Lapsellista kiukuttelua

Nimimerkki2

Kukaan esiintyjistä ei ollut sellainen, joka olisi ollut kaikkein suosikki. Pyydän myös anteeksi eilistä käytöstäni sitä lasta kohtaan, joka eilen täällä kiroilu. Huono kasvatus ei ole hänen oma vikansa.

Ei ole fiksua alkaa spekuloida sukulaisilla yms; mitä vikaa muuten on mummojen tai teinien äänissä? Kuka teistä on mikään sanomaan, että juuri oma ääni on arvokkaampi kuin muiden? Keiden äänet ne ovat niitä hyväksyttäviä? 25-30 -vuotaiden ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaineiden? Lapsellista pitää omaa suosikkiaan tai

Fiksu hyväksyy muidenkin mielipiteen ja maailmassa enemmistön päätös jyllää. Miikka ei olut suosikkini ennen finaalia, mutta nousi finaalissa. Ennakkosuosikkien ongelma oli saman toistaminen. Laulajat ovat tehneet saman virheen muidenkin maiden talenteissa ja voiton on vienyt joku muu. Ei kannata ottaa varman päälle sitä ensimmäisen erän kappaletta, sillä sillä ei voiteta, vaan kannattaa ottaa riski ja valita ihan uusi kappale katsoen, riittääkö se voittoon. Elmerin showkaan ei oikein tarjonnut enää uutta ja kun taustalla oli pari muutakin kepinheiluttajaa, tuli mieleen, että ai tuotahan osaa muutkin - se oli ehkä virhe. Eikä startrek efekti lisää ääniä. Voltteja taas en minä ole koskaan osannut tehdä, mutta tiedän useita, jotka osaavat. Miikkakin osasi.

Voitto tuli varmaankin sillä, että toi joka kerta uuden esityksen. Itse en rahojani äänetyksiin tuhlaa, sillä lopulta minulle on yksi lysti kuka jonkun talentin voittaa ja naurattaa ihmiset, joiden elämä menee pilalle tuollaisesta asiasta. Niille, jotka miettivät mitä maailmalla..kiinnostaa varmaan yhtä paljon kuin suomalaisia joku Miss Naurusaarten toinen perintöprinsessa.

1

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Olen aika pitkälti samaa mieltä kanssasi.

Olin myös positiivisesti yllättynyt Miikan voitosta. Ottaen huomioon nuo kaksi muuta ääniharavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 134
      3723
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      82
      3214
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      85
      2614
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2416
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      244
      2343
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2206
    7. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      53
      1099
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      959
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      948
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      839
    Aihe