistä !! ;))
Hauskaa illanjatkoa sulle, MuisQuuu...Ollaan me vaan ihan normaaleja, onnellisia , nautinnonhaluisia naisia omien urhojemme kanssa...:)järkytyksen..;o)...
Ja nimenomaan..Parempi oma urho viekussa, kuin kymmenen jonosa oven takana...;o)... - Taas;D
impi-lempi kirjoitti:
ettei riitä lukemat, mutta käyttää parii , kolmee kerralla ja laskee tulokset yhteen ;))) No, jaa, ei taida onnata, kun oikein miettii ;)
Vaikos pieni pippeli
MuisQuuuuu kirjoitti:
järkytyksen..;o)...
Ja nimenomaan..Parempi oma urho viekussa, kuin kymmenen jonosa oven takana...;o).....tulla laskemaan teidän orgasminne.
Sen verran olen korrekti että istun puku päällä tukevalla puujakkaralla, ryhdikkäästi, sänkynne vieressä, en katso tahdittomasti kohti vaan hieman viistoon.
Laskutarvikkeina minulla on ruutupaperia ja mustekynä.
Laskennan suoritan tieteellisellä jämäkkyydellä.
Epäselvissä tapauksissa voin rykäistä ja kysyä oliko se varmasti orgasmi vai jotain muuta.- MuisQuuuuu
HugaZaga kirjoitti:
..tulla laskemaan teidän orgasminne.
Sen verran olen korrekti että istun puku päällä tukevalla puujakkaralla, ryhdikkäästi, sänkynne vieressä, en katso tahdittomasti kohti vaan hieman viistoon.
Laskutarvikkeina minulla on ruutupaperia ja mustekynä.
Laskennan suoritan tieteellisellä jämäkkyydellä.
Epäselvissä tapauksissa voin rykäistä ja kysyä oliko se varmasti orgasmi vai jotain muuta.ja viistoon korrektisti katsot...niin virallisen valvojan paikka on Sinun..;o)...
- TheEagles
harrastin sirkusta, jonkin verran(on muuten totta) Mut en mä sitä mummoa päästäny kokeilee...kröhmm....;-P
- MuisQuuuuu
Mut nythän mä hokasin..Päästit sen toisen mummon kokeilee...;o)...
- TheEagles
MuisQuuuuu kirjoitti:
Mut nythän mä hokasin..Päästit sen toisen mummon kokeilee...;o)...
se ei ollut mummo...vaan parikymppinen...joku Miss Suomi tai jtn..en tiedä kun ei nuo tuollaiset kiinnosta, oli se tosin liian laiha mun makuun.....ei ikenissä kyl vikaa ollu. ;-P
- MuisQuuuuu
TheEagles kirjoitti:
se ei ollut mummo...vaan parikymppinen...joku Miss Suomi tai jtn..en tiedä kun ei nuo tuollaiset kiinnosta, oli se tosin liian laiha mun makuun.....ei ikenissä kyl vikaa ollu. ;-P
Vai sirkuksessa..hmm...Mun muistikuvat sirkuksesta hitusen erilaisia...;o)...
- TheEagles
MuisQuuuuu kirjoitti:
siinä leijonan puvussa....niin onhan se eri näkökulma sieltä ;-PPP
- TheEagles
MuisQuuuuu kirjoitti:
eiku krokotiili....mul on dementia...mä en muista mitää.... :(((
- ruotsi .
TheEagles kirjoitti:
siinä leijonan puvussa....niin onhan se eri näkökulma sieltä ;-PPP
- MuisQuuuuu
TheEagles kirjoitti:
eiku krokotiili....mul on dementia...mä en muista mitää.... :(((
mitään...Ja jos sattumoisin muistat...niin väärin muistat..Kas..niin ja kuin juuri sanoit..se dementia...;o)...
- pilikahtaa
Sehän selittää kaiken ...sirkuksessa pellenä.höh höh ilimankoos se pelle sana siellä pilikahtaa
- TheEagles
MuisQuuuuu kirjoitti:
mitään...Ja jos sattumoisin muistat...niin väärin muistat..Kas..niin ja kuin juuri sanoit..se dementia...;o)...
vai oliksää se mummo...??? onhan tästä jo kauan....;-PPPP
- MuisQuuuuu
TheEagles kirjoitti:
vai oliksää se mummo...??? onhan tästä jo kauan....;-PPPP
Äläs nyyh ala paljastelee kaikkia...Luulevat viel et olen SEMMONEN hurjastelija...;o)...
- ?()?
Pili ilman kermaa,niin olen tyytyväinen,mutta jos taikina kohoaa en,se tietää rahan menoa!
- MuisQuuuuu
eiks silloin juuri pullat olekkin hyvin uunissa..;o)...
- ?()?
MuisQuuuuu kirjoitti:
eiks silloin juuri pullat olekkin hyvin uunissa..;o)...
Ei tässä uunissa istun soffana perunassa,heh heh.
- MuisQuuuuu
?()? kirjoitti:
Ei tässä uunissa istun soffana perunassa,heh heh.
No..mikäs Sinun onkaan ollessa soffana perunassa..toiv ei softina...;o)...
- ?()?
MuisQuuuuu kirjoitti:
No..mikäs Sinun onkaan ollessa soffana perunassa..toiv ei softina...;o)...
Siinä voi syödä naida safkaa
- MuisQuuuuu
?()? kirjoitti:
Siinä voi syödä naida safkaa
kukin mieltymyksensä mukaan..vaikka Sun tapaan..Mul kyl hitusen erilaiset...;o)...
- pahapena
allekirjoittanut pippelinsä pistää,ku mul on toi muna-ongelma ;)
- MuisQuuuuu
Eiks mamma olekkaan muistanu kertoa et se on sama vekotin eri rasiassa...;o)...
- ?()?
minkä laisena koet allergian kutiseeko vai muuten hyljit sitä!
- pahapena
?()? kirjoitti:
minkä laisena koet allergian kutiseeko vai muuten hyljit sitä!
enkä hylji....mukava veitikka ;)
- pahapena
MuisQuuuuu kirjoitti:
Eiks mamma olekkaan muistanu kertoa et se on sama vekotin eri rasiassa...;o)...
mä sitä missään rasiassa säilytä :o)
- MuisQuuuuu
pahapena kirjoitti:
mä sitä missään rasiassa säilytä :o)
Se onkin tosi paha rasti Sinulle..Kaikkein kalleimpia aarteitan täytyy ehdottomasti säilyttää rasiassa..Ja mieluummin silikillä pehmustetussa rasiassa..Pehmusteen värillä ei ole väliä..kunhan se sointuu hianosti SEN kanssa...;o)...
- pahapena
MuisQuuuuu kirjoitti:
Se onkin tosi paha rasti Sinulle..Kaikkein kalleimpia aarteitan täytyy ehdottomasti säilyttää rasiassa..Ja mieluummin silikillä pehmustetussa rasiassa..Pehmusteen värillä ei ole väliä..kunhan se sointuu hianosti SEN kanssa...;o)...
sitä aarretta joskus esitelläkkin,ei oo vielä museotavaraa ;o)
- MuisQuuuuu
pahapena kirjoitti:
sitä aarretta joskus esitelläkkin,ei oo vielä museotavaraa ;o)
maailmannäyttelyyn aarteita esittelemään...;o)...
Luulenpas, et se Sun pikkuongelmasi haihtuu tuolla keikalle maailman tuuliin...;o)... - ?()?
pahapena kirjoitti:
enkä hylji....mukava veitikka ;)
Raavi sitä eläkä silitä sitä vastakarvaa muuten se ei kehrää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171