Onko keilläkkää tullu lisääntynyttä hikoilua lääkkeiden takia?
Mä huomasin, ku seronil vaihettiin efexoriin ja paljon sitä aikasemmin zyprexa vaihettiin seroqueliin, niin on hikoilu lisääntyny ihan hirveästi. Ei siis ton seron vaihon jälkeen, vaan sen jälkeen, ku tuo efexor vaihdettiin, niin hikoilen ku sika. Eikä mitkään antiperspirantit auta, ei edes apteekin absolut torr, joka on AINA aikasemmin auttanu. Pijän kyllä huolen hygieniasta, eli siitä ei se hikoilu oo kii.
Mä huomasin, ku seronil vaihettiin efexoriin ja paljon sitä aikasemmin zyprexa vaihettiin seroqueliin, niin on hikoilu lisääntyny ihan hirveästi. Ei siis ton seron vaihon jälkeen, vaan sen jälkeen, ku tuo efexor vaihdettiin, niin hikoilen ku sika. Eikä mitkään antiperspirantit auta, ei edes apteekin absolut torr, joka on AINA aikasemmin auttanu. Pijän kyllä huolen hygieniasta, eli siitä ei se hikoilu oo kii.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.