Olen tässä yötöissä ja joutessani kysyn ainoalta tosi uskonnolta:
Mikä niin ihmeellinen on teidän ainoan tosijohdon antama tieto ja taito, mitä me tavisihmiset emme muuten saa kuin vain teidän taholtanne. Raamattu varmaan paljastaa jonkin salatun tiedon teille, mutta ei meille, taviksille.
Kertokaa nyt pian, esimerkeillä, ainoat tosi johtajat, mikä on se yliluonnollinen pyhä henki ja voima, jota ei ole suotu kuin vain pienelle johtojoukolle Suomessa.
Varmaan saan pian monta vastausta piirivalvojilta, esivalvojilta, palvelusvalvojilta ja kierrosvalvojilta.
Jäämme odottelemaan näitä ohjeita.
Kertokaa, oi johto
9
353
Vastaukset
- 1+1=3
Eivät nähtävästi ole ehtineet vastaamaan.
Miksi noissa lahkoissa yleensäkin on suhteellisen paljon mielenterveysongelmista kärsiviä?- Ihmetellään???
>>lahkoissa!!!
Ihmetellään??? kirjoitti:
>>lahkoissa!!!
hallintoelin on Vt-lehden mukaan yhteydessä 24-hengen voideltuun taivaassa.
Yhteys on kuulemma jatkunut Russelin ajoista lähtien. Sieltä se "valo" tulee.
Nämä henkiolennot ovat kuulemma ylösnousseita raamatun patriarkkoja ja muita Jeesus/Mikaelin opetuslapsia.
Russel ja Rutherford olivat muuten innokkaita henkienmanaajia ja Russel uskoi tosissaan että DEMOONIT voivat antaa pakosta oikeita tietoja.MarkkuP kirjoitti:
hallintoelin on Vt-lehden mukaan yhteydessä 24-hengen voideltuun taivaassa.
Yhteys on kuulemma jatkunut Russelin ajoista lähtien. Sieltä se "valo" tulee.
Nämä henkiolennot ovat kuulemma ylösnousseita raamatun patriarkkoja ja muita Jeesus/Mikaelin opetuslapsia.
Russel ja Rutherford olivat muuten innokkaita henkienmanaajia ja Russel uskoi tosissaan että DEMOONIT voivat antaa pakosta oikeita tietoja.googlettaa:jehovas witnesses occultist roots.
Löytyy mielenkiintoista tietoa myös Jt:n aivopesusta ja mielenhallinta tekniikoista.
Esim.Vartiotorni ja Herätkää lehdet sisältävät kaikenlaisia piilosymboleja ja merkityksiä.
Löytyy mm.devils hands, pangod, treedemon, yms.- Diktaattorit
MarkkuP kirjoitti:
googlettaa:jehovas witnesses occultist roots.
Löytyy mielenkiintoista tietoa myös Jt:n aivopesusta ja mielenhallinta tekniikoista.
Esim.Vartiotorni ja Herätkää lehdet sisältävät kaikenlaisia piilosymboleja ja merkityksiä.
Löytyy mm.devils hands, pangod, treedemon, yms.muistaakseni yhteys henkiolentoihin on KIELLETTY.
Mutta ei kai sitten diktatuurin pomoilta. - jt
Diktaattorit kirjoitti:
muistaakseni yhteys henkiolentoihin on KIELLETTY.
Mutta ei kai sitten diktatuurin pomoilta.Tavisten mielenterveysongelmat eivät johdu ainakaan henkiolennoista, sillä yhteydenpito niihin on taviksilta kielletty, samoin kuin esim. valehtelu. Diktaattorit itse saavat tehdä mitä lystäävät, esim. harrastaa spiritismiä ja välittää eteenpäin "kuulemiaan" höpöjä "tietoina". Lue itse, mitä F.Franz , vuoden 1975 profeetta, valehteli uhreilleen: http://en.wikipedia.org/wiki/Frederick_William_Franz
jt kirjoitti:
Tavisten mielenterveysongelmat eivät johdu ainakaan henkiolennoista, sillä yhteydenpito niihin on taviksilta kielletty, samoin kuin esim. valehtelu. Diktaattorit itse saavat tehdä mitä lystäävät, esim. harrastaa spiritismiä ja välittää eteenpäin "kuulemiaan" höpöjä "tietoina". Lue itse, mitä F.Franz , vuoden 1975 profeetta, valehteli uhreilleen: http://en.wikipedia.org/wiki/Frederick_William_Franz
sai viestejä enkeliltä, joka kuulemma katui Luciferin joukkoon liittymistään.
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää miten hallintoelin saa sanomansa henkiolennoilta?
Kenties quija-lautaa käyttäen???- MarkkuP(ei kirj.)
MarkkuP kirjoitti:
sai viestejä enkeliltä, joka kuulemma katui Luciferin joukkoon liittymistään.
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää miten hallintoelin saa sanomansa henkiolennoilta?
Kenties quija-lautaa käyttäen???sai sanomia demooneilta automaattikrjoituksen avulla.
J.F.Rutherford taas näyttää käyttäneen quija-lautaa. Jonkinlainen "maaginen heiluri" näyttää myös olleen jehovilla käytössä.
Russel julkaisi kirjan 'Angels and women' ,jossa hän valottaa suhdettaan henkiolentoihin ja henkimaailmaan.
Hän uskoi vakaasti, että demonit saattoivat kommukoida ihmisten kanssa ja että niiltä sai oikeitakin tietoja, jos osasi pakottaa demonit tottelemaan.
Kaiken huippu on se, että Vt-seura 1950-luvulla tiesi jo J.Greberin okkulttisen taustan ja siitä huolimatta jatkoi 1980-luvulle asti Greberin materiaalin käyttöä kirjoissaan ja lehdissään.
Ja käyttää muuten yhä. - salaisuus?
jt kirjoitti:
Tavisten mielenterveysongelmat eivät johdu ainakaan henkiolennoista, sillä yhteydenpito niihin on taviksilta kielletty, samoin kuin esim. valehtelu. Diktaattorit itse saavat tehdä mitä lystäävät, esim. harrastaa spiritismiä ja välittää eteenpäin "kuulemiaan" höpöjä "tietoina". Lue itse, mitä F.Franz , vuoden 1975 profeetta, valehteli uhreilleen: http://en.wikipedia.org/wiki/Frederick_William_Franz
voi sairastua burnouttiin ja tienraivaajista puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6273238Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu982652Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211671Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771582Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101500Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471490- 691434
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3321377- 271318
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901233