Mutant Mass

Jarppi1349014

Olen 1991 vuonna syntynyt jätkän käppänä ja olen tässä jo jonkin aikaa yrittänyt itseäni hieman lihottaa. Olen ottanut joka aamu aamupalan jälkeen sekä lounaan jälkeen yhden mitta annoksen tätä Mutant Massaa joka sisältää Suunnilleen 1050 kaloria per annos. En kuitenkaan itseäni halua ihan vielä treenata.

Laihduttaako massanlisääjät jos otan yksi tai pari annosta päivässä eli yhteensä joku 1000-1700 kaloria tulisi täyteen päivittäin. Jos lopetan käytön niin laihdunko vai pysyykö nuo painot? En kuitenkaan mitään lihaksia ajatellut kehittää.

Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille.
Jarppi

9

3532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • massaboy

      niin ei lihaksilla mitään tee kyllä läski on kaunista
      halvemmalla ja paremmin läskiä saat puhtaasti laardista , silavasta, juo ruoka öljyä
      kalja ja viina on myös hyviä massan kerääjiä, mutta niillä on pieniä sivu vaikutuksia.
      Käänteinen rasva imu myös harkinnan arvoinen asia kysäseppä lekurilta josko ne pumppaisi ne rouvien pakaroista imetyt rasvat sun vatsan ympärille.

      • tosi.siisti.peikko

        kylläpäs sitä ollaan hauskoja


      • dd

        tosi kehonrakentaja! lihasta se olla pittää


      • ....................
        dd kirjoitti:

        tosi kehonrakentaja! lihasta se olla pittää

        voima ja painonnostajat on paljon isompia ja roinaavat ja syövät.


    • Jaska.

      Läski on lihasta. Et sinä sillä kynäniska lihaksella mitään tee. Läskiä, finnejä, raskausarpia ja rikkinäiset polvet! Niistä on tosimies tehty!

    • jaska oli roinaaja

      Jaska oli roinaaja, ei sohvaperuna. Olet käsittänyt hieman väärin.

      ja varmasti ennemmin moni perusläski olisi kuin joku 190cm pitkä laiheliini joka ei ikinä pukkaa penkiltä kahta markkaa kuten isot roinaajat.

      tämän palstan pikkupojat ja laiheliinit ovat niin heikkolahjaisia että ainoaksi lajiksi sopii karate ja sitten itketään roinaajille kun ne on isoja ja te pieniä.

      säälittävää.

      • ...................

        "Läski on lihasta"


        Miten niin?
        LIhas ja nestepöhö on aika tyypillistä roinaajille. Läski on eri asia kellä sitä sitten onkin.


      • Pepuski
        ................... kirjoitti:

        "Läski on lihasta"


        Miten niin?
        LIhas ja nestepöhö on aika tyypillistä roinaajille. Läski on eri asia kellä sitä sitten onkin.

        Tämä se sitten on vitun järkevä threadi!


    • sääP öyS

      Olis varmaan hyvä jakaa se Mutant Mass-annos esim. neljään osaan päivän aikana tasaisesti, niin kroppa sais hiilaria koko päivän. Uskon, en ole varma, mutta ei varmaan 1050 kaloria pysty kerralla imeytymään hyvin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      840
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe