Mitäs mieltä olette,onko vastaavanlainen nykyään normaalia.
Vietiin auto huoltoon Espoon OLARIN AUTOMAAHAN kun Eberi ei toiminut lainkaan,savutti vähän aikaa ja sitten ei mitään.
Sanoivat huollassa että pitää tilata uusi eberi kokonaan tilalle,vanha on korjaus kelvoton.Olisi maksanut kuitenkin 1000euroa joten päätin viedä muualle tutkittavaksi.Kova hinta sekä Automaan tolkuttoman pitkät toimitusajat melkein pakottivat tähän toimenpiteeseen.
Noh seuraavana päivänä oli Eberi korjattu OIKEALLA KORJAAMOLLA,Laite oli vain tukossa,ei mitään muuta vikaa ja lasku oli huikeat 150euroa.
Siis aivan käsittämätöntä kusetusta automaalta,älkää vain viekö sinne mitään huollettavaksi saati ostako sieltä mitään.
Automaa!!!
34
5547
Vastaukset
- joka täytyy
vain osata. Tuo polttoainelämmittimen korjaus. Mutta jos siitä ei mitään ymmärrä niin vaikeaksihan se silloin menee.
- pärnänen....2
mongoolien ja tatarien tasoa..vitun mukamuka viisaat
- Oletkohan sinä
pärnänen....2 kirjoitti:
mongoolien ja tatarien tasoa..vitun mukamuka viisaat
vähän tyhmä. En ymmärtänyt lainkaan logiikkaasi, enkä ole mielestäni tyhmä.
- Every me every you
Voisit kertoa sen meille kaikille.
- lauttasaareeeen
siihen lauttasaareen,mikä on siin mäen jälkeen.
- HA HA
lauttasaareeeen kirjoitti:
siihen lauttasaareen,mikä on siin mäen jälkeen.
PALJASTUIT PROVO URRRRPO !!!!!
- krooh..
Omaa autoa en omista mutta Automaalla työautoa kyllä olen käynyt huollattamassa.Palvelu on kyllä aika luokatonta ainakin huollon puolella.Jonotellut olen monta kertaa ties kuinka kauan samaan aikaan kun henkilökuntaa istuskelee pöytiensä ääressä ties kuinka monta ja kahvikuppi kourassa vaellellaan seurustelemassa toistensa kanssa kun asiakkaita (muita kuin huoltoasiakkaita) ei missään. Olen odotellut valmiin auton avaimiakin puoli tuntia kun ainoa vapaa huoltopalvelija odottelee koneensa heräämistä (oli kuulemma juuri aloittamassa vuoroaan) ja taustalla myyntimiehet seurustelee keskenään.No joo,ovat oppineet eli laittaneet jonotusnumerolaitteen ovensuuhun eli on kyllä edistystä kun ei tarvitse isohkon odottelijajoukon kanssa pähkäillä kuka oli ensin vuorossa!Näin siis ainakin Konalassa.
Työn puitteissa kyllä voi odotella kun liksa juoksee eikä niin kauheasti kiinnosta onko auto pian valmis ja paljonko huolto maksaa mutta jos olisin itselle autoa ostamassa niin en kyllä ikinä menisi lähellekään kyseistä lafkaa näiden kokemusten perusteella!- hermopinne.
Ihan samanlaisia kokemuksia minullakin, Konalassa todella hidas ja muutenkin surkea palvelu. Eikä se aikoinaan ollut Hertsikassakaan sen parempaa. Jatkossa duunipaikan Ford menee muualle huoltoon.
- 23
analyysiä työmieheltä, arvostelet muita tietämättä yhtään huollon toimintatavoista ja siitä onko se sinun odottamisesi johtunut ihan aivan oikeista syistä. Ja miten ne myyntimiesten jutustelut sinun auton korjaukseen liittyy? Sanot että työaikana voit odotella kun liksa juoksee, mutta omalla ajallasi et, tulee vaan mieleen että kykenet arvostelemaan muita, mutta taidat olla omalle työnantajallesi aikamoinen turha kustannuserä kun niin mielelläsi työajalla lorvit... pönttö mikä pönttö
Ja en ole sitten missään korjaamolla töissä, mutta ottaa vaan päähän typerät arvostelut - hermopinne.
23 kirjoitti:
analyysiä työmieheltä, arvostelet muita tietämättä yhtään huollon toimintatavoista ja siitä onko se sinun odottamisesi johtunut ihan aivan oikeista syistä. Ja miten ne myyntimiesten jutustelut sinun auton korjaukseen liittyy? Sanot että työaikana voit odotella kun liksa juoksee, mutta omalla ajallasi et, tulee vaan mieleen että kykenet arvostelemaan muita, mutta taidat olla omalle työnantajallesi aikamoinen turha kustannuserä kun niin mielelläsi työajalla lorvit... pönttö mikä pönttö
Ja en ole sitten missään korjaamolla töissä, mutta ottaa vaan päähän typerät arvostelutAutomaan mulkku veti heti herneen nenään.
- 23
hermopinne. kirjoitti:
Automaan mulkku veti heti herneen nenään.
Mulla ei ole mitään tekemistä ko. yrityksen kanssa enkä ole edes korjaamoalalla, mutta niikuin jo kerran totesin, että ärsyttää suunnattomasti typerät arvostelut, millä ei ole välttämättä edes mitään todellisuus pohjaa vaan perustuu yhden typeryksen subjektiiviseen luuloon!!
- krooh..
23 kirjoitti:
Mulla ei ole mitään tekemistä ko. yrityksen kanssa enkä ole edes korjaamoalalla, mutta niikuin jo kerran totesin, että ärsyttää suunnattomasti typerät arvostelut, millä ei ole välttämättä edes mitään todellisuus pohjaa vaan perustuu yhden typeryksen subjektiiviseen luuloon!!
Joopa joo.Todellisuuspohjasta sen verran,että kun säännöllisesti samassa paikassa sama meininki niin sattumaako tuo? ja minkähän takia sitä samaa ajoneuvoa sinne kerta toisensa jälkeen vien? No kun "ei nyt tällä kerralla ollut sitä tai tätä osaa, me otetaan sitten yhteyttä kun saadaan semmoinen" ja sitten ollaan taas jonottamassa.
Mitäs itse funtsisit jos seisoisit ikuisuuden vaikka lähikauppasi kassajonossa ja samaan aikaan taustalla näkyisi kaupan työntekijöitä taustalla kikattelemassa keskenään? Mitäs sillä hyllyjen täyttelyllä nyt tekemistä kassapalvelun kanssa? Entäpä jos naapurikaupassa hyllyjen täyttäjä singahtaisi kassajonoa purkamaan aina tarvittaessa? Kummassako asioisit mieluummin?
Ainahan se asiakaspalvelussa ja ihmisten välisessä kanssakäynnissä tärkein asia on tuo subjektiivinen tulkinta,minkä perusteella asiakas päättää minne rahansa vie.
Subjektiivisen näkemykseni olen myös työnantajalle asiasta välittänyt eli rahakirstun vartija tehköön oman subjektiivisen päätöksensä sen pohjalta kun seuraavan kerran ajoneuvoja ostellaan. - 23
krooh.. kirjoitti:
Joopa joo.Todellisuuspohjasta sen verran,että kun säännöllisesti samassa paikassa sama meininki niin sattumaako tuo? ja minkähän takia sitä samaa ajoneuvoa sinne kerta toisensa jälkeen vien? No kun "ei nyt tällä kerralla ollut sitä tai tätä osaa, me otetaan sitten yhteyttä kun saadaan semmoinen" ja sitten ollaan taas jonottamassa.
Mitäs itse funtsisit jos seisoisit ikuisuuden vaikka lähikauppasi kassajonossa ja samaan aikaan taustalla näkyisi kaupan työntekijöitä taustalla kikattelemassa keskenään? Mitäs sillä hyllyjen täyttelyllä nyt tekemistä kassapalvelun kanssa? Entäpä jos naapurikaupassa hyllyjen täyttäjä singahtaisi kassajonoa purkamaan aina tarvittaessa? Kummassako asioisit mieluummin?
Ainahan se asiakaspalvelussa ja ihmisten välisessä kanssakäynnissä tärkein asia on tuo subjektiivinen tulkinta,minkä perusteella asiakas päättää minne rahansa vie.
Subjektiivisen näkemykseni olen myös työnantajalle asiasta välittänyt eli rahakirstun vartija tehköön oman subjektiivisen päätöksensä sen pohjalta kun seuraavan kerran ajoneuvoja ostellaan.ontuva verrata jotakin lähimarkettia ja autohuolto paikkaa keskenään... Ehkä olis vähän osuvampi verrata terveyskeskuksessa tai yksityisessä lääkärikeskuksessa käyntiä, meinaan vaan ettei sieläkään jonottamatta/odottamatta selviä, eikä sielä ole heti jokainen henkilökuntaan kuuluva sua puhuttelemassa kun vuoroasi odottelet. Eihän sitä kaikki älyä ei, mutta asiakkaan sulla on mahdollisuus valita se paikka missä asiot.
- hermopinne
23 kirjoitti:
ontuva verrata jotakin lähimarkettia ja autohuolto paikkaa keskenään... Ehkä olis vähän osuvampi verrata terveyskeskuksessa tai yksityisessä lääkärikeskuksessa käyntiä, meinaan vaan ettei sieläkään jonottamatta/odottamatta selviä, eikä sielä ole heti jokainen henkilökuntaan kuuluva sua puhuttelemassa kun vuoroasi odottelet. Eihän sitä kaikki älyä ei, mutta asiakkaan sulla on mahdollisuus valita se paikka missä asiot.
On se Automaan palvelu monessa muussakin asiassa ihan perseestä, mutta sulle ei viitsi alkaa selittämään, kun vedät siitä noin herneet nokkaan. Kokemusta itsellä sen verran, ettei enää edes firman auto mene siihen lafkaan.
Parastahan siellä on, ettei sinne ole pakko mennä. - 23
hermopinne kirjoitti:
On se Automaan palvelu monessa muussakin asiassa ihan perseestä, mutta sulle ei viitsi alkaa selittämään, kun vedät siitä noin herneet nokkaan. Kokemusta itsellä sen verran, ettei enää edes firman auto mene siihen lafkaan.
Parastahan siellä on, ettei sinne ole pakko mennä.Asiallinen kritiikki ja palaute on aina paikallaan silloin kun on kunnolliset perusteet. Varmaan itsekkin ymmärrät että ihmiset jakaa kritiikkiä ja haukkuu milloin mitäkin isoon ääneen, mutta ilman perusteita ja ilman ymmärrystä tai että oltaisiin edes vaivauduttu ajattelemaan kyseistä asiaa yhtään syvemmin.
Mutta tosiaan parasta siinä on ettei sinne ole pakko mennä ja monesti onkin hyvä että me asiakkaat avarretaan omaa ymmärrystä sillä että asioimme muissakin paikoissa. Joskus vaan voi käydä niin että kun lähtee sutta pakoon niin tuleekin karhu vastaan;)
- Jorma K
Viestisi on pelkkää paskapuhetta. Automaa tarjoaa parasta palvelua pääkaupunkiseudulla.
- Syytä Hurraahuutoihi
Jos kaikki muut palveluntarjoajat huonompia kun noin huono.
Kyllä ainakinaikanaan AutoKeskus Konalassa oli erinomainen palvelu liisarilla (joka oli niiden ikioma ) Olari sensijaan oli samaa tasoa kun ylläolevassa on kuvattu.
- zäpädäpä_
Onko eberi vakiovarusteena Automaan edustamissa merkeissä? Jos ei niin ei ihme jos ei riittävää ammattitaitoa löytynyt ja muutenkin kyllähän siinä ennemminkin taitaa olla kysymys osaamattomuudesta kuin kusettamisesta.
- kokemus..
Ei ole hirveästi vuosien varrella kertynyt sieltä kokemusta mutta pari kertaa kuitenkin, eka oli noin 8v sitten kun leijona vaihtoautossa hajosi keskuslukitus, korjattiin nopeasti joskin ei automaalla vaan lähettivät ford liikkeeseen kun auto oli mondeo mutta kaikki ok.
Viimeisin kokemus viimekesältä, autossa oli joku ärsyttävä resonanssi tai muu vastaava ääni, lähin automaa 600 m päässä, kaksi kertaa vein sinne eikä tulosta ,eivät edes koeajaneet autoa vaan mutupohjalta tekivät jotain ja sitten kun menin kolmannella kerralla sanoivat että ei ole aikaa sitä tutkia mutta kokeile helsingin toimipisteestä, eli ajelin 20 km vaikka kyseinen huolto oli melkein kotitalon vieressä, hesassa myös jotain tekivät mutta eivät koeajaneet korjauksen jälkeen, vika ei hävinnyt kolmella korjaamokäynnillä ja pahinta se et aito kiinnostus tutkia mistä ääni voisi lähteä puuttui kokonaan. - doopa joo
Totuus on tämä: lasipalatsin korjaamo pyörii niin kalleilla kustannuksilla, että mitään Eberin puhdistusta siellä ei 150 eurolla voida suorittaa. Sen verran on laskutettava pelkästä päivään sanomisesta ( vrt. huoltohinnat). Vasta uuden Eberin myymisestä sinulle ( myyntikate) ja sen asennuslaskusta tulee tarpeeksi laskutettavaa talolle per tunti.
- Sunmielestä
lohta kannattaa pyytää vaikkei saiskaan. No mulla on kokemusta samanlaisesta talosta jossa ei kelvannu pikkukalat vaan pyydettiin isoo lohta ja mikäs nýt on tilanne, Persiillään on koko kioski. Et sillai, pienistä puroista ne isot joet tuloo, samoten pikkukaloista kasvaa joskus isoja, Ei niitä ittellään synny niiko "sijoitusneuvojat" kuvittelee.
- FOCUSTELIJAAA
Sunmielestä kirjoitti:
lohta kannattaa pyytää vaikkei saiskaan. No mulla on kokemusta samanlaisesta talosta jossa ei kelvannu pikkukalat vaan pyydettiin isoo lohta ja mikäs nýt on tilanne, Persiillään on koko kioski. Et sillai, pienistä puroista ne isot joet tuloo, samoten pikkukaloista kasvaa joskus isoja, Ei niitä ittellään synny niiko "sijoitusneuvojat" kuvittelee.
Minun piti kerran mennä ostamaan uusi auto, olin tehnyt päätöksen jo ennen koeajoa.. Sovittiin aika, menin paikalle ja arvatkaas!! Liike oli kiinni!! Myyjä kyllä pahoitteli mutten enää siellä ole käynyt ja 21000 focus tuli mulle muuta kautta.
NÄIN ESPOON OLARISSA - Merkkien_merkki
FOCUSTELIJAAA kirjoitti:
Minun piti kerran mennä ostamaan uusi auto, olin tehnyt päätöksen jo ennen koeajoa.. Sovittiin aika, menin paikalle ja arvatkaas!! Liike oli kiinni!! Myyjä kyllä pahoitteli mutten enää siellä ole käynyt ja 21000 focus tuli mulle muuta kautta.
NÄIN ESPOON OLARISSAKyllä jos vaikka diesel-moottori lakkoilee: suuttimet, ruiskutuspumput, turboahtimet ja ties mitkä anturit, niin vastaanotto voi olla vaikka samaa luokkaa kuin erään helsinkiläisen autoliikkeen pihalla. Kaveri sanoi että tauti on kuolemaxi, osta uusi, ruiskutuspumput maksavat tuhansia. Sellaisen voi kuitenkin korjauttaa, kuten tuon polttoainekäyttöisen lisälämmittimen. Erona on TIETENKIN se, ettei merkkiliikkeen korjaamo tee sitä! (Myyvät kylläkin uusia, joiden hinta ylittää auton käyvän arvon.) Onhan tyhmää, jos autot kestävät liian kauan, sillä takuuajan jälkeen turhan hyvät korjaukset ovat haitaksi uusien myynnille. Tämä asiakkaan mielipiteenä, eikä harmi jäänyt siihenkään, vaan loppukesällä eräs haitta jäi heiltä korjaamatta kun eivät osanneet tai halunneet osata. Erikoiskorjaamo kyllä löysi vian välittömästi. Ja auto liikkuu taas, mitä nyt on mennyt fyrkkaa pieneen dieselin laittoon pienoispumpun ja turbon muodossa - jota ei sitäkään ostettu muuten merkkiliikkeestä vaan netistä Keski-Euroopasta, yli tonni säästyi.
-Get the point?
- pian ex-pösö
Olen nyt kaksi kertaa peräkkäin vienyt pösöni merkkihuollon sijaan pieneen yksityiseen korjaamoon koska kyllästyin roikkumaan päiväkausia puhelimessa yritettyäni turhaan saada Olarin Automaasta ketään puhelimen päähän. Puhelimessa palvelu on aivan perseestä tai siis sitä on käytännössä mahdoton saada.
Molemmilla kerroilla autossa oli normaalin huollon lisäksi myös sellainen korjausta vaativa vika että halusin ensin selvittää hinnan koska se olisi voinut kohota merkkihuollossa niin korkeaksi että teettäisin työn muualla. Korjaukseen tarvittavan osan tilaaminen ranskasta kestää tunnetusti pari viikkoa ellei sitä ole hyllyssä minkä takia aikaa ei voinut varata ennen kuin tämä oli tiedossa.
Kummallakin kerralla yritin soittaa Espoon automaahan kahden päivän ajan ilman tulosta. Suorista numeroista en saanut ketään langan päähän ja joka ikinen kerta puheluni päätyi johonkin helevetin herttoniemen myymälään tai automaan ulkoistetuun keskukseen joka lupasi yhdistää espoon huoltoon/varaosatiskille/huoltoneuvojalle/kenelle_tahansa mutta turhaan. Espoossa kukaan ei vastannut puheluun aamulla, lounasaikaan, iltapäivällä eikä illalla eikä yhteenkään soittopyyntöön vastattu.
Kiitos hyvästi. - Järkyttynyt
Todellakin Automaasta saa todella huonoa palvelua tai saako siellä palvelua korjaamo/huolto puolella laisinkaan. Tänään taas todistin, kuinka huolto ei viitsi soittaa auton valmistumisesta laisinkaan. vahinkotarkastaja kyllä soitti, että auto olisi valmis ja haettavissa. En todellakaan suosittele Automaata kenellekään. Käyttäkään muuta firmaa, jos pystytte.
- jeppisjepulis75
itsekkään en välitä niin automaan toimista,mutta ei se silti laita tonkimaan v i t u n vanhoja postauksia...
- sivusta seurannut
kävin automaassa kaksi kertaa ensimmäisen ja viimeisen
- Insigniaopel
Kahdesti olen päätynyt automaan merkkiin ennakkotutkimusten jälkeen: aikanaan halusin ostaa Pösön ja viime vuonna Huyndain i40:n. Pyysin laittamaan hinnat tarkasti valitsemistani malleista ja varusteista. Eipä kukaan ottanut yhteyttä kummallakaan kerralla. Toisella kerralla ostin sitten Rellun ja nyt Opelin - ja ihan muualta!
- kalle
kannattaa karttaa kyseistä puljua,vaihtoauto-puolen myyjät jättävät oleelliset tiedot kertomatta autosta ja sen historiasta.Eivät kuulemma ehdi perehtyä kaikkien autojen huoltohistoriaan,eli esim.onko tehty kolarikorjauksia.
Silti kirkkain otsin kerrotaan että tälle autolle ei ole tehty mitään kolarikorjauksia vaikka huoltohistoriasta näkee asian olevan toisin.
Korjaukset tehdään ammattitaidottomasti.
Erikoista että tämä sama toiminta jatkuu aina vaan.
Konsernin johdolla ei ole minkäänlaista intressiä korjata asioita.
Samat ongelmat sekä Herttoniemen että Pitäjänmäen liikkeissä. - kauppapoika
Tuohan on nyt ihan maalaisjärjellä pääteltävissä...
Kun autoja sekä puku päällä huitovia myyjä on paljon niin kukaan ei tiedä mistään mitään, hyvä kun myyjä on joskus edes nähnyt auton jota tulet ostamaan. Provsionkiilto silmissä olevalta myyjältä saat jokaiseen kysymyksees sinua miellyttävän vastauksen oli totuus mitä vaan.
Mitä vanhempaa autoa ostat, sitä vähemmän se kiinnostaa sitä työsuhdeautolla päästelevää geelitukkaa.
Pikkukauppiaalla on vähemmän autoja sekä henkilökuntaa. joten hän tuntee myös myymänsä tuotteen, on sillä itsekin ajanut ja perustiedot myynti-ilmoitusta varten selvittänyt sen sijaan että tietokonemallinnus kopioi kilometrin mittaisen varusteluettelon savukkeensytyttimineen ja kääntyvine aurinkolippoineen myyntitekstiksi - Havainnoitsija Q
Automaan alasajo alkoi keväällä kun Laakkoselle myytiin 6 eri toimipistettä ja nyt on vuorossa Olarin pisteen lopettaminen kun tänään kävi pari nosturiautoa purkamassa Ford valomainokset ja muut firman tunnukset.
Ei ole autokaupalla helppoa kun tuntuu lama aina vaan jatkuvan.Saapa nähdä tuleeko vielä joku rohkea autoalan yrittäjä kokeilemaan kannattavuutta ?- Vanha asiakas
Aika iso yllätys oli. Onko tietoa kenelle mahtaa siirtyä Fordin edustus Espoossa.
- Ropottaja
Vanha asiakas kirjoitti:
Aika iso yllätys oli. Onko tietoa kenelle mahtaa siirtyä Fordin edustus Espoossa.
Fordit huoltaa Veho Olari !
http://www.veho.fi/fi/huoltopalvelut/huolto/Sivut/default.aspx?snsrc=aws_dbaa483ef47abe41c19e96d417e02afd33849474786&snkw=ford huolto espoo&gclid=COeZytOJprsCFchY3godsVcApg
- petetty!
Näin se useasti Automaassa on. Syy on yksinkertainen. Eivät ymmärrä, eivätkä yksinkertaisesti osaa korjata. Tilataan niin suuria kokonaisuuksia, että saadaan toimimaan ja asiakas maksaa turhan suuria kustannuksia.
No montako Automaa liikettä Suomessa tällä hetkellä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036