Veimme tytön kännykän takuuaikaiseen korjaukseen, puhelin sammui välillä itsestään. Myyjäliikkeestä (gigantti) soitettiin n.2 viikon kuluttua että täälä olisi puhelin ja lasku 27 e ? Vika oli "mekaaninen" joku piirikortti halki. Tämä asiakkaan pitäisi itse osata tarkistaa? Kyllä minun järjellä takuun pitäisi kattaa tuotteen vian tarkistus. Jos näin ei ole niin eihän asiakas uskalla viedä tuotteita takuuhuoltoon. Takuu lakkaa monissa tuotteissa jos niitä on itse "peukaloitu". Kuluttaja asiamiehen kanta oli hämmästyksekseni että maksa vaan kiltisti??? Luki jonkun videokameran kohdalta vastaavan tapauksen käsittelyn,jonka asiakas oli hävinnyt. No, jos suomen oikeus uskoo akkansa tappaneen miehen tarinan että hän putosi sängystä vaimon päälle siitä johtui vaimon tukehtuminen. Eikä itse ilmoittanut asiasta edes poliisille. (ess 3.11.09) Niin pientähän tämä on meidän armaassa nyky suomessamme. Kansa maksaa......
Kuluttajalla EI ole suojaa
1
107
Vastaukset
- totuus on
Jatka valittamista eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302945
- 951616
- 1271454
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371274- 801196
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261089- 551017
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270961MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil228953Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall121920