Muistaako kukaan muu 90-luvun alussa (ehkä 92-93) joulun aikaan TV1:ltä tullutta minisarjaa. Maisemat olivat lumiset ja seudulla oli myös geysireitä. Ihmiset joutuivat taistelemaan jääkarhujen kanssa. Päähenkilöinä oli nuoret veljekset. He asuivat pienessä mökissä maalaiskylässä. Kylällä oli ilkeä mies joka tahtoi pahaa pojille. Ajallisesti sarja sijoittui ehkä jonnekin 1800-luvulle. Sarja tuli päiväaikaan ja muistaakseni joka päivä ehkä noin viikon ajan. Olisi mielenkiintoista saada selville, mikä tämä lapsuuden nostalginen sarja oli.
Mikä tämä 90-luvun alun minisarja oli?
4
980
Vastaukset
- asdfdfh
Siis voisko tää olla Veljeni Leijonamieli? Ihmishahmot viittaa siihen, mutta itse en kyllä jääkarhuja tai geysirejä muista....
- Marienhof
nyt ihan vastaa tuota kuvasta mutta voisiko olla saamelaisista kertova elokuva Tiennäyttäjä (Ofelas)?
- Bingoliini
Olisikohan kyseessä Nonni ja Manni. 6osainen minisarja, tehty 80-luvulla, joten olisi hyvinkin voitu esittää meillä 90-luvun alussa. Sijoittuu 1800-luvulle ja kertoo veljeksistä(Nonni ja Manni)islannissa.
- tedhrth
Kiitos kovasti! Tämä sarja (Nonni ja Manni) se oli, etsin tietoa kyseisestä sarjasta ja kaikki täsmää. Vaikutti jo sille ettei kukaan muista enää kyseistä minisarjaa. Lapsena se tuntui todella hyvälle, jännä olisi nähdä miltä näyttäisi nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179171Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893780- 212248
- 871393
- 1161168
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791118- 751110
- 551063