Kiitos Turun poliisi oli kunnia tavata teidät

Markku Ahdeoja

Olin aamulla kuulusteluissa koskien kunnianloukkauksia, joita olen Salon poliisien mukaan heitä kohtaan tehnyt eli komisario Sundqvist ja ylikonstaapeli Olkinuora.

Kuulustelija oli erittäin pätevä hän noudatti poliisilakia kirjaimellisesti asiallinen, luottamusta herättävä ja sovinnollinen.

Ottakaas komisario Sundqvist, komisario Ylikippari ja ylikonstaapeli Okinuora oppia nuorelta konstaapelilta kuinka ammattimaisesti asian todella voi hoitaa. Teillä on sen suhteen vielä paljon opittavaa.

Kiitos kummallekkin sekä todistajalle että kuulutselijalle kunnollisesta poliisityöstä.

Täällä on väitetty ettei Sundqvist lue kirjoituksiani.

On lukenut niin paljon että teki niistä kunnianloukkausilmoituksen.

Kyseessä on juuri nämä kirjoitukset jotka olen hänestä kirjoittanut.

Stephan valehtelit taas kun väitit ettet tiedä edes suomi24 keskustelupalstaa.

Sinulla on paljon huonoja tapoja ja me tapaamme oikeudessa komisario Sundqvist ja sinun urasi poliisivoimissa on ohi.

47

4537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puukko-pate

markku, sinne oikeuteen.Onko sinulla muuten valtionkustantama oikeusavustaja?jos ei ole,niin kannattaa ottaa yhteyttä salon oikeusaputoimistoon.

• Markku Ahdeoja

Minulla on avustaja mutta ei Salon oikeusaputoimistosta.

Olen ollut heidän kanssaan tekemisissä eivätkä he täytä niitä laatuvaatimuksia, mitä tässä jutussa tarvitaan.

Kiitos ehdotuksesta.

• turuntauti.

Itsellä huonoja kokemuksia Turun poliisista. Minut pahoinpideltiin ja Turun poliisi teki minusta pahoinpitelijän. Vaimoni ja minä kerroimme miten asia tapahtui, mutta se ei poliisia kiinnostanut.

Viimeisin kuulustelija naispoliisi Koskinen oli aivan saira. Ei mitään neuvotteluja huusi kuin palosireeni kokojan ja kun ei saanut minua järkytettyä pakotti minut DNA testeihin nöyryyttääkseen minua.

Tämä naispoliisi oli ennakkoon eks.vaimoltani ottanut "totuuden" vastaan ja toimi minua kohtaan kuin olisin ollut Hitler - aivan putkaan eivät minua raahanneet, koska minulla oli kaveri mukana todistamassa tilannetta.
      Hänkin oli aivan ihmeissään poliisin toiminnasta.

• Markku Ahdeoja

Minua kuulustellut poliisi oli vanhempi konstaapeli Aalto.

Hän on todella pätevä.

Minulla on myös huonoja kokemuksia eräästä Turun poliisista. Hän on ylikonstaapeli Markku Kukko.

Mutta eikähän hänen kanssaan jossain vaiheessa keskustelal oikeudessa

• .........
        Markku Ahdeoja kirjoitti:

Hän on todella pätevä.

Minulla on myös huonoja kokemuksia eräästä Turun poliisista. Hän on ylikonstaapeli Markku Kukko.

Joopa joo. Pätevä poliisi on sellainen, joka uskoo kuulusteltavan valheet. Huono taas sellainen, joka ei joka valhetta usko, vaan yrittää kaivaa totuuden esiin. Sellainen on aivan kelvoton.

• arvosteluperusteet !
        ......... kirjoitti:

Joopa joo. Pätevä poliisi on sellainen, joka uskoo kuulusteltavan valheet. Huono taas sellainen, joka ei joka valhetta usko, vaan yrittää kaivaa totuuden esiin. Sellainen on aivan kelvoton.

Ei kai sillä ole mitään tekemistä pätevyyden kanssa mitä poliis uskoo ja mitä ei. Minulla ainakin pätevyyden mitta on se toimiiko tasapuolisesti, asiallisesti ja löytääkö totuuden. Epäpätevyys taas näkyy yksipuolisuutena ja muuna epäsiallisuutena (asentaallisuutena, valehteluna, väärin kirjaamisena jne). Pätevällä poliisilla ei myöskään omat asenteet ja mielikuvat ole tutkinnan suuntaa määräävinä tekijöinä.

Mutta kirjoituksesihan olikin vaan asennevammaista parodiaa.

• Markku Ahdeoja
        ......... kirjoitti:

Kumpikin poliiseista luki komisario Sundqvistin oman ristiriitaisen lausuman.

Näytin myös puulauppasopimuksen jota Salon poliisi ei halunnut tutkia.

Kmpikin totesi nimien puuttumisen.

Toinen kysyi kuulustelun jälkeen. Jos Salon poliisi olisi tutkinut puukauppajutun kunnolla, niin olisiko minun tekemää ristiretkeä tullut. Totesin ettei olisi tullut.

Nythän Loimaan poliisi tutki kunnolla ja vei useita juttuja eteenpäin. Salon poliisin rikostutkinta oli täysin puolueellista ja he toimivat yhdessä epäillyn kavaltajan kanssa.

Se tullaan vielä käsittelemään hyvin tarkkaan miksi tutkinnajohtajina toimineet komisario Läksy ja komisario Sundqvist eivät vieneet tutkintaa eteenpäin vaan pyrkivät tahallisesti viivyttämään.

lahjottiinko heidät? Kyseessä on kuitenkin rahallisesti hyvin suurista summista ja talousrikoksista.
        Vai ovatko he täysin epäpäteviä toimimaan tutkinanjohtajia.

Motiivi pitää löytyä ja tarkkaan selvittää miksi tutkinnajohtajina toimineet komisariot Läksy ja Sundqvist toimivat väärin.

Koska tässä vaiheessa on jo varmistunut vääryyksiä. Jokinen kuolinpesien kavalluksesta epäilty tunnusti väärentäneensä kahden muun allekirjoitukset EU-tukihakemuslomakkeisiin joilla hän tienasi yli 100 000 euroa. Kyseessä oli kuolinpesien varat, jotka hän häikäilemättömästi ohjasi suoraan omalle tilille käyttäen väärennettyjä allekirjoituksia.

• Anonyymi

Hän on todella pätevä.

Markku Kukko ja Juha Ruohonen Kimpassa? Mikä mies tämä Kukko oiken on?

• ........

Myönsitkö, ellet niin meitä on satoja, jotka voimme todistaa sinua vastaan.

• Markku Ahdeoja

Niin kuulusteluissa näytin poliisille todisteet Sundqvistin valehtelusta.

Ei siinä jossittelulle jää mitään.

Sundqvist kertoi kahdessa poliisikuulustelussa täysin päinvastaista omassa lausumassaan. Joten hän valehteli jommassa kummassa todistuksessaan.

Silloin kun valehtelee saadakseen toisen ihmisen vankilaan on mahdollisesti syyllistynyt törkeään todisteiden väärentämiseen.

Eikä se ole ainoa kohta. Myös Ylikonstaapeli Korhosen ja komisario Sundqvistin kertomus ei täsmää.

Komisariolla on motiivi valehdella koska pelkää uransa poliisivoimissa olevan ohi. Se on todellakin, koska hän vielä yritti peittää virheensä uudella rikoksella.

Kyse on hyvin vakavasta esimiestason poliisin tekemästä rikoksesta. Kyse ei ole edes lievä virhe vaan tahallinen tarkoitus saada syytön mies tuomituksi teosta, jota ei ole tapahtunut.

• make on ääliö!!!!

Niin kuulusteluissa näytin poliisille todisteet Sundqvistin valehtelusta.

Ei siinä jossittelulle jää mitään.

Sundqvist kertoi kahdessa poliisikuulustelussa täysin päinvastaista omassa lausumassaan. Joten hän valehteli jommassa kummassa todistuksessaan.

Silloin kun valehtelee saadakseen toisen ihmisen vankilaan on mahdollisesti syyllistynyt törkeään todisteiden väärentämiseen.

Eikä se ole ainoa kohta. Myös Ylikonstaapeli Korhosen ja komisario Sundqvistin kertomus ei täsmää.

Komisariolla on motiivi valehdella koska pelkää uransa poliisivoimissa olevan ohi. Se on todellakin, koska hän vielä yritti peittää virheensä uudella rikoksella.

Kyse on hyvin vakavasta esimiestason poliisin tekemästä rikoksesta. Kyse ei ole edes lievä virhe vaan tahallinen tarkoitus saada syytön mies tuomituksi teosta, jota ei ole tapahtunut.

Voi sua markkuressukka...Sä et tajua että sä olet tossa jutussa epäiltynä kunnianloukkauksesta ja tyhmyyttäsi vain jatkat rikosta... Susta ei ole edes huonoksi rikolliseksi...voi voi mikä surkimus... Jos mä oisin yhtä idiootti kuin sä, niin olisin jo tappanut itseni kauan sitten, vaan sä olet ilmeisesti vielä tyhmempi kuin pystyn kuvittelemaan....enkä ole salon poliisi...enkä muukaan poliisi vaan tervepäinen kansalainen joka ei riko lakia kuten kusipäät kuten sinä. Ottaisit edes vastuun teoistasi mulkku ääliö!!!!!!

• Rellari possukat
        make on ääliö!!!! kirjoitti:

Voi sua markkuressukka...Sä et tajua että sä olet tossa jutussa epäiltynä kunnianloukkauksesta ja tyhmyyttäsi vain jatkat rikosta... Susta ei ole edes huonoksi rikolliseksi...voi voi mikä surkimus... Jos mä oisin yhtä idiootti kuin sä, niin olisin jo tappanut itseni kauan sitten, vaan sä olet ilmeisesti vielä tyhmempi kuin pystyn kuvittelemaan....enkä ole salon poliisi...enkä muukaan poliisi vaan tervepäinen kansalainen joka ei riko lakia kuten kusipäät kuten sinä. Ottaisit edes vastuun teoistasi mulkku ääliö!!!!!!

"OSU JA UPPOS!"

• samaa mieltä.
        Rellari possukat kirjoitti:

"OSU JA UPPOS!"

toivottavasti se mielisairas jyväjemmari uppos niin syvälle paskaan ettei enää kuulla sen harhoista...

• En luule...

Ja sitten kun malkkumulkku saa taas nenilleen niin turunkin poliisi on korruptoitunut ja niin edelleen...ei sairaalle paskiaiselle kelpaa muu kuin sen oma totuus joka on harhaisen ja sairaan mielen tuote. Ja sitten vielä yhtä sairaat ruokkivat sitä harhaa...hävetkää paskiaiset.

• markku Ahdeoja

kas salon poliisi on tainnut ottaa vähän viikonloppuna rentoutusta.

Komisario sundqvist on rikoksen tekijä.

Sundqvistin kunniaa ei voi loukata, koska hänellä ei sitä ole.

Jos hän olisi kunniallinen hän tunnustaisi tekonsa ja eroaisi poliisivoimista.

Valehteleva poliisi on rasite poliisivoimille.

• Markku Ahdeoja
        markku Ahdeoja kirjoitti:

kas salon poliisi on tainnut ottaa vähän viikonloppuna rentoutusta.

Komisario sundqvist on rikoksen tekijä.

Sundqvistin kunniaa ei voi loukata, koska hänellä ei sitä ole.

Jos hän olisi kunniallinen hän tunnustaisi tekonsa ja eroaisi poliisivoimista.

Valehteleva poliisi on rasite poliisivoimille.

Salon poliisi hermostuu, kun alkaa tulla rehellisiä poliiseja tutkijoiksi.

Onko niin ettei hyväveli purekkaan niinkuin ennen vaan nyt alkaa vaatimukset rehellisyydestä toimimaan.

Otetaan kiinni lurjus poliisit jes.

• tosi oikein

Onko niin ettei hyväveli purekkaan niinkuin ennen vaan nyt alkaa vaatimukset rehellisyydestä toimimaan.

> Otetaan kiinni lurjus poliisit jes.

Oikein, oikein.

Kukas se tässäkin jutussa olikaan rikostutkinnan kohteena? Ketä kuultiin epäiltynä rikokseen?

• Rehellinen kansalain

Ja sua ei sitten häritse yhtään että rikoksesta tutkittavana olet itse??? Tiedätkös mitä on tekopyhyys? Miten sulla on kanttia syyttää toisia rikoksista kun ainoa jonka rikoksista sun jutuissa löytyy näyttöä olet sinä itse? Etkö osaa hävetä vai oletko vain niin tyhmä ettet vain yksinkertaisesti itse tajua olevasi rikollinen? Et ansaitse minkäänlaista arvostusta millään asteella kriminaalipaska!!! Vihaan sunlaisia kaksinaamaisia tekopyhiä kieroja valehtelevia PASKOJA!!! Ole kerrankin mies ja tapa itses!!! Uskallatkos edes vastata LIERO? Ja todellakin arvostan Salon poliisia sitä enemmän mitä enemmän sinä paskakriminaali häiritset heidän työtään.

• Markku Ahdeoja
        Rehellinen kansalain kirjoitti:

Ja sua ei sitten häritse yhtään että rikoksesta tutkittavana olet itse??? Tiedätkös mitä on tekopyhyys? Miten sulla on kanttia syyttää toisia rikoksista kun ainoa jonka rikoksista sun jutuissa löytyy näyttöä olet sinä itse? Etkö osaa hävetä vai oletko vain niin tyhmä ettet vain yksinkertaisesti itse tajua olevasi rikollinen? Et ansaitse minkäänlaista arvostusta millään asteella kriminaalipaska!!! Vihaan sunlaisia kaksinaamaisia tekopyhiä kieroja valehtelevia PASKOJA!!! Ole kerrankin mies ja tapa itses!!! Uskallatkos edes vastata LIERO? Ja todellakin arvostan Salon poliisia sitä enemmän mitä enemmän sinä paskakriminaali häiritset heidän työtään.

Kerroin, kuinka hyvin Turun konstaapeli hoiti hommansa ja sinä sanot minun haukkuvan,

Voi hyvänen aika Salon poliisit, kun nyt vain on niin että poliisi, joka tekee rikoksen on tuomittava ihan lain mukaan.

Poliisi ei saa rikkoa lakia ja poliisilaki lähtee siitä, että pitää käyttäytyä niin että luottamus kansalaisiin säilyy.

Valehtelu ja ihmisten potkiminen ei ole sitä.

Kyllä poliisinkin on noudatettava lakia. Vanhempi konstaapeli Miikka Aalto oli esimerkillinen kuulustelija ja Salon poliisilla olisi syytä ottaa mallia hänestä, koska ainakin kolme poliisia joutuu hänen kuulusteltavaksi. Voitte ottaa mallia kuinka homma tehdään kunnolla ja asianmukaisesti.

• maailmankuvaa
        Rehellinen kansalain kirjoitti:

täällä tyrkyttävä kusipää luulee itseään kuninkaaksi.

Se, että make on tuomittu rikoksesta ja on mahdollisesti epäiltynä muistakin, ei todellakaan tarkoita sitä, että make olisi ainoa lakia rikkonut. Tuomio jostain rikoksesta ei todellakaan tee kenestäkään lainsuojatonta eikä poista hänen oikeusturvaansa. Toki suamen kaltaisissa poliisivaltioissa poliisi muuttuu tuomittuja kohtaan entistä asenteellisemmaksi.

• MArkku Ahdeoja
        maailmankuvaa kirjoitti:

täällä tyrkyttävä kusipää luulee itseään kuninkaaksi.

Se, että make on tuomittu rikoksesta ja on mahdollisesti epäiltynä muistakin, ei todellakaan tarkoita sitä, että make olisi ainoa lakia rikkonut. Tuomio jostain rikoksesta ei todellakaan tee kenestäkään lainsuojatonta eikä poista hänen oikeusturvaansa. Toki suamen kaltaisissa poliisivaltioissa poliisi muuttuu tuomittuja kohtaan entistä asenteellisemmaksi.

avohoitopotilaat ja muut turhien ilmoitusten tekijät.

Tuo oli komisario Läksyn julkinen lausahdus, joka todella kertoo komisario Läksyn arvomaailman.

Hän kertoo oman asenteensa julkisesti ja yllätys yllätys se on lain vastaista.

Komisario Sundqvist pitää toista puolta rikosilmoitusten tekijöitä avohoitopotilaina ja toista puolta turhien ilmoitusten tekijöinä.

Siinä se kirjoittajan mainitsema kuninkuus on ja vakava puolueellisuus ja riippuvaisuus.

• Kysyjä Treelta
        MArkku Ahdeoja kirjoitti:

Tuo oli komisario Läksyn julkinen lausahdus, joka todella kertoo komisario Läksyn arvomaailman.

Komisario Sundqvist pitää toista puolta rikosilmoitusten tekijöitä avohoitopotilaina ja toista puolta turhien ilmoitusten tekijöinä.

Siinä se kirjoittajan mainitsema kuninkuus on ja vakava puolueellisuus ja riippuvaisuus.

Kukas se tässäkin jutussa olikaan rikostutkinnan kohteena ? Ketä kuultiin epäiltynä rikokseen ?

• ?????????
        MArkku Ahdeoja kirjoitti:

Kumpaakos olet omasta mielestäsi??? Turhien ilmoitusten tekijä vai avohoitopotilas??? Mä veikkaan molempia...

• Jokos nyt
        ????????? kirjoitti:

Kumpaakos olet omasta mielestäsi??? Turhien ilmoitusten tekijä vai avohoitopotilas??? Mä veikkaan molempia...

Loimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen ?

• Aarre Seis
        Jokos nyt kirjoitti:

Loimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen ?

Syksy oli ja meni. Loimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen? Eikö vieläkään ...

Ketkäs kaikki ovatkaan toistaiseksi saaneet tuomioita näissä jutuissasi?

• irry
        Aarre Seis kirjoitti:

Syksy oli ja meni. Loimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen? Eikö vieläkään ...

Ketkäs kaikki ovatkaan toistaiseksi saaneet tuomioita näissä jutuissasi?

Jokos syyttäjä on nostanut syytteen? Eikö vieläkään ...

• cokehill
        irry kirjoitti:

Jokos syyttäjä on nostanut syytteen? Eikö vieläkään ...

helsingissä poliisi eduskuntatalon edessä pahoinpitelee,uhkailee ja mielivaltaisesti sakottelee. ei lue nimeä rinnassa ei näytä poliisikorttia ei anna käskyjä kirjallisena
        ei näytä naamaansa ei tule tuomioita, tälläistä helmikuussa mitäs maaliskuussa
        www.supportmarkosihvonen.com

• Markku Ahdeoja
        cokehill kirjoitti:

helsingissä poliisi eduskuntatalon edessä pahoinpitelee,uhkailee ja mielivaltaisesti sakottelee. ei lue nimeä rinnassa ei näytä poliisikorttia ei anna käskyjä kirjallisena

Tämä on todella suuri ongelma.

Poliisien taso on todella heittelevä. Minä tunnen joitakin todella asiallisia poliiseja, mutta sitten näitä suunsoittajia ja työnsä huonosti tekeviä on paljon. Aivan liian paljon.

Esimerkiksi vanhempi konstaapeli Miikka Allon tyyli on hyvin asiallinen mutta silti rento, jolloin asiakas tuntee luottamusta ja poliisi on sekä inhimillinen, että luotettava puolustaja.

Jos vertaa esimerkiksi toiseen ääripäähän, kuten ylikonstaapeli Olkinuoraan, joka on ylimielinen ja kohtelee kuulusteltavaa kuin halpaa makkaraa.

Niskakarvat nousevat välittömästi pystyyn. Olkinuora on nyrpeä ja heti alussa rupeaa valittamaan ettei tämä rikosilmoitus edes minulle kuuluisi.

Aalto sen sijaan juttelee ensin niitä näitä ja pyrkii saamaan kontaktin kuulusteltavaan ja pyrkii luomaan rennon turvallisen tunteen. Aalto on erittäin lahjakas kuulustelija ja hänelle on hyvin helppo kertoa asioista.

Näiden kahden kuulustelijan väliin mahtuu paljon erilaisia. Kokeneempi rikosylikonstaapeli Loimaalta on kokemuksensa takia jopa parempi kuin Aalto mutta aika lailla sama luotettavuuden tunne tulee kummankin kanssa.

Salon poliiseilla tuntuu olevan kovasti paineita ja kiireen annetaan vaikuttaa.

• 6+9
        cokehill kirjoitti:

Jaaha, tämä on taas tämä hauska videojuttu. Ihan kiva video ja selostukset oikein tosihauskoja, ihan vanhojen kunnon mykkäkomedioiden mallia.

Ihan pahoinpitelyä heh heh.

• Se---
        6+9 kirjoitti:

Jaaha, tämä on taas tämä hauska videojuttu. Ihan kiva video ja selostukset oikein tosihauskoja, ihan vanhojen kunnon mykkäkomedioiden mallia.

Ihan pahoinpitelyä heh heh.

"Kuulustelija oli erittäin pätevä hän noudatti poliisilakia kirjaimellisesti asiallinen, luottamusta herättävä ja sovinnollinen."

Siinä kuulustelutilanteessa tutkijan täytyy noudattaa ESITUTKINTALAKIA, markku rakas.

• tottakai...joo....

Poliisien taso on todella heittelevä. Minä tunnen joitakin todella asiallisia poliiseja, mutta sitten näitä suunsoittajia ja työnsä huonosti tekeviä on paljon. Aivan liian paljon.

Esimerkiksi vanhempi konstaapeli Miikka Allon tyyli on hyvin asiallinen mutta silti rento, jolloin asiakas tuntee luottamusta ja poliisi on sekä inhimillinen, että luotettava puolustaja.

Jos vertaa esimerkiksi toiseen ääripäähän, kuten ylikonstaapeli Olkinuoraan, joka on ylimielinen ja kohtelee kuulusteltavaa kuin halpaa makkaraa.

Niskakarvat nousevat välittömästi pystyyn. Olkinuora on nyrpeä ja heti alussa rupeaa valittamaan ettei tämä rikosilmoitus edes minulle kuuluisi.

Aalto sen sijaan juttelee ensin niitä näitä ja pyrkii saamaan kontaktin kuulusteltavaan ja pyrkii luomaan rennon turvallisen tunteen. Aalto on erittäin lahjakas kuulustelija ja hänelle on hyvin helppo kertoa asioista.

Näiden kahden kuulustelijan väliin mahtuu paljon erilaisia. Kokeneempi rikosylikonstaapeli Loimaalta on kokemuksensa takia jopa parempi kuin Aalto mutta aika lailla sama luotettavuuden tunne tulee kummankin kanssa.

Sun mielestä hyvä poliisi on se joka jaksaa vielä kuunnella mielenterveyspotilaiden ja muiden sairaiden juttuja??? Tajuatko edes että poliisi joka on ollut kuulusteluissa jo vuosia, tajuaa jo kuulustelun alussa mistä asiassa on kyse ja kuvitteletko todella että heitä kiinnostaa sairaan mielen tuotokset pätkääkään...kunhan vain yrittävät kirjata sun juttus ja pääsevät oikeisiin töihin. Luulenpa että poliisilla on muutakin tekemistä kuin mielisairaiden myötäily...sinähän et tietystikään sitä tajua...

• kyllästynyt....

Sun juttujas ei enää jaksa edes lukea kokonaan kun niistä on mennyt se alkuaikojen hauskuus kun sä alat olla tosissas.... Ennen kun et edes yrittänyt peitellä mielenterveysongelmias ja myönsit ne reilusti niin oli ihan hauskaa katsella mitä seuraavaksi keksit. Nykyään sä ilmeisesti et edes tajua omaa terveydentilaas? No se on yksi merkki nopeasti etenevästä vakavasta mielenterveysongelmasta....

• Iiro,Karhula
        Se--- kirjoitti:

"Kuulustelija oli erittäin pätevä hän noudatti poliisilakia kirjaimellisesti asiallinen, luottamusta herättävä ja sovinnollinen."

Siinä kuulustelutilanteessa tutkijan täytyy noudattaa ESITUTKINTALAKIA, markku rakas.

Ei löytymyt Ahdeojan suurtilaa taitaa olla harhaa.

Taitaa olla pelkkä palstaviljeliä.

Että semmosta.

• Anonyymi
        tottakai...joo.... kirjoitti:

Sun mielestä hyvä poliisi on se joka jaksaa vielä kuunnella mielenterveyspotilaiden ja muiden sairaiden juttuja??? Tajuatko edes että poliisi joka on ollut kuulusteluissa jo vuosia, tajuaa jo kuulustelun alussa mistä asiassa on kyse ja kuvitteletko todella että heitä kiinnostaa sairaan mielen tuotokset pätkääkään...kunhan vain yrittävät kirjata sun juttus ja pääsevät oikeisiin töihin. Luulenpa että poliisilla on muutakin tekemistä kuin mielisairaiden myötäily...sinähän et tietystikään sitä tajua...

Tää täyttää ainakin mun mielestä kunnianloukkauksen

• 7+3

Jokos tästä on tullut syyte?

• Markku Ahdeoja

• just just...

Hyvää kuuluu mene lukemaan

Sivustolle
        http://markkuahdeoja.blogit.fi/

käväsin lukaseen ne sun blogi jutut mutta näyttäs olevan samaa paskaa kuin kaikki mitä sä suollat...ja tämä on ehdottomasti salon poliisi joka täällä kirjoittelee:) tottakai on!!! Miks sä sekomake et osaa kirjottaa mitään missä ois edes järjen hitunen??? Eikö sulla itselläs huoleta tuo sun sekoilu?

• 6+8

Hyvää kuuluu mene lukemaan

Sivustolle
        http://markkuahdeoja.blogit.fi/

En huomannut mitään mainintaa että olisit jo saanut tästäkin syytteen. En tosin ihan tarkasti jaksanut tavata tuota sepustustasi. Kerropa ihan suoraan joko olet saanut tästäkin syytteen?

• 44-0-0
        6+8 kirjoitti:

En huomannut mitään mainintaa että olisit jo saanut tästäkin syytteen. En tosin ihan tarkasti jaksanut tavata tuota sepustustasi. Kerropa ihan suoraan joko olet saanut tästäkin syytteen?

Miksi olet käräjillä kunnianloukkauksesta, vaikka tutkit 2 miljoonan katoamista ihan muualta ?

Ihan mielenkiinnosta kyselen, vaikka vastausta en saakkaan koskaan, vain seli-seli-seliselityksiä ihan jostain muusta.

• Markku Ahdeoja
        44-0-0 kirjoitti:

Miksi olet käräjillä kunnianloukkauksesta, vaikka tutkit 2 miljoonan katoamista ihan muualta ?

Ihan mielenkiinnosta kyselen, vaikka vastausta en saakkaan koskaan, vain seli-seli-seliselityksiä ihan jostain muusta.

http//markkuahdeoja.blogit.fi

• vghj

.l,mnbvdf

• Mites juttu etenee ?

Mites juttu etenee ?

• Traumatisoitunut

Olen yrittänyt tavoittaa tutkijaa maaliskuusta lähtien. Jättänyt soittopyyntöjä jne. Olen taistellut arvokkaan omaisuuteni takasinsaannista mutta nähtävästi Varsinais-Suomessa saa varastaa toisen omaisuutta kun on hyvä veli järjestelmä. Sekä myyvät omaisuuttani julkisesti ja kaveripoliisi on pysäyttänyt useasti prosessin kun olemme yrittäneet saada omaisuuttani takaisin., Minulle käy kun poliisi osittaa että henkilöt jotka veivät omaisuuteni oikeudella hyväksyn mikäli kuten pystyn osoittamaan koko arvokkaan omaisuuden viedyn minulta omavaltaisesti ei poliisi ole sitä mitä se oli ennen. En tiennyt, että ns muka piirinihmiset saada viedä toisen omaisuutta. Joka toinen poliisi auttoi, ja taas sama poliisi pysäytti prosessin.

• Istandforgirl

Onko erityisesti naispoliisien piirre huutaa? Vai eikö psyykkinen työterveyshuolto toimi ja stressi purkautuu huutona?? Poliisin työ on raskasta ja pitäisi ottaa huomioon ettei kaikilla ole samaa henkistä kestävyyttä. Naispoliiseilla pitäisi olla enemmän vapaapäiviä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      21
      2268
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1403
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1198
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1110
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      889
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      831
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      812
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      202
      799
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      16
      785
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      755
    Aihe