Kuka on suosikkinne Sun Vuoro 2 kisassa? Tippuko oikeat henkilöt?
Royal Family
7
1640
Vastaukset
- bianco
mä tykkään mäkisestä,mun mielestä se on vaan niin paras :)mikä on oma suosikkis?
- tinu
Tiedän kyl et keitä tosta suuresta "kunniasta" kisaa,mut en mitään muuta..Joten haluisko joku nyt infoo mua pikkasen et keitä on tippunu ja niin eespäin?
Tunnen pari jäbää jotka tohon osallistu..En heille mitään hyvää toivo.. - pikku skandaali
cstarilla on hyvää musaa!! kannattaa käydä kuuntelee sivulla www.mikseri.com/cstar
- antsu
mäkinen hoitaa homman. selkeesti.
- mauku
ehdottomasti parhaat täs skabas oli mäkinen ja alkupiste.harmi vaan että kumpikaa ei päässy kahen parhaan joukkoon. :(
- Rojalti
mauku kirjoitti:
ehdottomasti parhaat täs skabas oli mäkinen ja alkupiste.harmi vaan että kumpikaa ei päässy kahen parhaan joukkoon. :(
Samaa mieltä, eniten ihmettelin Koo-s:n voittoa vaikka hän monta kertaa unohti sanat, alkupiste oli paljon parempi.
Lopussa odotin kuningas kunnan voittoa mutta silti koo-s vei voiton.
Moikka, etsisin näiden kisojen DVD:tä. Jos sinulta tämä löytyy, niin voisitko ottaa minuun täällä yhteyttä. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701509
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361136- 49972
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html184852- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615- 116588
- 54586
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541