Kahvia ja konjakkia (ThePing).

ThePing.

Taisin tehdä oman videon. :)
Kahvia ja konjakkia (ThePing).
http://www.youtube.com/watch?v=9nO-8kc_6Ic

Syytän siitä konjakkia ja valittakaa yp:lle jos asiatonta.

Se on vähän huumorilla tehty joten älkää ottako vakavasti kun olen ottanut alkoholia.

Kofeiini voi laukaista pannarin mutta ei kaikilla.
Anteeksi sönkötys englanniksi mutta youtubessa se on ja pysyy.

KAHVI EI AIHEUTA KAIKILLE PANNARIA VAAN SE ON YKSILÖLLISTÄ!!!
Todella älyvapaata on väittää että se aiheuttaa alzia, ym. aivovaurioita.

21

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaksanu töllätä koko paskaa, pätki niin pirusti.
      Aika älyvapaan näköstä sun sumpin keitto. Miks se vesi piti ekaks laskee mukiin, sitten mukista pannuun, pannusta keittimeen???

• ThePing.

Eräänlainen pakkoreaktio.
        Minulla on yli 10vuoden kokemus kahvinkeitosta joten en kommentoi enempää.

Osta parempi tietokone tai luulen että sinulla on joku langaton paska.

• ThePing.

Että saan täydellisen kahvin.

• ThePing. kirjoitti:

Että saan täydellisen kahvin.

ja mansikkaa, siinä ois sulle oikeenlaista kemiaaaaa!!!!

• ThePing.
        minttupuu kirjoitti:

ja mansikkaa, siinä ois sulle oikeenlaista kemiaaaaa!!!!

Jos haluat kemiaa mene lidliin. :)

• ThePing. kirjoitti:

Jos haluat kemiaa mene lidliin. :)

käy Hitlerin Siwassa. Enkä ny viitti uutta tietskaakaan ostaa vaan ihan sen takia, että näkisin kunnolla sun videon....

• ThePing.
        minttupuu kirjoitti:

käy Hitlerin Siwassa. Enkä ny viitti uutta tietskaakaan ostaa vaan ihan sen takia, että näkisin kunnolla sun videon....

Valitan.
        Sinä näit sen jo koska muuten et kommentoisi. :)

• ex-kofeinisti

Onko sinulla paniikkihäiriö vai ei? Jos on, niin mistä tiedät, ettei kofeiini aiheuta sitä?

Kofeiini aiheuttaa todistetusti aivovauriota ja dementiaa, linkit löytyvät blogistani.

• ThePing.

Koska sain paniikkihäiriön 15v ja en juonut kahvia,
        Ai niin tietysti nyt alat kelaamaan kaikki tuotteet joissa voi olla kofeiinia.

Älä vaivaudu.

• ex-kofeinisti
        ThePing. kirjoitti:

Koska sain paniikkihäiriön 15v ja en juonut kahvia,
        Ai niin tietysti nyt alat kelaamaan kaikki tuotteet joissa voi olla kofeiinia.

Älä vaivaudu.

Sinulla on siis taipumus paniikkihäiriöön ja olet riippuvainen päihteestä, joka tunnetusti aiheuttaa paniikkihäiriötä ja väitä, ettei se aiheuta sitä sinulle... Tämä on niiiiin tuttua juttua A-klinikan ajoilta, että oikein pani naurattamaan.

No joo, turha tuhlata aikaa sinuun, ei kannettu vesi kaivossa pysy, onnea valitsemallesi tielle.

• ThePing.
        ex-kofeinisti kirjoitti:

Sinulla on siis taipumus paniikkihäiriöön ja olet riippuvainen päihteestä, joka tunnetusti aiheuttaa paniikkihäiriötä ja väitä, ettei se aiheuta sitä sinulle... Tämä on niiiiin tuttua juttua A-klinikan ajoilta, että oikein pani naurattamaan.

No joo, turha tuhlata aikaa sinuun, ei kannettu vesi kaivossa pysy, onnea valitsemallesi tielle.

Siis,
        Sinä olet sitä mieltä että minulla on taipumus paniikkihäiriöön ja olen riippuvainen päihteistä?
        Myönnän paniikkihäiriön mutta leikit jälleen lääkäriä.

Minäpä anna sinulle lainauksen yp:ltä.

"
        Hei, Pyysit kuittausta asiattomasta vieatistähttp://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8633043/41055774 Ongelma on tiedossa. Kirjoittajan viesteissä ei ole Suomi24 sääntöjen vastaista tekstiä,joten liukuhihnamaisesti en voi lähteä kirjoittajan viestejäpoistamaan. Sääntöjen vastaista on postata samaa tekstiä useaankertaan, joten tällä perusteella jossain vaiheessa voin tulkitakirjoittajan viestit massapostaukseksi, vaikka viestin sisältö eisanasta sanaan olisikaan sama. Ilmoittele lisää samankaltaisia viestejä ja katsotaan mihin päädytään. Marella"

Oletan sinun tietävän että ilmoitan jokaisen viestin kuten muutkin.

• ex-kofeinisti
        ThePing. kirjoitti:

Siis,
        Sinä olet sitä mieltä että minulla on taipumus paniikkihäiriöön ja olen riippuvainen päihteistä?
        Myönnän paniikkihäiriön mutta leikit jälleen lääkäriä.

Minäpä anna sinulle lainauksen yp:ltä.

"
        Hei, Pyysit kuittausta asiattomasta vieatistähttp://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8633043/41055774 Ongelma on tiedossa. Kirjoittajan viesteissä ei ole Suomi24 sääntöjen vastaista tekstiä,joten liukuhihnamaisesti en voi lähteä kirjoittajan viestejäpoistamaan. Sääntöjen vastaista on postata samaa tekstiä useaankertaan, joten tällä perusteella jossain vaiheessa voin tulkitakirjoittajan viestit massapostaukseksi, vaikka viestin sisältö eisanasta sanaan olisikaan sama. Ilmoittele lisää samankaltaisia viestejä ja katsotaan mihin päädytään. Marella"

Oletan sinun tietävän että ilmoitan jokaisen viestin kuten muutkin.

Itsehän kerrot, että paniikkisi alkoivat ennen kuin ryhdyit käyttämään niitä aiheuttavia päihteitä, joten aivan ilmeisesti stressihormonien säätelyjärjestelmäsi on herkkä kofeiinille. Paniikkihäiriö voi aiheutua paastosta, nesteenpuutteesta ja monista ravitsemuksellisista seikoista jos ne jatkuvat pitkään.

Kerrot myös käyttäväsi kofeiinia, etkä ilmeisesti pysty lopettamaan sitä vaikka sitä ei suositella sellaisille, joilla on taipumusta ahdistuneisuuteen tai paniikkiin. Himosi aineeseen on niin voimakas, että torjut sellaisen tiedon, joka vaarantaa päihteesi. muista nyt, että olen päihdelan ammattilainen lähes 30 vuoden takaa ja ollut itsekin kofeinisti. Sinä olet kokemukseni ja tietojeni perusteella melko todennäköisesti riippuvainen kofeiinista eli päihderiippuvaihnen, koska kofeiini määritellään miedoksi keskushermostoa piristäväksi päihteeksi.

Vai sinä pyydät poistamaan viestejäni. Eikö sinulla ole minkäänlaista moraalia? Eikö sinulle ole juolahtanut mieleen ajatella muita kuin itseäsi? Minä kerron tieteellisesti todistetuista faktoista tämän oireyhtymän suhteen ja esitän lääketieteelliset todisteet pyydettäessä. Kerron miten olen itse hoitanut itseäni ja parantunut täysin ja yritän auttaa ihmisä, joiden kärsimykset tunnen omakohtaisen klokemuksen kautta yli 20 vuoden ajalta.

Mikä oikeus sinulla on vaatia poistamaan validia tietoa, sen jakamista vartenhan tämän foorumin pitäisi olla olemassa. Näytä yksikin viesti, jossa olen rikkonut palstan järjestyssääntöjä. Näytä yksikin viesti, jossa olen antanut virheellistä tai vahingollista tietoa, tai kehottanut jotakuta johonkin laittomaan tai vaaralliseen.

Käsitätkö ollenkaan itse millaista vahinkoa teet muille leikkiessäsi tuota valtaleikkia heikon itsetuntosi pönkittämiseksi? Kyllä minä sen ymmärrän, että saatan ärsyttää sinua ja monia muitakin, mutta se ei anna oikeutta ryhtyä terrorisoimaan kiusanteolla, käyttämällä apuna ylläpitoa, jonka suhtautumista myös ihmettelen suuresti. Tuon lausuman mukaan täällä ei saisi puhua edes samoista lääkkeistä tai terapiosta tai oireista samaan tapaan liian usein.

Jos ärsytän sinua, älä lue viestejäni. Minähän käytän aina samaa nikkiä, joten jätä lukematta ne. Vaikka se sinusta voi tuntua mahdottomalta, joku voi haluta lukea niitä ja joku voi hyötyä niistä ja saada jotain apua, tai edes toivoa paremmasta. Täällä, ja muillakin palstoilla on ollut joitakin viestejä, joissa joku kertoo lukeneensa juttujani ja seuranneensa neuvojani, ja voi nyt selkeästi paremmin, ja on tyytyväinen, että sattui lukemaan ne. Ahdistuneisuus ja paniikkihäiriö ovat jo sellaisinaan riittävän raskas kestää, älä lisää kohtalotovereittesi taakkaa tuollaisella lapsellisella ja asiattomalla käytöksellä, pyydän.

• ThePing.
        ex-kofeinisti kirjoitti:

Itsehän kerrot, että paniikkisi alkoivat ennen kuin ryhdyit käyttämään niitä aiheuttavia päihteitä, joten aivan ilmeisesti stressihormonien säätelyjärjestelmäsi on herkkä kofeiinille. Paniikkihäiriö voi aiheutua paastosta, nesteenpuutteesta ja monista ravitsemuksellisista seikoista jos ne jatkuvat pitkään.

Kerrot myös käyttäväsi kofeiinia, etkä ilmeisesti pysty lopettamaan sitä vaikka sitä ei suositella sellaisille, joilla on taipumusta ahdistuneisuuteen tai paniikkiin. Himosi aineeseen on niin voimakas, että torjut sellaisen tiedon, joka vaarantaa päihteesi. muista nyt, että olen päihdelan ammattilainen lähes 30 vuoden takaa ja ollut itsekin kofeinisti. Sinä olet kokemukseni ja tietojeni perusteella melko todennäköisesti riippuvainen kofeiinista eli päihderiippuvaihnen, koska kofeiini määritellään miedoksi keskushermostoa piristäväksi päihteeksi.

Vai sinä pyydät poistamaan viestejäni. Eikö sinulla ole minkäänlaista moraalia? Eikö sinulle ole juolahtanut mieleen ajatella muita kuin itseäsi? Minä kerron tieteellisesti todistetuista faktoista tämän oireyhtymän suhteen ja esitän lääketieteelliset todisteet pyydettäessä. Kerron miten olen itse hoitanut itseäni ja parantunut täysin ja yritän auttaa ihmisä, joiden kärsimykset tunnen omakohtaisen klokemuksen kautta yli 20 vuoden ajalta.

Mikä oikeus sinulla on vaatia poistamaan validia tietoa, sen jakamista vartenhan tämän foorumin pitäisi olla olemassa. Näytä yksikin viesti, jossa olen rikkonut palstan järjestyssääntöjä. Näytä yksikin viesti, jossa olen antanut virheellistä tai vahingollista tietoa, tai kehottanut jotakuta johonkin laittomaan tai vaaralliseen.

Käsitätkö ollenkaan itse millaista vahinkoa teet muille leikkiessäsi tuota valtaleikkia heikon itsetuntosi pönkittämiseksi? Kyllä minä sen ymmärrän, että saatan ärsyttää sinua ja monia muitakin, mutta se ei anna oikeutta ryhtyä terrorisoimaan kiusanteolla, käyttämällä apuna ylläpitoa, jonka suhtautumista myös ihmettelen suuresti. Tuon lausuman mukaan täällä ei saisi puhua edes samoista lääkkeistä tai terapiosta tai oireista samaan tapaan liian usein.

Jos ärsytän sinua, älä lue viestejäni. Minähän käytän aina samaa nikkiä, joten jätä lukematta ne. Vaikka se sinusta voi tuntua mahdottomalta, joku voi haluta lukea niitä ja joku voi hyötyä niistä ja saada jotain apua, tai edes toivoa paremmasta. Täällä, ja muillakin palstoilla on ollut joitakin viestejä, joissa joku kertoo lukeneensa juttujani ja seuranneensa neuvojani, ja voi nyt selkeästi paremmin, ja on tyytyväinen, että sattui lukemaan ne. Ahdistuneisuus ja paniikkihäiriö ovat jo sellaisinaan riittävän raskas kestää, älä lisää kohtalotovereittesi taakkaa tuollaisella lapsellisella ja asiattomalla käytöksellä, pyydän.

Sorry nyt vaan mutta minulla on enemmän oikeuksia kuin taviksilla.
        Pidä se mielessä koska minä osaan pelata.

• ThePing. kirjoitti:

hoitoon!!!
        Fucking kahvinkeittovideoines!
        "Taviksilla"????
        Onks sulla jotain suuruusharhoja vai???

• ex-kofeinisti
        ThePing. kirjoitti:

Voisitko hieman tarkastella laajemmin millaiset osallistujat vaativat viestieni poistamista. Tätä ylläpidon hyväksikäyttöä harrastetaan pelkästään henkilökohtaisen kiusanteon välineenä minua kohtaan, eikä se minua häiritse, mutta siinä menettävät sellaiset ihmiset, joiden oireet saattavat aiheutua samasta syystä kuin minulla. Ja se, mitä teet tällaisten yli-ihmissyndroomasta nauttivien häiriköitten mieliksi, saattaa olla pois joltakulta, jolle siitä olisi voinut olla hyötyä.

• ja menee ilm.
        ex-kofeinisti kirjoitti:

Voisitko hieman tarkastella laajemmin millaiset osallistujat vaativat viestieni poistamista. Tätä ylläpidon hyväksikäyttöä harrastetaan pelkästään henkilökohtaisen kiusanteon välineenä minua kohtaan, eikä se minua häiritse, mutta siinä menettävät sellaiset ihmiset, joiden oireet saattavat aiheutua samasta syystä kuin minulla. Ja se, mitä teet tällaisten yli-ihmissyndroomasta nauttivien häiriköitten mieliksi, saattaa olla pois joltakulta, jolle siitä olisi voinut olla hyötyä.

kiusanteon takia vaan siksi, että sinä kerrot totuutena luulemiasi asioita, kuten nyt esim. sen että 500 000 ihmistä on sairastunut kofeinismiin jne.jne.

Kun sinä sitten joka väliin tunget tätä "lopeta kofeiinin käyttö", niin joku valitettavasti voi siihen uskoa JÄTTÄEN HOIDON kesken.

Olet esittänyt mm. MS-palstalla että MS-tauti johtuu kofeiinista ja SINÄ paranit MS-taudista (jota sinulla ei edes ole koskaa todettu!!) jättämällä kofeiinin pois. Etkö millään voi ymmärtää sitä että teet kirjoituksillasi enemmän hallaa kuin hyötyä?!

Sinun mielestäsi kun lähes kaikki sairaudet johtuvat kofeiinista ja sehän ei ole totta.

Minulla on ollut ph liuta muita sairauksia n. 25 v ja en käytä kofeiinia, en missään muodossa.

Edelleen minulla ovat nämä sairaudet. Ja kyllä, loukkaannuin MS-palstalla kun esitit MS-taudin johtuvan kofeiinista.

Lupasit jossain vaiheessa olla kirjoittelematta tälle suomi24-palstalle ja pysyä siellä jenkkifoorumilla ja taas kuitenkin suollat tätä samaa täällä.

Mikä pakkomielle sinulla on jauhaa tätä asiaa? MS-tautini kanssa olen oppinut tulemaan toimeen tänö 10 vuoden aikana, on huonoja kausia, on parempia kausia, mutta RR-arvoni nousevat joka kerta kun luen silkkaa skeidaa tästä sairaudestani. MS-tautini EI johdu kofeiinista, kuten ei kenenkään muunkaan tätä sairautta potevan.

• ex-kofeinisti
        ja menee ilm. kirjoitti:

kiusanteon takia vaan siksi, että sinä kerrot totuutena luulemiasi asioita, kuten nyt esim. sen että 500 000 ihmistä on sairastunut kofeinismiin jne.jne.

Kun sinä sitten joka väliin tunget tätä "lopeta kofeiinin käyttö", niin joku valitettavasti voi siihen uskoa JÄTTÄEN HOIDON kesken.

Olet esittänyt mm. MS-palstalla että MS-tauti johtuu kofeiinista ja SINÄ paranit MS-taudista (jota sinulla ei edes ole koskaa todettu!!) jättämällä kofeiinin pois. Etkö millään voi ymmärtää sitä että teet kirjoituksillasi enemmän hallaa kuin hyötyä?!

Sinun mielestäsi kun lähes kaikki sairaudet johtuvat kofeiinista ja sehän ei ole totta.

Minulla on ollut ph liuta muita sairauksia n. 25 v ja en käytä kofeiinia, en missään muodossa.

Edelleen minulla ovat nämä sairaudet. Ja kyllä, loukkaannuin MS-palstalla kun esitit MS-taudin johtuvan kofeiinista.

Lupasit jossain vaiheessa olla kirjoittelematta tälle suomi24-palstalle ja pysyä siellä jenkkifoorumilla ja taas kuitenkin suollat tätä samaa täällä.

Mikä pakkomielle sinulla on jauhaa tätä asiaa? MS-tautini kanssa olen oppinut tulemaan toimeen tänö 10 vuoden aikana, on huonoja kausia, on parempia kausia, mutta RR-arvoni nousevat joka kerta kun luen silkkaa skeidaa tästä sairaudestani. MS-tautini EI johdu kofeiinista, kuten ei kenenkään muunkaan tätä sairautta potevan.

Sinähän keksit aivan omasta päästäsi juttuja minun suuhuni. Jos sinä loukkaannut siitä, että joku kertoo parantuneensa kofeiiniriippuvuuden aiheuttamiusta oireista ja, että todennäköisesti sama asia koskee muitakin, niin sinun olisi kyllä syytä kääntyä terpaeutin puoleen.

Minä en ole luvannut yhtään mitään sinulle, eivätkä minun, tai tämöän foorumin asiat kuulu sijnulle tippaakaan. Jos olet niin kypsymätön, tietämätön ja hidasälyinen, ettet tajua keskustelusta yhtään mitään ja loukkaannut, älä lue viestejäni, niin helppoa se on.

Kofeiinin päivittäiskäyttö aiheuttaa osalle käyttäjistä aineenvaihdunnallisen reaktion, jonka johdosta immuunijärjestelmä kääntyy hajottamaan kehon omia soluja, aiheuttaen ykislöllisten eroavaisuuksien perusteella eri tyyppisiä oireyhtymiä, paniikkihäiriö on yksi, ja ms-oireyhtymä toinen. En väitä, että se olisi ainoa aiheuttaja, mutta se on todennäköisesti yleisin yksittäinen aiheuttava tekijä geeniperimän ohella. Tästähän löytyy jopa näyttöäkin, vaikka varsinaisia tutkimuksia ei ole tehty. Emäksisellä ruokavaliolla, (joka edellyttää ehdotonta kofeiinittomuutta), ms-oireet lähtevät, eivät ehkä kaikilta, mutta osalta lähtevät aivan varmasti. Samoin on todettu, että hemofiltraatio ja kelaatiohoito parantavat ms-oireyhtymän, syytä vain ei ole ymmärretty.

Se 500 000 väärää diagnoosia perustuu Eviran tutkimukseen asiasta, jos olet eri mieltä, valita niille.

• ThePing.

Menes kuule sen varvaskipusi vuoksi valittamaan lekurille ja pääset jälleen pakkohoitoon.
        Vittu miten jätkä voi olla noin "my way or the highway" tyyppi.

Jos olisin lääkäri ja sinä tulisit valittamaan kipuja kofeiinin vuoksi heittäisin selliin ja avaimen kassakaappiin ja kassakaapin mereen.
        Et edes ymmärrä vastuuta mitä aiheutat "diagnooseillasi" eikä ole kyse kofeiinista. Itse en ottaisi vastuulleni toisen ihmisen terveydentilaa ja pahimmillaan mahdollista itsemurhaa jota sinä harrastat arvoisa nettilääkäri. Vittu että olet aivoton dorka joka ajattelee vain itseään ja egoaan.

ps. sinun blogisi????
        Minäkin voin väittää että ydinsota alkaa huomenna.

• ThePing.
        minttupuu kirjoitti:

hoitoon!!!
        Fucking kahvinkeittovideoines!
        "Taviksilla"????
        Onks sulla jotain suuruusharhoja vai???

Ei ole.
        Tiedän vain enemmän ja siinä kaikki. Turhaan hermostut.
        Oikeudet tulee tiedon myötä ja yritä väittää vastaan. :)

• ThePing.
        ex-kofeinisti kirjoitti:

Sinun suustasi sana häirikkö kuulostaa rivolta.
        Mites se varvas, mene puhumaan lekurille että kofeiini on varastoitunut varpaaseesi. :)

• ThePing.
        ja menee ilm. kirjoitti:

Luojan kiitos ex-cofeinisti pilasi maineensa eikä ole lääkäri.
        Ex-cofista tulee mieleen joku uskonlahko joka on valmis uhraamaan ihmishenkiä oman egonsa parantamiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe