Vellit ja puurot sekaisin

"Toivon että sefuun kohdistuva kritiikki ja kehitysehdotukset kirjoitetaan tuonne tekemääni aloitukseen. "

"5. Tästä ketjusta.
En tiedä minkä aikaa annan aloituksen olla mutta lienee parempi että nyt jonkin aikaa""

Kritiikit pitäisi siis kirjoittaa ketjuun jonka hän on jo aiemmin ilmoittanut poistavansa.

Miksi muutenkaan pitäisi tuhota toisten työ ja mielipiteet (81 viestiä),poistamalla koko ketju?
Arvomaailmassa on suhteellisuudentaju hukassa jos ei ymmärrä tekevänsä siinä väärää.

5

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuosta jäi pois olennainen "nuppineulattuna", ei tarkoitukseni ole poistaa ketjua vaan että minkä aikaa annan sen olla vakiaiheena. Sitten se putoaa muiden aiheiden joukkoon ja katoaa sitä kautta, mutta on tietysti löydettävissä ja palattavissa.

Aikomukseni ei ole missään vaiheessa poistaa koko aloitusta ja ketjua.

Mutta ketjussa olevia viestejä kannattaa kyllä tallentaa koneelleen jos tarpeelliseksi katsoo. Tulen sieltä aika ajoin poistelemaan rimpsuja joissa on pääasiassa keskinäistä syyttelyä ja samaa vänkäämistä mitä muutenkin on jo käyty kolminaisuuskeskustelujen ym. osalla että kuka on oikeassa ja kuka väärässä, kuka häirikkö ym.

• Valehteleminen tekee lisää vahinkoa ja se ei noin läpinäkyvänä mene edes läpi.

Mininähän kritisoin jo aiemminkin aikomustasi poistaa ketju, mutta reagoit siihen varsin halpamaisella tavalla, poistamalla sen viestini.

• Pe.ku kirjoitti:

Valehteleminen tekee lisää vahinkoa ja se ei noin läpinäkyvänä mene edes läpi.

Mininähän kritisoin jo aiemminkin aikomustasi poistaa ketju, mutta reagoit siihen varsin halpamaisella tavalla, poistamalla sen viestini.

ja on asiatonta että syytät minua valehtelijaksi asiassa mistä sinulla ei ole tietoa. Samaan tyyliin olet väittänyt että aloitustesi poistot johtuvat vihasta ja ovat kostoa ym. Väitteissäsi ei ole minkäänlaista perää ja ne osoittavat tyyliäsi keskustella - että mikä tahansa käy, kunhan saa leimattua ja asetettua epäilyksenalaiseksi henkilön, jonka kanssa ei ole samoilla linjoilla?

Minulla ei ole minkäänlaista tarvetta valehdella. On se sitten läpinäkyvää tai ei. Itse tiedän mitä olen tarkoittanut. Jos käyt kirjoituksiani läpi ja irroitat asioita yhteyksistään varmasti sieltä löytyy muitakin kohtia mihin voi tarttua, kun ei ole aikaa viimeisen päälle muotoilla jokaista kohtaa.

Pyysin että jos puutut toimintaani puuttuisit todellisiin epäkohtiin ja tuossa olet sen tehnyt, koska lauseesta tuollaisena saa todellakin kuvan että aikoisin poistaa ketjun. Todella harmillista että lause jäi tuohon muotoon. Väite että valehtelen on sinun mielipiteesi mihin sinulla on oikeus, mutta se osoittaa myös asenteellisuutesi minkä läpi asioita tarkastelet.

• murtsi-67 kirjoitti:

ja on asiatonta että syytät minua valehtelijaksi asiassa mistä sinulla ei ole tietoa. Samaan tyyliin olet väittänyt että aloitustesi poistot johtuvat vihasta ja ovat kostoa ym. Väitteissäsi ei ole minkäänlaista perää ja ne osoittavat tyyliäsi keskustella - että mikä tahansa käy, kunhan saa leimattua ja asetettua epäilyksenalaiseksi henkilön, jonka kanssa ei ole samoilla linjoilla?

Minulla ei ole minkäänlaista tarvetta valehdella. On se sitten läpinäkyvää tai ei. Itse tiedän mitä olen tarkoittanut. Jos käyt kirjoituksiani läpi ja irroitat asioita yhteyksistään varmasti sieltä löytyy muitakin kohtia mihin voi tarttua, kun ei ole aikaa viimeisen päälle muotoilla jokaista kohtaa.

Pyysin että jos puutut toimintaani puuttuisit todellisiin epäkohtiin ja tuossa olet sen tehnyt, koska lauseesta tuollaisena saa todellakin kuvan että aikoisin poistaa ketjun. Todella harmillista että lause jäi tuohon muotoon. Väite että valehtelen on sinun mielipiteesi mihin sinulla on oikeus, mutta se osoittaa myös asenteellisuutesi minkä läpi asioita tarkastelet.

Aiemmin poistit viestinikin jossa kyselin asiaa, kun kaiketi luulit etten kysy toista kertaa.

Tossa se viestini jonka poistit:

"Kanssakeskustelijoiden aliarvioimisesta
        Pe.ku Käyttäjän viestit 24.11.2009 01:54

Palstoillehan tehtiin muutos että muut kirjoittajat ei voi poistaa muita kuin oman tekstinsä, jotta toisten työ ei tuhoudu.

Nyt kuitenkin on vaarassa tuhoutua toisten työtä ja mielipiteitä kun eräs ilmoittaa poistavansa avauksen, jossa on 68 vastausta, alla olevin sanoin.

5. Tästä ketjusta.
        En tiedä minkä aikaa annan aloituksen olla mutta lienee parempi että nyt jonkin aikaa"

Minä kuitenkin tallennan sieltä nyt joitakin olennaisimpia asioita kaiken varalta, kuten muutkin viestini, kun niitä tuppaa katoamaan ihan ilman syytä.

• Pe.ku kirjoitti:

Aiemmin poistit viestinikin jossa kyselin asiaa, kun kaiketi luulit etten kysy toista kertaa.

Tossa se viestini jonka poistit:

"Kanssakeskustelijoiden aliarvioimisesta
        Pe.ku Käyttäjän viestit 24.11.2009 01:54

Palstoillehan tehtiin muutos että muut kirjoittajat ei voi poistaa muita kuin oman tekstinsä, jotta toisten työ ei tuhoudu.

Nyt kuitenkin on vaarassa tuhoutua toisten työtä ja mielipiteitä kun eräs ilmoittaa poistavansa avauksen, jossa on 68 vastausta, alla olevin sanoin.

5. Tästä ketjusta.
        En tiedä minkä aikaa annan aloituksen olla mutta lienee parempi että nyt jonkin aikaa"

Minä kuitenkin tallennan sieltä nyt joitakin olennaisimpia asioita kaiken varalta, kuten muutkin viestini, kun niitä tuppaa katoamaan ihan ilman syytä.

Rehellinen yhtään? Aloitit keskustelu kohdistavan huomioon toiseen kettjun ja nyt haluat että me pidämme sama kritiikki kohdistuvan kaikkiin kettjuihin mikä on täss kirjoitettu senkin velmu ! Pitäiskö googlata ja kattoa mitä velmu tarkoittaa? Tuntui vaan sopivan kieroon ateistiin niinkuin paita ja .,,, housut : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      175
      1471
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1061
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      745
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      670
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      660
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      29
      653
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      643
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      587
    Aihe