Etukortit boikottiin

maija11

Boikotoin kaikenmaailman etu- ja bonuskortteja. Värsinkin vihreänvärisen ketjun liikkeissä en asio ollenkaan.
Ovat siellä erinomaisesti onnistuneet aivopesemään "asiakasomistajansa". "Mitä enemmät ostat, sitä enemmän saat bonuksia", eli pakko ostaa vielä sen ja sen verran, että menee sen ja sen bonusrajan yli ja sitten saan bonuksia!
S-ryhmän asiakkailla on tämän bonussysteemin takia hintatietoisuus hämärtynyt. Ei tiedetä mitä muissa paikoissa maksaa, kun saa bonusta...
ABC:llakin on törkeät hinnat (vrt. granini 1,90 ja naapurissa 1,30, ostavat sisään n. 0,40-0,50 e:llä, katteet siellä kohdillaan), mutta ei se mitään kun saa bonusta!
Räikeintä oli kun asiakas oli kyselemässä oman paikkakuntansa huoltoasemalta pallogrilliä. Se maksoi siellä 50 e, mutta hän ajoi naapurikunnan Prismaan ostamaan täysin samanlaisen 90 e:llä, kun sieltä saa niitä bonuksia...!
Itse ostan tavarani vapaasti sieltä mistä haluan ja saan hyvää palvelua, minua ei mitkään kortit sido!
Ja väitämpä vielä, että jos kaikki etukortit poistettaisiin yleinen hintataso laskisi vielä. Luuletteko te vihreät aivopestyt, että teille maksetaan "HYVÄÄ HYVYYTTÄÄN" niitä bonuksia. Kyllä te itse ne bonuksissa maksatte, ne ovat vaan sisälletetty hintoihin takaisin.

10

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raija12

oot täydellinen ääliö.onneks olkoon

• riittää

Mielestäni S-ryhmän korteilla saa parhaimmat edut.
      Hitavertailuissakin ovat pärjänneet hyvin.

Osta vaan, ihmeessä, sieltä, mistä haluat.
      Anna kuitenkin muiden käyttä vaikka bonuskortteja!

• hohhoijakkkaa

luuletko olevas joku ruudinkeksijä kun lauot päivänselviä asioita? ei mun asiointia mikään muu kortti kun pankkikortti määrää, tuskin monen muunkaan. jos tunnet noin tyhmiä ihmisiä että juoksevat kuvailemallasi tavalla bonusten perässä, tunnet epäilemättä itsesi todella fiksuksi heidän ympärillään.

• jo yli 33v

ainakin polttoaine on useamman senttin halvempaa aina se on kiistaton totuus,

hinnoissa voi kiistellä, mutta jos kahdessa bonuskaupassa käy, josta toinen on vihreä tulee rutkasti poonuksia ja saa edullisesti tuotteita.

• b95

ettei ainakaan k-plussakortti anna pisteitä automaatiiasemilla

• Tukilisäjenkka

ei voi ymmärtää, että todellisuudessa bonuskortit eivät tuo mitään etua. Näitä tollukoita vedätetään minkä ehditään ja sitoutetaan käyttämään vain yhden MTK-Pellervoketjun kauppoja. Todellisuudessa nämä "alennukset" on jo "leivottu" hintoihin. Mutta eihän nämä korttikiihkoilijat muutenkaan ymmärrä vapaasta kilpailusta mitään vaan ovat valmiita julistamaan vihrean kortin uskollisuutta "hamaan tappiin" asti.

Jos nämä kortin orjat ihan aidosti vertailisivat hintoja niin todennäköisesti yllättyisivät mikä se on oikeasti edullista. Jos vihreä kortin asemalla bensa maksaa 1.369 ja diesel 1.069 ja naapuriasemalla bensa 1.279 ja diesel 0.979 niin kyllä tämä vihreän kortin tuoma etu on kyseenalainen. Mutta antaa tuulipukukansan kantaa vähät roponsa vihreän kortin keitaaseen. Todella hintatietoiset kuluttajat tekevät huomattavasti edullisempia ostoksia ihan muualla.

• vaanjanne

Saako sillä etukortilla arkkupaikkaa?

• riittää
        vaanjanne kirjoitti:

Saako sillä etukortilla arkkupaikkaa?

Itse arkusta voi jostain saada jopa bouksia.
        Arkkupaikasta en osaa sanoa.
        Hautapaikkaakaan etukortilla tuskin saa.
        Mutta ei sitä saa edes sillä, että on maksanut kirkollisveroa koko ikänsä.

• Hyvä boikotti

Bonuskortit on tosiaan hyväuskoisilla hölmöillä rahastamista. Minkään bonuskorttijärjestelmän pyörittäminen ei todellakaan ole ilmaista, ja kuinkahan paljon rahaa kaiken maailman kanta-asiakaslehtiinkin kuluu? Viime kädessä laskun maksaa kaikki asiakkaat hintojen korotuksina, joten suosin kauppoja joissa ei jaella bonuksia.

• riittää

Bonuskorttijärjestelmän pyörittäminen ei tietenkään ole ilmaista.
        Mutta miksi ei ottaisi ostoksista bonuksia, kun näistäkin kaupoista kuitenkin ostaa?
        Eihän bonuskorttijärjestelmien ulkopuolella taida olla kuin Lidl.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4791
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      18
      2739
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      66
      2621
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2465
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      36
      1934
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1671
    7. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      69
      1560
    8. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1506
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82