LEMMY ON JUMALA

::::::::

20

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Jos ne on huomannu Biisin niin hyväksi,että siitä kannattaa tehdä parodia,niin sanoisin siltikin,että kyllä,LEMMY ON JUMALA




      • A.Mikkonen kirjoitti:

        Jos ne on huomannu Biisin niin hyväksi,että siitä kannattaa tehdä parodia,niin sanoisin siltikin,että kyllä,LEMMY ON JUMALA

        että parodioiminen on yksi imartelun muoto. Hayseed Dixien jätkät on kyllä pirun taitavia muusikoita, he tekevät näitä bluegrass-versioitaan heavy- ja rock-klassikoista minusta aika vakavissaan, vaikkakin pilke silmäkulmassa.


      • A.Mikkonen kirjoitti:

        sama tähän,erolla että LED ZEPPELIN ON JUMALAN KALTAINEN

        Kaikkivoipa, kaikkialla läsnä oleva ja siltikään ei ole tehnyt helvetin pitkään aikaan mitään, vaikka väitetään vieläkin elossa olevan ;o)

        Kuitenkin vankka ja uskollinen seuraajajoukko löytyy.


      • Aatami9 kirjoitti:

        Hehe, miss Given.

        "Ooo'oo, and it makes us wonder" ;o)
        Helmee.


    • Kuten sen herramme Heikelä on meille esittänyt.
      Maaliskuu tai muotti!

    • Ajatonta

      Onpa kummallinen jumalan nimi. Heh,heh
      Toivottavasti se sinun jumalasi antaa iankaikkisen elämän.

    • Ajatonta

      A.Mikkonen on löytänyt Jumalan

      • jep Tosin Hänen nimensä on TOM ARAYA . KERRY KING.JEFF HANNEMAN.DAVE LOMBARDO


    • :::::::::

    • skipidöweinou
      • mikä mättää?

        TaidaT olla häilyvä tyyppi! Mikä saa sinut toimimaan noin harkitsemattomasti: kirjoittelet viestejä ja tulet sitten pian katumapäälle ja poistat?


      • 58+9+6
        mikä mättää? kirjoitti:

        TaidaT olla häilyvä tyyppi! Mikä saa sinut toimimaan noin harkitsemattomasti: kirjoittelet viestejä ja tulet sitten pian katumapäälle ja poistat?

        ''Mikä saa sinut toimimaan noin harkitsemattomasti: kirjoittelet viestejä ja tulet sitten pian katumapäälle ja poistat?''
        Harmi, että sinä et älyä tehdä sellaista, aiheuttamasi häpeä ei onneksi liikuta ateisteja.


    • Olly

      Neil Peart on Jumalasta seuraava, ylöspäin.

    • :-D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1096
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      174
      801
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe