Joulukortteja

Pörrääjä

Monta mukavaa muistoa on vuosien varrelta kertynyt eri kirjoittajien ansiosta, niin täällä Kahvilassa, kuin Hakkiksella, Elämäniloissa, Lifestylessä ja Laiffareilla.

Aattelin tässä lähetellä kortteja aina kun löydän sopivan kuvan, sellaisen mikä mielestäni sopii saajalle, tai tuo mieleen jonkun hänen kirjoituksensa.

Mukava jos jotkut toisetkin viitsisivät jokusen kortin lähettää jouluiloksi muille :)

81

3561

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • töpsökki

..ja kun on vaikea valita noille mainitsemillesi 'vuosikertaviineille' sopiva menu, toivon itsekkäästi palstasanakirjaa ja Sinulle tukuttain Jouluposteja tutuiltasi sekä tutuntutuntutuiltasi!
      http://gloubiweb.free.fr/clipartsA4/fetes846.gif

• Pörrääjä

tänään sainkin ihan parasta postia mitä olisin voinut odottaa :)

Mihin sitä palstasanakirjaa tarvitset, toivottavasti et saadaksesi mun teksteistä selvää ;)

• töpsökki
        Pörrääjä kirjoitti:

tänään sainkin ihan parasta postia mitä olisin voinut odottaa :)

Mihin sitä palstasanakirjaa tarvitset, toivottavasti et saadaksesi mun teksteistä selvää ;)

Sanakirjaa tarvihen monesti, mutta näyttää olevan jo aluillaan.

löpsökki = palstaidiootti (melkein oma nikki vailla pikkuista viivan pätkää)
        risuaita = palstadiagnostikko (lieneekö oikein diplomikin?)

• Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • löpsökki
      • -//-

Olet idiootti

• Pörrääjä

mille puolelle mitäkin rajaa, pyrin olemaan vetämättä rajoja.

Osa on ehkä jo poistunut palstoilta, osa vaihtanut nimimerkkejään, osa saattaa vain lueskella.

• Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • Pörrääjä

kimaltelevaa joulua http://www.freewebs.com/roseyorks/rosa2 joulu.jpg

• Satutätix

enpä arvannut että minutkin olisi muistettu. :) Hyvää Uutta Vuotta ehdin vielä sinulle toivottaa, kun tuo joulu ehti jo mennä. :))

• Pörrääjä
      • -tintti-

• Pörrääjä

• Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • Pörrääjä
      • Adria

Kiitos. Omasta puolestani myös sinulle.

• Pörrääjä
      • Siri-Inna**

Olipa syötävän hyvännäköistä. Suklaa laskee stressiä. Eikä siinä kaikki, muistui mieleeni tämä lukemani IltaSanomien ruokajutuista:

"Tumma suklaa. Tumma suklaa on taivaallinen herkku, jota voi nauttia monissa muodoissa. Siitä voi nautiskella sellaisenaan, mutta siitä on mahdollista loihtia myös useita erilaisia, toinen toistaan herkullisempia jälkiruokia. Ja se kannattaa! Journal of the American Dietetic Association -lehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan tumman suklaan sisältämä fenetyyliamiini -yhdiste vapauttaa kehossa samoja endorfiineja, mitä myös esimerkiksi seksin aikana vapautuu. Kaiken lisäksi erään toisen tutkimuksen mukaan päivittäin tummaa suklaata syövillä seksuaalinen toimintakyky on parempi kuin heillä, joille tumma herkku ei maistu."

Suklaatia on mennyt ja lisä kelpaa :))

• Pörrääjä
        Siri-Inna** kirjoitti:

Olipa syötävän hyvännäköistä. Suklaa laskee stressiä. Eikä siinä kaikki, muistui mieleeni tämä lukemani IltaSanomien ruokajutuista:

"Tumma suklaa. Tumma suklaa on taivaallinen herkku, jota voi nauttia monissa muodoissa. Siitä voi nautiskella sellaisenaan, mutta siitä on mahdollista loihtia myös useita erilaisia, toinen toistaan herkullisempia jälkiruokia. Ja se kannattaa! Journal of the American Dietetic Association -lehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan tumman suklaan sisältämä fenetyyliamiini -yhdiste vapauttaa kehossa samoja endorfiineja, mitä myös esimerkiksi seksin aikana vapautuu. Kaiken lisäksi erään toisen tutkimuksen mukaan päivittäin tummaa suklaata syövillä seksuaalinen toimintakyky on parempi kuin heillä, joille tumma herkku ei maistu."

Suklaatia on mennyt ja lisä kelpaa :))

suklaa ei ole pahe, vaan se on hyve :)

• Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • Pörrääjä
      • TittaHiffas*

Uus koto mulle? Ettei nyt olisi posti kuljettanut vikaosoitteeseen, jos sekään ei hiffannut?
        Lahjoitan silti aarteeni, ainoan selkeän omakuvani ikinä. :) Voi olla etten onnistu ja siinä tapauksessa toivottelen tässä näin rattoisaa Joulua jokaiselle!

• Ed. tumpelo

• vanhakamu

• terv: TiHi

• Pörrääjä
        TittaHiffas* kirjoitti:

Uus koto mulle? Ettei nyt olisi posti kuljettanut vikaosoitteeseen, jos sekään ei hiffannut?
        Lahjoitan silti aarteeni, ainoan selkeän omakuvani ikinä. :) Voi olla etten onnistu ja siinä tapauksessa toivottelen tässä näin rattoisaa Joulua jokaiselle!

hieno osuma!

• Pörrääjä
    • Pörrääjä
      • Adria

Koltiainen kiittää ja toivottaa kaikille mieltä ylentävää itsenäisyyspäivää ja iloisen, mutta myös rauhallisen Joulun ajan viettoa.

• Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • Pörrääjä
      • Puhurix

Toi oli just mun juttu! Sulle lähetän tulenpunaisen joulun sydämen kaikkine lämpimine toivotuksineen! Puuuuuhhhhh!!!!

• Pörrääjä
      • Kiitos! Kevyt(tanssi)kenkäisenä Jouluna pitää tietty mennä tapanintansseihin! Hyvät Joulut niin sinulle kuin muille palstalaisille! :)

• Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • Pörrääjä
      • pirpzuzeiccu

Tuohan oli just "mun" kortti, elikkä täydellinen. :) Hyvää joulua sulle myös. Saa nähdä, keksinkö laittaa jossain vaiheessa jonkun vastakortin sulle. :)

• Pörrääjä
      • Sinulle oikein hyvää Joulua ja onnellista tulevaa vuotta. Samaan hengenvetoon haluan myös toivottaa kaikille muistamillesi palstaveijareille rutkasti joulumieltä.

• Pörrääjä
      • Olipa nätti! Mukavaa joulunaikaa sinullekkin..Oon nii tumpelo näissä linkityksissä,eikä mulla ole ees apua täs lähellä...

• Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • Pörrääjä
    • Pörrääjä

tutuille ja tuntemattomille Hyvää Joulua ja kippis http://www.apilanlehti.fi/upload/sortiment/glas/gammaldags_jul/miljo.jpg

Se, etten kaikkia maininnut, tai jotkut mainitsin useampaan kertaan ei johdu siitä että muistini pätkisi, vaan siitä, etten ole enää nykyisin perillä kuka on kukin.

Nyt on matkalaukku ja kaikki muutkin tavarat pakattuna, reissun jälkeen alkaa muutto uusiin maisemiin ja kokka kääntyy kohti uusia haasteita. Niin... Taikishan se taisi meidät istuttaa vierekkäin bussiin, kiitti siitä :)

Hämppi hiljenee …

http://media.bigoo.ws/content/glitter/cartoon/cartoon_240.gif

• Monta mukavaa muistoa jäi kun aikoinaan törmäsimme. Ja siksi minulle ei tule syytä koskaan unohtaa. Toivottavasti kiireiltäsi ennätät nähdä täällä terveiseni, vaikka kuinka kulkisit omia polkujasi.Tiedäthän sinä sen, kun tämän nyt sanon - omien polkujen tallaajat kiertävät jossain vaiheessa ympyrää ja palaavat lähtöpaikkaansa. Kyllä sinä sen vielä myönnät:)

Hyvää Joulua

• Pörrääjä

Pääsinpä vielä vilkaisemaan viestit, meillä ei vielä ole nettiyhteyttä uudessa kodossa. Nyt on parin päivän tonttuilut edessä sukulaisten ja ystävien luona, sen jälkeen pääsee rauhoittumaan omaan jouluun.

Saatan kyllä joskus pistäytyä, varsinkin jos saadan nettiyhteys pelittämään :)

• Mä Vaan
      • Pörrääjä

lemppiksistäni toi lumiukko, montakohan kertaa on tullut nähtyä ;) Täällä on nyt tuiskuttanut niin lunta, että saa tehtyä vaikka minkälaisen lumiukon :)

• Pörrääjä

Sinäkin olet täällä käynyt :)

Moni on näköjään ketjua lukenut, mutta harmittavan vähän on väellä ollut jouluterveisiä lähetettäväksi asti riittänyt. Vaan eipä haittaa kun itsellä on hyvä joulumieli ja sitä on mukava jakaa omaan ympäristöön :)

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1958
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      154
      1880
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      22
      1255
    4. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      941
    5. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      909
    6. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      829
    7. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      112
      771
    8. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      45
      720
    9. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      715
    10. Kokeilit sitten kepillä jäätä

Monen vuoden jälkeen mies. Etkö uskaltanut enempää? ☺️
      Ikävä
      74
      696
    Aihe