Häikäiseekö James Cameronin Avatar todellakin?

mielipiteitä?

On käyty paljon keskustelua,että onko James Cameronin 18.12.2009 ensi-iltaan tuleva 3D elokuva Avatar todellakin kehujen mittainen pätkä.Lähes 3 tuntinen leffa tulee itse ohjaajan mukaan olemaan ainakin tosi hyvä ja ainakin hintansa väärti.Leffa uutisten mukaan elokuvasta olisi vielä 30 minuuttia viimeistelemättä ja ensi-ilta on jo vajaan kuukauden kulttua....Mikä mieltä olette elokuvasta?....Kannattaako odottaa?

12

1109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylllää

      Kyllä ainakin itse aijon käydä leffan katsomassa.Élokuva saattaa menestyä hyvinkin ainakin jenkeissä ja miksei myös suomessa.

    • ihan pakko

      menen katsomaan......pakko mennä on siitä niin paljon puhuttu

    • varmasti:

      Kyllä ajattelin mennä katsomaan leffan.Titanic oli valtava menestys,joten nyt tämän Avatar-elokuvan päällä on kovat odotukset.Kyllä uskon elokuvan olevan hyvä....

    • Veteranfan

      ...joka ehdottomasti pitäisi nähdä kolmiuloitteisena elokuvateatterissa.Paremmat fiilikset elokuvasta saa varmasti kolmiuloitteisena nähtynä.Perfektionistina tunnettu Cameron on varmasti antanut kaikkensa tälle elokuvalle.Koska hän on tunnetusti scififani, tämä "Avatar" on jo hänen kuudes scifi aiheinen ohjaustyö kahdeksasta työstämästään elokuvasta.En voi odottaa muuta kuin mestariteosta vähintään,vaikka raakakopiona nähty traileri ei paljoa ehkä vaakuttanutkaan.Juoni kuulostaa ainakin hyvältä.Weta workshop (Peter Jacksonin talli) työstää tehosteita kuumeisesti kuin viimeistä päivää,aivan kuten Kuninkaan Paluun tehosteita aikoinaan.

      • aivan varmasti

        Kyllä,minäkin aijon leffan käydä katsomassa.Trailerin perusteella sai pienen kuvan elokuvasta,joka vaikutti aika kiinnostavalta.Ihan varmaan yksi vuoden leffatapauksista tulee,jos ei parhain niin vähintään 3 parhaan joukkoon menee.


    • Mielipiteeni----

      Menen katsomaan kyllä ehdottomasti...Kyllä elokuva kuuluu loppuvuoden tapauksiin varmaan ennen kujin lähdetään uudelle kierrokselle.Tammikuussakin tulee varmaan ihan hyviä leffoja,mitä nyt Sherlog Holmes jne,mutta tämä Avatar on kyllä käytävä katsomassa....

    • Avatar-fan

      Mä ainakin aoin mennä sen katsomaan, eihän sitä voi jättää välistä!!! Uskoakseni hyvä juoni, uusin 3D -tekniikka, suuri budjetti, loisto-ohjaaja jolta on ennenkin tullut mahtavia elokuvia ja hyvät näyttelijät tekevät tästä vuoden leffakokemuksen! Itse olen ollut aivan fiiliksissä leffan trailerin tulosta lähtien, ja liput ensi-iltaan jo hankittu!

      Pikku ongelma kuitenkin on... tarvitsisin kyseisen elokuvan (edes minuutin pätkän!!!) musiikkia ladattua ilmaiseksi, muttei sitä näy missään... Olisikohan jostain mahdollista saada jostain musiikit, tai edes trailerin taustaäänet ilmaiseksi?

      • Avatar-fan

        Ja haeskelen kuvia Avatar -aiheisille nettisivuiileni, jos joku tietää jotain linnkkejä missä olisi jotain bittioheiskamaa niin se olis kiva.


    • AVATAR Neytiri

      minä teidän mistä kyseisen trailerin löytää, sen löytää www.finnkino.fi
      olen itse katsonut kyseisenn trailerin aika monta kertaa ja pidän siita ja olen myös nähnyt avatarin jo. Mielestäni se on upea ja hyvä. Heti kun se tulee kauppaan DVD-nä aion ostaa sen heti (jos se tulee kauppoihin DVD-nä)

      • TTT5

        Todella iso pettymys avatar 3D:nä


      • HiFismi
        TTT5 kirjoitti:

        Todella iso pettymys avatar 3D:nä

        3D oli vihdoinkin hillitty, ei silmille rävähtävää sälää, muutamat saliin asti tulevat 3d-artefaktit olivat kauniita ja rauhallisia. Muuten 3d pysyi hienosti kankaalla, sen edessä ja takana.
        Juoni oli aika simppeli, arvattava, mutta tällaisessa leffassa ihan ok.


    • KaskasSanoMato

      ei häikäise! mutta tekihän se historiaa sillä et ensimmäistä kertaa animaatio elokuva sai oskarin erikoistehosteista, mikä tietenkin on vähän hassua ^^

      mutta elokuva ei ollut oikeestaan yhtään sen kummempaa kuin mistä tahansa nykypelistä otettu välianimaatio

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe