Varhaiskasvatus- ja koulutuslautakunnan puheenjohtaja Kari Pippola perää sosiaalipuolen lausuntoa pakolaisasiassa. Muistelen, että sosiaali- ja terveyslautakunta teki jo elokuussa myönteisen päätöksen vastaanottokeskusasiassa. Muistanko väärin? Lieksassa on käsittääkseni sosiaali- ja terveyslautakunta, ei siis erikseen sosiaalipuoli. Jostain olen senkin lukenut, että sosiaali- ja terveystoimi on tehnyt selvityksiä ja laskelmia liittyen pakolaiskysymykseen. Eikö lautakuntien välillä tieto kulje kun lehtien palstoilla selvityksiä perätään. Lieksassa kannattaisi miettiä hallinnon rakenteet ihan uusiksi. Jokainen toimiala pelaa omaan pussiinssa senkun ehtii. Mieletöntä nokkimista jatkuvasti.
Vastaukset 3
- minä vain
täytyy asiat hänelle selvittää käyttäen apuna rautalankaa.......
- myös ärtynyt
siinä olet kyllä oikeassa että pitäisi laittaa kaupungin hallinnonRAKENTEET uusiks ja kaikki johtajien/päälliköiden paikat hakuun,jokainen olisi samalla viivalla, hakijat haastattelisi ja valitsisi ULKOPUOLINEN asiantuntijoista valittu toimikunta
Yritin tarkistaa asiaa paremmin mutten siinä onnistunut kaupungin sivustolla,mutta olen nyt kuitenkin lukenut tuon lausunnon aikanaan en ole ollut kokouksessa mukana olen varajäsen.Lausunto kuitenkin kuvastaa sitä mitä aikanaan on valtuuston kanta asiaan.
On kuitenkin ollut noiden virkahenkilöiden välillä keskustelua koska siellä oli vielä Syrjäläisen selvitys sivistyspuolen esittelyssä jonka voinee nyt jokainen lukea lautakunnan esittelystä, siinä selvitettiin jo nyt Lieksassa asuvat opiskelijat ja maahanmuuttajat joita oli muistaakseni noin hieman yli sata eri kansallisuuksia.
On tietysti paikallaan asioista keskustella mutta jyrääminen ja näpertely ei liene hyvä tapa mutta kukin toimii omalla tavalla.MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid134847En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21558Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110533Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 36522
- 41463
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää118438Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22397