http://blogs.insideline.com/straightline/2009/09/more-photos-2011-hyundai-sonata.html
Sonata työsuhdeautoksi
7
1440
Vastaukset
- Huyndai
Kyllähän tuo ihan komea vekotus näyttäisi olevan. Vaan näkyy olevan sama vika kuin lähes kaikissa muissakin autoissa: keskimmäistä takapenkkipaikkaa ei ole suunniteltu istuttavaksi (ainakaan pidemmillä matkoilla). Miksei noihin isompiinkaan autoihin saada tehtyä mukavasti muotoiltua keskipaikkaa, vaikka autoissa nykyään onkin leveyttä enemmän kuin ennen. Eihän jokainen joka tarvitsee sen 5 paikkaa, halua hommata tila-autoa.
- Sonatakuski
kun se tulee ensi vuonna Eurooppaan. Joten se siitä. Ja miksi erityisesti työsuhdeautoksi? En ymmärrä...
- huomaa !!
maahantuojan ennakkopiilomainontaa ??
- Niimpäs
huomaa !! kirjoitti:
Taitaa olla. No hyvin keksity ilmanen mainos. Sinäkin lukaisit sen ja odotat vesi kielellä koeajoa.
- maahantuojan
huomaa !! kirjoitti:
Ei ollut maahantuojan laittama linkki.En työskentele autoalalla.
- turhaan
maahantuojan kirjoitti:
Ei ollut maahantuojan laittama linkki.En työskentele autoalalla.
oo vaatimaton. Salaliitto maahantuojan mainoksena..
- autoedusta iloa
Työsuhdeautoksi valitaan tietysti sellainen, minkä itse haluaisi, muttei uskaltaisi ostaa.
Itse valitsin Alfa-Romeon. Ja kivaa on. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899