motoriikka miikka vei voiton!

brahestaad

Ei matti nysät ja muut.. vaan taitelija motoriikka miikka vei 2009 talentin!
onnea miikka!

126

7846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattelija2222

      joku muu olisi saanut voittaa, mitä erikoisia taitoja tuolla tyypillä oli? kaikista finaalissa olleista voittajaksi olisi ollut parempi joku muu kuin hän.. mutta ei voi mitään

      • sepiiiii

        yritäppä tehä perässä,kyllä taitaa jäädä tekemättä. oli siinä paljon sellasia osioita että se oli loistava esitys.ehdottomasti ansaittu voitto.esim.ne laulajat ei vissiin osanneet kun ne kaksi kappaletta jotka esittivät koko talentin aikana vaikka hyvin lauloivatkin.


      • tjust tjust

        Hei oikeesti! Miksi ihmeessä valitatte?? olisitte äänestäneet enemmän jos ei tulos miellytä. Se on nyt valittu kuka on eikä sille voi mitään. Yrittäkää aikuistua. Se on vaan viihdettä.


      • No koetapa ite tehä samaa mitä Miikka teki. Onneks kukaan laulaja ei voittanu tai ne muutkaan!
        Kerrankin kansa osasi valita jotain oikein.


      • masa111

        Ajatolla222 Jos et mittään ymmärrä niin lue aku ankkaa! äläkä revi lärviäs.


      • Miikkafani

        Paras voitti, ymmärsit tai et.


      • skmdkcmdmcdm

        tylsäää.....miika on ihan emäneissänistä,siis,emättimestä. jos paikalla olisi ollut, Mickhael Jackson,olisi motoriikka-manne ollut kuin vahanukke nurkassa,


      • näkyleipä
        Miikkafani kirjoitti:

        Paras voitti, ymmärsit tai et.

        äitisi oli paras kun sinut sai,,,,,bai,bai


    • Motoriikka-fani

      Onnea minunkin puolesta!

      • hilipatihilipati

        oli jo alusta asti niin monilahjakas ettei sille löytynyt voittajaa onnea miikka
        mäkelä!!!!


      • Nimetöööön
        hilipatihilipati kirjoitti:

        oli jo alusta asti niin monilahjakas ettei sille löytynyt voittajaa onnea miikka
        mäkelä!!!!

        Voitti myöskin positiivisen asenteensa ja hauskuudensa takia. Onnittelut, Mäkelä!


    • Shne

      Siis jompikumpi tanssiryhmistä olisi ansainnut voiton. Tai Elmeri Rantalainen. Aika pettymys tuo lopputulos!

      • sseew333

        minusta se kepin heiluttaja olisi ollut paras


      • Wuhuuu
        sseew333 kirjoitti:

        minusta se kepin heiluttaja olisi ollut paras

        Joo kepinheiluttaja ois voinu voittaa, tai iina :D! Tää miikka olis voinu olla vaikka joku kolmas..


      • JEEEEEE

        Kerrankin oikee voittaja!


      • JEEEE
        Wuhuuu kirjoitti:

        Joo kepinheiluttaja ois voinu voittaa, tai iina :D! Tää miikka olis voinu olla vaikka joku kolmas..

        Onneks se pikkutyttö ei voittanu.Niille pitäs olla oma kisa.Paras voitti ja erittäin positiivinen persoona muutenkin....


      • Miikka Mäkelä paras!

        paskan vitut! Motoriikka Miikka todellakin on Talent! kirjaimellisesti. joten älä valita siinä


      • kokokokokokok

        samaa mieltä olen,,että tanssiryhmä olisi saanut kisan voittaa..


    • Mies Turusta

      Omasta mielestäni finaalin typerin, vähiten taitoa vaativa esitys. Esimerkiksi tuo Rantalaisen poika voitti tämän 1000-0. Kyllä meni väärään osoitteeseen. Eipä taida tosin kovaa menestystä tuolle tulla jatkossa.

      Silti, olipa negatiivinen yllätys. Paska voittaja. Vielä huonompi kuin se viime kerran tsägä-tsägä kaveri, josta ei ole muuten kanssa paljon kuulunut.

      • ahahahahahahaah

        ehdottomasti !


      • asfdasdfsd

        kepinheiluttajan äänet ?


      • ashgjgfdsadfgh
        asfdasdfsd kirjoitti:

        kepinheiluttajan äänet ?

        ei vit6uuuuuuu!


      • ahhhhhhhhhhhhhhhhhha
        asfdasdfsd kirjoitti:

        kepinheiluttajan äänet ?

        hiihiihih oneksi


      • Esbo_32ä
        ahhhhhhhhhhhhhhhhhha kirjoitti:

        hiihiihih oneksi

        "Taiteilija" voitti.


        Itse luulin, että hinttejä on tässä maassa vain kuusi prosenttia. Taisivat olla aktiivisesti puhelimen ääressä lähetyksen aikana.

        Vittu olipa ärsyttävä persenaama koko jätkä,

        Espoon kuningas


      • Nimimerkki2
        Esbo_32ä kirjoitti:

        "Taiteilija" voitti.


        Itse luulin, että hinttejä on tässä maassa vain kuusi prosenttia. Taisivat olla aktiivisesti puhelimen ääressä lähetyksen aikana.

        Vittu olipa ärsyttävä persenaama koko jätkä,

        Espoon kuningas

        Keskenkasvuinen lapsi, kun haukkumasanoja pitää sanoa, jos joku tykkää monipuolisuudesta. Tee itse sama. Tanssi vaatii vähemmän musiikin tahdissa pysymistä kuin tuo. Sinä olet huonosti kasvatettu, nykyvanhemmat ovat surkeita, kun eivät saa lapsiaan käyttäytymään netissä ja yleensä koneen äärestä pois. No tepä 11 tuntia netissä viettävät olettekin selkävaivojenne takia pyörätuolissa jo kolmekymppisenä, sitten voit siinä miettiä, että olisiko kannattanut sittenkin harrastaa enemmän liikuntaa. Niin ja ennen kuin kehut urheiluharrastuksellasi, niin tutkimuksen mukaan edes aktiivisesti urheiulua harrastavat nuoret eivät liiku tarpeeksi.


      • Nimimerkki2

        Olisi hirveää olla sinun äitisi. Oksentaisin, jos olisit lapseni. Ei, en äänestänyt ketään. En ole niin idiootti, että minua oikeasti paljon liikuttaisi kuka todella voittaa ja mihinkään äänestyksiin ikinä rahaan laittaisin, mutta ärsyttää teidän sijaishoitokotilasten nettikiroilu, ei kai tuollaista kukaan kotonaan kestä? Mene nukkumaan, huomenna on koulupäivä, sinun pitäisi vähän kasvaa ja oppia. Karmeaa ajatella, että kaltaisesi lapsi olisi joskus vielä jossain töissä. Mene nyt pesemään kätesi ja suusi saippualla ja kasva isoksi. 10-vuotiaan ei pidä olla netissä tähän aikaan, eikö äitisi pidä sinusta yhtään huolta? Ryyppäämässäkö kenties?

        Olen vain kertomassa, että oikea voitti, sillä tuo vaatii taitoa ja rytmitajua sekä tiettyjen osien notkeutta. Homofobiset ovat yleensä itse homoja, tämä on todettu.

        Miten muuten selviät noista laskutehtävistä?


      • Jonne_89
        Nimimerkki2 kirjoitti:

        Olisi hirveää olla sinun äitisi. Oksentaisin, jos olisit lapseni. Ei, en äänestänyt ketään. En ole niin idiootti, että minua oikeasti paljon liikuttaisi kuka todella voittaa ja mihinkään äänestyksiin ikinä rahaan laittaisin, mutta ärsyttää teidän sijaishoitokotilasten nettikiroilu, ei kai tuollaista kukaan kotonaan kestä? Mene nukkumaan, huomenna on koulupäivä, sinun pitäisi vähän kasvaa ja oppia. Karmeaa ajatella, että kaltaisesi lapsi olisi joskus vielä jossain töissä. Mene nyt pesemään kätesi ja suusi saippualla ja kasva isoksi. 10-vuotiaan ei pidä olla netissä tähän aikaan, eikö äitisi pidä sinusta yhtään huolta? Ryyppäämässäkö kenties?

        Olen vain kertomassa, että oikea voitti, sillä tuo vaatii taitoa ja rytmitajua sekä tiettyjen osien notkeutta. Homofobiset ovat yleensä itse homoja, tämä on todettu.

        Miten muuten selviät noista laskutehtävistä?

        Taisi Espoon Kingi osua lähelle totuutta,

        Älä ressu hiilly,

        Tristan


      • nimimerkki2
        Jonne_89 kirjoitti:

        Taisi Espoon Kingi osua lähelle totuutta,

        Älä ressu hiilly,

        Tristan

        No tietyllä tapaa osui lähelle totuutta, pidän kovasti ehdotuksesta näin naisena, mutta palstalla, jossa liikkuu lapsiakin, ei viitsi tarkentaa. Miehenikin pitää siitä. Mutta kyseinen lapsi ei varmaan itse tiedä mitä lauseensa edes tarkoittaa. Minä äitinä hiillyn aina, kun lasten annetaan kiroilla netissä iltamyöhään, omani osaavat laittaa koneet kiinni illalla hyvissä ajoin ja mennä nukkumaan klo 10 käskemättä.


      • =(((((((((
        nimimerkki2 kirjoitti:

        No tietyllä tapaa osui lähelle totuutta, pidän kovasti ehdotuksesta näin naisena, mutta palstalla, jossa liikkuu lapsiakin, ei viitsi tarkentaa. Miehenikin pitää siitä. Mutta kyseinen lapsi ei varmaan itse tiedä mitä lauseensa edes tarkoittaa. Minä äitinä hiillyn aina, kun lasten annetaan kiroilla netissä iltamyöhään, omani osaavat laittaa koneet kiinni illalla hyvissä ajoin ja mennä nukkumaan klo 10 käskemättä.

        ;DDDDDDD päivän naurut ei vittu voimia sun lapsille helvetissä taitavat asua =(


      • Jonne_89
        nimimerkki2 kirjoitti:

        No tietyllä tapaa osui lähelle totuutta, pidän kovasti ehdotuksesta näin naisena, mutta palstalla, jossa liikkuu lapsiakin, ei viitsi tarkentaa. Miehenikin pitää siitä. Mutta kyseinen lapsi ei varmaan itse tiedä mitä lauseensa edes tarkoittaa. Minä äitinä hiillyn aina, kun lasten annetaan kiroilla netissä iltamyöhään, omani osaavat laittaa koneet kiinni illalla hyvissä ajoin ja mennä nukkumaan klo 10 käskemättä.

        Muista pestä kukkahattusi huomiseksi. Kuinka kaukana Helsingistä muuten asut? Et ainakaan Tampereen eteläpuolella, otaksun.



        Tristan


      • >Ope
        Nimimerkki2 kirjoitti:

        Keskenkasvuinen lapsi, kun haukkumasanoja pitää sanoa, jos joku tykkää monipuolisuudesta. Tee itse sama. Tanssi vaatii vähemmän musiikin tahdissa pysymistä kuin tuo. Sinä olet huonosti kasvatettu, nykyvanhemmat ovat surkeita, kun eivät saa lapsiaan käyttäytymään netissä ja yleensä koneen äärestä pois. No tepä 11 tuntia netissä viettävät olettekin selkävaivojenne takia pyörätuolissa jo kolmekymppisenä, sitten voit siinä miettiä, että olisiko kannattanut sittenkin harrastaa enemmän liikuntaa. Niin ja ennen kuin kehut urheiluharrastuksellasi, niin tutkimuksen mukaan edes aktiivisesti urheiulua harrastavat nuoret eivät liiku tarpeeksi.

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä! Arvaa vaa, ottaako aivoon opettaa näitä törkysuisia kakaroita, joiden ainoa kasvattaja ilmeisesti olen. Iskää ja äiskää kun ei ilmeisesti voisi kasvattaminen vähempää kiinnostaa.


      • nainensd
        Nimimerkki2 kirjoitti:

        Olisi hirveää olla sinun äitisi. Oksentaisin, jos olisit lapseni. Ei, en äänestänyt ketään. En ole niin idiootti, että minua oikeasti paljon liikuttaisi kuka todella voittaa ja mihinkään äänestyksiin ikinä rahaan laittaisin, mutta ärsyttää teidän sijaishoitokotilasten nettikiroilu, ei kai tuollaista kukaan kotonaan kestä? Mene nukkumaan, huomenna on koulupäivä, sinun pitäisi vähän kasvaa ja oppia. Karmeaa ajatella, että kaltaisesi lapsi olisi joskus vielä jossain töissä. Mene nyt pesemään kätesi ja suusi saippualla ja kasva isoksi. 10-vuotiaan ei pidä olla netissä tähän aikaan, eikö äitisi pidä sinusta yhtään huolta? Ryyppäämässäkö kenties?

        Olen vain kertomassa, että oikea voitti, sillä tuo vaatii taitoa ja rytmitajua sekä tiettyjen osien notkeutta. Homofobiset ovat yleensä itse homoja, tämä on todettu.

        Miten muuten selviät noista laskutehtävistä?

        nimimerkki2, missä on sinun aikuisuutesi kun käyt haukkumaan jonkun äitiä epäsuorasti juopoksi ja välinpitämättömäksi?
        kyllä sinäkin näytät ihan kiitettävästi hilluvan netissä.
        ja ne jotka ovat kanssasi eri mieltä talent voittajasta, eivät välttämättä ole ns. homofobisia, idiootteja tai muuten vain älyllisesti lahjattomia, he ovat vain yksinkertaisesti eri mieltä siitä että paras voitti..
        minun henk. kohtainen mielipiteeni voittajasta on myös se että paras ei todellakaan voittanut, itse en pitänyt talent voittajan esityksistä, vaan ne olivat mielestäni tylsiä ja suht paljon ihmisen yksinkertaisuuteen nojaavia.jos jotain lavalla irvistelevää, suht robottitanssia esittävää miestä pidetään hauskana ja viihdyttävänä, niin on kyllä aika alhainen taso ammattiviihdyttäjäksi.
        ei se "matti nysäkään" kummoinen ollut, ihmettelin mikä siinä oli muka hauskaa?

        pitäisi kyllä asettaa alaikäraja tuollaisiin hommiin. kuitenkin jos menestystä tulee lapselle niin hänen koulunsa ja kaverisuhteensa kärsivät. tuli itselle ainakin sellainen tunne että nuo lapsikilpailijat päästettiin ihan säälistä läpi jatkuvasti.."koska on niin söpöjä"..huoh..vähän tasoa talenttiinkin, ja otetaan minimissään 16v ihmisiä kisailemaan..


      • Hiljaa

        Siellä ei taida olla niin positiivinen luonne kuin voittaja oli...mutta taidosta puheenollen..teeppä ite perssä..saattaa jäädä tekemättä..


      • Hohoijaa
        Esbo_32ä kirjoitti:

        "Taiteilija" voitti.


        Itse luulin, että hinttejä on tässä maassa vain kuusi prosenttia. Taisivat olla aktiivisesti puhelimen ääressä lähetyksen aikana.

        Vittu olipa ärsyttävä persenaama koko jätkä,

        Espoon kuningas

        Taidat olla tyhmyyden kuningas


      • erno ehe-ehe

        sinä et tiedä mistään mitään. oikea tyyppi voitti!!


      • -
        Esbo_32ä kirjoitti:

        "Taiteilija" voitti.


        Itse luulin, että hinttejä on tässä maassa vain kuusi prosenttia. Taisivat olla aktiivisesti puhelimen ääressä lähetyksen aikana.

        Vittu olipa ärsyttävä persenaama koko jätkä,

        Espoon kuningas

        Miikka, mee mun kanssa naimisiin!


    • luuserihh

      ahahahahahahah

      • sssssssss

        Kyllä muakin vituutais jos tollainen homo olisi "äitini" hirttäisin itseni mieluummin kun häpeäisin koko elämä rakkaudella nimimerkki2:lle oot kova tyyppi :)


    • hilipatihilipati

      PARAS VOITTI SE NYT VAAN ON NIIN :-)

      • Ei nimim.merk

        Argumentointia ja retoriikkaa kaivataan! Perustele lapsellinen teesisi!


      • hfsktgfksdfugy
        Ei nimim.merk kirjoitti:

        Argumentointia ja retoriikkaa kaivataan! Perustele lapsellinen teesisi!

        Yritätpähän vaan päteä! Ahhahhah!


      • Mää73

        Paras voitti, ei voi mitään, vaikka kuinka joku valittaa!


    • talenttia <3

      kylähän sillä motoriikka miikalla taitoa löytyy! toisaalta olisin toivonut Iinan oittavan talnetin :))

    • huomhuomhuom

      huom huom...

    • donnerwetter

      hehh,,,ihmetellään tässä "aikuisten" kesken mikä siinä naisen sukuelimen nimessä " V......tu" niin kovasti kiinnostaa että sen nimeä pitää toistaa noissa kommenteissa niin useasti.olishan niitä pajlon tehokkaampiakin " voimasanoja" jos haluaa tehostaa omia sanontoja.
      eii poijjaat..opetelkaa kiroilemaan kunnolla jos haluatte voimasanoja käyttää.

      • Aborgi

        että siitä se puhe on, mistä eniten on puutetta?


    • JJNTKU

      Itselläni oli kaksi suosikkia, Motoriikka Miikka ja Elmeri Rantalainen...molemmilla mahtavat showt, mutta täytyy sanoa että finaalissa Miikka yllätti todella monipuolisuudella ja niin paljon oli saatu mahtumaan asioita lyhyeen aikaan. Huikeaa että pystyy vetämään tuollaisen paketin. Elmerillä myös mahtava show, mutta jotenkin kuume vaikutti siihen että vauhtia haittasi, loistava se oli kuitenkin kokonaisuutena. Onnittelut vielä kerran kaikille upeista suorituksista.

      • talenttia vaan

        Oliko se Elmerikin kuumeessa? Niinhän se Miikkakin oli. Hyviä esiintyjiä oli paljon, parempi taso kuin edellisessä talentissa. Olisin suonut voiton melkein kaikille, niin hyviä olivat!


      • Mikkissss

        Kyllähän tuossa kilpailussa oli kaikki todella hyviä.. Esimerkiksi tuo lennokin lennättäminen tuolla tasolla vaatii oikeasti töitä ihan järjesttömästi.
        Mutta mutta... Olihan Miikka ainoa joka toi jotain täysin uutta kilpailuun, itse en ole ainakaan ikinä nähnyt televisiossa vastaavaa. Niin ja eihän siitä mihinkään pääse, että tyyppi paransi vielä finaalissa huimasti ja pakostikkin veti monen katsojan suupielet hymyyn!
        Kaikilla finalisteilla tulee varmasti riittämään töitä show-bisneksen alalla, jos vaan markkinoivat kykyjään oikein jatkossa.
        Onnittelut voittajalle!


    • Tsot

      Miikan esitykset olivat hauskoja ja kekseliäitä!! Voitto meni oikealle henkilölle!! Suomi on täynnä laulajia toinen toistaan parempia/huonompia, eihän laulaminen tuollaisessa ohjelmassa missä haetaan erilaisuutta ole talenttia vaan tusinatavaraa!!! Onnea Miika =)

    • Satucha82

      Oi ihanaa, Miikalla oli tosi hyvä ohjelma ja todella oli paras noista kymmenestä!! Onnea suuresti ja epäilijöille: tehkääs sama yhtä onnistuneesti, epäilen että kovin moni tuohon pystyis ellei harjottelis toooooosi kauan =) Täällähän on aina noita pikkupenikoita "kommenttia" heittämäs ja niille ny ei voi ku nauraa =D Jos joku Markku Laamanen ois voittanu ni sit oisin voinu jo älähtää...tahi se pikkulikka, samanlaisia on tuhansia suomessa...rantalaisen poika oli joo ihan kiva kroppanen mut ei mitään erikoista talenttia silläkään...ilmaveivaus aika hienoa, mutta toi finaaliohjelma oli sillä aika pliisu..tanssiryhmätkään ei musta olleet niin hyviä ku mihin oisivat pystyneet..puhumattakaan nysästä...joten, paras voitti! =D

    • se on paljon

      törkeä käytös finaalissa, huono häviäjä eikä minkäänlaista nöyryyttä. onneksi ei voittanut. voiton olisi ansainnut elmeri tai joona. ei pahalla miika, jonka esitys oli nyt kyllä parempi kuin aikaisemmat. nysän mukanaolo finaalissa oli aivan käsittämätöntä, söpö pikkupoika, no jooo..o, mummot taas äänestelleet, niinkuin laamastakin.

      • isa

        Ihan ilman mummon nutturoita, oli muutens niin maan helekkarin hauska, tämä lapsikoomikko=)
        Äänestettiinpä varmuudeksi Miikaakin, muttei Laamasta.Jostain syystä ei alkaneetkaan silmät vuotaa, ja pysyi muutenki paikat sianlihattomina..=P


    • mattinisu

      Iina, Joona ja Matti Nysä..
      No onneksi Iina pääsi toiseksi!

    • käsittämätöntä

      Tyyppi kertoi pokalla naamalla "omasta" konseptistaan karsinnoissa.. Aattelin, että kyllä toi nyt tippuu heti, kun ei tosiaan tarjoa mitään omaa, vaan täysin kopioidun (ja vielä huonon) esityksen. Ja sitten tää vielä voittaa??? Mitä prklettä? Eikö porukalle todellakaan ollut tuttu tuo alkuperäinen esitys, vai eikö enää ole väliä onko idea oma vai kopioitu..??? Alkuperäinen oikeesti hauska esitys---> http://www.youtube.com/watch?v=Z2yNzw00mpA

      • asdfghjkl234

        esitystapa kuten esim laulu tai taikatemppujen teko tai kepinpyörittely. Yritätkö sanoa että kukaan muu ei saisi laulaa kun se joka lauloi ensin. Ilmeisesti sinun mielestä standup koomikoitakin saisi olla vain 1 siis se joka sen keksi.


      • käsittämätöntä
        asdfghjkl234 kirjoitti:

        esitystapa kuten esim laulu tai taikatemppujen teko tai kepinpyörittely. Yritätkö sanoa että kukaan muu ei saisi laulaa kun se joka lauloi ensin. Ilmeisesti sinun mielestä standup koomikoitakin saisi olla vain 1 siis se joka sen keksi.

        pointtini oli, että jos puhuu omasta konseptista, niin luulisi sellaisen löytyvän. Got it?


      • erwtyygg
        käsittämätöntä kirjoitti:

        pointtini oli, että jos puhuu omasta konseptista, niin luulisi sellaisen löytyvän. Got it?

        mutta sehän oli oma konsepti. Ota selvää mitä tarkoittaa konsepti. Liikkuihan miikka aika suurella alueella verrattuna tuohon tönkkösuolattuun yt muikkuun.


      • dsaoifo
        erwtyygg kirjoitti:

        mutta sehän oli oma konsepti. Ota selvää mitä tarkoittaa konsepti. Liikkuihan miikka aika suurella alueella verrattuna tuohon tönkkösuolattuun yt muikkuun.

        oma konsepti??? haha. Kyllä jonkun muun miikkan lisäksi pitäs ottaa selvää mitä konsepti tarkoittaa.


      • masanäsi
        dsaoifo kirjoitti:

        oma konsepti??? haha. Kyllä jonkun muun miikkan lisäksi pitäs ottaa selvää mitä konsepti tarkoittaa.

        toimintamalli kuten tuossa edellä kaveri sanoi. Ja sehän poikkesi melkoisesti tuosta toisesta miimikosta joka vain seisoi. Samojakin liikkeitä oli mukana mutta show what?


      • asdfoih
        masanäsi kirjoitti:

        toimintamalli kuten tuossa edellä kaveri sanoi. Ja sehän poikkesi melkoisesti tuosta toisesta miimikosta joka vain seisoi. Samojakin liikkeitä oli mukana mutta show what?

        toimintamallipa hyvinkin, mutta viestini koski tuota karsinnoissa esitettyä elehdintää (selviää ensimmäisestä viestistä, jos oikeen tarkkaan lukee), jota juippi kehui omaksi konseptikseen. Mutta vaatiihan se toki kekseliäisyyttä vaihtaa englanninkielinen kappale suomalaiseen vastineeseen..


      • hei halooo

        toi nyt on ihan turhaa että mikä on "alkuperäinen" ja mikä ei.

        Jos kaikki pitäisi olla "alkuperäistä" jäisi tästä Talentista aika moni esitys pois,
        varmaan kaikki.


    • Eeepee

      Pääasiako ei hoilaajat voittaneet.Hoilaus kilpailu on ihan erikseen.Miks ihmeessä tuomarit päästi jotkoon
      karaokelaisia kisahan oli aivan muille taiteilijoille.

      • oli alusta asti suosikkini.
        ja ONNEKSI voitti!
        hyvä ettei sokerikuorrutettu bebeleivos(=Iina) voittanut.
        Oli ihan parasta se Miikka.
        olen sen fani.
        Ne jotka sanoo Mikkaa paskaksi, menkää itte tekemään paremmin!!


      • onnea voittajile
        noviisori kirjoitti:

        oli alusta asti suosikkini.
        ja ONNEKSI voitti!
        hyvä ettei sokerikuorrutettu bebeleivos(=Iina) voittanut.
        Oli ihan parasta se Miikka.
        olen sen fani.
        Ne jotka sanoo Mikkaa paskaksi, menkää itte tekemään paremmin!!

        Niin noi karaoke ja tanssikilpailut on erikseen, joten ei pitäis olla edes finaalissa, ellei sit ole jotain poikkeavaa kuten Mäkelällä. Oikea voitti, toki myös palkintosijoille yltäneet olisi pitäneet palkita paremin.
        Tosin se dooris oli mun suosikki niistä Mäkelän esityksistä.


      • Kerrankin oikee
        noviisori kirjoitti:

        oli alusta asti suosikkini.
        ja ONNEKSI voitti!
        hyvä ettei sokerikuorrutettu bebeleivos(=Iina) voittanut.
        Oli ihan parasta se Miikka.
        olen sen fani.
        Ne jotka sanoo Mikkaa paskaksi, menkää itte tekemään paremmin!!

        Oikeessa oot.Taitoa ja eläytymistä vaativa esitys.Vaikeeta varmaan ymmärtää täällä eräiden tosikkojen tuollaista taitoa.ONNEE VOITTAJALLE TOOOSI PALJON.


      • .
        noviisori kirjoitti:

        oli alusta asti suosikkini.
        ja ONNEKSI voitti!
        hyvä ettei sokerikuorrutettu bebeleivos(=Iina) voittanut.
        Oli ihan parasta se Miikka.
        olen sen fani.
        Ne jotka sanoo Mikkaa paskaksi, menkää itte tekemään paremmin!!

        Niin mennäänkin tekemään paremmin, vaikken sano Miikkaa paskaksi, kiva tyyppi kylläkin


    • kansa on puhunut

      Menkää nyt hitossa arvostelijat vetämään tuo show kun on niin helppo kerran. Muistakaa myös tehdä ne voltit ja ajaa pyörällä seisten satulan ja ohjaustangon päällä. Niin ja sen pitäisi olla vielä hauska esitys, ei siis koominen jollainen se todennäköisesti olisi. Tollasen elmeri kepin pyörittelyn oppii kuka vaan. Mutta miikan esitys vaatii talenttia. Siksi niitä ei ole joka ohjelmassa kuten näitä karatepellejä pyörimässä. Jos kyseessä olisi ollut ruma kaveri se olisi jo pudonnut jo alussa. Siis pidetään nämä mister kilpailut erikseen jooko.

    • kopiointia

      Miikka voitti vuoden plagiointi talentin!

      • p.lagiaatti

        kaikki esitykset oli osin plagiaatteja tai suoria kopioita kuten laulut, tanssit, lennokinlennätykset, taistelulaji hyppelehtijä ym. Ei siellä ollut mitään uniikkia, ainakaan voittoon riittävää, tosin uniikia ei vaadittukaan.


    • Jokainen-osaa-laulaa

      Hyvä Miikka, olit yksi suosikeistani. En vaan ymmärrä miksi laulajien annetaan esittää tällaisissa kilpailuissa, laulukilpailuja on pilvin pimein, esiintykööt niissä. Kun laulajat olisivat olleet pois, kolme todellista parasta olisivat olleet eli Flying Circus, Elmeri Rantalainen ja Motoriikka-Miikka, järjestyksellä ei niin väliä, hyviä noista kaikki siis parhaita.

      • -Katsoja-

        Laulukilpailuissa etsitään usein tiettyyn formaattiin sopivaa laulajaa, tämä taas on vapaa kaikille. Hyvä niin.


      • ransetti

        Laulajat eivät kuulu tällaiseen kisaan. Ja tuollaisia laulavia, herttaisia pikkutyttöjä löytyy paljon, ei ollut mikään harvinainen kyky, vaikkakin rohkea. Sen laulavan ikämiehen paikkakin olisi ollut aivan muussa kisassa, jos on tarve vielä kilpailla. Nythän on tulossa se uusi laulukilpailu - sinne vaan jonon jatkoksi.
        Talentin pitäisi olla mielestäni harvinainen, huippuunsa harjoitettu kyky, jollainen oli esim. se Rantalainen ja kyllä tämä voittajakin.


      • pate58

        motoriikka miikalla paljonkin ystäviä kenelle maksoi puhelilaskut.
        kyllä iina oli paras ja olis ansainnut voiton.


    • uuden kannalla

      Oikeaan osoitteeseen voitto meni. Laulajia kyllä aina löytyy ja Markkuhan on jo vanha tekijä...aikanaan Gulliver niminen bändi joka keikkaili ympäri Suomea. Joten ei mikään uusi kyky.

      • toisin

        Näin on, että Markku on pitkän tien kulkija Gulliver.
        Komea ääninen kaveri.
        Nythän olisi tulossa Markulle kisa: X-Factor.
        Sinne vaan ja menestystä.

        Toivoo Billuver


      • Panzai

        Totta! Ihmettelenkin, miksi Laamanen yleensäkkään otettiin kilpailuun mukaan, kun on ammattimuusikko. Eikös tämä ollut uusien kykyjen etsintä?


    • DETEROIT

      Onnea Miika. Se yksi vanha ukko lauluineen itkee olevansa todellinen voittaja. Höpö Höpö. Mikä talentti veivaa samaa biisiä toisen kerran kisassa? Opettele uusia biiseejä ja häviämään kuin mies.

      • s a t u m a a

        Ei 59-vuotias voi olla mikään uusi talentkyky, johan se on selvää että nuorille on talentkisa omiaan! Markku Laamanen voi laulaa edelleen jossain Karaokeillassa, mutta ei vanha ukko voi kertakaikkiaan olla mikään uusi kyky!


      • ykstyperysvuan
        s a t u m a a kirjoitti:

        Ei 59-vuotias voi olla mikään uusi talentkyky, johan se on selvää että nuorille on talentkisa omiaan! Markku Laamanen voi laulaa edelleen jossain Karaokeillassa, mutta ei vanha ukko voi kertakaikkiaan olla mikään uusi kyky!

        ..jos olis ollut joku peräkammarinpoika, joka on äitinsä kuoltua huomannut osaavansa laulaa, mutta ammattimuusikkona olisi pitänyt nousta pinnalle jo aiemmin. Yritti tehdä susanboylet, mutta ei tuolla taustalla. Eikä kannattais samaa biisiä vetää kahdesti, tulee sellainen olo, että eikös tuo muuta osaakaan. Susan Boyle teki saman mokan, eikä sävähdyttänyt enää finaalissa tarpeeksi. Alunperinkin vertaus susaniin oli naurettava, Markulle pitäisi kertoa jonkun se salaisuus, että suomessa on tuhansia lihavia miehiä, jotka osaavat laulaa.


    • ~sampsa~

      toi li selvästi paras koko talentissa!

    • huomhuomhuomhuom

      eikä Mäkeläinen..

    • röyskis

      Asijoista ei voi kiistellä mutta aika hyvin äänestys meni, ainahan hevoselle ajaja löytyy sanoi entinen tyttö!

      • =)))))))))))))

        ainoa mistä voi olla tyytyväinen tämän idioottimaisen päätöksen jälkeen on ettei iina voittanut =)


      • huuhaaaaaaa

        connie talbot olisi tai oli parempi kuin iina, 6 vuotiaana räjäytti koko potin talentissa,usassa, youtubehuu


      • ,,,
        huuhaaaaaaa kirjoitti:

        connie talbot olisi tai oli parempi kuin iina, 6 vuotiaana räjäytti koko potin talentissa,usassa, youtubehuu

        miika oli ihan peräsuolesta,, ärsyttävä ylimielinen oöemus,, virne naama,,,,yritti leikkiä,kopioida mr. beamia,kumpikaan eivät ole hauskoja tai sen osalta naurata.


    • R
      • Nimimerkki2

        Siis voitto olisi kuulunut sille kansanmusiikiryhmälle, joka välierissä esitti oman biisinsä. Paitsi, onhan kansanmusiikiakin kuultu, joten ei sittenkään. Voittajaa ei olisi tullut valita ollenkaan, koska yksikään noista ei ollut uutta ja omaperäistä. Sehän se vasta omaperäistä on, esittää miljoona kertaa kuulti ikivanha hittibiisi samasa kisassa kahteen kertaan. Tai elmerin voltit, omaperäistä, niitä osasi jo ala-asteella yksi luokkakaverini, spaagaattivoltinkin.


      • Miiiiikkkaa<3
        Nimimerkki2 kirjoitti:

        Siis voitto olisi kuulunut sille kansanmusiikiryhmälle, joka välierissä esitti oman biisinsä. Paitsi, onhan kansanmusiikiakin kuultu, joten ei sittenkään. Voittajaa ei olisi tullut valita ollenkaan, koska yksikään noista ei ollut uutta ja omaperäistä. Sehän se vasta omaperäistä on, esittää miljoona kertaa kuulti ikivanha hittibiisi samasa kisassa kahteen kertaan. Tai elmerin voltit, omaperäistä, niitä osasi jo ala-asteella yksi luokkakaverini, spaagaattivoltinkin.

        Just oikee henkilö voitti !!!
        koittakaapa itte tehä perässä !!
        Ette varmaan pystyis !!
        se on nii ihana ja hupasa ja huumorintajune
        mies/poika ettei toista < 333
        Onneeeeeeeee< 33


      • Nimimerkki2
        Miiiiikkkaa<3 kirjoitti:

        Just oikee henkilö voitti !!!
        koittakaapa itte tehä perässä !!
        Ette varmaan pystyis !!
        se on nii ihana ja hupasa ja huumorintajune
        mies/poika ettei toista < 333
        Onneeeeeeeee< 33

        Olen kirjoittanut jo tuota samaa, vaan tuolle plagioinnista paasaavalle vastasin. Tiedän kyllä täysin rytmitajuttomana, missä sitä todella tarvitaan. Tanssimaan pystymään, mutta käsilläni en musiikin tahdissa pysy.


      • pekkaa

        täysin samaa mieltä


      • itsekin taiteilija
        Nimimerkki2 kirjoitti:

        Olen kirjoittanut jo tuota samaa, vaan tuolle plagioinnista paasaavalle vastasin. Tiedän kyllä täysin rytmitajuttomana, missä sitä todella tarvitaan. Tanssimaan pystymään, mutta käsilläni en musiikin tahdissa pysy.

        Itse nauroin kovasti jokaiselle esitykselle...
        Ihan sama, onko joku tehnyt sitä aiemmin, hauska se oli anyway. Eihän talentin tarvitse olla mitään uutta ja ihmeellistä... talent=kyky. Miikan tapauksessa kyky naurattaa... Huumori on vahva elementti esittävässä taiteessa. Ja niille, jotka on sitä mieltä, että jokainen osais tehdä noita, juttuja... niin miksei sitten tehnyt?! Siitähän se on loppujen lopuksi kiinni.

        Hyvä ettei laulajat voittaneet. Iina oli suloinen, muttei mielestäni mitenkään paras. Ja jos Laamanen ois oikeesti sen voittanut, niin silloin ois ollut piru irti!


      • ofihasdohf
        Nimimerkki2 kirjoitti:

        Olen kirjoittanut jo tuota samaa, vaan tuolle plagioinnista paasaavalle vastasin. Tiedän kyllä täysin rytmitajuttomana, missä sitä todella tarvitaan. Tanssimaan pystymään, mutta käsilläni en musiikin tahdissa pysy.

        onnea käsien heilutteluun! kyllä se vielä sieltä saattaa löytyä.. kyse ei nyt ollut siitä, mitä tuossa vaaditaan. VAAN TOISEN IDEAN ESITTÄMISESTÄ OMANA. ymmärtäkää nyt jo vittu. ei kai se volttiheebokaan mainostanu keksineensä volttia itse..


      • joopajoo0
        pekkaa kirjoitti:

        täysin samaa mieltä

        Laulajat eivät kuulu talenttiin ! Samantasoisia laulajia on todella paljon ja jos ajattelee kuinka paljon enemmän elmeri tai motoriikka miikka tai säbääjä on harjoitellut kuin iina tai laamanen niin 2 ja 3 sija meni ainakin väärään osoitteeseen !


      • eieieieiei
        Nimimerkki2 kirjoitti:

        Siis voitto olisi kuulunut sille kansanmusiikiryhmälle, joka välierissä esitti oman biisinsä. Paitsi, onhan kansanmusiikiakin kuultu, joten ei sittenkään. Voittajaa ei olisi tullut valita ollenkaan, koska yksikään noista ei ollut uutta ja omaperäistä. Sehän se vasta omaperäistä on, esittää miljoona kertaa kuulti ikivanha hittibiisi samasa kisassa kahteen kertaan. Tai elmerin voltit, omaperäistä, niitä osasi jo ala-asteella yksi luokkakaverini, spaagaattivoltinkin.

        kaveri esitteli toisen esityksen omana konseptinaan. ei se volttityyppikään väittäny volttia keksineensä.. joo varmasti on vaativaa ja kuka tahansa ei pysty samaan, mutta ymmärtäkää nyt jumalauta mistä on puhe..


      • älä valehtele itse
        ofihasdohf kirjoitti:

        onnea käsien heilutteluun! kyllä se vielä sieltä saattaa löytyä.. kyse ei nyt ollut siitä, mitä tuossa vaaditaan. VAAN TOISEN IDEAN ESITTÄMISESTÄ OMANA. ymmärtäkää nyt jo vittu. ei kai se volttiheebokaan mainostanu keksineensä volttia itse..

        Ei pidä paikkaansa. On sanonut saaneensa ideansa juutuubista.


      • eminirkki
        eieieieiei kirjoitti:

        kaveri esitteli toisen esityksen omana konseptinaan. ei se volttityyppikään väittäny volttia keksineensä.. joo varmasti on vaativaa ja kuka tahansa ei pysty samaan, mutta ymmärtäkää nyt jumalauta mistä on puhe..

        Jos sanoo saaneensa idean youtubesta, niin sekö on idean esittämistä omanaan? Laulajat eivät viitsineet edes uutta biisiä opetella, miikan esitys oli joka kerran erilainen.


      • ih ku
        Miiiiikkkaa<3 kirjoitti:

        Just oikee henkilö voitti !!!
        koittakaapa itte tehä perässä !!
        Ette varmaan pystyis !!
        se on nii ihana ja hupasa ja huumorintajune
        mies/poika ettei toista < 333
        Onneeeeeeeee< 33

        Määpä pystyisin edellä taikka perässä. Ei miikka ole ainoa motoriikan taitaja suomessa tai maailmalla...


    • Hevipeto

      Järjettömän hauska, aito, taitava ja hyväntuulinen esiintyjä! Miehen hymyilevä olemus pelasti mun kamalan päivän. Ja ihmisten ilahduttaminen, nauramaan saaminen ja sillä tavoin viihdyttäminen vaatii kuulkaas jo sitä paljon puhuttua talenttia!
      Toivottavasti lähtee kiertueelle, haluan nähdä tätä lisää!

      • .....

        virne oli miikan kasvoilla,ihan kuin olisi olllut debiili-mongoloidi. kopio taitojaansa, MR. beamilta, tosi kun vesi!! ei auta lastenlaultkaan!!


    • -APINA-

      TÄYSIN VÄÄRÄ KILPAILIJA VOITTI

      • .....

        harjoitus tekee mestarin,jokainen hlö oppppii,ku tarpeeksi harjoittelee,jopa ikä-mummo. miika väänteli naamaansa,kuin jokin idiootti-debiilivikainen ripulitautinen orava....mr beamkin on hauskempi kuin miika mätäpää.


    • kassu444

      kansa on puhunu ja pulinat pois

    • (::::

      Miikka on mun heikko kohta. :)

    • Fani!

      Veit sydämeni heti alusta lähtien, olet todella mahtava, huippu taidot, kekseliäisyys, huumorintaju jne. Älä masennu ihme kommenteista täällä, en ymmärrä laisinkaan näitä ihmisiä jotka ovat sinua vastaan, täytyy olla silkkaa kateutta. Toivon todella että sinusta tulee esiintyvä taiteilija, olet kertakaikkisen rakastettava, juuri sinunlaista viihdettä olen kaivannut. Jos mahdollista, tekisit useamman kappaleen setin dvd:lle, olisi ihanaa katsella uudestaan ja uudestaan :)

      • Meninirkki

        Nykyihmiset eivät kestä pettymyksiä. Kun oma suosikki ei pärjää, haukutaan muut. Se on vain hyväksyttävä, että Miikasta tykättiin eniten, nimenomaan ne, jotka äänestivät. Minäkin tykkäsin finaalissa eniten, en aiemmin. Muut toivat finaaliin kikkailua, mutta eivät uutta talenttia. Samaa ei kannata toistaa.

        Minun mielestäni sinappi ja ketsuppi ovat ällöttäviä, mutta en silti kiellä niitä muilta, vaikken ole koskaan ymmärtänyt niiden suosioita. Mutta ei niitä tarvitse kaupoista poistaa sen takia, että minä en pidä niistä. Vähän sama asia.


      • pöh.
        Meninirkki kirjoitti:

        Nykyihmiset eivät kestä pettymyksiä. Kun oma suosikki ei pärjää, haukutaan muut. Se on vain hyväksyttävä, että Miikasta tykättiin eniten, nimenomaan ne, jotka äänestivät. Minäkin tykkäsin finaalissa eniten, en aiemmin. Muut toivat finaaliin kikkailua, mutta eivät uutta talenttia. Samaa ei kannata toistaa.

        Minun mielestäni sinappi ja ketsuppi ovat ällöttäviä, mutta en silti kiellä niitä muilta, vaikken ole koskaan ymmärtänyt niiden suosioita. Mutta ei niitä tarvitse kaupoista poistaa sen takia, että minä en pidä niistä. Vähän sama asia.

        itse en lähtisi moista sätkimistä katsomaan edes ilmaiseksi.


    • 69

      Mun elämään ei joku Talentin voitto vaikuta mitään.Taas suomalaisia hölmöjä kusetettiin äänestämään ja tele operaattori sai hyvät rahat.HAH.HAH!!!!!

    • Roosa61

      TULIN NIIN...
      hyvälle tuulelle sun esityksestä! Ansaitsit voiton satasella!
      Kateellisten panettelua nuo negat.
      Missäköhän tätä näkisi mahdollisesti lisää??
      Esiintyyköhän Miikka jossain päin vai vain tähänkö panostit?
      ONNEA VAMMALAAN!

      • dii^

        Muumipeikon iso kala


    • Tykkään lauluistakin

      On aivan oikein, että noin monipuolinen lahjakas taiteilija voittaa!!! Lapsitähdille voisi perustaa oman Talentin, samoin varttuneille laulajille.

    • ja hävetä

      kyllä se on niin että suomalaisilta puuttuu hyvä maku joka asiassa. jos kopioitu, ärsyttävä, huono, mauton tylsä ym. on teidän mielestänne talentti, kyllä on korvien välissä jokin vinossa... mut ei sille mitään voi jos tuo sitten oli sitä "suomalaista talenttia", hehe, ei suomalaiset osaa yhtään mitään, ei ees matkia!

      KAIKKIEN AIKOJEN SURKEIN POHJANOTEERAUS, ERITTÄIN TYHMÄ ESITYS. JA VIELÄPÄ HUONOSTI MATKITTU.

      tuolla voittaja esityksellä voisi kilpailla ääliöimäisimmän ja tyhmimmän "viihteen" kilpailussa.

      TÄNÄ VUONNA ON LÖYDETTY MAAILMAN HUONOIN TALENT VOITTAJA! hävettää olla suomalainen..

      • MoToRiKaMiKa

        Miikka kyl oli tosi taitava mutta Joona Leppälä myös kun tietäisitte kuinka vaikeeta veivaaminen on....


      • suunsoittaja
        MoToRiKaMiKa kirjoitti:

        Miikka kyl oli tosi taitava mutta Joona Leppälä myös kun tietäisitte kuinka vaikeeta veivaaminen on....

        mt tottahan on et Laamanen on ikänsä ollu muusikko toki hän laulaa osaa
        mut huomannu sen 35v liianmyöhään ja ja kyllähän noita laamasen tason laulajia
        löytyy melko monesta karaoke baaristaki


      • suomes ei talenttia
        MoToRiKaMiKa kirjoitti:

        Miikka kyl oli tosi taitava mutta Joona Leppälä myös kun tietäisitte kuinka vaikeeta veivaaminen on....

        väärä voitti. en katsois sen typerää sätkimistä ees ilmaiseksi.
        POJALLA ON SUURI SUKU, SIKS VOITTI?


      • taalent
        suomes ei talenttia kirjoitti:

        väärä voitti. en katsois sen typerää sätkimistä ees ilmaiseksi.
        POJALLA ON SUURI SUKU, SIKS VOITTI?

        Mukavampaa kuin Talentit: http://Jutta77.mondozoo.com :)


      • ^^

      • Heila
        ^^ kirjoitti:

        Mäkin haluan Miikan kanssa naimisiin.

        Ei ehkä suurinta akrobatiaa mutta isoksi ansioksi on laskettava se että hän keksi koko taiteenlajin, taiteeksihan tuo on ehdottomasti laskettava.
        Lauri Tähkä on vähän sama juttu, kyllä nyt löytyy copycatteja mutta miksei kukaan muu ollut eka?

        Siitä hatunnosto ja 30donaa..


    • Js

      Niin sitä vaan, että kaikilla on omat mielipiteensä siitä, kuka/ketkä olisi olleet hyviä voittajia.. Että tänne nettiin on ketään turha tulla haukkumaan. Täällä aika suoraan ja ilkeesti sanotaan omat mielipiteet. Kaikki finalistit on lahjakkaita, omalla tavallaan, ja itse suomen kansa äänesti voittajan, eikä kukaan muu! Jos ei voittaja miellyttäny, niin kannattais unohtaa koko juttu eikä olla lapsellinen..! Sille ei nyt enää voi yhtään mitään, oisitte äänestany omaa suosikkianne ettekä tulleet tänne jälkikäteen marisemaan!

      • Klikkaa!

        Klikatkaa tästä, niin koette aimo yllärin! : http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related

        Ylläri ei ole mitenkään sopimaton, eikä sisällä viruksia, joten siitä katsomaan vaan. ^^

        Anteeksi mainostus, ja sori, ettei viestini liittynyt aiheeseen. ;< Ettehän raportoi ylläpidolle? Jatkakaa ihmeessä keskusteluanne, en teitä enempää häiritse.


      • Asifyouweresg
        Klikkaa! kirjoitti:

        Klikatkaa tästä, niin koette aimo yllärin! : http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related

        Ylläri ei ole mitenkään sopimaton, eikä sisällä viruksia, joten siitä katsomaan vaan. ^^

        Anteeksi mainostus, ja sori, ettei viestini liittynyt aiheeseen. ;< Ettehän raportoi ylläpidolle? Jatkakaa ihmeessä keskusteluanne, en teitä enempää häiritse.

        Kateellisuus on paha tauti. Se panee mollaamaan muita, kun oma menestys on jäänyt puolitiehen. Kannattaisi jatkaa vaan harjoituksia eikä tuhlata energiaa Miikan mollaamiseen ympäri nettiä.


      • Senseiz
        Asifyouweresg kirjoitti:

        Kateellisuus on paha tauti. Se panee mollaamaan muita, kun oma menestys on jäänyt puolitiehen. Kannattaisi jatkaa vaan harjoituksia eikä tuhlata energiaa Miikan mollaamiseen ympäri nettiä.

        Joo-o, Miikassa oli talenttia, toisin kuin esimerkiksi 'keppiheiluttelijassa', joka näytti taitojaan eikä talenttiaan.

        Ja Miikka oli hyvä !


      • fani123
        Senseiz kirjoitti:

        Joo-o, Miikassa oli talenttia, toisin kuin esimerkiksi 'keppiheiluttelijassa', joka näytti taitojaan eikä talenttiaan.

        Ja Miikka oli hyvä !

        motoriikkamiikka.com näyttäisi vievän aivan muille sivuille kuin miikan sivuille. .fi tuntuisi toimivan


    • Fan
      • azazello80

        Johann Lippowitz tehny samaa pidempään ja paremmin


    • 11

      PARAS VOITTI SILLE EI VOI MITÄÄN ...
      BEST WON YOU CAN DO NOTHING ...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe