mitä hittoa??

hghhkjh

katsoin ekaa kertaa suomen talentin voittajaa youtubesta ja mietin näänkö saman kuin kaikki tota heppua äänestäneet. toi show on ihan kuin jostain teakilla kieliposkella tehdystä harjoituksesta, siis ihan peruskamaa jonka pystyy treenaa tunnissa... ihan ällistyttävää, että tuommoinen voittaa.

8

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahjakkaat

      VOI kun olisit aikaisemmin hoksannut, niin sulla olis kolkyt tonnia!

      • hghhkjh

        mua hävettäis voittaa tommosesta kolmen pennin hupailusta kolkyt tonnia...


      • erkki meni
        hghhkjh kirjoitti:

        mua hävettäis voittaa tommosesta kolmen pennin hupailusta kolkyt tonnia...

        ..joka pyytää...

        Tunnissa? Jos minä pystyisin, niin menisin justiinsa seuraavaan talenttiin yrittämään. Eikä paskaakaan hävettäisi, menisin 30k:n edestä vaikka kaivamaan nenää, jos vaan joku olisi siitä valmis äänestämään.


    • hghhkjh

      olen nyt katsonut muitakin talent-finalisteja ja ehkä ainoa kenellä on oikeaa talenttia on elmeri rantalainen. tuollaista kehon hallintaa ei treenata parissa tunnissa, muutenkin kundilla on asenne ja ulkonäkö kohdillaan. muut kilpailijat olivat enemmän tai vähemmän vasurilla treenanneet "taitojaan" . Iinasta voi tulla hyvä laulaja 10 vuoden päästä, mutta nyt täysin keskinkertaisen lahjakas. ja sit tää pikku näsä... huh huh, ala-asteen diskossa toi vois varmaan toimia. kääk, miten lahjattomia on suurimmaksi osaksi otettu tuohom kilpailuun. ja tuo miikka on kaiken nolouden ja myötähäpeän huipentuma.

      ehkä suomalaiset haluavat voittajaksi jonkun sellaisen jonka taitoihin voivat samastua? oikeaa lahjakkuutta tässä maassa ei arvosteta.

    • merkkinimierkki

      no treenaapa tunnissa. Muista tuon tunnin sisällä opetella koreografia sanoihin, viittomaan sana kahden sekunnin aikana sana, tekemään samat ranneliikkeet, opetella voltti (jos et osaa jo), ajamaan pyörän tangolla yms. kaikki yhden tunnin aikana. Aika alkaa siitä, kun luet tämän viestin ja tunnin kuluttua siitä laitat youtubeen, sitten muutaman välein vielä kaksi muuta esitystä, niin katsotaan menikö yhtä hyvin.

      • Realismin kannattaja

        Hyvähän se on täällä uhota vaikka mitä, kun ei tartte mitään todistaa. Aloittaja ei oppisi moista vaikka harjoittelisi vuoden.

        Ja itse kyllä kehtaisin vaikka perseen raapimisella tienata 30 tonnia, jos joku hullu siitä mulle maksaisi.....


      • hjghjkg
        Realismin kannattaja kirjoitti:

        Hyvähän se on täällä uhota vaikka mitä, kun ei tartte mitään todistaa. Aloittaja ei oppisi moista vaikka harjoittelisi vuoden.

        Ja itse kyllä kehtaisin vaikka perseen raapimisella tienata 30 tonnia, jos joku hullu siitä mulle maksaisi.....

        miikka mäkelä on itse nähnyt vastaavanlaisen shown ja ruvennut matkimaan. se kertoo tasan siitä, että
        a.) tyypillä ei ollut mitään omia ideoita. b.) halus nyt vaan alkaa tehdä jotain, että pääsee osallistumaan talenttiin. ja joo, ei tossa treenaamisessa kovin kauaa mene...varsinkin kun biisit ovat törkeän helppoja.


      • juupajoki
        hjghjkg kirjoitti:

        miikka mäkelä on itse nähnyt vastaavanlaisen shown ja ruvennut matkimaan. se kertoo tasan siitä, että
        a.) tyypillä ei ollut mitään omia ideoita. b.) halus nyt vaan alkaa tehdä jotain, että pääsee osallistumaan talenttiin. ja joo, ei tossa treenaamisessa kovin kauaa mene...varsinkin kun biisit ovat törkeän helppoja.

        a) Talent ei ole keksintökilpailu, jossa on keksittävä ihan uusia taiteenlajeja. Sellainen esitys taisi olla ainoastaan ehkä ilmaveivaajalla. Ja tuskin hänkään oli maailman ainoa joka sellaista tekee.

        b) Miikka on avoimesti kertonut saaneensa idean Youtubesta, ja halunneensa kokeilla sen soveltamista suomenkielisiin biiseihin

        c) Haluaisin nähdä... Haluaisin todellakin nähdä kun teet saman!


        Ja vielä, Miikka ei ole sellainen koomikko, jonka varsinainen päämäärä olisi saada ihmiset nauramaan. Miikan esitys on erittäin viihdyttävä ja kekseliäs, ja vaatii uskomatonta kehon hallintaa, monellakin tavalla. Mukaan luettuna pyörällä temppuilu, jota joku viisas on myös vähätellyt sanomalla, että sen voivat apinatkin oppia...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      329
      3061
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      107
      2261
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1675
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      195
      1596
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      68
      1398
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1283
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe