Kas päiviä vaan..

pirpzuzeiccu

Kuis pan.. ainii, Taikis ei tykänny tuosta kyssäristä. No mites men.. Se olis sitten viikonloppu alkamassa. Mimmosia suunnitelmia noin niinku yleisesti ottaen? Mulla ei minkäänlaisia, kuten ei yleensäkään.

32

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minkäänlaisia suunnitelmia.Lepuutan mun hermojani viikonlopun.Oli niin stressaava viikko monilta osin..:(

      • pirpzuzeiccu

        Mikäs stressaa, jos saa udella? Mulla oli ihan ok viikko, mutta nautin kyllä, ku saa huilia viikonloppuna.


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        Mikäs stressaa, jos saa udella? Mulla oli ihan ok viikko, mutta nautin kyllä, ku saa huilia viikonloppuna.

        noi terveyspuolen jutut stressata.Ei kuiteskaa omat.Niitä mä en ees stressais...


    • Mites pullat on uunissa nykyään?:) Itse tulin juuri uimasta. Viikonlopun muuhun ohjelmaan kuuluu elokuvissa käynti, tanssikurssit sekä päätteellä notkumista kaljaa juoden! :)

      • pirpzuzeiccu

        Tai siis se. Meinaa vaan potkia ittensä ulos sieltä, sen verran riehakas kaveri, varsinkin iltaisin ja öisinkin. Tänään voisin kyllä vaikkapa siivoo kämpän, siinäpä sitä touhua riittää joksikin aikaa. Ostoksillakin voisi piruuttaan käydä.


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        Tai siis se. Meinaa vaan potkia ittensä ulos sieltä, sen verran riehakas kaveri, varsinkin iltaisin ja öisinkin. Tänään voisin kyllä vaikkapa siivoo kämpän, siinäpä sitä touhua riittää joksikin aikaa. Ostoksillakin voisi piruuttaan käydä.

        tulla äitiinsä! :))


      • pirpzuzeiccu
        norMix kirjoitti:

        tulla äitiinsä! :))

        Mä olen rauhallinen ja hyvin leppoisa ihminen. :P


    • johon hiivan lisaksi laitan kinkkua. nain pitsa saapi enempi makua ja on lihaisampi. sunnuntaina lekotellaan pitsan varjoissa :-)

      • Luotain-56

        Laitatko suiruina vai palana?Ei sen puoleen että mua mitenkään kiinnostaisi sun pitsasi...SLURPS!


      • pirpzuzeiccu

        siirrytäänkin sujuvasti kebabbiin, jota mun alkoi tekeen kovasti mieli. Pitäisköhän herkutella tänään iltapäivällä moisella..


      • pirpzuzeiccu
        Luotain-56 kirjoitti:

        Laitatko suiruina vai palana?Ei sen puoleen että mua mitenkään kiinnostaisi sun pitsasi...SLURPS!

        Miksi sun näppäimistös on sitte ihan kuolassa?


    • *Tikli*

      Ihan kohtalaisesti menee, mutta mikä ettei paremminkin vois mennä. Eilettäin olin poikani 10v synttäreillä, ottaa näköjään isänsä kiinni niin iässä kuin pituudessakin :)
      Tänään ois vuorossa Hirvipeijaiset, tosin ei siellä enää tanssita ja tapella, vaan pelkäksi syömiseksi ja purkkilihan jaoksi maanomistajille on tilaisuus muuttunut :(
      Ilmat ovat aivan sekaisin, koko yön tuli vettä kaatamalla ja mittari näyttää plus kuutta astetta, ei oikein uskois, että on loppupuoli Marraskuuta.

      • pirpzuzeiccu

        vaan pojallesi. :) Meillä mittari näytti aamulla jo yhdeksää astetta, aika uskomatonta kyllä. Vettä on tihuttanut ja sadellut tässä jo muutaman päivän ajan enemmän ja vähemmän.


    • Mil-laN

      ...se tämä viikonloppu menee yöt valvoessa ja päivät nukkuessa...siitä lähdetään.:)

      • pirpzuzeiccu

        hyväksy moista epäloogista järjestelyä. :P


      • Mil-laN
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        hyväksy moista epäloogista järjestelyä. :P

        ...tuossa nukuttua viisi tuntia, nyt jaksaa taas valvoa.:)


      • pirpzuzeiccu
        Mil-laN kirjoitti:

        ...tuossa nukuttua viisi tuntia, nyt jaksaa taas valvoa.:)

        olet hereillä? :P

        Mä oon ny eilen ja tänään heränny jotain puoli seiskan aikaan. Olis nyt tietenki kiva, ku olis pystyny nukkuun vähän pidempään, mutta ei väkisin. Tänään pitää varmaan vetää iltapäivällä päikkärit, että jaksaa katella illan BB:tä, ku eka on häät ja sitten häätö. Samaan aikaan tulis se Talenttikin. Mun digiboksin tallennus ei taas kerran pelitä, joten en voi pistää toista nauhalle ja katella toista. En tiedä, miten selviän kyseisestä kriisistä ja seuraan samaan aikaan molempia.. :P


      • Mil-laN
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        olet hereillä? :P

        Mä oon ny eilen ja tänään heränny jotain puoli seiskan aikaan. Olis nyt tietenki kiva, ku olis pystyny nukkuun vähän pidempään, mutta ei väkisin. Tänään pitää varmaan vetää iltapäivällä päikkärit, että jaksaa katella illan BB:tä, ku eka on häät ja sitten häätö. Samaan aikaan tulis se Talenttikin. Mun digiboksin tallennus ei taas kerran pelitä, joten en voi pistää toista nauhalle ja katella toista. En tiedä, miten selviän kyseisestä kriisistä ja seuraan samaan aikaan molempia.. :P

        ...olin eilen aamulla tuohon aikaan vielä hereillä.:)

        Katsoin Talentin ja BB:n häät jäi näkemättä enkä edes tiedä ketkä sieltä lähti.


      • pirpzuzeiccu
        Mil-laN kirjoitti:

        ...olin eilen aamulla tuohon aikaan vielä hereillä.:)

        Katsoin Talentin ja BB:n häät jäi näkemättä enkä edes tiedä ketkä sieltä lähti.

        Dana, Stephania, Toni ja Sampo tippuivat. Hyvä niin, koska toivoinkin juuri heidän tippuvan. Nyt on kunnon finaalinelikko jäljellä. Mä oon vähän pettyny tuohon Talentin finaaliin. Olisin toivonu, että M Laamanen olis voittanu. Tykkäsin voittajastakin todella paljon, mutta en olisi halunnut hänen kuitenkaan voittavan.


      • Mil-laN
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        Dana, Stephania, Toni ja Sampo tippuivat. Hyvä niin, koska toivoinkin juuri heidän tippuvan. Nyt on kunnon finaalinelikko jäljellä. Mä oon vähän pettyny tuohon Talentin finaaliin. Olisin toivonu, että M Laamanen olis voittanu. Tykkäsin voittajastakin todella paljon, mutta en olisi halunnut hänen kuitenkaan voittavan.

        ...se Sampoa ottaa pattiin.:)

        Markku kertoi itse olleensa aika väsynyt julkisuuden pyöritykseen, ehkä se vei voiton...mutta kyllähän Motoriikka-Miikka hauska on.:)


      • pirpzuzeiccu
        Mil-laN kirjoitti:

        ...se Sampoa ottaa pattiin.:)

        Markku kertoi itse olleensa aika väsynyt julkisuuden pyöritykseen, ehkä se vei voiton...mutta kyllähän Motoriikka-Miikka hauska on.:)

        tää foorumihan alkaa vaikuttaan ihan BB:n äänestykseltä, kun on laitettu plussia ja miinuksia avauksiin oikein urakalla peukkuja klikkailemalla. *täräyttää itselleen miinuksen koemielessä* Näkyyköhän se samantien.. :D


      • Mil-laN
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        tää foorumihan alkaa vaikuttaan ihan BB:n äänestykseltä, kun on laitettu plussia ja miinuksia avauksiin oikein urakalla peukkuja klikkailemalla. *täräyttää itselleen miinuksen koemielessä* Näkyyköhän se samantien.. :D

        ...tästä puutu enää kuin kamerat.:)


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        Dana, Stephania, Toni ja Sampo tippuivat. Hyvä niin, koska toivoinkin juuri heidän tippuvan. Nyt on kunnon finaalinelikko jäljellä. Mä oon vähän pettyny tuohon Talentin finaaliin. Olisin toivonu, että M Laamanen olis voittanu. Tykkäsin voittajastakin todella paljon, mutta en olisi halunnut hänen kuitenkaan voittavan.

        halunnu Tonin jäävän...Jotenki ihanan aito persoona...:)


      • pirpzuzeiccu
        Mil-laN kirjoitti:

        ...tästä puutu enää kuin kamerat.:)

        tuo "Isoveli" valvo, vaikkei kamerat näkyiskään. :P

        Ylläpito: "Rikotte foorumin sääntöjä puhumalla tuotannon asioista. Lopettakaa välittömästi."

        pz: "ups.." :)

        M-N: "Ja nyt turpa kiinni, ettei seuraa rankkua".. :D

        No joo, ehkä tullu seurattua vähän liikaa kyseistä ohjelmaa. Onneksi loppuu viikon päästä..


      • pirpzuzeiccu
        mii-su kirjoitti:

        halunnu Tonin jäävän...Jotenki ihanan aito persoona...:)

        Mä en voinu sietää Tonia.. Siinä oli liikaa ärsyttäviä piirteitä. Jatkuvasti nuuski sitä snifferiänsä, piti käsiään jalkovälissään housujensa sisällä ja räpsytteli silmiään joka tilanteessa. Tai niin no, ehkä hän tosiaan oli silleen aito, mutta ei ollu mies mun makuuni. :P


      • Mil-laN
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        tuo "Isoveli" valvo, vaikkei kamerat näkyiskään. :P

        Ylläpito: "Rikotte foorumin sääntöjä puhumalla tuotannon asioista. Lopettakaa välittömästi."

        pz: "ups.." :)

        M-N: "Ja nyt turpa kiinni, ettei seuraa rankkua".. :D

        No joo, ehkä tullu seurattua vähän liikaa kyseistä ohjelmaa. Onneksi loppuu viikon päästä..

        ...RickRatorin nojatuolissa ja kertoo Isoveikalle kaiken, niih.:)


      • Mil-laN
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        Mä en voinu sietää Tonia.. Siinä oli liikaa ärsyttäviä piirteitä. Jatkuvasti nuuski sitä snifferiänsä, piti käsiään jalkovälissään housujensa sisällä ja räpsytteli silmiään joka tilanteessa. Tai niin no, ehkä hän tosiaan oli silleen aito, mutta ei ollu mies mun makuuni. :P

        ...jos silmät räpsii kun kädet koko ajan haarojen välissä...aito mies.:)


      • pirpzuzeiccu
        Mil-laN kirjoitti:

        ...RickRatorin nojatuolissa ja kertoo Isoveikalle kaiken, niih.:)

        Mitässitä juorutaan isoveljelle, hä? *tarkkana*


      • pirpzuzeiccu
        Mil-laN kirjoitti:

        ...jos silmät räpsii kun kädet koko ajan haarojen välissä...aito mies.:)

        usko tuohon teoriaan, että silmät räpsyis, jos käsi on haarovälissä. :)


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        Mä en voinu sietää Tonia.. Siinä oli liikaa ärsyttäviä piirteitä. Jatkuvasti nuuski sitä snifferiänsä, piti käsiään jalkovälissään housujensa sisällä ja räpsytteli silmiään joka tilanteessa. Tai niin no, ehkä hän tosiaan oli silleen aito, mutta ei ollu mies mun makuuni. :P

        alunperin tykänny,mut sit huomasin sen aitouden..Ei esittäny mitään...:)

        Ja pitihän sen pitää pikkuveikka aloillaan..Siks varmaan oli kädet pöksys..:P


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        usko tuohon teoriaan, että silmät räpsyis, jos käsi on haarovälissä. :)

        pitäis kysäistä joltai miespuoliselta...:)))


    • Masse setä

      Oletko ajatellut uraa poliisiforsseista? Voit esimerkiksi vakuutta tulevat esimiehes ja vaimosii, että miten monta hyvää ihmista siellä on kylvetetty. Niin kannattaaa sanoa, että kyseessä on virkatehtävä ja niistä ei voi kertoa, koska se voisi vaarantaa ammattilisen pätevyyden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe