Teuvo

Vastaanko täällä kirjeeseesi, näin kahden kesken.
Pallo on sinulla, jos et halua niin ei sitten..

42

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuresti kiinnostunu

asiahan kuuluu meille myös...

• suuresti kkkk

kunhan luemme ensin tekstit

• Tämä on "jäsenten" välinen asia, joka ei muille kuulu ;)

Periaattena näissä jutuissa minulla on etten sähköpostina niitä käy, koska nekin ennenpitkää palstalla ovat.
        Parempi että jokainen näkee käydyt keskustelut reaaliajassa, eikä voimakkaasti editoituna jonkun toisen tuomana.

• ****Kerro totuus menneisyydestäsi, joka sinulla oli jo ennen kuin minulle ensimmäisen
        kerran soitit, ja kerroit pelkuruuden hengestäsi. Jonka vallassa et pässyt sisälle
        ahtaasta portista, ja vaikka kaduit, ei Jumala sitä sinulle tuon menneisyydessä
        tapahtuneen Hengen herjauksen takia enää anteeksi antanut***

Tuossa esimerkki Teuvon kertomasta, todella lahjakkasti. Ei ensimmäistäkään sanaa totta.

• kyllä vaan
        Devoit kirjoitti:

****Kerro totuus menneisyydestäsi, joka sinulla oli jo ennen kuin minulle ensimmäisen
        kerran soitit, ja kerroit pelkuruuden hengestäsi. Jonka vallassa et pässyt sisälle

Tuossa esimerkki Teuvon kertomasta, todella lahjakkasti. Ei ensimmäistäkään sanaa totta.

KH avauksessaan käsittelikin jo.

• suuresti kkk
        Devoit kirjoitti:

****Kerro totuus menneisyydestäsi, joka sinulla oli jo ennen kuin minulle ensimmäisen

silloin vieraisilla Armin luona, kun Teuvo ja KariH:kin olivat ja KH oli kovassa flunssassa, vierailu taisi päättyä katastrofiin, niin muistelen...

• suuresti kkk kirjoitti:

silloin vieraisilla Armin luona, kun Teuvo ja KariH:kin olivat ja KH oli kovassa flunssassa, vierailu taisi päättyä katastrofiin, niin muistelen...

En ollut, eikä pyydetty. Toverituomioistuin antoi tuomionsa syytetyn tietämättä.
        Ei oikeastaan päättynyt katastrofiin vaan pääsin ikeestä ja ennen kaikkea tuota eksytystä kohtaavasta väistämättömästä Jumalan tuomiosta vapaaksi..

Joten, hyvää siitä seurasi minulle.

• suuresti kkk
        Devoit kirjoitti:

En ollut, eikä pyydetty. Toverituomioistuin antoi tuomionsa syytetyn tietämättä.
        Ei oikeastaan päättynyt katastrofiin vaan pääsin ikeestä ja ennen kaikkea tuota eksytystä kohtaavasta väistämättömästä Jumalan tuomiosta vapaaksi..

Joten, hyvää siitä seurasi minulle.

katastrofilla itse vierailun tulosta "sunilaisuuden" kannalta. Siinähän esim Armi taisi paljastua KH:lle oikeassa valossa, kun hänen ei olisi saanut kyytiäkään tarjota yhdelle matkalaiselle juna-asemalle. ja Teuvoko se tarjosi jopa matkarahaa KH:lle, jonka hän (Teuvo) nyt ikävästi muistaa ottaa esille. On kyllä melkoista ooppera-aariaa tämä esitys...

• pedantti
        suuresti kkk kirjoitti:

katastrofilla itse vierailun tulosta "sunilaisuuden" kannalta. Siinähän esim Armi taisi paljastua KH:lle oikeassa valossa, kun hänen ei olisi saanut kyytiäkään tarjota yhdelle matkalaiselle juna-asemalle. ja Teuvoko se tarjosi jopa matkarahaa KH:lle, jonka hän (Teuvo) nyt ikävästi muistaa ottaa esille. On kyllä melkoista ooppera-aariaa tämä esitys...

ajankohtaa ja tapahtumaa keskenään.

• Yäk Teuvo!
        Devoit kirjoitti:

kehtaa tollalailla sinulle kirjoittaa ja uhkailla Jumalalla,...

Ootapa, kun kohta tapahtuu,...hurjia!

• Yäk Teuvo! kirjoitti:

kehtaa tollalailla sinulle kirjoittaa ja uhkailla Jumalalla,...

Ootapa, kun kohta tapahtuu,...hurjia!

Minussa tuo Teuvon muutos herättää lähinnä vain surua.

• suuresti kkk kirjoitti:

..sanottiinkin jo että puurot ja vellit menivät sekaisin.
        Eli oli useampi eri tapahtuma, josta koosteen esitit.

• Taasko se kiusaa?

Onko Teuvo hiljattain kirjuutellut sulle pahoja?

• Mutta kun sitä ei kuulu niin...

No, joka Teuvon kirjoituksia on lukenut, tietää peruskaavan..
        Sitä vars aihetta en voi sanoa, kun Teuvo ei ole kommentoinut juuta jaata.

Yhäkin minut yllättää se, kuinka tosissaan Teuvo missionsa suhteen on. Te jotka luulette, että Teuvo kirjoittaa vain lämpimikseen ja ajankulukseen, voin sanoa: Teuvo on tosissaan. Minä vain en enää sitä Teuvon näkemystä uskonasioista voi omalle kohdalleni hyväksyä.

• tuhat ja yksi
        Devoit kirjoitti:

Mutta kun sitä ei kuulu niin...

No, joka Teuvon kirjoituksia on lukenut, tietää peruskaavan..
        Sitä vars aihetta en voi sanoa, kun Teuvo ei ole kommentoinut juuta jaata.

Yhäkin minut yllättää se, kuinka tosissaan Teuvo missionsa suhteen on. Te jotka luulette, että Teuvo kirjoittaa vain lämpimikseen ja ajankulukseen, voin sanoa: Teuvo on tosissaan. Minä vain en enää sitä Teuvon näkemystä uskonasioista voi omalle kohdalleni hyväksyä.

siihen Vanhoillisunilaisuuteen ja et hyväksy Uussunilaisuutta?

• jonkun ystävä
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Se nakertaa uskottavuuttasi älykkäänä keskustelijana.

• tuhat ja yksi kirjoitti:

Käsite sunilaisuus syntyi vasta tällä palstalla, johon käsitteeseen kuului olennaisena osana Teuvo Armi omalaatuisine ahtaanportin oppeineen. Sunilaisuuteen kuuluu/kuului alati muuttuva oppiviidakko, aina sen mukaan mitä sen hetkinen tarve vaati. sunilaisuus on sekoitus adventismia ja spiritualismiä. Tai jostakin luin kiihkopietisteistä (1700 luvulla), se muistutti sunilaisuutta

Se oppi, jota Teuvo julisti kohta jo noin 20 vuotta sitten ,oli ainakin oikean tuntuista. Eikä sitä olisi voitu sanoakaan sunilaisuudeksi, koska se oli lähes? Raamatun mukaista.

• Ved.2
        Devoit kirjoitti:

Käsite sunilaisuus syntyi vasta tällä palstalla, johon käsitteeseen kuului olennaisena osana Teuvo Armi omalaatuisine ahtaanportin oppeineen. Sunilaisuuteen kuuluu/kuului alati muuttuva oppiviidakko, aina sen mukaan mitä sen hetkinen tarve vaati. sunilaisuus on sekoitus adventismia ja spiritualismiä. Tai jostakin luin kiihkopietisteistä (1700 luvulla), se muistutti sunilaisuutta

Se oppi, jota Teuvo julisti kohta jo noin 20 vuotta sitten ,oli ainakin oikean tuntuista. Eikä sitä olisi voitu sanoakaan sunilaisuudeksi, koska se oli lähes? Raamatun mukaista.

samaa mieltä. Mutta oletko jossain suhtessa ottanut hernettä...?

• Ved.2 kirjoitti:

samaa mieltä. Mutta oletko jossain suhtessa ottanut hernettä...?

Käsitteestä valisti minua KariHenrik. Siinä aggressiivinen henkilö provosoi omalla käytöksellään toisen suuttumaan, projisoiden oman vihansa toisen tekemäksi.

Minä en harhaoppeja voi hyväksyä, vaikka enkeli taivaasta niitä minulle tuputtaisi.

• Ved.2
        Devoit kirjoitti:

Käsitteestä valisti minua KariHenrik. Siinä aggressiivinen henkilö provosoi omalla käytöksellään toisen suuttumaan, projisoiden oman vihansa toisen tekemäksi.

Minä en harhaoppeja voi hyväksyä, vaikka enkeli taivaasta niitä minulle tuputtaisi.

jos nyt voisit ymmärtää, että yhdessä tuumin toisista välitetään. Ei minunkaan omatunto anna myöten sinunkaan huonolle vointisuudelle. Ei myöskään KH:lle sellainen ajatus tule mieleen. Oltaisko vaan kimpassa toistemme puolesta?

• tuhat ja yksi
        jonkun ystävä kirjoitti:

Se nakertaa uskottavuuttasi älykkäänä keskustelijana.

Ja älykkyydestä tein tuollaisen testin kerran lyhyenkaavanmukaan niinkuin minulle sopii ensin kiukutti vähän ne pisteet sitten jälkeepäin nauratti kokoajatus,kun mietin missä ne virheet tein.
        Ja sen lisäksi tuli nuo ajatukset uskovan synnittömyydestä ja arvelin etteisekään pidä paikkaansa.

• tuhat ja yksi
        Devoit kirjoitti:

Olen tutustunut noihin kirjoituksiin 2007 alussa ja sitten myöhemmin huomasin saman henkilön jatkavan sinnikäästi tällä palstalla ja en edes Raamatulliseksi ole luokitellut, vertasin aluksi vai V.T. tekstejä.

1700 luvun lukutaidottomiin se olisi saattanutkin purra, sehän oli sitä Kristinuskon haarautumisen kulta-aikaa,nyt vain näin nopean tiedonsiirron aikana virheellisyydet ja uskon käsitysten muuttumiset heti huomataan ja samoin voidaan verrata sitä muihin harhoihin.

Mytta Teuvo ja hänen Pyhä Henkensä testaa mihin saakka tämä nettikeskustelu johtaa.
        Näihin asti se on estänyt mahdollisen keskustelun ja on estänyt ns, Helluntailiikkeen harhan esiintulon Raamattupalstalla ,tuosta viimeisestä kiitos kuuluu Teuvolle!

Nythän on mahdollisuus taas keskustella kaikesta ja paremmat mahdollisuudet vielä ,kuin aikaisemmin - olemme saaneet oikein esimerkin kautta nähdä ja lukea ettei tuokaan Teuvon erehtely ole johtanut sen kummempaan ,mutta toivoisin kylläkin ettei kaikki yli 5000000 ihmistä repostelisi kaikkea elämästään ja ei sitä Teuvokaan tehnyt.

• Huh huh,...
        Devoit kirjoitti:

Huh huh sentään,...

Kyllä sunilaisuus olisi pitänyt analysoida jo kauan aikaa sitten.
        Teuvon sotilaallisuus mentaliteetti siellä taustatekijöinä sekoitti kaiken ja kaikki meni siihen miinaan, että hän osaa sekoittaa asioita ja oikein kunnolla ja uskoa Teuvon selityksiä.

Huh huh sentään,...

• 100 ja 10

Syyllistyt TYYPILLISEEN LAHKOLAISEN menettelyyn. Uhkailet peitetysti paljastaa asioita joilla voisit vahingoittaa toista keskustelijaa. Oman arvostuksesi keskustelijana vain mokaat.

• Siinä kirjeessä ei ole edes mitään, ketään vahingoittavaa, jos ei oteta lukuun sitä minua kohtaan huokuvaa aggressiota.

Minähän kysyin Teuvon suostumusta siihen että palstalla voin vastata. Olisiko Teuvo asemassani menetellyt samoin?

• Ved.2
        Devoit kirjoitti:

Siinä kirjeessä ei ole edes mitään, ketään vahingoittavaa, jos ei oteta lukuun sitä minua kohtaan huokuvaa aggressiota.

Minähän kysyin Teuvon suostumusta siihen että palstalla voin vastata. Olisiko Teuvo asemassani menetellyt samoin?

itsekin tuota avoimuuden puolta. Jos on sitä muiltakin vaatimassa, niin pitäisi itse esiintyä vastaavassa määrin reilusti. Teuvo ei ole mikään tämän palstan normi keskustelijoissa, paitsi jos liekaan joutumista ei pidetä määrittävänä tekijänä.

• Ved.2
        Devoit kirjoitti:

Siinä kirjeessä ei ole edes mitään, ketään vahingoittavaa, jos ei oteta lukuun sitä minua kohtaan huokuvaa aggressiota.

mitään aggressiota ole. Vastaan varmaan muiden puolesta. Täällähän vaan keskustellaan tunteitakin purkaen, sinäkin. Amerikkalaiset sanoisivat, että "slow down, hang loose". Käytä Raamattua.

• Ved.2 kirjoitti:

mitään aggressiota ole. Vastaan varmaan muiden puolesta. Täällähän vaan keskustellaan tunteitakin purkaen, sinäkin. Amerikkalaiset sanoisivat, että "slow down, hang loose". Käytä Raamattua.

Mistä tiedät?

• ketkut ja vetkut

>>>>>sunilaisista>>>>> , entisistä tai vielä tiimissä olevista uhkaile ja kiristä, vai?

Eikö tämä muutaman henkilön poppoo sotke jatkuvasti ihmissuhteita palstalla? Sairasta touhua. Joku puolustaa Sunia, joku käy jopa omien sanojensa mukaan hänen luonaan ja silti haukkuu ystäväänsä ja purkaa taas itseään palstalla. Aina vain Teuvo sitä ja tätä.

T. Suni-yhdistys vaanii kuin ristilukki saaliita, saaliina ovat herkkäuskoiset ihmiset, jotka kertovat asioistaan profeetalle, nimeltä Teuvo Suni. Uskoutumisen jälkeen alkaakin arkipäivä. Asiasi muuttuvat, vääntyvät ja suurentuvat, sekä lisää tulee aivan vastakkaisia juttuja, mitä ikinä olit puhunut. Miksikö? No, koska et ottanut vastaan sitä "totuutta." Sinusta kirjoitetaan mm. nettipalstoilla täyttä p....aa ja tuntemattomat ihmiset luulevat tietävänsä asioitasi paremmin kuin sinä itse. Nimesi ja taitaapa jopa kuvasi julkaistaan pitkin maailmaa...Joudut ikäänkuin tarkkailun alle. (Ja luulosairasko? Tuskin.)

Älkää ihmiset olko missään tekemisissä koko jengin kanssa, säästytte monelta harmilta ja pahoilta puheilta, joissa ei ole muuta totta, kuin että nuo henkilöt ovat itse sellaisia, mitä toisista sanovat. Lisäksi sairaalloisen uteliaita, seuraavat varmaan joka askeltakin, ja linkitys pelaa. Se on, kun on tekemisestä puute, ja tarpeeksi monta tyhmää päätä kolahtaa yhteen. Miten joillakin voi riittää mielenkiintoa niin paljon toisten ihmisten asioita kohtaan? Hapetonta touhua.

• Ved.2
        Devoit kirjoitti:

Mistä tiedät?

Älä koodaa niitä itseesi. Minä olen itse huono siinä suhteessa. Mutta haluaisin vaan kokeneena(?) auttaa sinua. Tiedän muuten monessa suhteessa, mutta sillä ei ole väliä. Siis ole levollisella mielellä. Älä sotke asioitasi sellaisella taholla, missä et taatusti niitä saa ratkaistuksi! Riittää kun siteeraat Jumalan sanaa, tai keskustele mistä haluat. Olisi tietysti rakentavaa keskustella laajemminkin, mutta taidat sulkeutua itseesi, vaikka kirjoitteletkin. Se on jokaisen yksityisyytä. Se siitä.

Kaikessa sanomisessani on tietysti varaus. En minä ole mikään sanoja, mutta olen vaan osallinen lähimmäisiin. Jos saan kehoituksen, että älä sotkeennu ja kommentoi, niin voin ilman arvovaltatappiota vetäytyä syrjään. Mutta palstalla ollessa pidätän oikeuteni komentoida asioita. Se kuuluu jokaisen Suomi 24 oikeuteen.

• Ved.2
        ketkut ja vetkut kirjoitti:

>>>>>sunilaisista>>>>> , entisistä tai vielä tiimissä olevista uhkaile ja kiristä, vai?

Eikö tämä muutaman henkilön poppoo sotke jatkuvasti ihmissuhteita palstalla? Sairasta touhua. Joku puolustaa Sunia, joku käy jopa omien sanojensa mukaan hänen luonaan ja silti haukkuu ystäväänsä ja purkaa taas itseään palstalla. Aina vain Teuvo sitä ja tätä.

T. Suni-yhdistys vaanii kuin ristilukki saaliita, saaliina ovat herkkäuskoiset ihmiset, jotka kertovat asioistaan profeetalle, nimeltä Teuvo Suni. Uskoutumisen jälkeen alkaakin arkipäivä. Asiasi muuttuvat, vääntyvät ja suurentuvat, sekä lisää tulee aivan vastakkaisia juttuja, mitä ikinä olit puhunut. Miksikö? No, koska et ottanut vastaan sitä "totuutta." Sinusta kirjoitetaan mm. nettipalstoilla täyttä p....aa ja tuntemattomat ihmiset luulevat tietävänsä asioitasi paremmin kuin sinä itse. Nimesi ja taitaapa jopa kuvasi julkaistaan pitkin maailmaa...Joudut ikäänkuin tarkkailun alle. (Ja luulosairasko? Tuskin.)

Älkää ihmiset olko missään tekemisissä koko jengin kanssa, säästytte monelta harmilta ja pahoilta puheilta, joissa ei ole muuta totta, kuin että nuo henkilöt ovat itse sellaisia, mitä toisista sanovat. Lisäksi sairaalloisen uteliaita, seuraavat varmaan joka askeltakin, ja linkitys pelaa. Se on, kun on tekemisestä puute, ja tarpeeksi monta tyhmää päätä kolahtaa yhteen. Miten joillakin voi riittää mielenkiintoa niin paljon toisten ihmisten asioita kohtaan? Hapetonta touhua.

Eniro vaan näyttää tykkäävän siitä. Hapetonta touhuahan tämä on. Entä sitten? Jatketaanko Raamatulla?
        Mitäpä siitä olisi sanottavaa?

• Ved.2 kirjoitti:

Älä koodaa niitä itseesi. Minä olen itse huono siinä suhteessa. Mutta haluaisin vaan kokeneena(?) auttaa sinua. Tiedän muuten monessa suhteessa, mutta sillä ei ole väliä. Siis ole levollisella mielellä. Älä sotke asioitasi sellaisella taholla, missä et taatusti niitä saa ratkaistuksi! Riittää kun siteeraat Jumalan sanaa, tai keskustele mistä haluat. Olisi tietysti rakentavaa keskustella laajemminkin, mutta taidat sulkeutua itseesi, vaikka kirjoitteletkin. Se on jokaisen yksityisyytä. Se siitä.

Kaikessa sanomisessani on tietysti varaus. En minä ole mikään sanoja, mutta olen vaan osallinen lähimmäisiin. Jos saan kehoituksen, että älä sotkeennu ja kommentoi, niin voin ilman arvovaltatappiota vetäytyä syrjään. Mutta palstalla ollessa pidätän oikeuteni komentoida asioita. Se kuuluu jokaisen Suomi 24 oikeuteen.

Miksi ihminen joka on saanut taivaallisen ilmoituksen siitä että Raamattu on totta, käyttää koko elämänsä siihen, että yrittää kumota Raamatun totuuden?

• Ved.2 kirjoitti:

itsekin tuota avoimuuden puolta. Jos on sitä muiltakin vaatimassa, niin pitäisi itse esiintyä vastaavassa määrin reilusti. Teuvo ei ole mikään tämän palstan normi keskustelijoissa, paitsi jos liekaan joutumista ei pidetä määrittävänä tekijänä.

Parempi käydä keskustelut niin, että lukijat voivat surata itse reaaliajassa keskustelua.
        "Eräällä" on tapana irroittaa keskustelut asiayhteydestään, jos ei muuten vääntele ja kääntele niitä.
        Hänen mielestään se on "totuutta".

• 777 777
        ketkut ja vetkut kirjoitti:

Spiritismi on sellaista että siihen jää kiinni,
        ja alkaa yököttämään se touhu,
        ja yrittää siitä päästä yksin irti.

Vaarallista touhua.

• Ved.2
        Devoit kirjoitti:

Miksi ihminen joka on saanut taivaallisen ilmoituksen siitä että Raamattu on totta, käyttää koko elämänsä siihen, että yrittää kumota Raamatun totuuden?

Sehän tässä merkillistä onkin. Tällaiset asiat ovat käsittämättömiä. Mutta olen valitettavasti nähnyt,että jopa tätäkin voi tapahtua. Olen usean kohdalla näin saanut havaita. En ymmärrä!

• Ved.2
        777 777 kirjoitti:

Vaarallista touhua.

Mutta tässä yhteydessä siitä ei ole vielä keskusteltu. Mutta jos voisit rakas ystävä paremmin siitä kertoa, miten se liittyy tähän seikkaan.

• autsi vautsi
        777 777 kirjoitti:

Vaarallista touhua.

se tuli? Suosittelen, että luovut siitä, sillä se heijastelee kirjoituksissas. Olet niinkö jähmeä. Jotenkii pysähtyny, emmää tiedä.

• ystävä kaukaa
        Ved.2 kirjoitti:

Sehän tässä merkillistä onkin. Tällaiset asiat ovat käsittämättömiä. Mutta olen valitettavasti nähnyt,että jopa tätäkin voi tapahtua. Olen usean kohdalla näin saanut havaita. En ymmärrä!

että perkelekin tuntee pyhät kirjoitukset. Niin tuo sielun vihollinen etsii aikansa uskoontulleessa ihmisessä, ja sen löydettyään heti iskee. Ylpeyteen heikon perkele yrittää saada paisutettua. Loppuliuku, jos jatkuu samaa rataa, sitten onkin aimoista haipakkaa.

• ystävä kaukaa
        Ved.2 kirjoitti:

Eniro vaan näyttää tykkäävän siitä. Hapetonta touhuahan tämä on. Entä sitten? Jatketaanko Raamatulla?
        Mitäpä siitä olisi sanottavaa?

ei halunnut jatkaa Raamatusta. Kenties hänkin salaa nautti tuosta "hapettomasta" tekstin tuotosta. Se kun ei vaadi ollenkaan niin paljon ponnistelua kuin Raamatussa kuvattu Jeesuksen esimerkki, miten elää mitä tavoitella.

Ja vielä, kun niputtaa muut "hapettomiksi" kirjoittajiksi, sillä ehkä saa jonkinlaista nostetta itselleen. Että olis vähän niin kuin parempi kuin nuo muut. Mutta se taas ei ole Raamatun mukaista.

En jatka tästä enempää, tulee vaan riitaa. Paljonhan täällä on sitä ollutkin, mutta ei tilanne sillä paremmaksi tule, että tuhahtelee kovin moittien ilmapiiriä ja kirjoittajia hapettomiksi.

• hyvässä hapessa
        ystävä kaukaa kirjoitti:

ei halunnut jatkaa Raamatusta. Kenties hänkin salaa nautti tuosta "hapettomasta" tekstin tuotosta. Se kun ei vaadi ollenkaan niin paljon ponnistelua kuin Raamatussa kuvattu Jeesuksen esimerkki, miten elää mitä tavoitella.

Ja vielä, kun niputtaa muut "hapettomiksi" kirjoittajiksi, sillä ehkä saa jonkinlaista nostetta itselleen. Että olis vähän niin kuin parempi kuin nuo muut. Mutta se taas ei ole Raamatun mukaista.

En jatka tästä enempää, tulee vaan riitaa. Paljonhan täällä on sitä ollutkin, mutta ei tilanne sillä paremmaksi tule, että tuhahtelee kovin moittien ilmapiiriä ja kirjoittajia hapettomiksi.

Täällä palstalla ei kukaan keskustele raamatusta, vaan siitä, miten itse on raamattunsa lukenut. Sitten tappelua oikein kunnolla aiheesta teuvo sunin viimeisimmät törppöilyt ja muitten silmäätekevien viimeisimmät, ja muhkeimmat juorut. Kuka täällä järkevä oikeastikaan viitsii käydä, muuta kuin katsomassa joskus, ja vähän ehkä heittämässä jotain yleissivistävää, koska alkaa käydä melko puiseviksi juttunne. Toivottavasti jokaisen mieleen juolahtaa, että teitä on loppujen lopuksi vain muutama, jotka jaksatte täällä säännölliseen kärkkyä. Kaikki järkevät lähtevät poies, hyvä niin.

• Jokotahi.

Taitaa olla niin arkaluontoista. Tai jos vastaa, niin takuulla saatanat sinkoilee.

• Ihan tavallinen asia. Mutta sellaisella sävyllä esitettynä, että eipä huvittanut keskustella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe