Eläköön maoismi

toope tolvana

Mikä on tuo yllämainittu organisaatio?

Miten vaikuttavat, mitä haluavat?

Voisiko joku valaista?

http://kansansota.net/

2

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ELÄKÖÖN MAOISMI!

Eläköön maoismi -opintopiiri on organisaatio, jonka tarkoituksena on tutkia, opiskella ja soveltaa marxilais- leniniläis -maolaista ideologiaa maassamme. Me emme anna minkäänlaista tukea vanhalle Suomen porvarivaltiokoneistolle. Vanha valtio on maansa myyneiden imperialistien sortokoneisto. Tämän hetken porvari-EU -Suomi ei ole millään tavalla sellainen yhteiskunta jollaista enemmistö kansasta haluaisi. Vaan päinvastoin kansa haluaa uuden yhteiskunnan eli siis uuden valtion. Se ei ole vain unelmaa, vaan se on täysin realistista. Eläköön maoismi -opintopiiri pyytää kaikkia, jotka haluavat soveltaa ja opiskella marxismi- leninismi- maoismia sekä kansansotaa liittymään ja tukemaan toimintaamme kykyjensä mukaan. Toisena tehtävänämme on tukea ja osallistua kansainväliseen proletaariseen vallankumousliikkeeseen, jonka johtotähtenä toimii 17:sta päivänä toukokuuta v. 1980 alkanut Perun kansansota. Me haluamme tukemisen kautta saada oppia Perun kansalta. Perun kansansota on sankarillista taistelua itsemääräämisoikeuden ja vapauden puolesta. Perun valtiokoneisto on suoranaisten fasistien, maansa myyneiden kansanmurhaajien hallinnassa. Se on osoittanut myös olevansa suoraan Jenkki-imperialistien juoksurenkien hallinnassa. Mutta maaseudulla ja kaupungeissa kasvaa Uusi Peru, joka puolustaa kansan oikeuksia ja etuja. Tämä Uusi Peru perustuu avoimille kansankomiteoille, joissa kansa käyttää valtaansa ja päättää omasta tulevaisuudestaan. Voima joka johtaa Uuden Perun kehitystä on Perun Kommunistinen Puolue (PKP). PKP johtaa kansansotaa vapautumisen puolesta kaikenlaista sortoa vastaan. Vanha Peru on syvässä kriisissä. Nälkä ja työttömyys ovat siellä laajalle levinneitä ilmiöitä. Perun kansa taistelee viljelijöiden oikeuksista maaperään. Työntekijöiden on saatava oikeudenmukaisuutta ja heillä on oltava oikeus rakentaa vahvaa kansallista tuotantoa. Vanha Perun valtiokoneisto yrittää kaikin tavoin pysäyttää kehityksen. Perun kansa ei kuitenkaan alistu, eikä katsele sivusta kun kansaa teurastetaan vanhan vallan säilyttämiseksi. PKP:n johdolla kansa on järjestäytynyt, jotta voisi murskata vanhan valtion kansansodalla. Perun kansa tietää oikeutensa ja puolustaa niitä, ase kädessä. Eläköön maoismi -opintopiiri näkee kansansodan välttämättömäksi ja antaa sille kaiken tukensa. Vanha Perun valtio edustaa vain pienen vähemmistön etuja, sen isännät istuvat Washingtonissa. Yhdysvallat antavat vanhalle mädäntyvälle Perulle aseita ja sanelee sen politiikan. Kansa taistelee tällaista ulkomaista ylivaltaa vastaan ja pyrkii luomaan oman valtion, joka edustaa kansan enemmistön etuja. Sen nimi on Perun kansantasavalta. Eläköön maoismi -opintopiiri katsoo, että Perun kansalla ja kaikilla maailman kansoilla on oltava oikeus olla oman maansa herroja ja lupa päättää itse omasta kohtalostaan. Opintopiiri tulee levittämään tietoa ja antamaan tukea Perun kansan taistelulle Perun kansantasavallan puolesta.

• Pekka Virtanen

1970 luvulla kehitysmaissa CIA levitti Maon punaista kirjaa rikkoakseen näin vasemmiston yhtenäisyyden.

Perun matalan intensiteetin konfliktin aikaista 1980-1992 materiaalia on nyt käännetty suomeksi,ilmeisesti
      hämäystarkoituksessa.
      Perun konflikti päättyi vuonna 1993 kun maahan laadittiin uusi perustuslaki ylikansallisten toimijoiden tarpeisiin. Maolaisuutta käytettiin peitteenä maan armeijan toiminnan motivoimiseksi.
      Mahtava määrä huijausmateriaalia löytyy www.youtube.com hakusanoilla "sendero luminoso"

Loistavan Polun arkkitehti löytyy osoitteesta

Google: Gordon McCormick NPS Shining Path Navy Postgraduate Schoolin ja Rand think tankin
      spesialisti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe