Varoitus Poster Please -firmasta

entinen asiakas

Huonoja kokemuksia Poster Please -nimisestä suomalaisesta nettifirmasta. Tilasin Canvas-taulun valokuvasta, joka saapui vasta usean yhteydenoton jälkeen ja oli laadultaan ala-arvoinen. Lupasivat lähettää uuden, mutta sitä ei ole koskaan tullut. He eivät enää edes vastaa sähköpostikyselyyn.

136

8592

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e

      olemme tilanneet useita, minkähänlainen "oli laadultaan ala-arvoinen." se oikein oli,
      et kai odottanut tuohon hintaan jotain valokuvalaatua, ei sisustustaulun kuulu olla valokuva.

      oletko edelleen kirjoittamaasi mieltä, vai johtiko rahapula purkautumiseesi ?

      mistä olet saanut parempia ja saman hintaan, eiköstä "paremmat" maksa 3-5 kertaa enemmän.

      • kylläää

        Niin minulla olisi samanlainen kokemus tosiaan eri firmasta..


    • Pekka13

      Jaahas, meillä taas ihan toisinpäin. Taulu tuli alle viikossa ja oli juuri kuten piti. Varmaan on aika paljon kiinni myös kuvan oman kuvan laadusta..

      • Tyytyväinen asiakas

        Canvas-taulujen laatu on erinomaista ja toimitus nopeaa.


    • PosterPlease

      PosterPlease pyrkii aina toimimaan siten, että asiakkaamme saavat juuri sellaisen tuotteen kuin haluavat. Mikäli asiakas jostain syystä ei ole tyytyväinen tuotteeseemme, niin vaihdamme AINA sen maksutta uuteen tuotteeseen. Mikäli asiakkaan valokuvasta ei ole mahdollista tehdä hyvälaatuista tuotetta, niin palautamme asiakkaalle rahat hänen tilauksestaan.

      Pyydämme tämän viestin kirjoittajaa ottamaan yhteyttä PosterPlease-asiakaspalveluun, jotta voimme korjata hänen tilauksessaan tapahtuneen mahdollisen virheen.

      PosterPlease asiakaspalvelu

      • tyytyväinen asiakas

        Olen kans ERITTÄIN TYYTYVÄINEN tämän firman canvas-tuotteeseen ja toimitusaikaan - äärimmäisen nopeaa ja loistava laatu ja edullinen hinta! Suosittelen ehdottomasti!
        Terv. Erittäin tyytyväinen asiakas


      • asiakas111
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Olen kans ERITTÄIN TYYTYVÄINEN tämän firman canvas-tuotteeseen ja toimitusaikaan - äärimmäisen nopeaa ja loistava laatu ja edullinen hinta! Suosittelen ehdottomasti!
        Terv. Erittäin tyytyväinen asiakas

        Samaa mieltä kuin edellinen eli erittäin tyytyväinen olen. Tilaan lisää heti kun saan sopivat kuvat napsittua.


      • pöllänen1
        asiakas111 kirjoitti:

        Samaa mieltä kuin edellinen eli erittäin tyytyväinen olen. Tilaan lisää heti kun saan sopivat kuvat napsittua.

        Pari kertaa palvelua käyttäneenä en voi kovin tyytväinen olla.
        Toimitusajat eivät täsmää ja kun soittaa ja kysyy missä tilaus viipyy, sanotaan että menee tänään tuotantoon illalla ja tuote on sinulla ylihuomenna. No, edelleenkin tuotetta odottaen, eihän tässä olla kuin viikko myöhässä... Vaikka hinta on vähän halvempi kuin muilla niin silti tilaan jatkossa muualta, saa ainakin tuotteen silloin kun on luvattu..


      • sdfsdfg
        pöllänen1 kirjoitti:

        Pari kertaa palvelua käyttäneenä en voi kovin tyytväinen olla.
        Toimitusajat eivät täsmää ja kun soittaa ja kysyy missä tilaus viipyy, sanotaan että menee tänään tuotantoon illalla ja tuote on sinulla ylihuomenna. No, edelleenkin tuotetta odottaen, eihän tässä olla kuin viikko myöhässä... Vaikka hinta on vähän halvempi kuin muilla niin silti tilaan jatkossa muualta, saa ainakin tuotteen silloin kun on luvattu..

        Ei vastata sähköposteihin ja kun yrittää soittaa asiakaspalveluun niin automaatti vastaa vaikka soittaa aukioloaikana. Hieman epäilyttävä paikka.


      • Kissanenä
        sdfsdfg kirjoitti:

        Ei vastata sähköposteihin ja kun yrittää soittaa asiakaspalveluun niin automaatti vastaa vaikka soittaa aukioloaikana. Hieman epäilyttävä paikka.

        Jaahas, täälläkin taulua odotetaan. Voihan muna.


      • S
        Kissanenä kirjoitti:

        Jaahas, täälläkin taulua odotetaan. Voihan muna.

        Jaahas, en näköjään ole ainoa jolla on saatavia ko firmasta.... Tilaus peruutettu, rahat luvattu palauttaa tilille jo kuukausi sitten....

        Puhelimeen ei vastata, eikä meileihin. KANNATTAA PYSYÄ KAUKANA TÄSTÄ FIRMASTA !!!


      • Nakkilan Nick Cave
        S kirjoitti:

        Jaahas, en näköjään ole ainoa jolla on saatavia ko firmasta.... Tilaus peruutettu, rahat luvattu palauttaa tilille jo kuukausi sitten....

        Puhelimeen ei vastata, eikä meileihin. KANNATTAA PYSYÄ KAUKANA TÄSTÄ FIRMASTA !!!

        Täällä odotetaan myös tauluja -- ainakaan sähköpostiin ei vastata eikä tauluista ole kuulunut tosiaan pihaustakaan. Saattaa olla, että koko firma on mennyt käytännössä nurin, mutta rahat otetaan edelleen vastaan niin kauan kuin suinkin mahdollista.

        Herää epäilys, onko yhtiö tehnyt kunniallista päivän valon kestävää kauppaa missään vaiheessa kuin korkeintaan satunnaisesti.


      • välttäkää ko. firmaa
        Nakkilan Nick Cave kirjoitti:

        Täällä odotetaan myös tauluja -- ainakaan sähköpostiin ei vastata eikä tauluista ole kuulunut tosiaan pihaustakaan. Saattaa olla, että koko firma on mennyt käytännössä nurin, mutta rahat otetaan edelleen vastaan niin kauan kuin suinkin mahdollista.

        Herää epäilys, onko yhtiö tehnyt kunniallista päivän valon kestävää kauppaa missään vaiheessa kuin korkeintaan satunnaisesti.

        Varoituksen sana täältäkin: tein pari kuukautta sitten useamman taulun tilauksen enkä edelleenkään lupauksista huolimatta ole saanut tilaamiani tuotteita. Puhelimeen vastaa automaatti ja sähköpostiviesteihin ei enää kukaan. Seuraavaksi yhteys kuluttajaneuvojaan ja ilmoitus kuluttaja-asiamiehelle.


      • miten sitä tekis
        välttäkää ko. firmaa kirjoitti:

        Varoituksen sana täältäkin: tein pari kuukautta sitten useamman taulun tilauksen enkä edelleenkään lupauksista huolimatta ole saanut tilaamiani tuotteita. Puhelimeen vastaa automaatti ja sähköpostiviesteihin ei enää kukaan. Seuraavaksi yhteys kuluttajaneuvojaan ja ilmoitus kuluttaja-asiamiehelle.

        Aioin juuri tehdä tilauksen kyseisestä firmasta, mutta en pääse nettisivuille. Oletteko saaneet tilauksianne vieläkään?


      • hidasta on
        miten sitä tekis kirjoitti:

        Aioin juuri tehdä tilauksen kyseisestä firmasta, mutta en pääse nettisivuille. Oletteko saaneet tilauksianne vieläkään?

        Olen tilannut ko. firmasta syys-lokakuussa kaksi eri kertaa canvas-tauluja (molemmilla kerroilla 2 taulua). Ensimmäisellä kerralla toimituksessa kesti 2 viikkoa ja nyt, kolmen viikon odottelun jälkeen, sain ilmoituksen, että taulut on postitettu minulle. Eli kyllä ainakin minä olen saanut taulut, mutta aikaa se on vienyt. Ihmeellistähän on se, että nettisivuilla manostetaan nopeaa toimitusta viidessä arkipäivässä ja saamissani tilausvahvistuksessa on ollut myös arvioitu saapumispäivämäärä, joka on ollut juuri tuo viisi arkipäivää. Taulujen laadussa ei ole kai mitään valittamista. Tosin ei ole kokemusta muista firmoista...


      • Hyvä tietää
        hidasta on kirjoitti:

        Olen tilannut ko. firmasta syys-lokakuussa kaksi eri kertaa canvas-tauluja (molemmilla kerroilla 2 taulua). Ensimmäisellä kerralla toimituksessa kesti 2 viikkoa ja nyt, kolmen viikon odottelun jälkeen, sain ilmoituksen, että taulut on postitettu minulle. Eli kyllä ainakin minä olen saanut taulut, mutta aikaa se on vienyt. Ihmeellistähän on se, että nettisivuilla manostetaan nopeaa toimitusta viidessä arkipäivässä ja saamissani tilausvahvistuksessa on ollut myös arvioitu saapumispäivämäärä, joka on ollut juuri tuo viisi arkipäivää. Taulujen laadussa ei ole kai mitään valittamista. Tosin ei ole kokemusta muista firmoista...

        Kiitos tiedosta, eli tuotteet kuitenkin ovat lopulta tulleet perille :D


      • vilunkia vai ei?
        Hyvä tietää kirjoitti:

        Kiitos tiedosta, eli tuotteet kuitenkin ovat lopulta tulleet perille :D

        että pitää olla kolme aputoiminimeä.


      • k
        S kirjoitti:

        Jaahas, en näköjään ole ainoa jolla on saatavia ko firmasta.... Tilaus peruutettu, rahat luvattu palauttaa tilille jo kuukausi sitten....

        Puhelimeen ei vastata, eikä meileihin. KANNATTAA PYSYÄ KAUKANA TÄSTÄ FIRMASTA !!!

        älkää vittu valittako...


    • Tyytyväinen asiakas

      Olen itse tilannut paljon tuotteita kyseisestä firmasta vuoden 2010 aikana (julisteita, canvastauluja, julisteita raameilla). Kaikissa hinta-laatusuhde on tämän maan paras.

      Mielestäni on turha dissata tällaisillä palstoilla. Suomessa on kuitenkin Kuluttajansuojavirasto. Sinne viestiä tai soittoa jos tuotteet jää tulematta tai laatu luvattua huonompaa. Tosin jos omassa kuvassa on vikaa, niin siihen ei voi Kuluttajansuojavirasto tai posterplease.fi auttaa.

      Posterplease.fi tuotteet tehdään omasta kuvastasi ja canvas-taulun laatuun vaikuttaa siis kuvan koko ja muutenkin kuvan värimaailma. Moni kuvaa digikameralla eikä muista katsoa kamerasta en tiedä mitä kyseisessä tapauksessa käynyt, mutta autan itse aina sukulaisia saman asian kanssa ja kyllä se on niin, että ihan fiksutkin sukulaiset unohtaa nuo kameran koko-asetukset.

      Eli rohkeasti vain tilaamaan kyseisestä firmasta!! Jos olet epävarma kuvan koosta tai sopivuudesta, niin soita ko. firmaan!

      • kiukkuinen asiakas

        Tilasin kolmisenkymmentä taulua marraskuun puolivälissä ja jouduin odottelemaan niitä viikkotolkulla. Soittelin NELJÄ kertaa (aina on kyllä vastattu) ja aina sanottiin että tuotannossa ovat ja annettiin uusi toimituspäivä, jolloin mitään ei kuitenkaan kuulunut. Laatu oli hyvää, mutta asiakaspalvelu onnetonta. Tarjottiin 10% hyvitystä mikä ei minusta riitä. Laitoin tästä kahdesti sähköpostia joihin ei ole vastattu. Soitin jälleen ja edelleenkin, tammikuun puolivälissä vedottiin kiireisiin. En ole todellakaan tyytyväinen asiakaspalveluun, mutta laatu ok ja hinnat hyvät. Katsotaan nyt jatkuuko meidän suhteemme vai pitääkö etsiä luotettavampi firma. Onkohan tämä jokin yhden miehen yritys..?


      • entinen asiakas
        kiukkuinen asiakas kirjoitti:

        Tilasin kolmisenkymmentä taulua marraskuun puolivälissä ja jouduin odottelemaan niitä viikkotolkulla. Soittelin NELJÄ kertaa (aina on kyllä vastattu) ja aina sanottiin että tuotannossa ovat ja annettiin uusi toimituspäivä, jolloin mitään ei kuitenkaan kuulunut. Laatu oli hyvää, mutta asiakaspalvelu onnetonta. Tarjottiin 10% hyvitystä mikä ei minusta riitä. Laitoin tästä kahdesti sähköpostia joihin ei ole vastattu. Soitin jälleen ja edelleenkin, tammikuun puolivälissä vedottiin kiireisiin. En ole todellakaan tyytyväinen asiakaspalveluun, mutta laatu ok ja hinnat hyvät. Katsotaan nyt jatkuuko meidän suhteemme vai pitääkö etsiä luotettavampi firma. Onkohan tämä jokin yhden miehen yritys..?

        Olen tilannut myös canvas-taulun 2010 ja sain sen nopeasti, mutta nyt tilattua toista taulua ei kuulu ei näy eikä vastata puhelimeen ei sähköpostiin. En suosittele enää tätä firmaa.


    • Marianne66Minni

      Mä sain tauluni ajoissa, joka oli aivan ok. Kuva oli otettu Nikonin D5000 kameralla ja kuvan pikselit olivat ihan ok, vaikka kuvan koko oli 160 cm x 120 cm.

    • Tyytyväinen asiakas

      Tilasin kyseisestä firmasta julisteen ja se tuli kolmessa arkipäivässä. Tilasin perjantaina ja juliste oli lähisiwassa tiistaina. Mun mielestä aikalailla parasta mitä suomessa voi odottaa.

    • tyytymätön asiakas

      Huolestuttavaa, jos asiakaspalvelun taso ja toimitusajat vaihtelevat näin paljon! Itse tilasin canvas-taulun 11.3. ja toimituspäiväksi sanottiin 21.3. Eipä ole näkynyt. Asiakaspalveluun en ole puhelimitse päässyt läpi, jotta voisin ilmoittaa ettei tilaamaani tuotetta tarvitse lähettää. Sähköpostiviesteihin ei vastata.

      Vastaavista tapauksista kannattaa aina ilmoittaa kuluttajaviranomaiselle. Yksityishenkilöiden antama palaute ei toimi samalla tavalla kuin viranomaisen antama varoitus tms.

      Harmittaa. Tässä ajassa olisin luultavasti saanut haluamani tuotteen muualta.

    • Erittäin tyytymätön

      Minä tilasin kolme taulua 1.4 eikä kuulu eikä näy. Kolme viestiä olen laittanut asiakaspalveluun eikä yhteenkään ole vastattu. Tiistaina otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen jotta saan rahani takaisin.

    • Yksi tyytymätön myös

      Tilasin ison taulun 23.3. eikä mitään. Sähköpostiin ei vastata. Hohhoijaa, kuluttaja-asiamies on varmaan seuraava osoite.

    • tyytymätön asiakas

      Ohhoh, tilaus tehty 11.3. ja nyt sain tilausvahvistuksen s-postiin. Tosin kukaan ei ole edelleenkään vastannut minulle miksi toimitus on viivästynyt.

      Kuluttaja-asiamiehelle toki voi ilmoittaa, mutta käsittääkseni rahoja ei voi vaatia takaisin kun on kyseessä ns. mittatilaustuote. Hyvitystä voi tietenkin vaatia jos toimitus viivästyy...

      Toivotaan, että taulu on kiva eikä odotus ole mennyt hukkaan.

    • hannatik

      Täällä ihan sama homma. Taulut tilattu yli kuukausi sitten. Arvioitu toimituspäivä piti olla 9.4. Sähköposteihin eivät vastaa.

      • ------------

        Turha herjata täällä palstalla. Virheitä sattui kyseisellä firmalla minun kohdallani, mutta korjasivat ne kyllä. Puhelimeen ovat yleensä vastanneet heti ja jos eivät ole ehtineet heti vastata niin hetken päästä ovat soittaneet takaisin. Sähköposteihin eivät kyllä vastanneet. Huomatkaa myös että toimitusaika on "arvioitu" eli ei ole luvattukaan sataprosenttisesti juuri kyseiseksi päiväksi. Kaikenlaista voi sattua ja tilaukset olla myöhässä, näin oli myös minun kohdallani mutta jokainen taulu on kuitenkin tullut perille. Viikko sinne tai tänne, ei kai se niin vakavaa ole. Palvelu on joka kerta ollut puhelimessa erittäin ystävällistä ja voisin sanoa että toimivat jopa tavallista reilummin koska yhden taulun kohdalla virheestä olisi kyllä voinut syyttää tilaajaa eli minua mutta siitä huolimatta toimivat lupauksensa mukaisesti ja halusivat asiakkaalle tuotteen johon tämä on tyytyväinen. Kun tarvitsen kyseisiä tuotteita lisää, uskallan kyllä tilata ne kyseisestä firmasta.


    • kiitoskuitenkin

      Aivan oikein että ihmiset ovat antaneet täällä palautetta firmasta. Mikä se sellainen liiketoiminta on joka ei kestäisi kritiikkiä? Itse tilasin myöskin taulut Poster Pleasesistä. Hinnaltaan yhteensä 300€ edestä tauluja. Toimitus kesti miltein puolitoista kuukautta ja kerkesin jo epäilemään huijaukseksi. Lopulta taulut tulivat tänään ja monttu aukesi, niin hienoja ne ovat. Jos luvataan viiden päivän toimitusaikaa ja toimitus kestää puolitoista kuukautta. Ja joutuu vielä soittamaan perään muutamaan kertaan ja laittaa sähköpostia asiasta, niin kyllä tilaamatta olisi jäänyt. Olen kuitenkin kiitollinen taulujen laadusta. Asiakaspalvelu on mielestäni tämän paikan huono puoli. Pitäisi tidottaa enemmän asiakasta että missä mennään.

    • Taulu keittiössä

      Luin viestiketjun ja mietin tosi pitkään, että uskallanko tilata. Onneksi kaikki meni hyvin, palvelu oli nopeaa ja ainakin minusta asiakaspalvelu oli tosi ystävällistä. Olisikohan firmassa joitakin heikkoja lenkkejä, vai mistähän töppäilyt johtuu...no jokatapauksessa tilaan varmaan uudelleenkin jos tarvetta ilmenee :)

    • grb

      Täälläkin taulu luvatusta toimitusajasta jo yli kaksi viikkoa myöhässä. Sähköposteihin tai puhelimeen ei vastata. Jos olisin tämän ketjun lukenut ennen tilausta, niin tilaamatta ois kyllä jäänyt.
      Kai se on pakko asiaa eteenpäin viedä.

    • jep jep

      Tilasin perustaulun yli kuukausi sitten. Olen nyt kaksi kertaa soittanut ja laittanut meiliä tiedustellen missä mennään. Molemmilla kerroilla on puhelimessa luvattu laittaa taulu heti tuotantoon. Viimeisin selitys oli, että laitteita on huollettu ja siksi taulua ei ole toimitettu. Ensi viikolla soitan luottokuntaan ja pyydän perumaan veloituksen kortiltani.

      • Lily.

        Ok, aioin juuri tilata City-diililtä tulleen tarjouksen tähän firmaan, mutta enpä tilaakaan... ONNEKSI ymmärsin googlettaa! Kiitos näistä vinkeistä kaikille ketjuun kirjoittaneille.

        Ja niille jotka ovat sitä mieltä, ettei mielipidettään saa sanoa julki: palvelu pitää olla sitä luokkaa, että vaikka virheitä ja viivästyksiä tapahtuu niin toimittaja ottaa niistä vastuun ja informoi asiakasta! Silloin ei tarvitse avautua nettipalstoilla.


    • juu juu

      PosterPleasen toimintaa ei voi suositella. Tilasin sieltä normaalin canvas-
      taulun 19.7. Tilausvahvistuksessa toimitusajaksi annettiin 10 päivää (kyseessä
      oli kuitenkin tämmöinen citydeal-tarjous, jonka toimitusaika kuulemma on n.
      3 viikkoa. Tämä mainittiin jossain ohimennen nettisivuilla).

      No, kolmen viikon päästä soittelin firmaan ja kysyin, että missäs mennään.
      Puhelimeen vastaaja ei ollut tietokoneen vieressä, mutta arveli, että samana
      päivänä taulu menisi tuotantoon.

      Soitin firmaan taas parin viikon kuluttua. Hämmästeli vähän tilannetta, ja
      lupasi ottaa pikaisesti minuun yhteyttä. Yhteydenottoa ei kuulunut pikaisesti,
      joten soitin taas takaisin firmaan (viiden tunnin kuluttua omasta soitostani).
      Pahoitteli kovasti, että ei ollut vielä ehtinyt ottaa yhteyttä, mutta tilaus oli
      löytynyt jostain ja menee nyt heti tuotantoon ja on minulla keskiviikkona.

      Eipä tästä ole mitään hyvää sanottavaa: 1.5 kuukautta tilauksesta, eikä
      vieläkään tuotetta, ei otettu yhteyttä, vaikka luvattiin. Tilaus oli hukkunut
      jonnekin.

      Että se tästä firmasta.

    • ärtynyt

      Heips! Sanonpa kanssa heti alkuun, että asiallisesta palautteesta niin negatiivisena kuin positiivisena on ihmisellä oikeus avautua. Jotenkin tuntuu että nuo kärkkäät firman puolustelijat ovat puljun omistajia. Itse tilasin taulun citydealina heinäkuun puolessa välissä ja luvattiin toimittaa kahdessa viikossa. Kuukausi eikä taulua kuulunut. Ensimmäinen soitto meni vastaajaan, seuraavan kerran soittaessa luvattiin laittaa heti toimitukseen. tästä pari päivää tuli sähköpostia, että ruuhkasta johtuen toimitetaan seuraavan viikon alussa. Tästä deadlinesta on nyt viikko ja yritin juuri soittaa ko firmaan- meni vastaajaan. Ja nyt meni myös minun hermoni, seuraavaksi otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Olisi kiva myös vinkata noita citydealen ihmisiä, että tarkastaisivat, kenen antavat tällaisia "huipputarjouksia" mainostaa...

    • asiakaspalveluako?

      Tilauksesta on mulla nyt kuukausi, eikä tuotetta kuulu (arvioitu toimitusaika 10 vrk). Lähetin parin viikon jälkeen sähköpostia, johon ei vastattu. Soitto sentään meni perille ja luvattiin toimittaa huomenna tai ylihuomenna. Puhelusta on 1,5 viikkoa aikaa... Taas yritettiin viime viikolla sähköpostilla, johon ei tähän mennessä ole vastattu. Asiakaspalvelu on todella alaluokkaista, joten odotan innolla, onko taulu kaiken pahan mielen arvoinen (jos sen nyt ylipäätään ikinä saan). Onko joku ottanut jo yhteyttä kuluttaja-asiamieheen? Tapahtuiko mitään?

    • qwenty

      Hei
      Minun tilaukseni tuli lopulta monta viikkoa myöhässä ja monen puhelinsoiton jälkeen. Puhelimessa sain kuulla nuo samat selitykset mitä muissakin viesteissä näyttäisi olevan. On menossa juuri tuotantoon, oli kesätyöntekijän toimien seurauksena hävinnyt ja löytyi lopulta jne. Todella ala-arvoista palvelua.
      Tuote sinällään vastasi odotuksia, mutta itse en kyllä enää tämän kokemuksen perusteella aio käyttää kyseisen yrityksen palveluita.

      • Pettynyt -82..

        Itse tilasin ja maksoin tilaamani canvas taulun poster pleasesta elokuussa...vielä odottelen tilaukseni saapumista...Viimeisen kerran syyskuussa soittelin perään ja lupasivat toimittaa pikapuoliin...Viimeinen kerta kun tilaan tästä firmasta =(


    • pesäpallomaila pate

      itellä nyt menny tilauksesta kuukausi. ei mikään hoppu täsä ole mutta se vaan ku ei edes tullut arviota että miten kauan valmistus kestää. noh, täytyypä vielä odotella.

    • pekkajamsa1

      Ostin lahjakortin Citydealistä ja kun tuli tilauksen kanssa vähän kiire (kun en muistanut tilata ajoissa), niin soitiin PosterPleaseen, että onnistuisiko saada tuote nopeammin. Taulu oli meillä seuraavana päivänä perillä!!

      En tiedä mitä täällä valitetaan - jos teillä on asiaa ko. firmaan, niin ottakaa puhelin käteen ja soittakaa, niin asia selviää. Ainakin meille palvelu oli erittäin ystävällistä, ymmärtäväistä ja nopeaa.

      SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!

    • PK

      Jotenkin tuntuu, että koko tämä keskustelu on jonkun PosterPleasen kilpailijan salajuoni..

      Meidän perhe on tilannut jo useita canvas-tauluja itselle ja lahjaksi ja lähes aina kaikki on sujunut kuten pitää. "Lähes"-tulee siitä, että yhden kerran toimitusta ei kuulunut ajoissa, mutta silloinkin se oli odottamassa Matkahuollon noutopisteessä ja oli Matkahuollon virhe.

      Jos jonkun toimitus ei ole tullut ajoissa, niin se on tietysti harmillista. Minulle ko. firman asiakaspalvelu on aina ollut erittäin avulias ja vastannut kaikkiin kysymyksiin ja neuvonut kuvien kanssa. Ja laadusta emme todellakaan keksi mitään valittamista! Yhden kerran olemme tilanneet testiksi kilpailijalta ja suoraan sanottuna kehykset olivat ala-arvoiset verrattuna PosterPleasen käyttämiin.

      Mutta jokainen kai hankkii omat kokemuksensa itse - me ainakin pidämme edullisista hinnoista, hyvistä tuotteista ja ystävällisestä palvelusta.

      Pakko vielä sanoa, että luulenpa, että nämä valittajat täällä keskustelussa ovat niitä, jotka aina valittavat kaikesta ja mikään ei kelpaa.

      • Pettynyt1234

        "Pakko vielä sanoa, että luulenpa, että nämä valittajat täällä keskustelussa ovat niitä, jotka aina valittavat kaikesta ja mikään ei kelpaa."

        On todellakin eri asia valittaa laadusta, joka voi olla jokaisen oma mielipide, kuin siitä, että tuotteet eivät tule luvatussa ajassa, saatika ollenkaan! Miellelläni minäkin kehuisin kyseistä firmaa ja käyttäisin tulevaisuudessakin, jos siihen aihetta olisi!


      • jos olisin tiennyt
        Pettynyt1234 kirjoitti:

        "Pakko vielä sanoa, että luulenpa, että nämä valittajat täällä keskustelussa ovat niitä, jotka aina valittavat kaikesta ja mikään ei kelpaa."

        On todellakin eri asia valittaa laadusta, joka voi olla jokaisen oma mielipide, kuin siitä, että tuotteet eivät tule luvatussa ajassa, saatika ollenkaan! Miellelläni minäkin kehuisin kyseistä firmaa ja käyttäisin tulevaisuudessakin, jos siihen aihetta olisi!

        ei tarvitse olla "jotka aina valittavat kaikesta".etkö itse valittaisi mikäli odottaisit kaksi kuukautta tilaustasi ja aina soittaessasi kys.firmaan luvataan et heti lähtee tuotantoon ja luvataan ja luvataan ja yhä vain odotellaan. Aika kurjaa ja noloa kun on porukalla sovittu 50v.syntymäpvä-lahjaksi tauli ja joutuukin menemään tyhjin käsin tai keksimään jotain muuta tai toimittaa lahja puoli vuotta myöhässä.Kysyn vaan?


      • Vastaus pk:lle

        Ei se nyt ihan näin ole.

        Tilasin kaksi taulua citydealista lokakuussa. Noin 1kk tilauksen jälkeen marraskuussa lähetin meiliä missä taulut ovat ja kahden viikon jälkeen sain ne. Ikävä kyllä toinen oli naarmuuntunut kuljetuksessa ja soitin posterpleaseen, ja lupasivat lähettää samantien uuden. Vieläkään ei ole tullut..


      • Kiukuttaa

        Minä en ole koskaan aiemmin joutunut valittamaan mistään nettikaupan tuotteesta, mutta nyt tuntuu, että on tämä PosterPlease yritys on täysin epäluotettava varastelija.


    • pesäpallomaila pate

      nyt tuli tilaus ja kyllä on komia ! firma ei tosiaan ole huijausta ja voin lämpimästi suositella kaikille joilla ei ole mikään tajuton kiire saada tilaamaansa tuotetta.

      jes

    • katkatkat

      Onko kukaan tilannut n. 17.10. akryylitaulua ja saanut sitä jo????
      Alkaa kohtapuoleen tulla kiire, jotta lahjaksi tilattu taulu ennättää ajoissa. Vertailun vuoksi tilasin samana päivänä taulun tosin canvas sellaisen eirikuvalta. Tuli kotio jo yli viikko sitten...

    • tarinaseli

      juurikin samana päivänä (17.10.) tilasin pari canvastaulua, mut ei oo vielä näkynyt. minkäänlaista arvioitua toimitusaikaa ei lupailtu, mut rupesin jo huolestuu, et tuleeko tauluja ollenkaan, kun aiempaa kokemusta tästä firmasta ei ole. edellisistä viesteistä päätellen ei kai auta soitellakaan, jos ei kerta vauhdita toimintaa, joten o d o t e l l a a n . .

    • popeda1654

      Tilasin lokakuun alussa kyseiseltä yrityseltä canvas-taulun. Näitä juttuja luettuani hieman kauhistutti, mistä ihmeen firmasta olin oikein tilannut ja mihin olin laittanut rahani. Laitoin muutaman sähköpostin, joihin ei vastattu, jonka jälkeen soitin yritykseen. olin odottanut n. 5 viikkoa toimitusta, kun soitin yritykseen. Ystävällisesti mieshenkilö kertoi, että ovat hieman jäljessä toimituksista, mutta ottavat pikaisesti tekemäni tilauksen käsittelyyn. Tästä n. 1,5 viikkoa myöhemmin minulle tuli ilmoitus matkahuollosta, että voin käydä hakemassa tauluni, joka oli todella hyvä laatuinen. Hieman jäi epäilyttämään tuo toimitus, en ole täysin varma, että uskallanko tilata uudelleen, mutta tämä tilaus meni ainakin omalta kohdaltani hyvin. Laadullisesti voin kyllä suositella tätä yritystä.

    • Daisy Junior

      Minä olen odotellut Poster Please -tilaustani nyt lähes 7 viikkoa. Toimitusajan piti olla 3 viikkoa... Ei näy eikä kuulu tauluja - enkä niin ikään saa vastauksia sähköposteihini. Taisipa olla ensimmäinen ja VIIMEINEN tilaus ko. firmasta!

    • Valokuvaaja1

      Tilasin itse perjantaina 14.10 citydeal lahjakortilla canvas-taulun itse ottamastani kuvasta. Ei ole kuulunut mitään koko firmasta vieläkään (30.11.2011). Eli mennyt jo 7 viikkoa. Harmittaa todenteolla, että piti mennä tilaamaan ilman googlettamista, mutta näyttää siltä, että en ole yksin.

      Henkilökohtaisesti en tunne ketään kuka olisi tilannut kyseisestä firmasta yhtään mitään.

      • sama homma

        itse tilasin myös 13.10. eikä ole vieläkään näkynyt taulua. Sähköpostilla lähetin kyselyä reilu viikko sitten eikä vastausta ole kuulunut..


    • Pettynyt1234

      Tilaamani taulu luvattiin toimittaa 1-3 viikossa. Neljännen viikon alussa sain viestin, jossa pahoiteltiin ruuhkasta johtuvaa viivästystä aikatauluihin, mikä sinänsä oli ihan ok. Kohteliasta oli myös ilmoittaa asiasta erikseen kysymättä. Pari päivää tästä sain viestin, jossa kerrottiin tuotteen olevan valmis ja lähetetty.

      Nyt lähetyksestä on kulunut tasan puolitoista viikkoa, eikä tuotetta näy eikä kuulu. Soitin eilen suoraan Matkahuoltoon, josta selvisi, ettei nimelläni ole mitään lähetettykään. PosterPleaselle lähetettyihin sähköpostiviesteihin (3 kpl) ei ole vastattu.

      Nyt soitettuani PosterPleasen asiakaspalveluun, siellä luvattiin ystävällisesti selvittää asia ja soittaa heti takaisin. Soitostani on nyt 2,5 tuntia, eikä mitään ole kuulunut. Tämän päivän aion odottaa, huomenna soitan tarvittaessa uudestaan vähemmän ystävälliseen sävyyn.

      Asiakas ei ole aina oikeassa, mutta nyt omalla kokemuksella ja näitä viestejä lukeneena olen kyllä erittäin pettynyt, enkä voi suositella tätä firmaa. Jos aikatauluissa ei pysytä, on sellaisia turha asiakkaalle antaa. Eniten kuitenkin ihmetyttää tuo lähetysilmoitus, jos tuote ei kerta ole lähtenyt ollenkaan!

    • joopajoo

      Pettynyt1234.. mulla kesti yli kuukauden..tänään soitin myös sinne ja sama tuomio tuli mulle myös..He lupasivat soittaa takaisn koska heidän mukaan taulu on lähetetty mutta se ei näy matkahuollon rekisteriissä..turhauttavaa!

    • odottelija

      Ostin itselleni sen CityDealin tarjous canvas-taulun. Tilauksen tein 9.10 ja jäin odottelemaan taulua. Vasta 21.11 tuli ilmoitus, että siellä on ollut ruuhkaa ja taulu tulee myöhässä ja kuitenkin saman viestin perään tuli viesti, että taulu on lähetetty. Tänään 7.12 sitten soitin asiakaspalvelu numeroon ja kysyin missä päin taulu menee ja tänään se oli kuulemma matkahuollon sivuille kirjautunut ja pitäisi olla minulla huomenna. Saa nähdä tuleeko taulu todella huomenna.

    • dmoe

      VAROITUS!

      Minä tilasin kolme taulua. Nyt kesti 4 päivää vaille 2 kk HUOM! MELKEIN KAKSI KUUKAUTTA!!! Tilaisin jonkun kiinalaisen itse tekemään taulun ja kantamaan sen kävellen tänne kahdessa kuukaudessa! Haloo!!!

      ÄLKÄÄ OSTAKO NOILTA MITÄÄN!

    • Mahtaakohan tulla

      Älkää tilatko ko firmasta mitään!!
      15.10.11 olen tilannut canvas-taulun citydeal-lahjakortilla. Viime viikolla tuli jo uusi citydeal-lahjakortti myyntiin ko firmaan, eikä vanhojakaan toimituksia ole vielä toimitettu. Niinpä soitin sinne ja miesääni vastasi, selitti juuri noita samoja blaa-blaat, että tuotanto myöhässä.Lupasi taas että tällä viikolla pitäisi toimituksen tulla. Miten jotenkin epäilen. Oliko joku ottanut jo kuluttajasuojaan yhteyttä?

    • huijareita

      Jep 7 viikkoa odotettu ja lupasivat palauttaa ylim 100€ tilille, tauluista ei tietoakaan saati sitten palautuksesta, seuraavaksi kuluttajavalituslautakunnalle.

    • Pettynyt1234

      Tulihan se taulu sitten lopulta, mitä siinä nyt sitten meni, 1,5 - 2 kk. Täytyy kyllä sanoa, että on todella hieno: sisältää monia sävyjä ja värejä ja kaikki on juuri niinkuin pitää. Enpä aio kuitenkaan tämän firman palveluja enää käyttää. Sääli. Parantakaahan systeemejänne älkääkä luvatko sellaista mitä ette voi pitää, niin ehkä voidaan palata joskus asiaan...

    • Älä tilaa!!

      No ei tullut tälläkään viikolla tilamaani taulua. Soitin firmaan ja siellä vastaaja päällä: kertoo että 12-15 asiaksapalvelu vastaa ja tilaukset ovat myöhässä. Voi Voi!
      Valitussoittoja tulee varmaan niin paljon, että varmaan järkevää olla vastaamatta puheluihin. Omistajat varmaan käärivät firmaa muuttolaatikoihin ja poistuvat Suomesta! Maanantaina teen elämäni ensimmäisen valituksen kuluttajasuojaan. Tehdään kaikki, jotka eivät ole saaneet tilamaansa tuotetta!

      • HD

        Joo itsellänikin nyt 1,5 kk myöhässä ja kuukausi sitten sanoivat että ens viikolla. Maileihinhan nuo ei vastaa joten pitää kokeilla ehtiä 12-15 soittaa.

        Eka taulu tuli kans myöhässä mutta oli kyllä laadukas. Meillä oltas töihin tilattu kymmenkunta taulua mutta taidan pysyä kaukana virmasta jos nyt tuon viimeisen tilauksen joskus saan.


    • pettynyt6655

      Tilattu taulu 2.11. jolloin toimitusajaksi arvoitu 2 - 3 viikkoa. Eilen yöllä tuli viesti että tilaus lähetetty, katsotaan tuleeko tällä viikolla perille.

      Toimitusaika siis ~1,5 kuukautta

      En suosittele kenellekään kyseistä yritystä.

    • pettynyt myös

      Tilasin taulun 12.10., jonka toimitusajaksi luvattiin 3 vko:a. Sähkölpostia olen laittanut taulun perään, mutta tämä firma ei vastaa sähköposteihin. Tänään (13.12.) vihdoin soitin firmaan ja kysyin missä taulu viipyy. On kuulemma toimitettu viime viikolla matkahuollon kautta siwaan, mutta eivät viitsineet ilmoittaa siitä minulle. Asiakaspalvelu ei myöskään osannut tarkkaan kertoa mihin Siwaan taulu on toimitettu, kuulemma johonkin tähän asuinalueeni lähelle. Joten nyt ei muuta kuin Tampereen siwoja haravoimaa, että mistä se meikäläisen taulu löytyy. Annoin aika reippaasti palautetta heidän ala-arvoisesta asiakaspalvelustaaan, toimitusaikojen myöhästymisestä, jne. On kuulemma ollut joulukiirettä. Käsittääksei se ei kuitenkaan ole minun, asiakkaan, syy, jos he ovat ottaneet itselleen enemmän töitä kuin pystyvät tekemään. Ehdotin, että poistavat sähköpostiosoitteen sivuiltaan, koska turhaa ihmiset sinne sähköpostialähettelvät, kun eivät kuitenkaan vastaa. Asiakaspalvelija kertoi, että eivät juuri nyt joulukiireen vuoksi ole ehtineet palautteisiin vastata. Tämä ketju kuitenkin kertoo, että tämä heidän joulukiireensä on kestänyt ympäri vuoden jo kaksi vuotta! Joten ei tällä firmalla ole koskaan ollutkaan aikomustakaan palvella asiakkaitaan tai toimittaa tauluja aikataulussa. Nyt kuulemma kaikki, joiden taulu on ollut myöhässä saavat tammikuussa jonkun alennuskupongin, jolla saa tilata edullisesti tauluja.Kysyn vaan, että kuka tältä firmalta haluaa enää koskaan yhtään mitään? BOIKOTTILISTALLE tämä firma, sanon minä.

    • Kyrpiintynyt asiakas

      ÄLKÄÄ OLKO TEKEMISISSÄ KYSEISEN FIRMAN KANSSA!

      Omaa canvas-tauluani olen odotellut jo 10 VIIKKOA!! Yritys mainostaa sivuillaan nopeaa toimitusta, hyvää asiakaspalvelua ja laadukasta työtä. Näistä kahdesta voin varmaksi sanoa, että toimitus on kaikkea muuta kuin nopeaa,mikäli yritys pitää sivuillaan kyseisiä sloganeita, voi asiakas myös olettaa, että toimitus on sen mukaista myös. Asiakaspalvelun automaattivastaaja on tullut jo moneen kertaan tutuksi ja on saanut nähdä kunnollla vaivaa, että on saanut jonkun edes luurin päähän. Sähköposteihin on turha odottaa vastausta. Asiakaspalvelun toimintaperiaate on aika yksinkertainen:" Pahoittelemme viivästystä jne jne, taulu on teillä ensi viikolla."
      No viivästyshän ei ole asiakkaan ongelma, vaan yritys saisi keksiä paremman keinon taulujen toimitukseen. Viivästyksiähän sattuu, mutta ärsyttävintä on lupaukset, joissa kerrotaan, että taulu on teillä heti ensi viikolla tai jopa samalla viikolla. Olen itse tilannut canvas-tauluni Citydealin lahjakortin kautta ja ollut heihin myös yhteydessä kyseisen yrityksen takia. Taulun laadusta en osaa vielä sanoa, koska sitä en ole nähnyt. Toivon todellakin, että taulu on laadukas.
      Yrityksen ehdotus korvaukseksi oli, että joulukuussa asiakkaat joiden tilaus on viivästynyt saavat loistavan tarjouksen....
      Kuka haluaa näillä kokemuksilla olla missään tekemissä tämän firman takia?

    • pettynyt myös

      Lisäyksenä vielä tuohon tänään aiemmin lähettämääni viestiin kerrottakoon, että asiakaspalvelu siis kertoi, että taulu on toimitettu lähi-Siwaan jo viime viikolla ja ihmetteli miksi Matkahuolto ei ole lähettänyt tekstaria. Onneksi en niiltä jaloilta lähenyt samantien Siwaan, koska kännykkä piippasi parin tunnin kuluttua sen merkiksi, että Matkahuollolta tuli viesti. Koodin avulla "jäljitin", että todellisuudessa taulu, jonka asiakaspalvelu kertoi lähteneen matkaan 2.12. oli lähetettykin vasta 12.12. Eli ihan pokkana siellä asiakaspalvelun poika valehteli, että taulu olisi ollut perillä jo muka viime viikolla, vaikka vasta eilen laittoivat sen matkaan. Kaiken lisäksi kehtasi syyttää Matkahuoltoa heidän omasta mokasta. Tuntuu, että tämän firman törkeydellä ja röyhkeydellä ei ole mitään rajaa!

    • törkeää huiputusta

      Itsekkin olen odotellu jo reilun pari kuukautta kahta suurta tauluani.. Edellisen kerran kun soitin ja kyselin että missä viipyy, sanottiin että joo vähän kiirettä ollut mutta ensi viikolla on menossa työn alle (tilauksesta kulunut jo tuolloin yli kuukausi). Sain 1.12. viestin sähköpostiin että tilauksenne on lähetetty, tänään soitin ja kysyin että mistä kaukaa tulee kun niin v*tun kauan kestää???
      Sanoi että matkahuollossa on ja tänään viimeistään perillä!
      Voi jeesus mitä touhua, en enää koskaan tilaa mitään heiltä, se on varma kyllä!!!

    • sutuju

      Olen odottanut 9 viikkoa tilaustani, joka luvattiin 3:ssa viikossa. Sähköposteihin ei vastata. Sain puhelimella heidät kiinni, ja siellä sanottiin, etteivät he ole saaneet kuvaani. Jos näin on, niin miksiköhän he eivät ole siitä ilmoitaneet/ vastanneet kyselelyihini. Nyt toimitin valokuvan sähköpostitse. En saanut vastausta, että laitoinko oikeaan osoitteeseen, vaikka pyysin kuittausta asialle.

      • Petetty olo

        Minulle kanssa sanottiin, että kuvaani ei muka ole ollut tilauksessa ja pyysivät sen sähköpostina uudestaan. Tilauksen laitoin marraskuun alussa (city-diili) ja viime viikolla soitin, kun ei tilauksesta ole kuulunut mitään. Sähköposteihin eivät vastaa.

        Tämän firman kanssa en enää kauppoja tee jatkossa, jos nyt edes tätäkään taulua koskaan saan.


    • essi

      Pistin valituksen CityDealille sähköpostilla. Tuotteelle luvattiin 3 viikon toimitusaika, nyt on mennyt jo 6 viikkoa eikä näy eikä kuulu. Posterpleaselta otettiin yhteyttä ja luvattiin LAHJAKORTTIA ILMAISEEN SAMANKOKOISEEN TUOTTEESEEN minkä jo tilasin mikäli voin odottaa vielä muutaman viikon.

    • Apinamies80

      Heippa Essi. Meille tuli myös tekstiviesti. Meillä taulu ei ole menossa lahjaksi, ja tuote maksettu CityDealiin luottokortilla. Hyväksyimme lykkäyksen ilmaisen samanlaisen tuotteen vuoksi. Ajateltiin, että jos ensiksi tilattua tuotetta ei tekstiviestissä luvatun mukaisesti toimiteta Tammikuun ensimmäisellä puoliskolla, niin reklamoimme luottokorttiyhtiöön, että peruvat maksun CityDealiin.

    • Huijattu??

      Tehty kuluttajavirastoon ilmoitus firmasta.

    • minä

      Tein tilauksen marraskuun alussa, kyse joululahjoista. Maksoi suoraan verkkopankista tilatessani. Minullekin sanottiin kun muutaman viikon päästä kyselin, ettei kuvat ole tulleet perille. Hyvin ne näkyivät kyllä siellä sivulla kun latasin ne ja näkyivät myös lähtevänä. Kukaan ei tietenkään kysellyt kuvien perään mitään.

      Laitoin ne sitten sähköpostilla ja lupasivat HETI katsoa ne mutta pyysivät vielä soitamaan perään kun olen saanut postin laitettua jota voivat laittaa heti tuotantoon ja paketti minulla muutamassa päivässä. Soitin tosiaan ja ilmoitin, asiakaspalvelusta sanottiin että viikossa tulee.

      Kului yli viikko, soitin taas. Sanottiin että ei ole tullut kuvia. Sanoin ettei tuo kelpaa enää selitykseksi koska olen kaksi kertaa soitanut asiakaspalveluun varmistaakseni että kuvat ovat tulleet ja viikossa jo luvattiin toimittaa. Tyyppi sanoi ettei olla ehditty katsoa sähköpostiin, kun on ruuhkaa. Lupasi heti hoitaa asian.

      Soitin taas viikon päästä. Kuvat ovat kulemma juuri menossa tuotantoon ja ehtivät mille jouluksi. Sanoin että se ei kyllä riitä koska minun tarvii vielä saada ne postitettua itse eri osoitteisiin ennen joulua. Vastasi siihen että selvä, hän laittaa ne heti ja ovat minulla perjantaina 16.12. Mitään sähköpostiviestiä ei tullut joten menin itse kysymään siwasta perjantaina ja vielä lauantainakin. Ei ollut mulle mitään. En mä nitä enää ees tarvi kun ei ehdi lahjoiksi, voi hitto!!

      Missään vaiheessa ei tullut viestejä kjossa ilmoitetaan tilauksen myöhästymisestä ym. Pelkkiä selityksiä ja katteettomia lupauksia. Oli kyllä viiminen kerta kun tuolta tilaan!

    • Poster..... -Please?

      Hei vaan kaikki. Minulla on myös vähän samantyyppisiä kokemuksia. Ostin taulun, jota ei alkanut kuulumaan, joten pari viikon jälkeen lähetin asiasta ensin sähköpostia, mihin ei luonnollisestikaan vastattu. Odotin kuitenkin vielä viikon, sillä jossain kohtaa lähettivät asiakkailleen mailin, jossa kerrottiin toimitusaikojen viivästymisestä. Hyvä edes niin.

      Sen viikon odotettuani soitin firmaan ja kerotivatkin että tuote oli juuri samana päivänä joko laitetu tuotantoon tai postitettu. Ja toden totta taulu sitten saapuikin parin päivän päästä soitosta.

      Kun nyt olen lukenut näitä viestejä, niin alkaa olla jokseenkin selvää, että PosterPlease tekee omat voittonsa ja järjestää halvemmat hintansa sillä tapaa että he tekevät työn alikapasiteetilla. Henkilökuntaa ja/tai konekapasiteettia on liian vähän.

      Tästä todennäköisesti johtuu se, että tilaukset ovat kroonisesti myöhässä, sähköposteihin ei keritä vastaamaan ja eritoten minusta tästä kertoo se, että monet kertovat että kun firmaan on otettu yhteyttä, niin kerrotaan että tuote on juuri samalla hetkellä menossa valmistukseen tai lähtemässä postiin. Luulisin että kyseessä on se, että ne ketkä keksivät soittaa tuotteistaan firmalle, pääsevät jonon ohi ja heidän tuotteensa laitetaan suoraan valmistukseen. Näin yritetään varmistaa ainakin se, että pahimmin suivaantuneet eivät enää lisää suutu asiasta.

      Kyllä tuo vaikuttaa ihan vain täydelisesltä kapasiteettiongelmalta, otetaan enemmän tilauksia kuin mitä itsekin tiedetään voitavan toimittaa.

    • Tyytymätön83

      Tässä on kohta odoteltu 4kk odoteltu hääkuvasta tehtyä taulutilausta eikä ole vieläkään tullut, ehtii tulla ero ennen kuin taulu on perillä. Asiakaspalvelu lupailee kaikenlaista, mutta ei ilmoita jos heidän lupaukset eivät pidäkään. En tilaa tästä puljusta enää koskaan mitään, älä sinäkään!

    • mindes

      Täytynee vain todeta, että olisi pitänyt lukea arvosteluja kyseisestä paikasta aikaisemmin. Itse tilasin 26.10 canvas taulun ja edelleen odottelen tilausta. Heidän nettisivuilla lukee, että viimeistään 30.11. tehdyt tilaukset ehditään toimittaa jouluksi, mutta aika tiukille menee. Sähköpostia lähetetty, mutta ainakaan vielä ei vastausta ole kuulunut. Ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun heiltä mitään tilaan.

    • lähetetty

      tehty tilaus 13.10 ja edelleen odotetaan kyseistä lähetystä.
      Asiakaspalvelu harvoin auki jos edes vastaavat, eivät vastaile sähköposteihin eivät tunne sanaa asiakaspalvelu. En suosittele...Odotan "innolla" millaista laatua ovat saaneet kun näin kauan ovat taulua hautoneet:)

    • Vip

      Minäkin tilasin CityDealin kautta lokakuun alussa ja taulu saapui noin paria viikkoa ennen joulua. Valitettavasti taulussa oli ylimääräinen väriläikkä, joten laitoin heti sähköpostia asiasta ja pyysin ohjeistusta miten toimitaan. Tähän päivään mennessä ei sähköposteihini tai puheluihini ole vastattu. Muuten olin tyytyväinen taulun laatuun.Tarkoitus oli tehdä lisätilaus, mutta jonkin toisen firman kautta se kyllä tulee tapahtumaan.

    • Cath

      Itsekin tässä odotellut taulua saapuvasti 30.11. tehdyn tilauksen jälkeen. Sinäänsä asialla ei ole ollut kiire, mutta tänään oli ihan pakko soittaa ja vähän kysellä meininkiä. Vastasin heidän lähettämään tekstiviestiinsä, et onko ok toimittaa joulun jälkeen ja koska minulla on fiilis, ettei taulua tule muutenkaan koskaa, vastasin kyllä. No, kylläpä kävikin hassusti, että tänään soitin ja vastaus oli "Juu tällä viikolla on tulossa!". Ohhoh. Mikä tsägä, odoteltu tässä yllinkyllin ja juuri, kun tarttuu luuriin postimies on suurinpiirtein sitä samaanaikaan luukusta änkeämässä sisään.

      Älkää ihan oikeasti tilatko täältä yhtään mitään. Ihan sama, vaikka hinta olisikin halpa, kun siihen on näköjään syynsä.

    • kuka maksaa

      2kk mennyt tilauksesta ja edelleen odotetaan...
      Ei taida olla toimitukset kohdillaan.
      Kannattaa jättää väliin kyseinen firma ja tilata taulut jostain toisaalta!

    • jeppejeppe90

      AIVAN SURKEE LAFKA!

    • moilanenH

      Tilasin citydealin kautta posterpleasen canvas-taulun 22.12, toimitusajasta lupailivat 3-7(arkipäivää, oletan).. nyt on sen kolme viikkoa ja rapiat mennyt ja vielä ei mitään kuulu, sähköpostissa kolisee sen sijaan "UPEA CANVASTAULU NYT -54% jne" ja "Ongelmia tuotannossa, ruuhkia ja muuta paskaa, laitekantaa uusitaan.. sori"

      Taitaa asianlaita olla niin että lafka joko pyörii vakavasti alikapasiteetilla kuten yllä joku mainitsi, tai sitten rahat on finito, joudutaan pistämään jatkuvasti tarjousta kehiin, jotta saadaan rahaa edes toimittaa/tuottaa aikaisemmat tilaukset.

      Ei voi suositella, odottavan aika on pitkä.

      • mameva

        Itse tilasin citydealin kautta marraskuussa 2010 canvastaulun,ja nyt on helmikuun puoliväli,käsittämätöntä pelleilyä koko porterplease,ja samalla menee myös citydealin maine koska he antavat diilejä näköjään vastuuta ottamatta ihan kelle vaan,posterplease ja citydeal molemmat boikottiin meidän perheessä. Taulun kanssa on vaikka mitä selityksiä,toimitusaikoja ym ongelmia ollut miksi se ei ole saapunut vieläkään,silloin harvoin kun vastailevat edes sähköposteihin,puhelimitse on aivan turha tavoitella.citydeal olis minun mielestä velvollinen korvaamaan asiakkaille jotka tauluja eivät ole vieläkään saanut,ku sinnehän ne on maksettu alunperin.


    • samahomma

      Sama homma täälä. Tilasin lokakuussa, joulukuussa laitoin kaks viestiä joihin en saanu vastausta. Sit soitin ja lupasitvat lähettää jouluksi taulun ku se oli tulossa lahjaksi. Eipä ole näkynyt.
      ELKÄÄ TILATKO!

    • Cath

      Yllättäen marraskuussa tilattu tuotteeni tuli kuin tulikin tällä viikolla. Tähän luonnollisesti vaadittiin puhelun, jossa selvisi, että "juuri ovat postittamassa". Harmin paikka tämä toimitushässäkkä ja heidän tapansa hoitaa "asiakaspalvelua", koska itse tuote oli hyvälaatuinen ja hintakaan ei paha.

    • essi

      Todella hyvänlaatuinen canvas taulu tuli tänään 25.1.2012. Tilauksen tein 1.11.2011 :) toki soitin muutaman uhkaus/valitus puhelun..... :D

    • Kiukuttaa

      Täällä samoja erittäin huonoja kokemuksia PostersPleasesta. Toimittamatta olevasta tuotteesta on maksettu isohko summa lokakuussa-11. Yritys markkinoi edelleen tuotteita City Dealin kautta. Älkää hyvät ihmiset tilatko sieltä yhtään mitään!

    • trin

      Itsekkin odottelen taulua yritin juuri soittaa nettivisujen asiakaspalveluun, ja kappas valitsemanne numero ei ole käytössä! Sähköposteihin ei vastata mitä siellä firmassa oikein tapahtuu. Omalla kuvalla olisi kanssa kiire mutta maltan odottaa jos sen jossain vaiheessa kuitenkin seinälle saisin..

    • "turhasta" valittaja

      Tilasin CityDealin lahjakortilla taulun 28.12., toimitusajaksi luvattiin 3 viikkoa. Nyt tilauksesta on kuukausi. Luin näitä viestejä ja päätin soittaa sinne (harmi kun en lukenut aikasemmin). Joku tytteli vastasi, että taulut on valmiina, mut ei vielä postissa. Sanoin, että aikas ikävää kun tällaisia lahjaksi tilaa, eikä toimitusajat pidä. Pahoitteli napakasti (vissiin saanut pahoitella kyllästymiseen saakka). Sanoin myös, että lähetin heille sähköpostia viikko sitten ,eikä siihen ole vastannu mitään, syyksi sanoi, ylläri pylläri, kovan kiireen. Kuulostin hyvin ärsyyntyneeltä ja tyttö lupasi taulut postiin maanantaiksi. Jep jep, moikka. Puhelin soi hetken päästä, sama tyttö soitteli, että oonko huomannut että kuvastani tulee leikkaantumaan osa pois , kuvan mittasuhteethan oli CityDealin lahjakortissa määritellyt ja he voivat tehdä sen kokoisen ettei kuva kärsi. No jep, tehkääpä se. Kiva. Mutta..eipä ne taulut vissiin olleetkaan valmiit ja niitä alettiin nopsaa siellä tekemään soittoni jälkeen, kaivettiin mun tilaus varmaan naftaliinista. Saapa nähdä ovatko taulut tosiaan ensi viikolla perillä..vai pitääkö sinne soittaa uudelleen ja mennä lankoja pitkin...
      On toki ikävää, jos/kun joutuu työskentelemään alimiehityksellä jatkuvasti ja kiire on järkyttävä, se ei ole työntekijöiden vika, vaan omistajien. Mutta, ei se ainakaan asiakkaan vika ole, taivas sentään, kuinka paljon heillä on tyytymättömiä asiakkaita! Ja lisää tulee, ei voi mennä kovin hyvin heillä ja jatkuvasti mainostetaan niitä halpoja canvas-tauluja CityDealissäkin. Tekisivät vanhat tilaukset ensin.

      • Trin

        Okei sä oot sentään saanu sieltä jonkun kiinni kun mä oon soittanu numero ei ole käytössä.. Ei todellakaan ole henkilöstön vika että kiire on ja tilaukset ruuhkautunut mut kandeis firman jaksottaa City Dealinsä silleen ettei ruuhkaa tule. Mikäli viitsit niin ilmoitatko saatko sä ne taulut koska. Itse en viitti ees elää toivossa tulkoon jos tulee.. Kannattaa antaa palautetta City Dealin ylläpidolle firman toiminnasta.


    • Huono

      Nyt kyseistä firmasta 3,5 kuukautta odoteltu taulua. 4 kertaa on sanottu et tulee ens viikolla ja viimesen soiton jälkeen et tammikuun 2012 aikana. Eipä näy taulua. Eipä tarvii sieltä enää tilaillä

    • "Turhan" valittaja

      Toki kerron tuleeko vai ei...Kirjotin CityDealille asiasta ja vastaus oli niinkin hauska kuin:
      Kiitos viestistäsi!
      Pahoittelumme, että tuotteesi toimitus on viivästynyt.
      Toivottavasti saat tuotteesi pikimmiten!
      Mukavaa päivänjatkoa!

      Eli se siitä.

      Soitan PosterPleaselle varmasti uudestaan jos taulut eivät parin päivän sisään ole saapuneet . Täytin jo valmiiksi Valitus yritykselle toimituksen viivästymisestä-lomakkeen, jonka sain kuluttaja-asiamies-sivuilta . Lähetän sen soiton perään ja heillä on kaksi viikkoa aikaa vastata, sit otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

    • Jonnuli2

      Täällä odotettu tauluja jo kohta 3 kk... meileihin ei ole vastattu mutta nyt pitää varmaan aloittaa soittelu.

      onko kukaan ilmoittanut tästä CityDealille tai kuluttaja-asiamiehelle? jälkimmäinen varmaan tarvitsee useampia ilmoituksia jotta alkaisi tutkimaan asiaa. tähän on kyllä ihan järkevät perusteet kun toimitusajoista valehdellaan jatkuvasti. mitäköhän JOS olisin vastannut ennen joulua tulleeseen kyselyviestiin että "tarvitsen tuotteen jouluksi", olisikohan sitä toimitettu? :)

      • "turhasta" valittaja

        Ilmoitin CityDealille ja voit lukea heidän vastauksensä mun edellisestä viestistä, joka on ennen sun viestiä. Vastasin myös heidän vastaukseensa: Tästä teidän vastauksestanne voi olettaa, ettette kanna mitään vastuuta millaisen firman lahjakortteja myytte.
        Siihen ei tullut mitään vastausta...


    • JoopaJoo

      Tilasin myös akryylitaulun marraskuun puolessa välissä eikä taulua ole näkynyt. Olen soittanut heille kolmena viikkona peräkkäin ja ovat aina vastanneet että TÄLLÄ viikolla tuote lähtee tulemaan. Mahtaakohan tuo joskus oikeasti tulla...

      Tällä kokemuksella EI tosiaan voi kenellekään heidän palvelujaan suositella!

    • "turhasta" valittaja

      Soittelin uudelleen tauluista, koska eivät sit tullee luvattuna ajankohtana. Tyttö pahoitteli ja sanoi, että on monesti laittanut viestiä mun tauluista ja kone näyttää, että ovat valmiit kyllä, eivät ole vain laittaneet postiin.
      Mainitsin, että erittäin monet odottelevat taulujaan jopa kuukausia , netistä näin olen lukenut ja te aina sanotte, että taulut lähetetään ensi viikolla jne jne, mutta ei niitä oikeasti näy ei kuulu. Tyttö sanoi, että : no netissä nyt aina kirjoitellaan kaikkea negatiivistä. Sanoin, että: no siltä se nyt vaikuttaa, että totta ovat kirjoitelleet! Sanoin myös, että kai hän ymmärtää, että olen maksanut ne taulut ja ne ovat mun omaisuutta!
      Viimeisenä sanoin, että lähetän kuluttaja-asiamies sivuilta ottamani lomakkeen tällä viikolla, jos tauluja ei ala ilmaantumaan. Ja niin lähetinkin, eilen. No tänä aamuna sähköpostiin oli tullut ilmoitus, että taulut on lähetetty mulle.
      Oli eka ja vika kerta, kun sieltä tilaan yhtään mitään. Ei ole asiakkaan asia ruinata maksamiaan tuotteita puhelimessa ja sähköpostissa lukuisia kertoja.

    • Yksi monien joukossa

      Samansuuntaisia kokemuksia minullakin on PosterPlease-nimisestä firmasta. Tein tilauksen marraskuussa ja sain tuotteen vasta helmikuun alussa monien yhteydenottojen jälkeen. Tilauskoodin kyllä lähetin heille vielä erikseen sähköpostilla useampaan otteeseen, mutta siitä ei ollut ilmeisesti mitään apua - ainakaan mitään ei tapahtunut.

      Luotin firman ilmoittamaan toimitusaikaan, mutta se on ilmeisesti täyttä puppua. Ruuhkaa oli kuulemma paljon - pitäisikö sen kertoa hyvästä menekistä? Katin kontit, se kertoo firman täydellisestä toimintakyvyttömyydestä ja huonosta suunnittelusta. Vasta useiden erittäin ikävien ja turhauttavien yhteydenottojen jälkeen alkoi tapahtua. Tuote on sinänsä ok, mutta täydellisen luottamuspulan takia en enää koskaan aio tilata kyseiseltä firmalta yhtään mitään enkä suosittele sitä myöskään muille. Kehotan siis jokaista miettimään kaksi kertaa ennen tilauksen tekemistä.

    • -

      Tilaus jätetty 26.11.2011 eikä ole vieläkään saapunut. Pari kertaa olen kysellyt sähköpostilla ilman tulosta. Kuukausi sitten sain vastauksen: "Sinun tilauksesi on meillä tuotannossa vielä tällä viikolla ja sinulla perillä ensi viikolla." Bullshit.

      Huijausfirma, välttäkää.

    • "turhasta" valittaja

      Eilen taulut tulivat ja olivat ihan ok, aika tummia kyllä, mut ok. Mukana oli -20% alennuskortti seuraavasta tilauksesta, hah..sitä tilausta ei koskaan tule. Menkää kuluttaja-asiamiehen sivuille ja ottakaa sieltä Valitus yritykselle toimituksen viivästymisestä- lomake ja lähettäkää se PosterPleaselle.. http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/reklamaatio/

    • Weera2012

      Kuulostaapa tutulta...olen tilannut clip-on hiustenpidennykset joulukuussa, eivätkä ole vieläkään tulleet... huh, huh! En aio tilata sieltä enää mitään tuotteita. Ainut mikä on toiminut on erilaiset kasvohoidot ja siivousavun osto. Mutta konkreettisia tuotteita saa todellakin odottaa. Tämä ei ole reilua peliä. Jos ihan oikeesti tuotetta joutuu odottamaan 2-3 kk, se tulisi ehdottomasti mainita. Onkohan kukaan ottanut kuluttajansuojavirastoon yhteyttä?

    • jepa

      Tuskin PosterPleaselta hiustenpidennyksiä sentään saa, puhunet CityDealistä? CityDeal myy eri firmojen alennuskortteja, se on sit firmoista kiinni millaista palvelua niiltä saa. Toki CityDeal vois ottaa huomioon valituksia ja boikotoida tällaisia firmoja,jotka eivät hommaansa hoida.

    • Mammukka 1

      Hei!
      Onko kellään kokemuksia citydealin patjatilauksista. Tilasin 300 euron patjat cloudsmemoryfoamista. Tilauksesta on aikaa neljä kuukautta, eikä mitään ole kuulunut. Olen yrittänyt ottaa puhelimitse ja sähköpostitse yhteyttä valmistajaan. Eivät vastaa.
      Samoin citydealiin, lupasivat hoitaa asiaa. Muttei mitään tapahdu!
      T. Pettynyt

    • Trin

      Ihan normaalia toimintaa posterilla että taulut ovat valmiita ja lähettämössä. Näitä verukkeita oon saanu kuulla jo kyllästymiseen asti oon soittanu 4 kertaa kyseiseen firmaan. Aina taulut on valmiita ja lähetetään ennen ensi viikkoa! Ois tosi kiva juttu että ei jauhettais pas*** vaan kerrottaisiin oikea tilanne. Voin vaan kuvitella että sille tytöllä on TOSI kivaa olla siellä töissä kun puolet työajasta saa kunnella valitusta asiakkailta. Joten jospa yritys tekisi jotain asian eteen eikä lupailis turhia jatkuvasti.

    • jk

      vai iin

    • SeppoS

      Firmassa pahiten pykii toimitusajat. Marraskuun lopulla tilattu tuli tammikuun lopulla. Sitten helmikuun 13. valmiina pitänyt ollut ei toistaiseksi ole toimittuuntunut.
      Sähköposti on hiljainen. Ei vastauksia niihin siis.

      Puhelinpalvelu yleensä kertoo, että "Palvelemme arkisin 10 - 16. Lounaalla olemme 12:00-12:30." Ja tämä tapahtuu aamupäivisin 10-12. Mutta kun siellä vastataan, niin ystävällistä palvelua saa. Asiantuntemus jää nähtäväksi kun/jos työ joskus saapuu.

      • odottelija

        Marraskuussa tilattu Citydeal-taulu piti tulla diilin mukaan viikossa, tilauksen jälkeen soitin firmaan ja kerrottiin että tulee ennen joula. Vähän ennen joulua tuli tekstari missä kerrottiin olevan ruuhkaa. PosterPlease tarjosi taulun arvoista lahjakorttia, jolloin taulu toimitettaisiin tammikuun ensimmäisen puolikkaan aikana. Tämä sopi minulle.

        Helmikuun toisella viikolla soitin taas firmaan, sieltä sanottiin että taulu pitäisi olla jo lähetetty mutta eivät löytäneet sitä Matkahuollon järjestelmästä. Taulun luvattiin tulevan seuraavalla viikolla. Seuraavalla viikolla (viikko 7) sitä ei kuulunut, ja perjantaina soitin taas PosterPleasen. Sama selitys, kuin viime kerralla, ilmeisesti 1. soiton jälkeen ei oltu tehty mitään. Taulu luvattiin minulle maanantaiksi.

        Viikon 8. maanantaina eli eilen taulu tulikin paikalliseen Siwaan. Laatu on hyvä - olen aika kriittinen kuvien suhteen, mutta tässä ei ole huomautettavaa, muuta kuin pieni (1-2mm) valkoinen täplä alareunassa, en viitsi tuosta reklamoida. Mukana oli luvattu lahjakortti ja myös toinen lahjakortti jolla saa -20% seuraavasta tilauksesta.

        Alkuperäisestä diilin lupaamasta viikon toimitusajasta venyttiin siis ensin 3 viikkoon, sitten lisättiin siihen vielä 2-3 viikkoa ja siitäkin myöhästyttiin yli kuukausi. Toisaalta laatu oli hyvä.

        Puhelimeen vastattiin lähes joka kerta heti kun soitin. Viimeistään toisella yrityksellä, tämä oli positiivista.

        Missään nimessä en tilaisi tuolta normaalihinnalla tämän kokemuksen jälkeen. Ehkä en mistään firmasta, joka ei mainitse nettisivuillaan osoitettaan eikä omistajan yhteystietoja.


    • eka ja vika taulu

      POSTER PLEASE! Aivan paska firma tilasin akryylitaulun lokakuussa, taulun piti tulla kolmen viikon sisään. No eipä tullut, vaan juuri ja juuri jouluksi, ja eiköhän sieltä tullut väärä taulu, oikean lupasivat lähettää seuraavalla viikolla---->ei näkynyt. Olen soitellut noin kerran kuussa ja aina sama laulu, ens viikolla tulee uusi oikea taulu. Nyt eletää Huhtikuuta eli kohta puol vuotta menny siihen oikeen taulun saamiseen, eikä oo näkyny eikä kuulunu. Mitää ne ei ilmota sieltä, ei s.postilla ei puhelimitse, aina saa ite soittaa perään. Alkaa huumori loppuu kohta. Älkää hyvät ihmiset ostako tästä firmasta yhtään mitään, vaikka kuinka halvalta kuulostaa, stressin ja vitutuksen määrä korvaa hinnan.

    • uselt

      Jag e så otroligt missnöjd med poster please. även vi köpte från citydeal ett presentkort. det var lätt att beställa och dom svarade på vårt mail gällande vilken storkel som passar, pixel och sådan. Vi besällde och sedan slutade korrespondensen. efter 4 veckor började jag ringa men inge svarade. efter 5 veckor svarade dom, jag skällde ut dem och dom lovade att den skulle sättas på posten heti direkt. efter ytterligare 2 veckor ringe jag igen, helt förbannad för att dom bryter konstant mot alla sina löften. Nästa vecka kom tavlan. Då hade det tagit lite på 8 veckor sammanlag. Hen här firman e skit. beställ aldrig något från den!

      • Jag ska baka kaka

        SUOMI24.FI

        Siis SUOMI

        SUOMI


    • Pettynyt asiakas

      Meillä taas tilauksen käsittelyyn meni yli kuukausi jonka jälkeen ilmoittivat että kuvakoko on väärä lähettämässäni kuvassa. Hero meinasi mennä kun luin viestin... Nyt odottelen vastausta esim. kysymykseen toimitusajasta, mitä en löytänyt nettisivuilta. En voi suositella kenellekään, esim. Smartphotolta tulee kuvat alle viikossa ja aion vastaisuudessa tilata taulunikin sieltä.

    • Tyytyväinen toiseen

      En ole koskaan tuota PosterPlease kokeillut, mutta kuulostaa todella turhauttavalle.
      Vinkkinä! ...meillä erittäin hyviä kokemuksia MyShot nimisestä puljusta.
      Tilasimme heiltä kaksi canvastaulua ja taulut olivat meillä kolmen päivän kuluttua.
      Olemme kokonaisuuteen oikein tyytyväisiä. Kehykset olivat alumiinia eivätkä mitään puuta ja silti hinta oli mielestämme edullinen.
      ...seuraavaksi olemme miettineet valokuvatapettia samasta firmasta...kunhan oikea kuva vain löytyy.

    • Outi

      Olen tilannut kaksi isoa canvas-taulua. Ensin tilasin musta-valkoisen ja nyt, tänään, sain värikuvan.

      Vajaa kaksi viikkoa oli tomitusaika. Ei mitään Citydealia välissä vaan suoraan Poster Pleasin omilta sivuilta.

      Molemmat kuvat AIVAN UPEITA.

      Palvelu oli ystävällstä ja nopeaa.

      • HannaSsS

        Voi ei, meitä on useampia. Minäkään en ole saanut tauluani. Täytyy laittaa varmaan infoa GroupOn:lle että lopettavat noiden lahjakorttien myymisen kun posterplease ei toimita tilattuja tavaroita :(


      • "turhasta" valittaja
        HannaSsS kirjoitti:

        Voi ei, meitä on useampia. Minäkään en ole saanut tauluani. Täytyy laittaa varmaan infoa GroupOn:lle että lopettavat noiden lahjakorttien myymisen kun posterplease ei toimita tilattuja tavaroita :(

        Laitoin CityDealille viestiä PosterPleasen toiminnasta kuukausia sitten, eivät välittäneet.


    • Tyytyväinen

      Canvastaulun toimitusaika oli kolme arkipäivää! Sain tänään taulun ja hieno on. Suosittelen.

      • kaniemo

        olen saanut puhelimitse erinomaista palvelua ja ohjantaa, kun olen itse sählännyt tilauksissani! korkealaatuisista kuvista on tullut mahtavia canvastauluja, olen enemmän kuin tyytyväinen!


    • En ole minäkään saanut vielä edellistä tauluani ja nyt tuli Multisuperdiili-tarjous PosterPleaselta sähköpostiini.

      Ostin Groupon-diilin ja tilauksen laitoin kuukausi sitten. Tuli vastaus, että kuva liian pieni tilaamaani tauluun. Lähetin heille sähköpostiviestin, jossa kerroin, että minulla ei ole isompaa kuvaa, voiko kuvan vaihtaa. Ei vastausta.

      Soitin, vastasivat ja ohjeistivat lähettämään uuden kuvan, vastaamalla heidän lähettämään sähköpostiin. Tein työtä käskettyä, mutta en ole saanut vielä vastausta siihenkään.

      Tänään soitin asiakaspalveluun, joka netin mukaan vastaa klo 10-16, vastaaja ilmoitti, että vastaavat klo 09-13 ja englanninkielinen vastaaja kertoi asiakaspalvelun vastaavan klo 08-12.

      En usko saavani tilausta, sen verran vaihtelevalta toiminta vaikuttaa. Tänään hoidetaan homma, tänään ei jakseta vaivata päätämme.

    • Yes =)

      Laadukkaita ja hienoja julisteita teettävät =)))

    • Viiminen diili

      Onk sakki saanu groupon tarjoustaulujaan. Sivuilla luvataan jouluksi, eipä taida tulla...

    • roosa7

      Hyvää laatua on minun tilaamani tuote ja tuli kolmen viikon sisällä niin kuin heidän sivuilla luki.

    • vihainen3

      Ei oo tullu tauluja, vaikka jouluksi luvattiin. Ompa noloa kun lahjaksi olivat tulossa, kyllä ketuttaa! Pari kertaa olen sinne soittanutkin ja varmistellut, että ehtiväthän varmasti jouluksi (tilasin 23.11), ja joka kerta vakuuteltiin että ehtivät. Kyllä lähtee todella vihainen puhelu siihen firmaan joulun jälkeen! Kehtaavat vielä valehdella asiakkaille!

      • Joululahjat uusiksi

        Sama homma tilattu 25.11 luvattu jouluksi vaan eipä näy...


    • vihaaane

      Ihan kusetusta koko lafka.
      Sinne meni rahat, ja tauluja ei oo näkynyt.
      Selityksiä löytyy (silloin kun sattuu saamaan sinne yhteyden), mutta mitään ei tapahdu .
      No en tälläistä kusetusta siedä joten aion viedä asian eteenpäin.

      ÄLKÄÄ OSTAKO TUOLTA MITÄÄN.

      Toivottavasti on hyvä olo ihmisten rahojen viemisestä!

    • leipuritytto

      ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN!

      Harmi, kun menin tilaamaan Googlettamatta ja lukematta ensin tätä keskustelua. Oli tosi tyhmää. Noh, ollaan seuraavalla kerralla viisaampia!

      Minäkin tilasin tuolta Canvas-taulun useampi viikko sitten. Eikä toimitus ole todellakaan nopeaa. EN OLE SAANUT VIELÄKÄÄN TAULUANI!
      Toivon kovasti joka päivä taulun saapuvan... varmasti turhaan...

      Sain jonkin tarjous sähköpostin minäkin.
      "Taulut puoleen hintaan.. bla bla blaa..."
      Ajattelin: "Wau, paljon halvemmat hinnat kuin Ifolorilla tai Eirikuvalla! Kun saa tarjouksen. Pakko tilata." Kunpa en olisikaan tilannut.

      Laitoin heille sähköpostia tänään, muttei ole mitään kuulunut. Jos ei huomiseen mennessä kuulu, sitten soitan vihaisen puhelun!

      Osaanpahan nyt varoittaa muita läheisiäni, ystäviäni tilaamasta.
      Kunpa monet muut ymmärtäisivät katsoa ja Googlettaa ennen kuin menevät mitään sieltä tilaamaan.
      Ei luotettava.
      Kamala, kuinka monella on niiin paljon huonoa sanottavaa tästä! :/

      HUONOINTA PALVELUA MITÄ OLEN SAANUT!

      Toivottavasti saisimme taulumme tai rahamme takaisin.

    • jaskaspas

      Yli 2vkoa on itsekkin tullut odotettua taulua. Sähköpostia laitettu ilman tulosta ja puhelimeen ei vastata. Hemmetti kun pitää olla tyhmä ettei googleta firmaa ennen tilausta niin ei tulisi tuettua firmoja jotka eivät osaa asiaansa.

    • raine4

      Joulukuun alussa tilattua settiä odotellaan yhä. Ovat luvanneet lähettää, mutta mitään ei kuulu.

      Juurikin tuollainen GroupOn-diili kyseessä.

      Ei voi kyllä suositella kenellekään!

    • Pitkään odottanut

      Itse tilasin taulun joulukuun alussa, jolloin sanoivat ettei kerkeä jouluksi. Noh, eipä siinä sitten. Odottelin tammikuun loppuun asti, jonka jälkeen koetin soittaa asiakaspalveluun enkä päässyt läpi. No tietenkin pistin sitten palautetta sähköpostitse ja kyselin, että missä taulu viipyy ja että olen hieman huolissani!
      No samana päivänä soittavat minulle hieman erikoiseen sävyyn (vihamielisesti) ja sanoivat, että olivat ilmoittaneet jo joulukuussa ettei se kerkeä jouluksi. No minä siinä sitten takaisin, että en kyllä odottanut taulun valmistamisen/kuljetuksen kestävän 1,5 kk ?!?! WTF?!?! Sanoin ettei jos taulu ala tulla niin otetaan yhteyttä kuluttajanasiainmieheen. Lupasivat pistää asian eteenpäin ja nopeuttaa taulun lähettämistä (omasta kuvasta, 40cmx50cm) ja kolme viikkoa siitä etiäpäin niin taulu saapui ja laatu oli hyvä. SILTI: Mitä ihmeen spedejä siellä pyörittää sitä firmaa? Asiakaspalvelu on huonoa, asenteellista ja hidasta/olematonta, puhumattakaan noista ylipitkistä (laittoman pitkistä) toimitusajoista. Varsinkin kun tuote on jo ENNAKKOON maksettu. Selvästikin firma tarjoaa myyntiin enemmän kuin pystyy tuottamaan. Todella surullista. Toivon, että ymmärtävät palkata lisää ihmisiä töihin tai sitten puolittavat tilausten määrät ja opettelevat parantamaan logistiikkaa ja asiakaspalvelua!.. En uskalla tilata toistaa kertaa kyseisestä firmasta.

    • Jaahas!

      Voi ei,menin sitten tohkeissani tilauksen tekemään googlematta,argh,vaikka yleensä kyllä kaikki mistä tilailen, googletan.Toivotaan ,että saisin tauluni,tosin laitoin jo toivomukseksi toimitusajan toukokuulle,lukemani perusteella taitaa sekin olla toiveajattelua.

    • mlzz

      Itselleni asiakaspalvelu vastasi ripeästi, ja kuljetus lähti n. kolme viikkoa tilauksen tehtyäni. Raportoin laadusta myöhemmin.

    • kamiz1

      Tyytyväinen asiakas.

      Itse olen tilannut toistaiseksi vain neljä taulua mutta olen niihin ollut erittäin tyytyväinen. Laatu ylitti kaikki odotukset. Aikaisemmin Zoomista tilanneena voin vain todeta että PosterPlease:n laatu lyö Zoomin mennen tullen.

      Itsellänikin toimitusajat yhden isokokoisen taulun kohdalla viivästyivät, mutta täytyy taas siinä mielessä kehua että asiakaspalvelu palveli ystävällisesti ja kertoi syyn viivästykselle. Asiakaspalvelun arvioitu uusi toimitusaika piti ja laatu hyvitti kyllä ylimääräisen odotuksen.

      Kritiikkiä antaisin sille etteivät ko firmasta oma-aloitteisesti ottaneet asiakkaaseen yhteyttä kertoakseen viivästyksestä.

    • Tyytyväinen asiakas

      Täytyy kyllä sanoa että ainoastaan positiivisia kokemuksia firmasta: Hyvään hintaan erittäin laadukkaita julisteita omista kuvista, ja toimitus oli ripeää.

    • John2000

      Nebraska Industries Oy / PosterPlease on jättänyt konkurssihakemuksen 21.8.2013.

      • Tilaajaurpo

        Ihan kiva etteivät enää vastaa maileihinkaan vaikka konkurssisivuilla toimittamattomista tilauksista neuvotaan nimenomaan kyselemään niitä sieltä...

        Paskaa toimintaa, todella !!!!


      • Kyllä kyrsii
        Tilaajaurpo kirjoitti:

        Ihan kiva etteivät enää vastaa maileihinkaan vaikka konkurssisivuilla toimittamattomista tilauksista neuvotaan nimenomaan kyselemään niitä sieltä...

        Paskaa toimintaa, todella !!!!

        Täällä kans maksettu taulu ja meileihin ei vastata... V*tuttaa kun taulu oli arpajaisvoitoksi tarkoitettu... H**tin huijarit!!


    • Petetty kummitäti

      Tilasin lahjakortin kummilapseni rippilahjaksi PosterPleasilta heinäkuun lopussa 2013, kun yritys tarjosi diilitarjouksia. Nyt kuulin, että rippilahja jäi saamatta heti tämän jälkeen tehdyn konkurssin vuoksi. Muiden viesteistä päätelle lahja olisi varmaan jäänyt tulematta ilman konkurssiakin...

      Nyt PosterPlease johdattaa CanvasPicasson sivuille. Oletin, että tämä on samojen omistajien uusi yritys. Sieltä kuitenkin vastattiin, että yrityksen kotipaikka on Ruotsissa, ja että heitä on huijattu, kun PosterPlease myi heille domaininsa ja asiakasrekisterinsä kertomatta, miten PosterPlease asiakkaitaan kohteli. No, mene ja tiedä... Harvinaisen salamyhkäinen tuo CanvasPicassokin näyttää olevan, edes yhteystietoja ei löydy sivuilta.

      Joka tapauksessa PosterPleasia johtanut Mutanen on perustanut hiljattain viralliset Muumi-sivustot ja myymälän nettiin. Sieltä luvataan toimittaa tavaraa ympäri maailman. Miten mahtaa käydä Muumi-parkojen maineelle....

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe