Onko trollaus synti?

...

Trollaus perustuu pilkkaan ja valehteluun, mutta kysymykseni on se että onko trollaus synti.

15

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olliperustrolli

      No ei todellakaan! Trollaus on vain hyve ja yksi osa ihmisen sielua! Niinkuin raamatussa sanotaan:

      "Ken trollaa, se aivoillansa rollaa, ja silloin saa eskimojäätelön. Matteus 6:09"

      Jatka innokkaasti trollausta!

      • Administrator

        En tiedä, sillä Raamattu ei puhu tietokone slangia. Mutta minun palstaani ette trollaa. Se on saletti.

        Myös floodaus ja muu perseily ovat kiellettyjä. Opetelkaa kirjottamaan oikein kans, saatana.


      • saatana666perse
        Administrator kirjoitti:

        En tiedä, sillä Raamattu ei puhu tietokone slangia. Mutta minun palstaani ette trollaa. Se on saletti.

        Myös floodaus ja muu perseily ovat kiellettyjä. Opetelkaa kirjottamaan oikein kans, saatana.

        "tietokone slangi"
        vitu äpärä opettele ite


      • saatanankätyri
        saatana666perse kirjoitti:

        "tietokone slangi"
        vitu äpärä opettele ite

        niih, perkele!


    • kpmdnie

      minäkin olen poika

    • :)

      "Trollaus perustuu pilkkaan ja valehteluun, mutta kysymykseni on se että onko trollaus synti."

      häirintä o turhaa häirintää olle "synti" vasta ku aiheuttaa vaurioita joka katsotaa "synniksi" vaurioide mukaa. ihmiste o onnistunu hyväksyä valhee osaksi arkea eikä ihmiste helpolla onnistu huomata mikä o vaurioita aiheuttavaa häirintää.

      totuus o lähes tulkoo estetty. ihmiste oma osuus estelyy o tuki jonka tietäe tai tietämättää antavat estävälle taholle joka o sama valtio taho joka ihmisii opettaa elämää 1800 luvulla vaikka eletää jo 2000 lukua joka o ohjelmoinu ihmiste arje järjettömäksi toistoksi.

      onnistuuko ihmiste ymmärtää että kaava jota toistavat o 1800 lukua. järkeä teille o koetettu kertoa vaa ei oo monii jotka ohjelmoinni ymmärtää purkaa kohdallaa.

      kaikki o mitattu ihmiste määrittelevä oma tarpeellisuude joko kertoe totuude tai valhee jonka dualimissa ainoastaa ymmärtävät vaa ovatko ymmärtäny pysyä puolueettomina nii kaua että näkevät kuinka oikeasti o vaiko ovatko uskonu uskotellu valhee kyseealaistamatta. ainoastaa joka kyseealaistaa iha kaike ymmärtää lopussa tarpeeksi ku valhe o liia suuri ihmiste ymmärtää valmiiksi ehdotellu kautta.

    • katiskanpyörittäjä

      minun mielestäni trollaus on hyve ja kuuluu paratiisin yhteiselon tekijöihin.

      • Hainsuuaukko

        niin olen samaa mieltä kanssasi karpinpyörittäjä. Pidän myös kahvista. Tuletko kanssani kahville? minä pidän myös sinusta kaarle. Äiti myös. Kalle kanssa.


    • mätätissivako

      pillu

    • Yksin kertaisesti synti on se joka erotta jumalan yhdeydestä,oli sen nimi mikä tahansa.

    • Ainakin se on merkki jonkinlaisesta mielenhäiriöstä.

    • kaikki mikä erotta Jeesuksen yhdeydestä on syntiä,yksinkertaisetsti sanottuna.
      ...... vastaus

      • trolled

        Guess what? I found a site that's giving Minecraft gift codes away for free!


    • rajatonoveluus

      Kuinka alas voi vajota, jos kysyy
      toisilta ihmisiltä että onko pilkkaaminen ja
      valehtelu syntejä?
      Mitäs luulet perkele?
      Sinä itse syyllistyt jumalanpilkkaan
      asettamalla kyseenalaisiksi Jumalan totuuden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2143
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1812
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1487
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      118
      1387
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe