Mielestäni kaikki, jotka ovat jonkun uskonnon kannattajia, tai kirkon jäseniä ovat velvollisia opiskelemaan omaa uskontoaan.
Jos ei uskontoa halua opiskella, niin sitten voi erota kirkosta ja opiskella ET:tä.
Uskontoa opeteltava
6
364
Vastaukset
- Antti R. Okka
vaatimus. Opiskelemmehan me äidinkieltäkin. Mitä siitä tulisi jos joku suomalainen sanoisi, että en halua opiskella suomea, koska osaan sitä ilman kouluopetustakin?
- Man-Drake
Kouluissa tulisi opettaa kaikki mitä Taika-Jim on tehnyt ihmiskunnan eteen, myös se miten hän näki lentäessään maailmankaikkeuden alkuun ja takaisin.
- R. Antirokka
Kouluissa tulee opettaa kaikkia taikauskoja tasapuolisesti, kristinusko ei ole läheskään ainoa taikauskoon perustuva usko
- Dran-Make
Man-Drake kirjoitti:
Kouluissa tulisi opettaa kaikki mitä Taika-Jim on tehnyt ihmiskunnan eteen, myös se miten hän näki lentäessään maailmankaikkeuden alkuun ja takaisin.
Tarzania ja Tex Willeriä ja Sven Tuuvaa!
- wg4eg
Vaadin myös, että astrologia, ufohavainnot, ennustaminen ja pienet vaaleanpunaiset elefantit otetaan kouluopetukseen mukaan, niihin uskovia ihmisiä ei saa jättää ilman mahdollisuutta saada oppia uskostaan.
- Dran-Make
vasta hoksasin! Mainitsemasi ilmiöt ovat suosittuja kansan keskuudessa juuri siksi kun niitä ei opeteta koulussa. Vapaaehtoisuus on valttia oppimisessa ja varsinkin kaikki kielletty kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462584
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951966
- 321722
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil221253