Kaverikutsuja sataa...

nimittäin naamakirjassa! Lisäksi kutsuista suurin osa tulee aivan tuikituntemattomilta! Mielenkiintoinen on tää virtuaalimaailma! Seuraavaksi varmaan kadulla satunnaiset vastaantulijat alkavat tulla juttusille ja heti kättelyssä ehdottavat kaveruutta!:)) Kaikenlisäksi hiljan ovat paikalliset vihreät ja vapaa-ajattelijat kutsuneet minut kaverikseen. Ovat varmaan saaneet vihiä mun vihreänvapaamielisistä mielipiteistäni. Toisaalta kannatan kuitenkin ydinvoimaa ja uskon jonkin sortin jumaluuteen. Eli saattaa olla myös kysen epätoivoisesta yrityksestä pelastaa minut harhaopeista! :)

46

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se naamakirja vähäksi aikaa ja tuu pelastamaan tätä palstaa :)) Hautaavat sen muuten, oli jo vähällä mennä mutta onneksi kerittiin hätiin.

      • yritin tekemällä tän avauksen! :)


      • norMix kirjoitti:

        yritin tekemällä tän avauksen! :)

        eihän me nyt kotopalstaa anneta kuopata ilman taistelua :)

        Facebook on mulla vielä kokeilematta, nuoriso meillä on sitä käyttänyt jo pitkään. Jotenkin vähän vierastan sitä että kuvat ja kaikki tiedot löytyy sitten kuukkelin avulla.


      • TaikisN kirjoitti:

        eihän me nyt kotopalstaa anneta kuopata ilman taistelua :)

        Facebook on mulla vielä kokeilematta, nuoriso meillä on sitä käyttänyt jo pitkään. Jotenkin vähän vierastan sitä että kuvat ja kaikki tiedot löytyy sitten kuukkelin avulla.

        en edes tiennyt, että naamakirjan tiedot vois olla kuukkelin saatavilla! :( Äkkiseltään kokeillen en kyllä omiani onneksi esiin saanut!


      • norMix kirjoitti:

        en edes tiennyt, että naamakirjan tiedot vois olla kuukkelin saatavilla! :( Äkkiseltään kokeillen en kyllä omiani onneksi esiin saanut!

        poikani tietoja ja kuvia kun kuukletin hänen nimellään kuvahakua :( Siellä näytti olevan vaikka kuinka paljon ihmisten kuvia heidän omilla nimillään, joiden lähteenä oli facebook.


      • TaikisN kirjoitti:

        poikani tietoja ja kuvia kun kuukletin hänen nimellään kuvahakua :( Siellä näytti olevan vaikka kuinka paljon ihmisten kuvia heidän omilla nimillään, joiden lähteenä oli facebook.

        ulottuminen naamakirjaan yllätti itsenikin. Oletin jotenkin sen olevan vain kaverien nähtävillä! :(( Taas esimerkki suomalaisesta sinisilmäisyydestä! Kannattaa tosiaan olla tarkkana mitä kuvia ja tietoja itsestään julkaisee ja missä.


    • siellä kirjautuneena aikani, kunnes huomasin saavani kanssa kutsuja jos keltäkin. Lopetin koko touhun sen jälkeen, kun viellä huomasin että kaikki tietoni olivat vuotaneet guukleen. Syntymäaikaani ja kotipaikka kuntaani myöten. :(( Eipä ole enään.

      • kyllä jo aika vakava juttu, tietosuojavaltuutetun pitäs puuttua tuollaiseen! :(( Jonkinsortin yksityisyyssuoja sentään pitäisi olla naamakirjassakin, kun se kuitenkin on tarkoitettu vain kavereille eikä koko kansalle!


    • pirpzuzeiccu

      ei ole tullut kutsuja ventovierailta koskaan. Kaikki ovat tuttuja ja mun mielestä se on fiksua, että jos joku tosi vanha tuttu haluaa kaveruutta, niin sillon kannattaa kirjoittaa se lisäviesti ja vähän selittää, kuka on, niin ei jää vaivaamaan. Niitä yksityisyysasetuksia pystyy säätäämään aika paljonkin, mitä näkyy julkisesti tai kookkelin haulla.

      • niitä asetuksia säätämään, mutta mistäpä sitä ummikko heti tajus ja siinäpä onkin se vika. Luotat johonkin yhteisöön ja sit huomaatkin olevasi kaiken kansan luettavissa.


      • perehtyä tarkemmin noihin asetuksiin, ei oikein innostaisi olla koko kansan nähtävillä!

        Kyllä minustakin pitää olla jollain lailla tuttu entuudestaan, että naamakirjakaveriksi otan.


      • pirpzuzeiccu
        Nittaminax kirjoitti:

        niitä asetuksia säätämään, mutta mistäpä sitä ummikko heti tajus ja siinäpä onkin se vika. Luotat johonkin yhteisöön ja sit huomaatkin olevasi kaiken kansan luettavissa.

        Ei sitä hoksaa eikä tajua niitä asetuksia säätää, ku koko Facebookki on niin ihmeellinen ja siinä on tuhansia eri toimintoja, mitä ei edes tule mieleen alkaa kokeileen.


      • pirpzuzeiccu
        norMix kirjoitti:

        perehtyä tarkemmin noihin asetuksiin, ei oikein innostaisi olla koko kansan nähtävillä!

        Kyllä minustakin pitää olla jollain lailla tuttu entuudestaan, että naamakirjakaveriksi otan.

        Tosiaan jo profiilikuvansakin pystyy laittaan asetuksista niin, ettei se näy ulkopuolisille, ja ketä on kavereina ennestään, yms.


    • tullut naamakirjaan liityttyä jäseneksi. Mutta sataa niitä tonne täänkin moderaattorin Galleriaan monenmoista ystäväehdokasta. Parhaat on reilusti alta kolmekymppisiä naisia, jotka jo kutsussa sanovat haluavansa lapsia kanssani, vaikka ei mulla ole kuvina, kuin eräämaalampi ja mökinkuvia sieltä :)) No, eipä ole tullut vastattua noihin ystäväkutsuihin, tiedä sitten mitä niissäkin on menettänyt?? Tuskin kuitenkaan mitään kovinkaan arvokasta :)

      • töpsökki

        enkä yhtään ihmettele saamias nuorisokutsuja, lukaisin itekin mottosi "täällä mun hormoonit lepää".
        Ettet mielestäsi mitään menettänyt? Pahimmassas tapauksessa uutta ihanaa jälkipolvea.
        Mistäköhän sait varmuuden, että olivat naisia?


      • töpsökki kirjoitti:

        enkä yhtään ihmettele saamias nuorisokutsuja, lukaisin itekin mottosi "täällä mun hormoonit lepää".
        Ettet mielestäsi mitään menettänyt? Pahimmassas tapauksessa uutta ihanaa jälkipolvea.
        Mistäköhän sait varmuuden, että olivat naisia?

        tulikin asiaa tuutin täydeltä :) Kunhan sais tuon jo olemassa olevan jälkipolven pärjäämään omillaan, niin asia ois sitten toinen. Siihen vaan taitaa mun "nuoruus" kulua :)

        Sehän se tekeekin asian monimutkaiseksi, kun ei voi olla varma onko "täti" sittenkin loppupeleissä "setä", kuten monesti olen kuullut joillekin käyneen :)) Joten edelleenkin lepuutan "hormoonejani" heidän suhteen ja tyydyn tuttuihin ja turvallisiin kanaviin "hormoonipurkauksieni" johdosta :)


      • menevän profiilin laittanut pystyyn, kun noin suoria ehdotuksia tulee! Kannattaisi varmaan suorittaa kokelaille perusteelliset testit ennen kaveriksi hyväksymistä! :))


    • Yxitypy

      se kun sulle niitä kaverikutsuja tulee. Minulle ei kyllä ole tullut kovin paljoo, ja ne joilta on tullut ovat kyllä mun tuttavia kouluajoilta jne. Onpas aika outoa.
      Sinä kun et ole edes farmvillessä. Nimittäin silloin saattaa tulla kaveripyyntöjä ihan oudoiltakin, koska mitä enemmän saa tiluksille naapureita, sen isommaksi saa tonttia :=))

      • pirpzuzeiccu

        edes tajua sitä koko Farmville-jutskaa. En oo tutustunu siihen, muutenki vaikuttaa semmoselta, mikä ei oo mun kiinnostuksen kohde. Ärsyttää, ku sitte näiltä kavereilta tulee aina tietoa heidän farmvillestään, jota en edes jaksa alkaa tutkiin. Vissiin on joku peli tai vastaava? :D


      • Yxitypy
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        edes tajua sitä koko Farmville-jutskaa. En oo tutustunu siihen, muutenki vaikuttaa semmoselta, mikä ei oo mun kiinnostuksen kohde. Ärsyttää, ku sitte näiltä kavereilta tulee aina tietoa heidän farmvillestään, jota en edes jaksa alkaa tutkiin. Vissiin on joku peli tai vastaava? :D

        olen alkanut farmvilleen ja myös farmtowneen ja kaduttaa, kun siihen on vähän niinkuin jäänyt koukkuun.
        Ne ovat molemmat virtuaalimaatiloja. Siellä viljellään viljaa, hoidetaan eläimiä jne. Viljat, marjat, puden sadot jne. käyt myymässä torilla, ja niistä saat rahaa (virtuaalirahaa) Mitä enemmän viljelet, pääset korkeammalle tasolle, ja saat ostaa tilalle aina uusia juttuja. Esim. traktoreita, kylvökoneita, puimureita, joilla helpotat työskentelyä. Saat myös ostaa väliin lisää tonttia. :=))

        Mua kans ärsyttää, kun moni laittaa niitä farmvilletietoja sinne facebookin sivulle esiin. Itse en julkaise niitä, kun ne voi ohittaa. En myöskään ymmärrä kun jotkut laittaa kaikki testitulokset sivulle. Ne testitkin ovat aivan tyhmiä, jos oot niitä selaillut.

        Mun yks tuttava on niin pahasti koukussa farmvilleen, että lähettää kaveripyyntöjä ihan oudoille ihmisille ja kutsuu heitä sitten farmvilleen naapuriksi sen takia, että saisi tonttia isommaksi. Nimittäin tonttia saa isommaksi mitä enemmän on naapureita.
        Niin pahasti en kyllä itse koukkuun joudu. :=))


      • pirpzuzeiccu
        Yxitypy kirjoitti:

        olen alkanut farmvilleen ja myös farmtowneen ja kaduttaa, kun siihen on vähän niinkuin jäänyt koukkuun.
        Ne ovat molemmat virtuaalimaatiloja. Siellä viljellään viljaa, hoidetaan eläimiä jne. Viljat, marjat, puden sadot jne. käyt myymässä torilla, ja niistä saat rahaa (virtuaalirahaa) Mitä enemmän viljelet, pääset korkeammalle tasolle, ja saat ostaa tilalle aina uusia juttuja. Esim. traktoreita, kylvökoneita, puimureita, joilla helpotat työskentelyä. Saat myös ostaa väliin lisää tonttia. :=))

        Mua kans ärsyttää, kun moni laittaa niitä farmvilletietoja sinne facebookin sivulle esiin. Itse en julkaise niitä, kun ne voi ohittaa. En myöskään ymmärrä kun jotkut laittaa kaikki testitulokset sivulle. Ne testitkin ovat aivan tyhmiä, jos oot niitä selaillut.

        Mun yks tuttava on niin pahasti koukussa farmvilleen, että lähettää kaveripyyntöjä ihan oudoille ihmisille ja kutsuu heitä sitten farmvilleen naapuriksi sen takia, että saisi tonttia isommaksi. Nimittäin tonttia saa isommaksi mitä enemmän on naapureita.
        Niin pahasti en kyllä itse koukkuun joudu. :=))

        sanon minä! Tai no ei nyt niinkään sairasta, mutta ankeeta. Ihme virtuaalitössötystä, herranjestas sentään. Joo, niitä testejä myönnän välillä tekeväni ja vastaukset niihin onkin sitten taas oma luku sinänsä. Mä en tajua, tekeekö jotku ihmiset niitä itse vai miten ne testikysymykset on usein niin idioottimaisia ja aika teinimäisesti tehtyjä.


      • RiisuArkihuoli
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        sanon minä! Tai no ei nyt niinkään sairasta, mutta ankeeta. Ihme virtuaalitössötystä, herranjestas sentään. Joo, niitä testejä myönnän välillä tekeväni ja vastaukset niihin onkin sitten taas oma luku sinänsä. Mä en tajua, tekeekö jotku ihmiset niitä itse vai miten ne testikysymykset on usein niin idioottimaisia ja aika teinimäisesti tehtyjä.

        voi tehdä jokainen. Kerran törmäsin jollekin sivulle, johon olisi voinut itse tehdä testikysymykset. En vaan muista miltä sivulta sen löysin.
        Eihän niissä testeissä ole päätä eikä häntää. Teinit niitä varmaan tekeekin.

        Vituaalihössötystä tosiaankin, eikä kannata mennä edes kokeileen. Vasta kävin puimassa taas sadon :=))

        Vaihdoin joulunikkiin, eli yxitypy tässä kun kirjoittelee.


      • pirpzuzeiccu
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

        voi tehdä jokainen. Kerran törmäsin jollekin sivulle, johon olisi voinut itse tehdä testikysymykset. En vaan muista miltä sivulta sen löysin.
        Eihän niissä testeissä ole päätä eikä häntää. Teinit niitä varmaan tekeekin.

        Vituaalihössötystä tosiaankin, eikä kannata mennä edes kokeileen. Vasta kävin puimassa taas sadon :=))

        Vaihdoin joulunikkiin, eli yxitypy tässä kun kirjoittelee.

        oikein puimassa sadon, heh. :D Joo, kyllä mä muistin tuon sun joulunikkis. Pitäisköhän munki keksiä joku, ku en oo käyttäny mitään joulunikkiä aikaisemmin.. No, jos keksin ja rekkaan, niin ilmoitan sitten. :)


      • RiisuArkihuoli
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        oikein puimassa sadon, heh. :D Joo, kyllä mä muistin tuon sun joulunikkis. Pitäisköhän munki keksiä joku, ku en oo käyttäny mitään joulunikkiä aikaisemmin.. No, jos keksin ja rekkaan, niin ilmoitan sitten. :)

        minä pari vuotta sitten sain tonttunimeni.
        Koitas mikä sulle tulee :=))

        http://www.nimigeneraattori.fi/


      • Kinne Revontuli
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

        minä pari vuotta sitten sain tonttunimeni.
        Koitas mikä sulle tulee :=))

        http://www.nimigeneraattori.fi/

        tosi haaska nimenvääntäjä/kääntäjä :))

        *Tikli&kerbiili*


      • PisamaPuuhanen
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

        minä pari vuotta sitten sain tonttunimeni.
        Koitas mikä sulle tulee :=))

        http://www.nimigeneraattori.fi/

        nimen perusteella ei oikein tullut hyvä, joten vähän testailin niitä sun näitä ja tämä oli eka, joka vähän miellytti, otin siis tämän. Tuossahan olis ollu vaikka minkälaista generaattorivalikoimaa, mutta täyty ny kunnioittaa tätä joulunseutua ja ottaa tonttunimi. Seuraavaksi vois kokeilla joskus vaikka sitä hellittynimigeneraattoria. :D

        T. pirpzuzeiccu :P


      • RiisuArkihuoli
        PisamaPuuhanen kirjoitti:

        nimen perusteella ei oikein tullut hyvä, joten vähän testailin niitä sun näitä ja tämä oli eka, joka vähän miellytti, otin siis tämän. Tuossahan olis ollu vaikka minkälaista generaattorivalikoimaa, mutta täyty ny kunnioittaa tätä joulunseutua ja ottaa tonttunimi. Seuraavaksi vois kokeilla joskus vaikka sitä hellittynimigeneraattoria. :D

        T. pirpzuzeiccu :P

        onkin hyvä nikki. Ja jos sulla sattuis vielä olemaan pisamia, niin aina parein. Minä mietin kauan, mikä käyttäjätunnus ja salasana mulla olikaan tähän parin vuoden takaiseen joulunikkiin, mutta muutaman yrittämän jälkeen onnistuin kirjautumaan.
        Eikö olekin kiva kun meitä väliin näin lapsettaa :=))


      • PisamaPuuhanen
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

        onkin hyvä nikki. Ja jos sulla sattuis vielä olemaan pisamia, niin aina parein. Minä mietin kauan, mikä käyttäjätunnus ja salasana mulla olikaan tähän parin vuoden takaiseen joulunikkiin, mutta muutaman yrittämän jälkeen onnistuin kirjautumaan.
        Eikö olekin kiva kun meitä väliin näin lapsettaa :=))

        se tunnus jotenkin suljeudu, jos sitä ei käytä pitkään aikaan? Siis jos on vaikka useamman kuukauden kirjautumatta, niin ei pysty enää edes kirjautumaan, vaikka tietäisikin salasanan ja tunnuksen. Joo, on se hyvä välillä olla vähän lapsenmielinen. :)


      • RiisuArkihuoli
        Kinne Revontuli kirjoitti:

        tosi haaska nimenvääntäjä/kääntäjä :))

        *Tikli&kerbiili*

        Mulla tuli tuosta kännigeneraattorista nimi sikaileva juoppo. Aika paha :=((


      • RiisuArkihuoli
        PisamaPuuhanen kirjoitti:

        se tunnus jotenkin suljeudu, jos sitä ei käytä pitkään aikaan? Siis jos on vaikka useamman kuukauden kirjautumatta, niin ei pysty enää edes kirjautumaan, vaikka tietäisikin salasanan ja tunnuksen. Joo, on se hyvä välillä olla vähän lapsenmielinen. :)

        Mulla se ainakin toimi. Enkä ole tosiaan käyttänyt sitä nikkiä viimeks, kun viime marras-joulukuussa.


      • RiisuArkihuoli kirjoitti:

        minä pari vuotta sitten sain tonttunimeni.
        Koitas mikä sulle tulee :=))

        http://www.nimigeneraattori.fi/

        Tuota niin.... Ei paha ollenkaan kun hetken miettii :D


      • KultuHuurrevaara
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

        minä pari vuotta sitten sain tonttunimeni.
        Koitas mikä sulle tulee :=))

        http://www.nimigeneraattori.fi/

        minulle. Piti avata uusi sähköpostikin toisaalle ennenkuin sai rekisteröityä nimmarin. :/


      • paapuuri
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        Tuota niin.... Ei paha ollenkaan kun hetken miettii :D

        minulle tuli ihan sama, joten ei ne taida niin yksilöllisiä ollakaan.
        Vai onko meillä sama nimi;))


      • toiset on vaan suositumpia kun toiset! :) Vaan ei hätiä mitiä, delegoin vihreiden ja vapaa-ajattelijoiden kaverikutsut sulle niin et tunne niin yksinäiseks ittees! :)) Mites muuten tundran talvessa pyyksii?


      • RiisuArkihuoli
        norMix kirjoitti:

        toiset on vaan suositumpia kun toiset! :) Vaan ei hätiä mitiä, delegoin vihreiden ja vapaa-ajattelijoiden kaverikutsut sulle niin et tunne niin yksinäiseks ittees! :)) Mites muuten tundran talvessa pyyksii?

        delegoida. En ota yhtään vihreää, enkä punaistakaan kaveriksi, ellen tunne :=))

        Tundaralla sadellut vettä koko päivän, ja on niin harmaata ja ankeaa. Tosin ennemmin siedän tätä pimeyttäkin kuin 20 asteen pakkasia. Lunta tietenkin vois vähän olla, että olis valoisampaa.
        Poika tuli aamulla sieltä etelän lämmöstä käymään kotosalla, niin sanoi, että hän on ajanut muutaman päivän sisään koko eteläisen suomen ristiin rastiin, ja joka paikassa samanlaiset kelit.

        Jokos oot käynyt pikkujouluissa?


      • RiisuArkihuoli
        paapuuri kirjoitti:

        minulle tuli ihan sama, joten ei ne taida niin yksilöllisiä ollakaan.
        Vai onko meillä sama nimi;))

        tyttönimeä seuraavaksi :=))


      • paapuuri
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

        tyttönimeä seuraavaksi :=))

        Olen kokeillut erilaisia vaihtoehtoja, parasta aion jossakin käyttää :)))
        Yksi hyvä oli Hellä Kanelisilmä :O))


      • RiisuArkihuoli kirjoitti:

        delegoida. En ota yhtään vihreää, enkä punaistakaan kaveriksi, ellen tunne :=))

        Tundaralla sadellut vettä koko päivän, ja on niin harmaata ja ankeaa. Tosin ennemmin siedän tätä pimeyttäkin kuin 20 asteen pakkasia. Lunta tietenkin vois vähän olla, että olis valoisampaa.
        Poika tuli aamulla sieltä etelän lämmöstä käymään kotosalla, niin sanoi, että hän on ajanut muutaman päivän sisään koko eteläisen suomen ristiin rastiin, ja joka paikassa samanlaiset kelit.

        Jokos oot käynyt pikkujouluissa?

        etelän palmurannoille tullut pikkupakkanen ja njurmikot on kuurassa.

        Pikkujouluja ei ole tänä(kään) vuonna kun firma laman varjolla laistaa velvollisuuksiaan! :( Mites itselläs?


      • RiisuArkihuoli
        norMix kirjoitti:

        etelän palmurannoille tullut pikkupakkanen ja njurmikot on kuurassa.

        Pikkujouluja ei ole tänä(kään) vuonna kun firma laman varjolla laistaa velvollisuuksiaan! :( Mites itselläs?

        edellisen vastaukseni jälkeen tuli meillekin pakkanen. Tänä aamuna oli -8 pakkasta, mutta ei lunta vielä.

        Yhdet pikkujoulut takana..tai oikeestaan kahdet. Toiset oli ammattiliiton pikkujoulut, ja toiset järkättiin omalla tutulla naisporukalla eräällä mökillä. Siellä lämmitettiin sauna, laitettiin ruoka, otettiin yks saunaolut ja laulettiin koko loppuilta karaokea. Yhden yön olimme siellä :=))

        Niin että ainahan yhdet pikkujoulut voi vaikka jonkun hyvän porukan kanssa järkätä.


    • Enpä ole liittynyt sellaiseen, tytär on.

      Entä joskus jos päätän aloittaa täysin uuden elämän. Ei näitä vanhan elämän tuttavuuksia viitsisi kantaa silloin perässään edes tuota kautta.

      • passiivista tuo minunkin naamakirjaharrastukseni on. Mutta pitihän sitä liittyä kun naiset kutsu! :)


      • RiisuArkihuoli
        norMix kirjoitti:

        passiivista tuo minunkin naamakirjaharrastukseni on. Mutta pitihän sitä liittyä kun naiset kutsu! :)

        Mitäpä ei naisten vuoksi tekis :=))


      • RiisuArkihuoli kirjoitti:

        Mitäpä ei naisten vuoksi tekis :=))

        miesten! ;)


    • Jermuxi tms.

      Mulla ei ole tarvetta pistää naamaa nettiin. Jos joku haluaa ottaa yhteyttä, niin soittakoon ja sama toisinpäin. Mä en mesetä, en skypetä, enkä muutenkaan jaksa päivystää tietsikalla, et ottaako joku jollain konstilla yhteyttä tietokoneeseen.
      Voihan se olla, että joku kokee sen peräti vapauttavaksi tunteeksi, kun voi olla yhteydessä ympäri maailmaa online, mutta muutamat on meidänkin ympyröissä ihan pihalla normaalielämästä näiden naamakirjojen takia. No, se on heidän valitsema tie, eikä ne mun säälipisteitä tule koskaan saamaan.
      Kjäh!

      • joskus näkee! Mites muuten pyyhkii?

        Totta tietty on, että joillain naamakirjat ja muut virtuaalimaailman muodot ovat ottaneet elämästä turhan suuren osuuden. Useimmat sentään kait järkiintyvät ajan kanssa. Mutta satunnaisesti käytettyinä ovat hauskaa vaihtelua ja skypestä on kyllä ihan rahallistkin hyötyä, jos soittokaverit ovat kovin kaukana maailmalla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe