Kävi kuten viime vuonna...

Miika-fani...

Viime vuonna se pianonsoittaja tyttö taisi olla ennakkosuosikki, mikä ettei, olihan hän hyvä, mutta voiton vei silti beatboxaaja... Miksi? Itse olen sitä mieltä, että nuita laulajia löytyy Suomesta niin paljon, että on virkistävää kun joku esittää jotain ihan muuta.
Sama juttu tämän vuotisen voittajan kanssa. Olin satavarma, että Iina ja Miikka ovat finaalissa ja että Miikka vie heistä voiton, sillä esitys oli hauska ja huumorintajuinen. Kansa haluaa välillä muutakin kuin katsoa sitä iänikuista laulua, onhan meillä ollut Idolsit ja nyt on tulossa X-Factor, jossa kaikilla on mahdollisuus laulaa, ei pelkästään nuorilla. Lisäksi uskon, että ihmiset eivät ehkä halunneet antaa 30 000 euroa pienelle tytölle, kun nuorella miehellä olisi sille luultavasti paljon enemmän käyttöä.
Kaiken kaikkiaan, Miikka oli hyvä ja toi vielä finaaliesityksessä uutta sillä pyöräesityksellä. Hyvä Miikka!!!

8

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Realismin kannattaja

      Kuka mahtoi esim. olla supersuosikki edellisessä Idolsissa ? Ja kuinkas kävikään ? "Finaaliin menee......Koop ja Anna".

      Ja yleensäkin on enemmän sääntö kuin poikkeus että joku muu kuin voittaja vetää pisimmän korren suosiossa. Anna Abreu, Anna Puu, Antti Tuisku.....

      • Antti -84

        Ei kyllä Anna Puu ole menestyneempi kuin Koop, luulen. Eikä Anna Abreu ole menestynyt ulkomailla toisin kuin Ari, joka voittikin koko kisan. Molemmat menestyvät Suomessa, Anna P. menestyy aikalailla kaikkien ikäluokkien kanssa, mutta Anna A. menestyy tyttölasten avulla. Että ei se aina mene noin...


      • Antti -84
        Antti -84 kirjoitti:

        Ei kyllä Anna Puu ole menestyneempi kuin Koop, luulen. Eikä Anna Abreu ole menestynyt ulkomailla toisin kuin Ari, joka voittikin koko kisan. Molemmat menestyvät Suomessa, Anna P. menestyy aikalailla kaikkien ikäluokkien kanssa, mutta Anna A. menestyy tyttölasten avulla. Että ei se aina mene noin...

        En kyl tiedä että mikä oli mun pointti, mutta sanoinpa vaan.


      • Realismin kannattaja
        Antti -84 kirjoitti:

        Ei kyllä Anna Puu ole menestyneempi kuin Koop, luulen. Eikä Anna Abreu ole menestynyt ulkomailla toisin kuin Ari, joka voittikin koko kisan. Molemmat menestyvät Suomessa, Anna P. menestyy aikalailla kaikkien ikäluokkien kanssa, mutta Anna A. menestyy tyttölasten avulla. Että ei se aina mene noin...

        http://www.iltalehti.fi/viihde/2009073010005660_vi.shtml

        Myynyt eniten noista viime kertaisista. Oli listaykkösenäkin ties kuinka kauan. Ari menestyi alussa, mutta on nyt vaipunut unholaan kun lähti kouheltamaan sen hevibändin kanssa. Ilkka Jääskeläinen floppasi pahasti, vaikka debyytti möikin melkein kultaa.


      • Nimimerkki2
        Realismin kannattaja kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/viihde/2009073010005660_vi.shtml

        Myynyt eniten noista viime kertaisista. Oli listaykkösenäkin ties kuinka kauan. Ari menestyi alussa, mutta on nyt vaipunut unholaan kun lähti kouheltamaan sen hevibändin kanssa. Ilkka Jääskeläinen floppasi pahasti, vaikka debyytti möikin melkein kultaa.

        Mielestäni se, että nämä menestyvät, kertoo siitä, että parjatut teinit eivät juurikaan äänestä. Tosin, millä perusteella koulutetun keski-ikäisen ääni ja mielipide on arvokkaampi kuin jonkun teinin tai mummon? Jos aletaan kiukutella ja haukkua äänestäjäryhmiä, kun oma suosikki ei pärjää se kertoo vain sen, että kiukuttelija on henkisesti uhmaikäisen kakaran tasolla. Itselle ei ole hevon p:n väliä kuka minkin kisan voittaa, enkä äänestele ikinä, vaikka suosikkeja onkin. Jokainen ääni on samanarvoinen eikä kellään ole oikeutta mennä sanomaan, että hänen mielipiteensä on se ainoa oikea - no on oikeus, mutta se on lapsellinen mielipide.


      • Ei se ihan noinkaan
        Antti -84 kirjoitti:

        Ei kyllä Anna Puu ole menestyneempi kuin Koop, luulen. Eikä Anna Abreu ole menestynyt ulkomailla toisin kuin Ari, joka voittikin koko kisan. Molemmat menestyvät Suomessa, Anna P. menestyy aikalailla kaikkien ikäluokkien kanssa, mutta Anna A. menestyy tyttölasten avulla. Että ei se aina mene noin...

        Itse ajattelen, että ulkomaalaisilta tuleva fanitus ei sinällään ole yhtään ihmeellisempää kuin suomalaistenkaan fanitus. Jos levyt ovat ulkomaisilla listoilla korkealla ja levymyynti jo sadoissa tuhansissa, sitten voidaan puhua menestymisestä ulkomailla.
        Promokiertue Euroopassa ei vielä ole menestystä ulkomailla, ei myöskään ulkomaalaisilta tulevat kehut Youtubessa tms.

        Kansainvälistä menestystä ei ole vielä kenelläkään suomalaisella Idols-tähdellä, mutta Anna Abreulla näyttää nyt menevän Briteissä melko hyvin...

        Mitä Idolsiin muuten tulee, niin toiseksi tai kolmanneksi tullut on joka ikinen kerta menestynyt voittajaa paremmin. Näin se vain menee... Anna Puun levyt ovat myyneet huomattavasti enemmän kuin Koopin, jos levymyyntiä ajattelee. Keikkojen suhteen ollaan aika tasoissa, joten sillä mittapuulla tilanne voi olla tasaisempi.


      • srtn syn
        Ei se ihan noinkaan kirjoitti:

        Itse ajattelen, että ulkomaalaisilta tuleva fanitus ei sinällään ole yhtään ihmeellisempää kuin suomalaistenkaan fanitus. Jos levyt ovat ulkomaisilla listoilla korkealla ja levymyynti jo sadoissa tuhansissa, sitten voidaan puhua menestymisestä ulkomailla.
        Promokiertue Euroopassa ei vielä ole menestystä ulkomailla, ei myöskään ulkomaalaisilta tulevat kehut Youtubessa tms.

        Kansainvälistä menestystä ei ole vielä kenelläkään suomalaisella Idols-tähdellä, mutta Anna Abreulla näyttää nyt menevän Briteissä melko hyvin...

        Mitä Idolsiin muuten tulee, niin toiseksi tai kolmanneksi tullut on joka ikinen kerta menestynyt voittajaa paremmin. Näin se vain menee... Anna Puun levyt ovat myyneet huomattavasti enemmän kuin Koopin, jos levymyyntiä ajattelee. Keikkojen suhteen ollaan aika tasoissa, joten sillä mittapuulla tilanne voi olla tasaisempi.

        >mutta Anna Abreulla näyttää nyt menevän Briteissä melko hyvin...

        Enpä tiedä, purkkapoppikappale päätyy homoradiolistan 21. sijalle, niin ei se kyllä mistään menestyksestä kerro. Minun mielestäni. Mutta eihän se ollut edes aloituksen pointti.


      • Näin se kuule on
        Realismin kannattaja kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/viihde/2009073010005660_vi.shtml

        Myynyt eniten noista viime kertaisista. Oli listaykkösenäkin ties kuinka kauan. Ari menestyi alussa, mutta on nyt vaipunut unholaan kun lähti kouheltamaan sen hevibändin kanssa. Ilkka Jääskeläinen floppasi pahasti, vaikka debyytti möikin melkein kultaa.

        ... raskaamman musiikin menestystä Suomessa ja maailmalla. Amoral arvostetaan aika korkealle heavy-piireissä. Ari teki sitä paitsi (jälleen) sen mitä sydän sanoo. Idolsissa hän lauloi enimmäkseen raskaampaa musaa ja voitti, vaikka tuomarit olivat varsinkin loppupuolella vastaan. Mutta Ari oli rehellinen kansalle, hän veti sitä linjaa, mitä tuleman piti myös kisan jälkeen. Anna on täysin tehtailtu tuote, laulaa mitä levy-yhtiö käskee. Yhdentekeviä pop-biisejä, jotka on tehty raha mielessä, ei sydämellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe