Olen 1991 vuonna syntynyt jätkän käppänä ja olen tässä jo jonkin aikaa yrittänyt itseäni hieman lihottaa. Olen ottanut joka aamu aamupalan jälkeen sekä lounaan jälkeen yhden mitta annoksen tätä Mutant Massaa joka sisältää Suunnilleen 1050 kaloria per annos. En kuitenkaan itseäni halua ihan vielä treenata.
Laihduttaako massanlisääjät jos otan yksi tai pari annosta päivässä eli yhteensä joku 1000-1700 kaloria tulisi täyteen päivittäin. Jos lopetan käytön niin laihdunko vai pysyykö nuo painot? En kuitenkaan mitään lihaksia ajatellut kehittää.
Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille.
Jarppi
Mutant Mass
9
3533
Vastaukset
- massaboy
niin ei lihaksilla mitään tee kyllä läski on kaunista
halvemmalla ja paremmin läskiä saat puhtaasti laardista , silavasta, juo ruoka öljyä
kalja ja viina on myös hyviä massan kerääjiä, mutta niillä on pieniä sivu vaikutuksia.
Käänteinen rasva imu myös harkinnan arvoinen asia kysäseppä lekurilta josko ne pumppaisi ne rouvien pakaroista imetyt rasvat sun vatsan ympärille.- tosi.siisti.peikko
kylläpäs sitä ollaan hauskoja
- dd
tosi kehonrakentaja! lihasta se olla pittää
- ....................
dd kirjoitti:
tosi kehonrakentaja! lihasta se olla pittää
voima ja painonnostajat on paljon isompia ja roinaavat ja syövät.
- Jaska.
Läski on lihasta. Et sinä sillä kynäniska lihaksella mitään tee. Läskiä, finnejä, raskausarpia ja rikkinäiset polvet! Niistä on tosimies tehty!
- jaska oli roinaaja
Jaska oli roinaaja, ei sohvaperuna. Olet käsittänyt hieman väärin.
ja varmasti ennemmin moni perusläski olisi kuin joku 190cm pitkä laiheliini joka ei ikinä pukkaa penkiltä kahta markkaa kuten isot roinaajat.
tämän palstan pikkupojat ja laiheliinit ovat niin heikkolahjaisia että ainoaksi lajiksi sopii karate ja sitten itketään roinaajille kun ne on isoja ja te pieniä.
säälittävää.- ...................
"Läski on lihasta"
Miten niin?
LIhas ja nestepöhö on aika tyypillistä roinaajille. Läski on eri asia kellä sitä sitten onkin. - Pepuski
................... kirjoitti:
"Läski on lihasta"
Miten niin?
LIhas ja nestepöhö on aika tyypillistä roinaajille. Läski on eri asia kellä sitä sitten onkin.Tämä se sitten on vitun järkevä threadi!
- sääP öyS
Olis varmaan hyvä jakaa se Mutant Mass-annos esim. neljään osaan päivän aikana tasaisesti, niin kroppa sais hiilaria koko päivän. Uskon, en ole varma, mutta ei varmaan 1050 kaloria pysty kerralla imeytymään hyvin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664