Onko punto vuosimallia 2003 niin loppuun ajettu että omistaja hylkäsi sen tienvarteen vai onko auto luvatta otettu käyttöön. Muutama viikko sitten ilmaantu tienposkeen. Oli heitetty heijastusliivit vastaantulevien kaistalle. Väri sininen LU_-856. Päällepäin siisti.
punto 2003
tienposkessa
3
373
Vastaukset
- 6544444
Niin itse kysymykseen niin tuskin vaikka fiude onkin vaikka kyllä 6 vuodessa kerkiää aika paljon jo ajamaan ja ajanhammas nakertamaan .
- tlevan inssin
En uskalla kertoa tarkkaa paikkaa ettei joku ulkopuolinen sitä pölli mutta ilosen diplomi-insinööriopiskelijan jäljiltä auto on melkoisen varmasti.
- HÄH..
tlevan inssin kirjoitti:
En uskalla kertoa tarkkaa paikkaa ettei joku ulkopuolinen sitä pölli mutta ilosen diplomi-insinööriopiskelijan jäljiltä auto on melkoisen varmasti.
Otaniemessä möllöttää. Paskaako se kysyjälle kuuluu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764