AJATTELEEKO MIEHET AINA SEKSIÄ?

Nea.

Välillä tuntuu että, miehet ovat toisinaan taitavia tulkitsemaan tilanteita väärin. Ja jopa saattavat väittää naisten johtaneen harhaan.

Kun nainen käyttää toisinaan yöasunaan lyhyttä pitsiunelmaa, mies luulee naisen vihjailevan. Mies alkaa heti ajattelemaan, että nainen haluaa seksiä. Sitten, jos nainen haluaakin vain nukkua mies loukkaantuu ja syyttää naista harhaanjohtamisesta. Eihän nainen missään vaiheessa luvannut mitään, laittoi vain tietynlaisen yöasun päälleen.

Tai jos illalla käpertyy miehen syliin ja antaa pari pusua (ei ole pukeutunut edes mitenkään harhaan johtavasti tällä kertaa), mies kuvittelee naisen haluavan seksiä. Nainen taas kaipaa vain läheisyyttä ja haluaa nukkua kultansa sylissä/kainalossa.

Minkä takia miehet tulkitsevat nämä tilanteet helposti väärin? Ja miksi miesten mielestä tuntuu olevan naiseten syytä, se että he ymmärtävät tilanteen väärin?

94

1874

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänksy

vain sellaisia miehiä, jotka eivät sua osaa yhtään lukea tai sitten suhteet ovat vasta alullaan, jolloinka ette ole vielä oppineet tuntemaan toistenne tarpeita.

Kyllä mä olen onnistunut ainakin valitsemaan mieheni sen verran samoilta taajuuksilta kanssani, ettei tuollaisia ongelmia ole ilmennyt. Olen myöskin itse osannut mielestäni hyvin lukea, koska miestä ei kannata lähestyä "siinä mielessä"..

Uskon, että kun pidemmän aikaa toisen kanssa on yhdessä ja oppii tuntemaan toista, oppii myös lukemaan toisen kehon kieltä ja oppii tietämään ja tuntemaan toisen halut ja milloin on otollinen aika seksiin.

• monte34

tulla seksiä vonkumaan, silloin ei tartte tulla edes puhumaan.

• nainen88.
        monte34 kirjoitti:

Kyllä mua ainakin ärsyttäs, jos formulat on miehellä tärkempiä kuin mä.

• monte34
        nainen88. kirjoitti:

Kyllä mua ainakin ärsyttäs, jos formulat on miehellä tärkempiä kuin mä.

kuin mikään muu asia tällä planeetalla.

• nainen88.
        monte34 kirjoitti:

Mää ainakin jättäisin miehen, jolle formalat on mua tärkeemiä. Katselkoon sitten yksin rauhassa formuloita.

• monte34
        nainen88. kirjoitti:

Mää ainakin jättäisin miehen, jolle formalat on mua tärkeemiä. Katselkoon sitten yksin rauhassa formuloita.

parasta

• Jazuli
        monte34 kirjoitti:

motoGp on tärkeempää...ja moottoripyörät..ne menee formuloittenki eelle..hähä..!! xo)

• monte34
        Jazuli kirjoitti:

motoGp on tärkeempää...ja moottoripyörät..ne menee formuloittenki eelle..hähä..!! xo)

vaik siinä tapahtuukin enemmän

• laskin väärin
        Jazuli kirjoitti:

oho, nainen katsoo motogp:n vapaaehtoisesti... Entäs superbike?, ne joutu kattoo netin kautta tänä vuonna...

• Jazuli
        laskin väärin kirjoitti:

oho, nainen katsoo motogp:n vapaaehtoisesti... Entäs superbike?, ne joutu kattoo netin kautta tänä vuonna...

tottakai katon...en nyt joka kerta oo katellu..=o)

mut aika usein tulee katottua..yleensäki missä vaan moottoripyöriä näkee, jos sattuu silmään, niin istun ales kattomaan...mä tykkään muuteki moottorihärveleistä...jos ois varaa ois itelläkin monenmoista päristeäjää tallissa..=o)

nyt on vaa ninja ja puutarhatraktori..nii ja auto..xo)

sitte noi dragsterit (kiihdytyskisat) kiinnostaa hirveesti..tykkäisin itekki päästä ajamaan dragstereilla..se on vaa kallista eikä kaikki sinne pääse....mutta ei mulla kantti loppus..=o)

• Jazuli
        monte34 kirjoitti:

vaik siinä tapahtuukin enemmän

moottoripyörät mnee aina autojen ohi...mjaa rekat on kyllä kiinnostavempia kun vaikka jokkis romuralli..nascarit on kans iha jeess..ja perinteinen ralli..ai juku se ois poikaa päästä jonnekki sorataipaleelle kaahamaan..!!! =o)

formulat on mulla vähä nykysin siinä ja tässä...kiinnostaa enempi kaks pyöräset tosiaan ja noi isojen autojen väliset matsit..taikka puhtaasti kiihdytyskisat sitte...vihreetä GO..!!

• Jazuli
        Jazuli kirjoitti:

mut aika usein tulee katottua..yleensäki missä vaan moottoripyöriä näkee, jos sattuu silmään, niin istun ales kattomaan...mä tykkään muuteki moottorihärveleistä...jos ois varaa ois itelläkin monenmoista päristeäjää tallissa..=o)

sitte noi dragsterit (kiihdytyskisat) kiinnostaa hirveesti..tykkäisin itekki päästä ajamaan dragstereilla..se on vaa kallista eikä kaikki sinne pääse....mutta ei mulla kantti loppus..=o)

erkki..eli tarkotan er 5...(mopoa)...=o)

• monte34
        Jazuli kirjoitti:

prätkien takia, mun päätä ei naiset käännä mut prätkät kylläkin

• laskin väärin
        Jazuli kirjoitti:

erkki..eli tarkotan er 5...(mopoa)...=o)

heh, juu se on vähän mopo :) raha tosiaan ratkaisee aika paljo, ei ol nyte pyörää ollenkaan kun laitoin prioriteetit uuteen uskoon viime vuonna. Mulla oli semmonen 1000cc suizuki viimeks. Tai niit on ollu kaksikin, mut tartti hommata uusi kun vanha meni vähän romuks ;-)

Kiihdytyshommeleista en kyllä niin välitä. Oon kyllä kauan sitten ollu siskon silloisen poikakaverin kanssa kattomassasa sitä touhua vähän lähempääkin.

Mie tykkään kaarrella mutkia mieluummin, kuin ajella suoraan.

• Jazuli
        laskin väärin kirjoitti:

heh, juu se on vähän mopo :) raha tosiaan ratkaisee aika paljo, ei ol nyte pyörää ollenkaan kun laitoin prioriteetit uuteen uskoon viime vuonna. Mulla oli semmonen 1000cc suizuki viimeks. Tai niit on ollu kaksikin, mut tartti hommata uusi kun vanha meni vähän romuks ;-)

Kiihdytyshommeleista en kyllä niin välitä. Oon kyllä kauan sitten ollu siskon silloisen poikakaverin kanssa kattomassasa sitä touhua vähän lähempääkin.

Mie tykkään kaarrella mutkia mieluummin, kuin ajella suoraan.

500 on mopo ja vasitenki toi er..mutta miehelle ensimmäinen moottoripyörä..ja vasta toinen kesä oli, kun se pääs vähän ajelemaan..eikä ole siis ees mopoilla ajellu ennen kun autokoulussa suoritti ton A-kortin toissakesänä..=o)

sille se on hyvä harjotuspyörä..sitteki viel jännää lähtee pidemmälle..kunhan se siit harjaantuu niin katellaan sitte isompaa..ellei sitte hommata vaa 1 mp talouteen..jää sitte nähtäväks..=o)

hmm..joo mäki tykkään ajella enemmän näitä pikkuteitä täällä maaseudulla..jotenkin kivempaa ja rennomppaa kun tuolla vaikka kaupunnissa..mutta ihan toisena harrasteena voisin hyvinki olla kiinnostunu kiihdytyskisoistakin..ja motocrossia ihan omaks iloks omis nurkis..=o)

mun mies ei vaan ole niin hurahtanu noihin enkä mä ihan ominpäin voi rupee haalimaan kaikkea tommosta itelleni...eihän mua sitte näkys kotona koskaan..=o(..tulis pian avioero..jos toteuttasin vaan omia mielihalujani..

..tonnisessakin on jo ihan riittävästi kuutioita ja hepoja ei se sen isompi tartte ollakkaan...=o)

mites vakuutusmaksut..??..onks kalliit ton kokosessa..??

mulla tossa kawasaki zx 6 r on aika suolaset ja me naiset saahaa maksaa jotain sukupuoli korotuksiakin..=o(

• Jazuli
        monte34 kirjoitti:

prätkien takia, mun päätä ei naiset käännä mut prätkät kylläkin

mun pään kyllä kääntää komeet miehet..komeet autot ja komeet moottoripyörät..ja maisemat siis oikeet maisemat.. ;o)))

• monte34
        Jazuli kirjoitti:

mun pään kyllä kääntää komeet miehet..komeet autot ja komeet moottoripyörät..ja maisemat siis oikeet maisemat.. ;o)))

et pääni kääntäisin se takia

• laskin väärin
        Jazuli kirjoitti:

500 on mopo ja vasitenki toi er..mutta miehelle ensimmäinen moottoripyörä..ja vasta toinen kesä oli, kun se pääs vähän ajelemaan..eikä ole siis ees mopoilla ajellu ennen kun autokoulussa suoritti ton A-kortin toissakesänä..=o)

sille se on hyvä harjotuspyörä..sitteki viel jännää lähtee pidemmälle..kunhan se siit harjaantuu niin katellaan sitte isompaa..ellei sitte hommata vaa 1 mp talouteen..jää sitte nähtäväks..=o)

hmm..joo mäki tykkään ajella enemmän näitä pikkuteitä täällä maaseudulla..jotenkin kivempaa ja rennomppaa kun tuolla vaikka kaupunnissa..mutta ihan toisena harrasteena voisin hyvinki olla kiinnostunu kiihdytyskisoistakin..ja motocrossia ihan omaks iloks omis nurkis..=o)

mun mies ei vaan ole niin hurahtanu noihin enkä mä ihan ominpäin voi rupee haalimaan kaikkea tommosta itelleni...eihän mua sitte näkys kotona koskaan..=o(..tulis pian avioero..jos toteuttasin vaan omia mielihalujani..

..tonnisessakin on jo ihan riittävästi kuutioita ja hepoja ei se sen isompi tartte ollakkaan...=o)

mites vakuutusmaksut..??..onks kalliit ton kokosessa..??

mulla tossa kawasaki zx 6 r on aika suolaset ja me naiset saahaa maksaa jotain sukupuoli korotuksiakin..=o(

sukupuoli korotus? En ole kuullukaa tuosta vaik kaikenlaisia kriteereitä niihin kyllä on.

Nii, hinta riippuu nii paljo siit paikkakunnast/iästä ja nykyään on teho/painosuhdekin mukana jne.

Mulla oli viimeks semmonen et 950 euroo vuodes, saa ajaa niin paljon kuin huvittaa, kiinteä maksu, ei mitään seisonta-aikoja. Täyskasko 70% liikenne 25% bonukset. Nii ja se ol uus gsx-r 1000 ni tehopainosuhde kohdillaan :-) Eipä sitä nopeempaa pyörää oikeestaa saa, lähinnä makuasioita sen jälkee.

• Jazuli
        monte34 kirjoitti:

et pääni kääntäisin se takia

..mut eihä se itte sit ees vältti tiiä..et joku kuolaa sitä ja kattelee ihaillen.. =o))

kattele salaa.. niiku mäki teen...melki ainaki.. ;oP

..*viheltelee*..

• monte34
        Jazuli kirjoitti:

..mut eihä se itte sit ees vältti tiiä..et joku kuolaa sitä ja kattelee ihaillen.. =o))

kattele salaa.. niiku mäki teen...melki ainaki.. ;oP

..*viheltelee*..

halveksisin itseäni jos moiseen sortuisin

• Jazuli
        laskin väärin kirjoitti:

sukupuoli korotus? En ole kuullukaa tuosta vaik kaikenlaisia kriteereitä niihin kyllä on.

Nii, hinta riippuu nii paljo siit paikkakunnast/iästä ja nykyään on teho/painosuhdekin mukana jne.

Mulla oli viimeks semmonen et 950 euroo vuodes, saa ajaa niin paljon kuin huvittaa, kiinteä maksu, ei mitään seisonta-aikoja. Täyskasko 70% liikenne 25% bonukset. Nii ja se ol uus gsx-r 1000 ni tehopainosuhde kohdillaan :-) Eipä sitä nopeempaa pyörää oikeestaa saa, lähinnä makuasioita sen jälkee.

noi vakuutus jutut pikkasen kieroiksi tehty...ainaki mulla tuntuu olevan kaikenlaisia juttuja tossa vakuutusyhtiössä....siellä vakuutusoppaassa oli must maininta ja se virkailijakin puhui jotain sukupuoli korotuksesta..koska olen nainen...vaikkei oo ees mun ensimmäinen moottoripyörä samassa yhtiössä..vaan jo 5:des...=o)

kaikkee ne keksii et saa rahaa enempi...nykyään ei oikeeta seisontaa taida ollakkaan..vakuutukset on periaatteessa päällä kaiken aikaa..vaan jakso jolloin pyörää ei käytetä on halvempi..tai niin ainakin meillä tos yhtiös mis ollaan kirjoilla...en muista noita kovin tarkkaan miten ne meni..mutta monta sataa menee vuodessa moottoripyörään..sikana paljon enempi kun autoon..mulla on kans kasko mp:ssä..=o)

noihaa hayabusat on nyt ollu kovas huudos..must se on vaa nii pirun kallis ja isokokonen fyysisesti etten mä ainakaan kokis sit omaks....tommoi 600 cc on mulle eri hyvä ja just joku ninja menee oikee kivasti..ja kulkee riittävästi sekin..270km/h..saa sillä kortin ja hengen pois...=o}

iha kiitettävästi reagoi kaasuun.. ;o) ja sutasee persikkaa missä vaan..

• Jazuli
        monte34 kirjoitti:

halveksisin itseäni jos moiseen sortuisin

tartteehan ny silmälle namia antaa...;o)

• monte34
        Jazuli kirjoitti:

tartteehan ny silmälle namia antaa...;o)

metallisessa muodossa

• Jazuli
        monte34 kirjoitti:

metallisessa muodossa

en ala aikusen miehen kanssa kinaamaan näi selkeestä jutusta..se on sitte nii..=o}

• monte34
        Jazuli kirjoitti:

en ala aikusen miehen kanssa kinaamaan näi selkeestä jutusta..se on sitte nii..=o}

luoja se hyvä moottoriöljyn haju levis mun sieraimiin, se jos mikä on kiihoittava tuoksu namm

• laskin väärin
        Jazuli kirjoitti:

noi vakuutus jutut pikkasen kieroiksi tehty...ainaki mulla tuntuu olevan kaikenlaisia juttuja tossa vakuutusyhtiössä....siellä vakuutusoppaassa oli must maininta ja se virkailijakin puhui jotain sukupuoli korotuksesta..koska olen nainen...vaikkei oo ees mun ensimmäinen moottoripyörä samassa yhtiössä..vaan jo 5:des...=o)

kaikkee ne keksii et saa rahaa enempi...nykyään ei oikeeta seisontaa taida ollakkaan..vakuutukset on periaatteessa päällä kaiken aikaa..vaan jakso jolloin pyörää ei käytetä on halvempi..tai niin ainakin meillä tos yhtiös mis ollaan kirjoilla...en muista noita kovin tarkkaan miten ne meni..mutta monta sataa menee vuodessa moottoripyörään..sikana paljon enempi kun autoon..mulla on kans kasko mp:ssä..=o)

noihaa hayabusat on nyt ollu kovas huudos..must se on vaa nii pirun kallis ja isokokonen fyysisesti etten mä ainakaan kokis sit omaks....tommoi 600 cc on mulle eri hyvä ja just joku ninja menee oikee kivasti..ja kulkee riittävästi sekin..270km/h..saa sillä kortin ja hengen pois...=o}

iha kiitettävästi reagoi kaasuun.. ;o) ja sutasee persikkaa missä vaan..

Mitä ite oon uusimpia kuussatasia koeajanut, nii mulla ottaa polvet esim pihassa sarviin kiinni. Ihan uusimmat 1000:kin on mulle jo liian pieniä :-( Mula oli kans 600 jossai vaihees mut se oli vielä tarpeeks iso silloin. Nykyään ne tehään pienemmiksi. esim. uusi Hayabusakin on vähän pieni, mittaristoa en näe jos istun normaalisti, pleksi edessä jne... se vaan näyttää isolta ulkoapäin, mut ei sinä se ajajan tila mikään niin ole. Tykkään siitä vanhemmasta mallista enemmän. Kevyempi pyörä parempi mulle, niin hommasin tuon 1000cc mieluummin.

• Jazuli
        monte34 kirjoitti:

luoja se hyvä moottoriöljyn haju levis mun sieraimiin, se jos mikä on kiihoittava tuoksu namm

onko susta moottoriöljyn haju hyvä tuoksu..????...=o/

..karsee mille haisee autojen vaihelaatikkoöljyt..ne haisee kaks päivää nenäsää vissii jää johonkin onteloihin kiertämään ne hajut..=o)

...mä tykkään turtle waxin tuoksusta.. x'o)

nii ja joskus alustamassakin on tuksunnu ihan hyvälle..meinaa rahalle.. ;o)

..*nii ja käetki on komiat ko hanskois on reikii*...

• monte34
        Jazuli kirjoitti:

onko susta moottoriöljyn haju hyvä tuoksu..????...=o/

..karsee mille haisee autojen vaihelaatikkoöljyt..ne haisee kaks päivää nenäsää vissii jää johonkin onteloihin kiertämään ne hajut..=o)

...mä tykkään turtle waxin tuoksusta.. x'o)

nii ja joskus alustamassakin on tuksunnu ihan hyvälle..meinaa rahalle.. ;o)

..*nii ja käetki on komiat ko hanskois on reikii*...

mut tekee pahaa aivoille:)

• Jazuli
        laskin väärin kirjoitti:

Mitä ite oon uusimpia kuussatasia koeajanut, nii mulla ottaa polvet esim pihassa sarviin kiinni. Ihan uusimmat 1000:kin on mulle jo liian pieniä :-( Mula oli kans 600 jossai vaihees mut se oli vielä tarpeeks iso silloin. Nykyään ne tehään pienemmiksi. esim. uusi Hayabusakin on vähän pieni, mittaristoa en näe jos istun normaalisti, pleksi edessä jne... se vaan näyttää isolta ulkoapäin, mut ei sinä se ajajan tila mikään niin ole. Tykkään siitä vanhemmasta mallista enemmän. Kevyempi pyörä parempi mulle, niin hommasin tuon 1000cc mieluummin.

sä sitte olet..??..mun miehellekki kun etittii pyörää oli ongelmia just ton kans et polvet ottaa sarviin joissain asennoissa kii ja ajoasento jää epämukavaksi...melkein mahottomaksikin joissan pyörissä..(203 cm pitkä mies)...

..nii näin naisena moniki pyörä tuntuu helposti fyysisesti liika isolta..kun on omat mittasuhteet ehkäpä rajallisemmat ja sitte ihan toi käsittely on hankalaa joissakin pyörissä..eikä jalat ylety maahan ja sillee..kun on vaa 166 pitkä..=o)

ei mulla omassakaan pyörässä ylety molemmat jalat kunnolla maahan..toine yltää ja toinen jää vajaaksi..mut ihan hyvin oon pärjänny..sit oppi tekniikoita..kunhan ees toinen jalka osuu.. ;o)

noissa uuemmissa esim. ninjoissa saa tota istumavaraa säädettyä, kun mun 2000 vm. ninjassa ei saa..se on se vakio mikä se on ylety tai elä ylety..siihi on tyydyttävä..=o)

sehä se on et monesti noi moottoripyörät on katteilla ja muotoilulla tehty jyhmeiksi ja isot näyttävät tankit muotoiltu kans semmosiks et tulee tunne isosta pyörästä..vaikka sitte kun istuu selässä nii eihän se mikää iso olekkaan..=o)

sama mulla oli tos ninjan kanssa alkuun..kun ei vuosiin ollu pyörän selässä ees käynny..eka tuntu et juma tää on suuri..mut ei se enää kahen kesän jälkee..se on sopiva..=o)

nii semmoihan se pyörä tarttee olla mikä itelle parhaiten passaa..eikä minkää muodin mukaa mennä..sillo siit nauttii..ja nauttiiki kovasti..hitsi tulis jo kesä..=o)

meinaakko viel sitte hommaa mp:n..??

• Jazuli
        monte34 kirjoitti:

mut tekee pahaa aivoille:)

tinnerillä pessy käsiäki..ja mitä on automaalejen kans pelannu ja kylkiä putsaillu tinnerillä nii aika äkkii mulla ainaki tulee kuuppa kipeeks..=o(

sama juttu bensan hajusta..migreeni ja sit mulla on kauheen tarkka nenä..yliherkkä oikeesti..hajusteet ja kaikki menee joskus yli sietokyvyn..=o/

• Jazuli
        Jazuli kirjoitti:

tinnerillä pessy käsiäki..ja mitä on automaalejen kans pelannu ja kylkiä putsaillu tinnerillä nii aika äkkii mulla ainaki tulee kuuppa kipeeks..=o(

sama juttu bensan hajusta..migreeni ja sit mulla on kauheen tarkka nenä..yliherkkä oikeesti..hajusteet ja kaikki menee joskus yli sietokyvyn..=o/

sullahan on monte tommonen nassen nenä..x'o)))

meil on muutes aikas samanmoiset nenät...!!!

• monte34
        Jazuli kirjoitti:

sullahan on monte tommonen nassen nenä..x'o)))

meil on muutes aikas samanmoiset nenät...!!!

turha yrittaa ajaa avopotta päässä yli satasta sieraimet ottaa niin paljon ilmaa vastaa et on kun alelis jarruvarjo auenneena

• laskin väärin
        Jazuli kirjoitti:

sä sitte olet..??..mun miehellekki kun etittii pyörää oli ongelmia just ton kans et polvet ottaa sarviin joissain asennoissa kii ja ajoasento jää epämukavaksi...melkein mahottomaksikin joissan pyörissä..(203 cm pitkä mies)...

..nii näin naisena moniki pyörä tuntuu helposti fyysisesti liika isolta..kun on omat mittasuhteet ehkäpä rajallisemmat ja sitte ihan toi käsittely on hankalaa joissakin pyörissä..eikä jalat ylety maahan ja sillee..kun on vaa 166 pitkä..=o)

ei mulla omassakaan pyörässä ylety molemmat jalat kunnolla maahan..toine yltää ja toinen jää vajaaksi..mut ihan hyvin oon pärjänny..sit oppi tekniikoita..kunhan ees toinen jalka osuu.. ;o)

noissa uuemmissa esim. ninjoissa saa tota istumavaraa säädettyä, kun mun 2000 vm. ninjassa ei saa..se on se vakio mikä se on ylety tai elä ylety..siihi on tyydyttävä..=o)

sehä se on et monesti noi moottoripyörät on katteilla ja muotoilulla tehty jyhmeiksi ja isot näyttävät tankit muotoiltu kans semmosiks et tulee tunne isosta pyörästä..vaikka sitte kun istuu selässä nii eihän se mikää iso olekkaan..=o)

sama mulla oli tos ninjan kanssa alkuun..kun ei vuosiin ollu pyörän selässä ees käynny..eka tuntu et juma tää on suuri..mut ei se enää kahen kesän jälkee..se on sopiva..=o)

nii semmoihan se pyörä tarttee olla mikä itelle parhaiten passaa..eikä minkää muodin mukaa mennä..sillo siit nauttii..ja nauttiiki kovasti..hitsi tulis jo kesä..=o)

meinaakko viel sitte hommaa mp:n..??

Juu toki homman mp:n mut, tuskin vielä ens kesänä. Nyt säästelen rahaa muiden asioiden varalle. Olen oikeesti ajanut niin monta vuotta taukoamatta, että olen osin vähän kyllästynytkin, varsinkin kun tiet on niin kamalassa kunnossa välillä, ei voi kallistella mutkiinkaan niin paljoa kuin haluis kuoppien, tiekarhujen sun muiden urien takia. Tutuilla teillä täytyy sitten päästellä kun tietää jo jokaisen kuopan tiessä.

Njoo, en ol ihan varma miten pitkä olen. 190 suunnillee kait.

Muthei, jos on painooki enemmän nii jouset painuu enemmän laskee se istuinkorkeus, tiädäks... ;-)

• Jazuli
        laskin väärin kirjoitti:

Juu toki homman mp:n mut, tuskin vielä ens kesänä. Nyt säästelen rahaa muiden asioiden varalle. Olen oikeesti ajanut niin monta vuotta taukoamatta, että olen osin vähän kyllästynytkin, varsinkin kun tiet on niin kamalassa kunnossa välillä, ei voi kallistella mutkiinkaan niin paljoa kuin haluis kuoppien, tiekarhujen sun muiden urien takia. Tutuilla teillä täytyy sitten päästellä kun tietää jo jokaisen kuopan tiessä.

Njoo, en ol ihan varma miten pitkä olen. 190 suunnillee kait.

Muthei, jos on painooki enemmän nii jouset painuu enemmän laskee se istuinkorkeus, tiädäks... ;-)

thanks..ihanasti sanottu..."Muthei, jos on painooki enemmän nii jouset painuu enemmän laskee se istuinkorkeus, tiädäks... ;-) "..elä kehtaa...mä kun justiisa oon päässy hoikistumisen ja keventymisen makuun.. =o}

nii et istuva härkä ja jouset pohjassa..hah hah oot sä vaa hassu.. xo)

ommulla pirunsarvet semmosella imukupilla mikkä voi pistää kypärään kii..oliki toissakesänä kiinni potassa kun alskin menee ko jokela porii..ja pirunhätä takaraivossa..sitte mun yhessä crossi prätkärotsissa on viel selässä pirun kuva..ja pyörä on on punamustavalkonen..nii oli kuulemma aika hauska näky..ihan kun suoraan helvetistä..=o)

niipä tosi surkeessa kunnossa on suomen tiehuolto...routineita teitä ja halkeemia ei kunnosteta kovin nopsaan..ja sorapätkät on traktorinpyörien kuoppia kans täys ja mitä on vesi hiertänny kauheita lovia...tai karhuttu kaikki pyöreet kiven papanat et oikeen meinaa heittää pitkälleen..=o)

hhmm sähä oot sitte pitkä poika..=o)

millähän mä saisin muutaman pituus centtimetrin lisää 170 ois iha sopivasti..4 cm jäis kii..=o(

ois heti tarpeen ne 4 centtiiki...

• Jazuli
        monte34 kirjoitti:

turha yrittaa ajaa avopotta päässä yli satasta sieraimet ottaa niin paljon ilmaa vastaa et on kun alelis jarruvarjo auenneena

thanks meni teet pöyälle..ja leuka kastu..xo)

• Jazuli
        Jazuli kirjoitti:

thanks..ihanasti sanottu..."Muthei, jos on painooki enemmän nii jouset painuu enemmän laskee se istuinkorkeus, tiädäks... ;-) "..elä kehtaa...mä kun justiisa oon päässy hoikistumisen ja keventymisen makuun.. =o}

ommulla pirunsarvet semmosella imukupilla mikkä voi pistää kypärään kii..oliki toissakesänä kiinni potassa kun alskin menee ko jokela porii..ja pirunhätä takaraivossa..sitte mun yhessä crossi prätkärotsissa on viel selässä pirun kuva..ja pyörä on on punamustavalkonen..nii oli kuulemma aika hauska näky..ihan kun suoraan helvetistä..=o)

niipä tosi surkeessa kunnossa on suomen tiehuolto...routineita teitä ja halkeemia ei kunnosteta kovin nopsaan..ja sorapätkät on traktorinpyörien kuoppia kans täys ja mitä on vesi hiertänny kauheita lovia...tai karhuttu kaikki pyöreet kiven papanat et oikeen meinaa heittää pitkälleen..=o)

millähän mä saisin muutaman pituus centtimetrin lisää 170 ois iha sopivasti..4 cm jäis kii..=o(

siis pirunhäntä..ei hätä..ja laskin..etc..koita oikolukee..xo)

mä sekoon ja mua sattuu jo mahaan tää nauramine...huh huh..tiäks mä lähren ny sauvomaan...ennen ko tulee pimmee ja en nää palat kotiin..=o)

heippa..sinä hassu ihana ihminen..laskin väärin.. =o)

• laskin väärin
        Jazuli kirjoitti:

Nii, moni muukin on mulle sanonu, et 4 lisäsenttiä olis tarpeen :D

Sun täytyy vaan roikkua jossain puussa, ni venyy pikkuhiljaa. Mullaki on semmonen yks näkymätön sarvi silloin tällöin otassa...

• Jazuli
        laskin väärin kirjoitti:

Nii, moni muukin on mulle sanonu, et 4 lisäsenttiä olis tarpeen :D

Sun täytyy vaan roikkua jossain puussa, ni venyy pikkuhiljaa. Mullaki on semmonen yks näkymätön sarvi silloin tällöin otassa...

missä ne 4 senttii olis sitte tarpeen..???..=o)

jääkö housut joteki pitkiksi tjn...??.. ;o)

yym meen roikkumaan omenapuuhu jouluksi..ihme jos ei mitään tapahdu..

kiitti vinkistä..

• laskin väärin
        Jazuli kirjoitti:

missä ne 4 senttii olis sitte tarpeen..???..=o)

jääkö housut joteki pitkiksi tjn...??.. ;o)

yym meen roikkumaan omenapuuhu jouluksi..ihme jos ei mitään tapahdu..

kiitti vinkistä..

Nii, mihis niitä senttejä kaivataan? Eikö pitempi iskunpituus ole parempi? ... vääntävällä moottorilla on lepposampi ajella ;-D

• Jazuli
        laskin väärin kirjoitti:

Nii, mihis niitä senttejä kaivataan? Eikö pitempi iskunpituus ole parempi? ... vääntävällä moottorilla on lepposampi ajella ;-D

justiinsa..kato en ehti osaannu ajatella..=o)

taisin kuvitella jotain ihan muuta...sorppa..=o(

• Jazuli
        Jazuli kirjoitti:

jooh..kouluun tarttis mennä ja noi..=o)

• laskin väärin
        Jazuli kirjoitti:

Eikun ihan samaa ajateltiin ;-) Katso mitä aloittajan otsikossa lukee... Iskunpituudesta minä nimenomaan puhuinkin.

• Jazuli
        laskin väärin kirjoitti:

Eikun ihan samaa ajateltiin ;-) Katso mitä aloittajan otsikossa lukee... Iskunpituudesta minä nimenomaan puhuinkin.

no nymmä käsnäsin..=o)

höh..mut mistä sä tiiät mitä mä tarkotin..???.. ;o)

kkrrhm..housuista taisin kirjottaa..=o)

• laskin väärin
        Jazuli kirjoitti:

no nymmä käsnäsin..=o)

höh..mut mistä sä tiiät mitä mä tarkotin..???.. ;o)

kkrrhm..housuista taisin kirjottaa..=o)

nii, mistähän? sullahan on ne henkiset munat?

• Jazuli
        laskin väärin kirjoitti:

nii, mistähän? sullahan on ne henkiset munat?

mulla on ISOT..henkiset munat..>=o}

hehe..mä taidan rupee häipyy..tää tääl kirjottelu rupee ole nii haastavaa, kun viestit katoo ko piaru saharaan..=o(

ihan ku joku haluis omia jotain..noilla poistoilla..mut mitä..??

• laskin väärin
        Jazuli kirjoitti:

mulla on ISOT..henkiset munat..>=o}

hehe..mä taidan rupee häipyy..tää tääl kirjottelu rupee ole nii haastavaa, kun viestit katoo ko piaru saharaan..=o(

ihan ku joku haluis omia jotain..noilla poistoilla..mut mitä..??

juu, itelläki on vähän ajatkset muualla kun ei tästä mitään tule. ei jaksais aina noihin samoihin ketjuihin vastailla.

enpä tiiä mistä kiikastaa, kaipa se siitä ohi menee.

• Jazuli
        laskin väärin kirjoitti:

juu, itelläki on vähän ajatkset muualla kun ei tästä mitään tule. ei jaksais aina noihin samoihin ketjuihin vastailla.

enpä tiiä mistä kiikastaa, kaipa se siitä ohi menee.

taitaa jollain olla vaa hauskaa muitten kustannuksella...=o}

ehkäpä se siit viel rauhottuu...tai sit mun tarttee rupee miettii jotaki jujuu...

;o)

mä taidan vähän leikkii ny..ja pistää sille töitä..kun se niin rakastaa tota työskentelyä..=o)

et jos mua ei hetkee näy oon saanu bannin..ja sit en varmaan takas koskaa tuukkaa..jotta nähhää kuis käy...!!

• laskin väärin
        Jazuli kirjoitti:

taitaa jollain olla vaa hauskaa muitten kustannuksella...=o}

ehkäpä se siit viel rauhottuu...tai sit mun tarttee rupee miettii jotaki jujuu...

;o)

mä taidan vähän leikkii ny..ja pistää sille töitä..kun se niin rakastaa tota työskentelyä..=o)

et jos mua ei hetkee näy oon saanu bannin..ja sit en varmaan takas koskaa tuukkaa..jotta nähhää kuis käy...!!

mieki just kirjotin viestiä tohon naisten ajamiseen liittyen, mutta eipä siitäkään valmista tullut :-(

• Jazuli
        laskin väärin kirjoitti:

mieki just kirjotin viestiä tohon naisten ajamiseen liittyen, mutta eipä siitäkään valmista tullut :-(

se pelleilee ainaksa..ei se mitään mun alotuksethan saa poistaa..mä vaan ilahdun siitä..=o)

joten mä lähen nyt nostelemaan niitä..tsau ja tosiaan jos katoon enkä pääse tänne enää pölisee..nii thanks..sä oot kyl makee tyyppi...=o}

• laskin väärin
        Jazuli kirjoitti:

se pelleilee ainaksa..ei se mitään mun alotuksethan saa poistaa..mä vaan ilahdun siitä..=o)

joten mä lähen nyt nostelemaan niitä..tsau ja tosiaan jos katoon enkä pääse tänne enää pölisee..nii thanks..sä oot kyl makee tyyppi...=o}

Kiitos, samoin :-)

• .........
        nainen88. kirjoitti:

*junnu*

• implacable
        nainen88. kirjoitti:

Naiselle saa kaikki asiat olla tärkeämpiä kuin seksi, mutta jos mies haluaa jonkun jutun katsoa televisiosta loppuun, niin se on niin väärin, että erota pitäisi. Hieno homma.

• T29
        monte34 kirjoitti:

Totta. Kuvitella, että jollakulla edes seisoisi formuloiden aikana. Aivan naurettava ajatus.

• kestävempiä suhteita, enkä ymmärrä, mitä ongelmaa noissa tilanteissa on ollut. Nyt et sitten ilmeisesti voi enää seurustella miesten kanssa, koska he tulkitsevat sua väärin... toivottavasti et ole joutunut kovin raa'an hyväksikäytön kohteeksi. *suojelee*

Miehet ajattelevat seksiä kaiken aikaa, itselläkin on veijari ollut pystyssä kymmenvuotiaasta saakka. Se on karua, mutta totta. ;)

• sonni 19 cm muna

jos esim ajan eskaa tai crossia , niin sillon hetkiä ettei pillu käy mielessä ;) monet akat ajattelee myös seksiä useasti.

• Kaameaa kerrassaan. Kun seksin makuun on kerran päässyt, niin se ei ajatuksen tasolla jätä hetkeksikään rauhaan. Silkkipaituli yöpaitana tuo luonnollisestikin mieleen seksin harrastamisen. Jollekin entiselle heilalleni yritin teeskennellä, ettei se tuo ja sain palkaksi epäilyksiä, etten pidä häntä enää kiihottavana.

Vähän asian vierestä haluan kysyä AP:ltä: Mistä luulet johtuvan, että jos vien vaimon päiväkävelylle Aleksille ja pysähtelen näyteikkunoiden kohdalle, hän olettaa minun olevan aikeissa ostaa hänelle jotain ja pettyy, kun lähdemme ilman ostoskasseja takaisin kotiin? Onko kadulla kävely naisen mielestä jotain vihjailua? Miksi naiset tulkitsevat miehiä niin väärin?

• vain rahaa kaiken aikaa.

• laskin väärin

Noh, se tulee selkäytimestä eli sitä ei tarvitse edes ajatella.

• - Minkä ikäisiä nuo miehet ovat.
      - Lisäksi missä olet heidät tavannut.
      - Miten pitkään olet heidät tuntenut.
      - Oletko ulkonäköfriikki.
      - Onko miehet ollleet "joka naisen unelma"-tyylisiä.

• scale

joskus mietitään kyllä sitäkin, miten vaimo suhtautuu siihen, että ollaan lähdössä äijäporukalla ryyp...eiku kalastaan.

"Kun nainen käyttää toisinaan yöasunaan lyhyttä pitsiunelmaa..."
      Hittooko sellainen seisottaja pitää kiskoo päälle, käytä vanhoja äijäsi pitkiä kalsareita, joissa on kauheet polvipussit, niin saat takuuvarmasti goisia rauhassa.

"Tai jos illalla käpertyy miehen syliin ja antaa pari pusua (ei ole pukeutunut edes mitenkään harhaan johtavasti tällä kertaa), mies kuvittelee naisen haluavan seksiä. Nainen taas kaipaa vain läheisyyttä ja haluaa nukkua kultansa sylissä/kainalossa. "
      Mikä helkkari saa sut luulemaan, että silloin kyseessä ei olisi soidinkutsu, jos noin käyttäytyy? Mikä helvetinperkele siitä naisen tulkinnasta muka tekee oikeammaan, kuin miehen tulkinnasta?

Yleensä ja erikseen voidaan kuitenkin todeta, että noilla sun metodeilla melko nopeesti astuu arki teidän suhteeseen ja sitten saat ihmetellä, kun äijäsi ei enää vonkaa seksiä niin kuin ennen (silloin voit väittää, että se ei enää rakasta sua).

PS. paneminen on ihan kivaa kandee kokeilla.

• Nea.

Mutta jos tykkää nukkua sellaisissa pitsiunelmissa. Eikö sitä voi käyttää sellaista yöasua joka itseään miellyttää?

• scale
        Nea. kirjoitti:

Mutta jos tykkää nukkua sellaisissa pitsiunelmissa. Eikö sitä voi käyttää sellaista yöasua joka itseään miellyttää?

mun nainen nukkuu alasti ja sekin tyyli kärsii nopeesti inflaation, eli jos sä pidät niitä seisokkikamppeita tarpeeksi usein, niin kyllä se äijäs joskus kyllästyy.

• ......

Nainen pukeutuu pitsiunelmaan, koska haluaa näyttää hyvälle. Minkä takia pitäis pukea jotain ei hyvännäköistä, jos haluaa nukkua rauhassa?

Ei läheisyyden tarvitse joka kerta johtaa seksiin. Voihan sitä nauttia toisen läheisyydesta (haleista, pusuista ja kosketuksista) ja alkaa sen jälkeen nukkumaan. Pitääkö se lopettaa, ettei vain johda vahingossa miestä harhaan?

• scale
        ...... kirjoitti:

Nainen pukeutuu pitsiunelmaan, koska haluaa näyttää hyvälle. Minkä takia pitäis pukea jotain ei hyvännäköistä, jos haluaa nukkua rauhassa?

Ei läheisyyden tarvitse joka kerta johtaa seksiin. Voihan sitä nauttia toisen läheisyydesta (haleista, pusuista ja kosketuksista) ja alkaa sen jälkeen nukkumaan. Pitääkö se lopettaa, ettei vain johda vahingossa miestä harhaan?

sitä muuten kattelee nukkuun mennessä, kuin sen oma äijä? Miksi läheisyyden ei tartte johtaa seksiin? Mitä pahaa siinä on? Kyllä naisetkin siitä pitää.

• ......
        scale kirjoitti:

sitä muuten kattelee nukkuun mennessä, kuin sen oma äijä? Miksi läheisyyden ei tartte johtaa seksiin? Mitä pahaa siinä on? Kyllä naisetkin siitä pitää.

Nainen voi halua näyttää hyvälle oman miehensä silmissä. Kai mieskin tykkään, jos nainen hieman panostaa ulkonäköönsä oman miehensä takia? Vai onko siinä jotain pahaa?

Tottakai läheisyys voi johtaa seksiin, ei siinä mitään pahaa ole. Mutta onhan se kiva välillä saada läheisyyttä ilman seksiä.

• scale
        ...... kirjoitti:

Nainen voi halua näyttää hyvälle oman miehensä silmissä. Kai mieskin tykkään, jos nainen hieman panostaa ulkonäköönsä oman miehensä takia? Vai onko siinä jotain pahaa?

Tottakai läheisyys voi johtaa seksiin, ei siinä mitään pahaa ole. Mutta onhan se kiva välillä saada läheisyyttä ilman seksiä.

joskus niin, että saisi seksiä ilman läheisyyttä? Ihan vaan pussien tyhjennysmielessä?

• ......
        scale kirjoitti:

joskus niin, että saisi seksiä ilman läheisyyttä? Ihan vaan pussien tyhjennysmielessä?

Ei sellanen onnistu koskaan. En suostu moiseen.

• -.-.-.-.-'

"Mikä helkkari saa sut luulemaan, että silloin kyseessä ei olisi soidinkutsu, jos noin käyttäytyy? Mikä helvetinperkele siitä naisen tulkinnasta muka tekee oikeammaan, kuin miehen tulkinnasta?"

No miten olisi esimerkiksi se, että jos nainen EI tee mitään soidinkutsua, niin onhan se väärin mieheltä tulkita niin. Siihen on olemassa ihan objektiivinen, oikea vastaus.

Kysehän on nimenomaan miehen tulkinnan virheistä.

• .......
        -.-.-.-.-' kirjoitti:

"Mikä helkkari saa sut luulemaan, että silloin kyseessä ei olisi soidinkutsu, jos noin käyttäytyy? Mikä helvetinperkele siitä naisen tulkinnasta muka tekee oikeammaan, kuin miehen tulkinnasta?"

No miten olisi esimerkiksi se, että jos nainen EI tee mitään soidinkutsua, niin onhan se väärin mieheltä tulkita niin. Siihen on olemassa ihan objektiivinen, oikea vastaus.

Kysehän on nimenomaan miehen tulkinnan virheistä.

Niinpä, nainen EI TEHNYT soidinkutsua, vaan mies tulkitsi tilanteen haluamallaan tavalla. Naisen tulkinta on oikeampi koska, hän tietää miksi teki niinkuin teki. Mies vain sattui tulkitsemaan väärin.

• Seksi sellaisenaan on vulgaaria.

• 8===o´`, Spruits

En oo aatellu limasta suolenpätkää tai sinne tunkevani mitään tiiä mitä tauteja siit sais, no ehkä harjanvarrella kaasunaamari päässä vois parin metrin päästä tökkästä sillee hätäsee jos tuo akka jaksais jotain vinkua.

• Jazuli

mulla on vähän kahenlaisia kokemuksia tosta miesten väärin tulkitsemisesta..=o)

ton suuntaia aika usein kun sullakin..mut myös niiki päin ettei mies kertakaikkiaan vaan ymmärrä et jumakavita...MÄ KOITAN LIEHITELLÄ SUA...!!..eli vika on siis mussa, koska mä en vain osaa..yym..

taikka toinen on kuuromykkäsokea..joskus tunnotonki...taikka sitte sillä on parempaa tekemistä..=o(

mut aikas monesti tommoset lähentelyt ihan naisen mielestä vaa hali mielessä ja just läheisyyttä kaipaillen on miehelle yhtä kun "jaahas nyt päästään kirnuumaan..!!" hmm johtuskos se sit miehen perimmäisestä seksuaalisuudesta olla "aina valmis"..jos ei käytännössä niin ainakin houkuteltavissa aika pianki...???

joskus vaan "trallallaa" reagoi kun mies ei reagoi..se elää omaa elämäänsä..=o)

• öämcas

"ton suuntaia aika usein kun sullakin..mut myös niiki päin ettei mies kertakaikkiaan vaan ymmärrä et jumakavita...MÄ KOITAN LIEHITELLÄ SUA...!!..eli vika on siis mussa, koska mä en vain osaa..yym..

taikka toinen on kuuromykkäsokea..joskus tunnotonki...taikka sitte sillä on parempaa tekemistä..=o("

...että miehen tulisi haluta seksiä vain ja ainoastaan mutta kuitenkin aina silloin kuin sinäkin?

"hmm johtuskos se sit miehen perimmäisestä seksuaalisuudesta olla "aina valmis"..jos ei käytännössä niin ainakin houkuteltavissa aika pianki...???"

Ei johtuis. Eivät miehet ole mitään kotitalouskoneita. Jos olet törmännyt sellaisiin miehiin, jotka suostuvat seksiin ainakin jnkl. suostuttelun jälkeen kuitenkin, he ovat suostuneet tehdäkseen sinulle palveluksen (parisuhteissa tehdään sellaisia), vaikkeivät seksiä olisi halunneetkaan.

• Jazuli
        öämcas kirjoitti:

"ton suuntaia aika usein kun sullakin..mut myös niiki päin ettei mies kertakaikkiaan vaan ymmärrä et jumakavita...MÄ KOITAN LIEHITELLÄ SUA...!!..eli vika on siis mussa, koska mä en vain osaa..yym..

taikka toinen on kuuromykkäsokea..joskus tunnotonki...taikka sitte sillä on parempaa tekemistä..=o("

...että miehen tulisi haluta seksiä vain ja ainoastaan mutta kuitenkin aina silloin kuin sinäkin?

"hmm johtuskos se sit miehen perimmäisestä seksuaalisuudesta olla "aina valmis"..jos ei käytännössä niin ainakin houkuteltavissa aika pianki...???"

Ei johtuis. Eivät miehet ole mitään kotitalouskoneita. Jos olet törmännyt sellaisiin miehiin, jotka suostuvat seksiin ainakin jnkl. suostuttelun jälkeen kuitenkin, he ovat suostuneet tehdäkseen sinulle palveluksen (parisuhteissa tehdään sellaisia), vaikkeivät seksiä olisi halunneetkaan.

"...että miehen tulisi haluta seksiä vain ja ainoastaan mutta kuitenkin aina silloin kuin sinäkin? "
        ..mutta olishan se kivaa, jos se tahtos aina kun mäki..yymm.. ;o)

"Ei johtuis. Eivät miehet ole mitään kotitalouskoneita. Jos olet törmännyt sellaisiin miehiin, jotka suostuvat seksiin ainakin jnkl. suostuttelun jälkeen kuitenkin, he ovat suostuneet tehdäkseen sinulle palveluksen (parisuhteissa tehdään sellaisia), vaikkeivät seksiä olisi halunneetkaan. "

ei ku mullon käynny vaa hyvää tuuria, et mä oon saannu aika viriilejä miehiä..nääs..=o)

iha eri juttu kun väkisin paa paa paa neminen...

• laskin väärin

Helppo yhtälö:

Aina = Aika

*Aina on "se" aika*

• plörde

kun seksikkäät yöasutkaan eivät tehoa. Suhteiden alussa on seksielämäkin yleensä vilkkaampaa, mutta eihän sitä loputtomiin kestä, ellet sitten vaihda aina miestä.

• Marjelie

Aina ja iakaikkisesti. Mitäpä muutakaan?

• Mitään muuta en sitten ajattelekkaan

• stardom achieved

Mä loukkaannun jos mies haluaa koristaa mua kuin joulukuusi mutta pettää seksuaalisesti viehkeämmän naisen kanssa..Edustusvaimoksi en halaja

• vänksy

Mä kyllä katson riittäväni ilman niitä pitsihepeneitäkin sellaiselle miehelle, joka mua rakastaa. Koska jos toista rakastaa, niin sillon tätä myös haluaa(siis ainakin enimmän osan ajasta, ei kukaan nyt 24h/vrk varmaan ole ketään haluamassakaan).

• "Kun nainen käyttää toisinaan yöasunaan lyhyttä pitsiunelmaa, mies luulee naisen vihjailevan. Mies alkaa heti ajattelemaan, että nainen haluaa seksiä."

- Tuostahan pääset eroon sillä, että sovit miehen kanssa miten ilmoitetaan halukkuudesta seksiin esimerkiksi sanomalla "Nyt panettaisi". Ei tarvitse miehen enää epätoivosisesti yrittää tulkita naisen eleitä/ilmeitä/tekoja.

"Minkä takia miehet tulkitsevat nämä tilanteet helposti väärin? Ja miksi miesten mielestä tuntuu olevan naiseten syytä, se että he ymmärtävät tilanteen väärin?"

- Sen takia kun miehellä ei ole aavistustakaan siitä mistä sen tietäisi milloin sillä naisella mahtaa olla seksi mielessä. Puhumattakaan siitä, että mistä voisi tietää milloin nainen voisi olla "lämmiteltävissä".

• ?????

Kannattaisiko opetalle tunteen oma naisensa, jotta tietää millon se on lämmitettävissä tai jo valmiiksi sillä tuulella. Kun tuntee naisen, niin eiköhän sitä huomaa jos vähän koittaa lämmitellä koska se on mahdollista onnistua ja koska ei.

Onko miehet sitten aina valmiina, jotta naisen ei tarvitse pelätä ettei mies ole innokas?

• mies!!!!

Terve mies ajttelee 4 kertaa minuutissa seksiä.

• Crocuta

Välillä ajattelen ruokaa ja välillä tupakkaa ja välillä kastanjoita ja välillä eskimoita (myös ilman seksiä) ja välillä ajattelen kekkosta (joskus ilman seksiä) ja välillä...

• rumamiesxx

olen ruma ja ikisinkku niin ei ole noita puutteita niin voi aina käydä huorissa kun alkaa panettamaan ettei tarvitse katsoa kotona jotain ämmää pillu paljaana ja vielä väittää, ettei tämä ole mitään on vaan kivaa olla alasti.

• kummastuttaa esteet

vaikka aviossa ollaan ja lapsiakin. 2-5x viikossa naidaan mutta tälläiset la illat on peestä kun lapsetki nukkuu suht ajoissa eikä silti nainen lämpene kun pohje on kipee.

• Herrasmiäs*

En minä ainakaan koko ajan seksiä ajattele. Tänäänkin olin jopa 10 minuuttia ajattelematta pillua, kun kävin kakalla ja mietin, että mitä jos pöntöstä luikerteleekin iso käärme ja puraisee munista.

Naiset ovat sitten niin ahdasmielisiä ja ennakkoluuloisia.

• mies itsekin

on pyllystä. ajaa vain samaa rataa tyyliin tuhat kierrosta... lätkä on parempi vaihtoehto.
      Kyllä miehet lopettaa seksin ajattelemisen kunhan vain ensin kyllästyy tyttöönsä. monet miehet unohtavat seksin pitkässä suhteessa vain sen takia ettei emäntä enää sytytä.
      Itse lukeudun niihin joilla seksi mielessä noin 90% ajasta.
      Johtuu tosin tyttöystävästä. 5:ttä vuotta yksissä ja haluan päivä päivältä häntä enemmän.
      Eri asia sitten että saako. vastaus on tylysti ei mutta halu vain yltyy torjumisesta vaikka alkuun vähän masentaakin...
      Älä siis ota itseesi jos miehesi haluaa sinua vaan ole otettu kun se sentään haluaa, jotkut miehet kun ei naistaan tahdo vaikka tarjottimella edessä olisi.muista että jos torjut liikaa niin miehesi mielenkiinto loppuu ja samoin halut.
      Monesti nainen omalla asenteellaan seksiin saa miehensä luopumaan ajatuksista, fantasioista ja kaikesta muusta siihen liittyvästä. TÄMÄ ON FAKTA!
      mieti itse miltä tuntuu jos miehesi sanoisi sinulle aina vain hyvää yötä, vaikka itse olisit sillä tuulella että tekisi mieli? ota kaikki ilo irti mitä miehesi sinulle voi tarjota. seksi kumminkin on parisuhteen yksi keskinäisistä tukipilareista ja piristys.

• Nea.

Kuinka usein seksiä sitten pitäsi harrastaa, jottei miehen mielenkiinto lopu?

• monte34
        Nea. kirjoitti:

Kuinka usein seksiä sitten pitäsi harrastaa, jottei miehen mielenkiinto lopu?

on juuri sopiva

• .....
        monte34 kirjoitti:

on juuri sopiva

Varmaan aika moni mies haluaa harrastaa seksiä useammin. Luulisin että suurin osa miehistä on sitä mieltä, että vähintään kerran viikossa mielummin hieman useammin pitäs saada?

• monte34
        ..... kirjoitti:

Varmaan aika moni mies haluaa harrastaa seksiä useammin. Luulisin että suurin osa miehistä on sitä mieltä, että vähintään kerran viikossa mielummin hieman useammin pitäs saada?

että kukaan mies jaksaisi noin monta kertaa kuukaudessa hässiä.

• tyttis86
        monte34 kirjoitti:

on juuri sopiva

Kerran kuussa seksiä on ihan liian vähän. Onneks moni mies haluaa useammin. En mä ainakaan jaksais katsella miestä jolla riittää seksi kerran kuussa, sillä itse haluan useammin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3800
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      182
      3035
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2946
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2431
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      363
      2230
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1870
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1575
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1437
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1388
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1352
    Aihe