Me totuuteen uskovat tulemme julistamaan totuutta loppuun asti niille, jotka tästä foorumista tulevat etsimään Jumalan sanaa. Me julistamme sitä siihen asti kunnes meidän Herramme Jeesus Kristus tulee.
Me emme pelkää sitä, että menetämme kasvomme ihmisten edessä. Me pelkäämme sitä, että menetämme kasvomme Jumalan edessä. Jos emme toimi Hänen tahtonsa mukaan, niin silloin me olemme menettäneet kasvomme Hänen edessään.
Tutki itse raamatun sanaa. Älä usko mitä kirjanoppineet sanovat. Ota itse henkilökohtaisesti selvää raamatusta, mitä Herra sinulle haluaa sanoa. Jokainen pelastuu omalla, itse selvittämällään henkilökohtaisella uskolla, ei sillä mitä muut opettavat. Ne ovat ihmisoppia, Jumalan oppi löytyy raamatusta.
Ja usko se, mitä Jeesus sanoi, älä sitä, mitä joku ihminen tulkitsee Jeesuksen sanoneen. Ja usko se, mitä Jumala sanoi.
Mark 12:29 Jeesus vastasi: "Ensimmäinen on tämä: 'Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ainoa;
Heb 5:5 Niinpä Kristuskaan ei itse korottanut itseänsä ylimmäisen papin kunniaan, vaan hän, joka sanoi hänelle: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin";
Heb 5:6 niinkuin hän toisessakin paikassa sanoo: "Sinä olet PAPPI IANKAIKKISESTI Melkisedekin järjestyksen mukaan".
Heb 7:21 mutta tämä hänestä vannotulla valalla, sen asettamana, joka hänelle sanoi: "Herra on vannonut eikä ole katuva: 'Sinä olet pappi iankaikkisesti”.
Näin vannoi Herra Jumala Kaikkivaltias. Usko se.
Ehkä Jumala antaa ymmärryksen.
Totuuteen uskovat
6
128
Vastaukset
- veli.vapaa
että jokainen vastaa itse Jumalalle, mitä on eläessään tehnyt. Siksipä ei ole sama mitä teemme tai mitä uskomme. Mikäli olemme uskoneet ihmistä ennemmin kuin Jumalaa, niin emme voi selittää tuomiolla, että emme me ole tienneet. Se ei kelpaa selitykseksi, koska Jumala on antanut SANANSA jokaiselle pelastukseksi.
Jumala on antanut meille ymmärryksen, jotta opimme tuntemaan SANAN totuuden. Se tunteminen ei ole kenellekään ylivoimaista, vaan meidän pitää uskoa siihen.
Joh.8.
29 Ja hän, joka on minut lähettänyt, on minun kanssani; hän ei ole jättänyt minua yksinäni, koska minä aina teen sitä, mikä hänelle on otollista."
30 Kun hän näin puhui, uskoivat monet häneen.
31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;
32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
Siinä on totuutta, johon meidän tulee uskoa. Muuten uskollamme ei ole mitään merkitystä. >>Me totuuteen uskovat tulemme julistamaan totuutta loppuun asti niille, >> Te totuuteen uskovat? Totuuteen? Mistä asiasta
Jos joku uskoo johonkin kertomukseen, kai hän pitää sitä totena riippumatta siitä onko se tosi vei ei. Ei kai hän muuten siihen uskoisikaan.- veli.vapaa
etsii ja etsii totuutta. Se mikä on lopullinen totuus, sitä ei tiedä kukaan. Jäljelle jää vain usko.
- *jukka.finland
Toivottelin jo jossain kirjoituksessa "hyvää yötä, Jeesus myötä", mutta tekstisi osui vielä silmiini ja haluan siihen jotain vastata, vaikka väsyttääkin.
Lainaamasi Kirjoitukset eivät ole se Kristuksen evankeliumi, jonka kautta ihminen pelastuu. Paavali julisti pelastuksemme evankeliumin lyhyesti kiteytettynä seuraavasti:
"Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan...Olinpa siis minä tai olivatpa he: näin me saarnaamme, ja näin te olette uskoon tulleet" (1 Kr. 15:1-4,11).
Hebrealaiskirje osoittaa kirjoituksia tunteville juutalaisille, että Jumala puhuu Pojastaan Jumalana ja meidän Ylimmäisenä pappinamme sekä esirukoilijanamme, Ihmisen Poikana.
En ymmärtänyt mitä kirjoituksellasi halusit sanoa? Ehkä saan lukea siitä huomenissa. Ehkä ymmärsin vain väärin sen, mihin kirjoituksellasi pyrit. Siltä varalta, että en ymmärtänyt väärin, sanotaan Jeesuksesta Ilmestyskirjassa, että "Hän on se joka oli ja joka on ja joka tuleva on, Herra Jumala Kaikkivaltias".
Hebrealaiskirje on muuten sisällöltään ihmeellinen ylistys Jeesuksesta, Hänen iakkaikkisesta alkuperästään ja Majesteetistaan, "jos Jumala antaa ymmärryksen".- Sioux_3,14
Markuksen evankeliumi:
9:38 Johannes sanoi hänelle: "Opettaja, me näimme erään, joka ei seuraa meitä, sinun nimessäsi ajavan ulos riivaajia; ja me kielsimme häntä, koska hän ei seurannut meitä."
9:39 Mutta Jeesus sanoi: "Älkää häntä kieltäkö; sillä ei kukaan, joka tekee voimallisen teon minun nimeeni, voi kohta sen jälkeen puhua minusta pahaa.
9:40 Sillä joka ei ole meitä vastaan, se on meidän puolellamme.
Luukkaan evankeliumi:
9:49 Silloin Johannes rupesi puhumaan ja sanoi: "Mestari, me näimme erään miehen sinun nimessäsi ajavan ulos riivaajia, ja me kielsimme häntä, koska hän ei seuraa meidän mukanamme."
9:50 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Älkää kieltäkö; sillä joka ei ole teitä vastaan, se on teidän puolellanne."
Johanneksen evankeliumi:
10:16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen. - Kirjoituksista
Sioux_3,14 kirjoitti:
Markuksen evankeliumi:
9:38 Johannes sanoi hänelle: "Opettaja, me näimme erään, joka ei seuraa meitä, sinun nimessäsi ajavan ulos riivaajia; ja me kielsimme häntä, koska hän ei seurannut meitä."
9:39 Mutta Jeesus sanoi: "Älkää häntä kieltäkö; sillä ei kukaan, joka tekee voimallisen teon minun nimeeni, voi kohta sen jälkeen puhua minusta pahaa.
9:40 Sillä joka ei ole meitä vastaan, se on meidän puolellamme.
Luukkaan evankeliumi:
9:49 Silloin Johannes rupesi puhumaan ja sanoi: "Mestari, me näimme erään miehen sinun nimessäsi ajavan ulos riivaajia, ja me kielsimme häntä, koska hän ei seuraa meidän mukanamme."
9:50 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Älkää kieltäkö; sillä joka ei ole teitä vastaan, se on teidän puolellanne."
Johanneksen evankeliumi:
10:16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.päätellen näillä veljeksillä(Sioux_3,14 ja Jonah) on pyrkimys jälleen kumota kolminaisuutta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284548- 343326
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1823135- 102168
- 1571730
- 121718
- 251681
- 1011257
- 1371097
Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa
Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.14954