Mutant Mass

Jarppi1349014

Olen 1991 vuonna syntynyt jätkän käppänä ja olen tässä jo jonkin aikaa yrittänyt itseäni hieman lihottaa. Olen ottanut joka aamu aamupalan jälkeen sekä lounaan jälkeen yhden mitta annoksen tätä Mutant Massaa joka sisältää Suunnilleen 1050 kaloria per annos. En kuitenkaan itseäni halua ihan vielä treenata.

Laihduttaako massanlisääjät jos otan yksi tai pari annosta päivässä eli yhteensä joku 1000-1700 kaloria tulisi täyteen päivittäin. Jos lopetan käytön niin laihdunko vai pysyykö nuo painot? En kuitenkaan mitään lihaksia ajatellut kehittää.

Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille.
Jarppi

9

3533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • massaboy

      niin ei lihaksilla mitään tee kyllä läski on kaunista
      halvemmalla ja paremmin läskiä saat puhtaasti laardista , silavasta, juo ruoka öljyä
      kalja ja viina on myös hyviä massan kerääjiä, mutta niillä on pieniä sivu vaikutuksia.
      Käänteinen rasva imu myös harkinnan arvoinen asia kysäseppä lekurilta josko ne pumppaisi ne rouvien pakaroista imetyt rasvat sun vatsan ympärille.

      • tosi.siisti.peikko

        kylläpäs sitä ollaan hauskoja


      • dd

        tosi kehonrakentaja! lihasta se olla pittää


      • ....................
        dd kirjoitti:

        tosi kehonrakentaja! lihasta se olla pittää

        voima ja painonnostajat on paljon isompia ja roinaavat ja syövät.


    • Jaska.

      Läski on lihasta. Et sinä sillä kynäniska lihaksella mitään tee. Läskiä, finnejä, raskausarpia ja rikkinäiset polvet! Niistä on tosimies tehty!

    • jaska oli roinaaja

      Jaska oli roinaaja, ei sohvaperuna. Olet käsittänyt hieman väärin.

      ja varmasti ennemmin moni perusläski olisi kuin joku 190cm pitkä laiheliini joka ei ikinä pukkaa penkiltä kahta markkaa kuten isot roinaajat.

      tämän palstan pikkupojat ja laiheliinit ovat niin heikkolahjaisia että ainoaksi lajiksi sopii karate ja sitten itketään roinaajille kun ne on isoja ja te pieniä.

      säälittävää.

      • ...................

        "Läski on lihasta"


        Miten niin?
        LIhas ja nestepöhö on aika tyypillistä roinaajille. Läski on eri asia kellä sitä sitten onkin.


      • Pepuski
        ................... kirjoitti:

        "Läski on lihasta"


        Miten niin?
        LIhas ja nestepöhö on aika tyypillistä roinaajille. Läski on eri asia kellä sitä sitten onkin.

        Tämä se sitten on vitun järkevä threadi!


    • sääP öyS

      Olis varmaan hyvä jakaa se Mutant Mass-annos esim. neljään osaan päivän aikana tasaisesti, niin kroppa sais hiilaria koko päivän. Uskon, en ole varma, mutta ei varmaan 1050 kaloria pysty kerralla imeytymään hyvin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe