”Sohvan olen tilannut Syyriasta. Siihen
mahtuu kaksitoista henkeä istumaan”,
kertoo Aisha, helsinkiläinen yksinhuoltajaäiti.
”Ja meillä aina keitetään ruokaa
viidelle vaikka meitä on kolme, jos joku
sattuu tulemaan kylään.”
http://www.pakolaisapu.fi/files/679/pakolainen42009.pdf
Kuinkahan paljon maksaa 12 hlön sohva Syyriasta?
Sinä ja minä olemme senkin sohvan maksaneet veroissa.
Taas muuten yksi somalialainen "yksinhuoltaja".
Yksinhuoltaja saa paremmat tuet kuin naimisissa oleva.
Todellisuudessa vain yhteisönsä hyljeksimä musliminainen jää ilman aviomiestä. Silloin ei tarvita 12 hlön sohvaa vieraille.
Islam sallii miehelle 4 vaimoa. Kun vihitty islamin mukaan, se ei näy virallisissa papereissa.
Tätäkään ei kukaan valvo, eikä Suurpää ole huolissaan.
Sohva Syyriasta (12 hlö)
25
1087
Vastaukset
- El Gordo
Vieläkö skinit yrittää ajella päälle jenkkilintalla?
Olikohan ratissa tomppa?
Näinköhän Aishalla on mummo kotona horisemassa, siinä voi padat ja kattilat kolista kun mummolle keitellään velliä?- Tomppakoo
Hommaa itsellesi oma rekisteröity mnikki tai edes käytä samaa nikkiä, joku keksittykkin nimi kelpaa, kunhan uskallat tehdä sen niin se olisi jo ensimmäinen merkki siitä että huutelun takana on edes mies.
Toiseksi, selitä tarkemmin mitä tarkoitat tuolla kaikella? - El Gordo
Tomppakoo kirjoitti:
Hommaa itsellesi oma rekisteröity mnikki tai edes käytä samaa nikkiä, joku keksittykkin nimi kelpaa, kunhan uskallat tehdä sen niin se olisi jo ensimmäinen merkki siitä että huutelun takana on edes mies.
Toiseksi, selitä tarkemmin mitä tarkoitat tuolla kaikella?Miksi hommaisin nimimerkin, netissä voi vaihtaa ajatuksia, epäilyjä ja mielikuvitusta.
Lähden siitä perusajatuksesta että, jokainen viesti netin ihmemaailmassa on provo.
Jokainen viesti on lähtökohtaisesti mielikuvitusta, sarkasmilla täytettyä puoli-asiaa.
Jos kaveri vetää jostain vitun sohvasta perhe-rakenteen johtopäätöksiä, mä voin yhtä hyvin vetää netissä parin urpon yli jenkkilintalla.
Jos tässä uskoisi kaiken ihan tuosta vain, tästä netistäkin saisi rakennettua taas yhden pyramidihuijauksen.
En pyri mielenhallintaan, siihen ei välttämättä rahkeet riitä, yritän selvittää, miten ihmisiä voidaan jatkuvasti saada hallintaan mielikuvin. Netti mahdollistaa käsittämättömän laajat mahdollisuudet juuri tähän.
(demagogia: pyrkimys valtaan puhumalla paskaa) - sama se
El Gordo kirjoitti:
Miksi hommaisin nimimerkin, netissä voi vaihtaa ajatuksia, epäilyjä ja mielikuvitusta.
Lähden siitä perusajatuksesta että, jokainen viesti netin ihmemaailmassa on provo.
Jokainen viesti on lähtökohtaisesti mielikuvitusta, sarkasmilla täytettyä puoli-asiaa.
Jos kaveri vetää jostain vitun sohvasta perhe-rakenteen johtopäätöksiä, mä voin yhtä hyvin vetää netissä parin urpon yli jenkkilintalla.
Jos tässä uskoisi kaiken ihan tuosta vain, tästä netistäkin saisi rakennettua taas yhden pyramidihuijauksen.
En pyri mielenhallintaan, siihen ei välttämättä rahkeet riitä, yritän selvittää, miten ihmisiä voidaan jatkuvasti saada hallintaan mielikuvin. Netti mahdollistaa käsittämättömän laajat mahdollisuudet juuri tähän.
(demagogia: pyrkimys valtaan puhumalla paskaa)Sama se. 12-hengen sohva-asia mainittiin lähteessä nimeltään PAKOLAISAPU.FI. Ei sinun sairaassa fantasia-unessasi, ei pilvimuodostelmassa jumalan äänellä taivaalta, vaan paikassa joka on pakolaisten ystävä nro 1. PAKOLAISAPU.
Ymmärrä että 12 hengen sohvia sanottiin olevan monella somaliperheellä.. Yhtä taas oltiin TILAAMASSA LÄHI-IDÄSTÄ. Siitä taas voit päätellä, että asunnot ovat varmastikin 140 neliötä. Siitä taas voi johtopäätellä, somalien/pakolaisten työttömyysaste huomioiden, että veronmaksaja maksaa ne sohvat ja isot asunnot. Onko hauskaa maksella sohvia ja isoja asuntoja muille?
Tai ehkäpä PAKOLAISAPU.FI onkin vain äärioikeiston sponsoroimaa valhepropagandaa? - El pylväs
sama se kirjoitti:
Sama se. 12-hengen sohva-asia mainittiin lähteessä nimeltään PAKOLAISAPU.FI. Ei sinun sairaassa fantasia-unessasi, ei pilvimuodostelmassa jumalan äänellä taivaalta, vaan paikassa joka on pakolaisten ystävä nro 1. PAKOLAISAPU.
Ymmärrä että 12 hengen sohvia sanottiin olevan monella somaliperheellä.. Yhtä taas oltiin TILAAMASSA LÄHI-IDÄSTÄ. Siitä taas voit päätellä, että asunnot ovat varmastikin 140 neliötä. Siitä taas voi johtopäätellä, somalien/pakolaisten työttömyysaste huomioiden, että veronmaksaja maksaa ne sohvat ja isot asunnot. Onko hauskaa maksella sohvia ja isoja asuntoja muille?
Tai ehkäpä PAKOLAISAPU.FI onkin vain äärioikeiston sponsoroimaa valhepropagandaa?ne on 300 neliöisiä.
Haa, ja vaikka olisi 39-paikkainen sohva, halvempaa sen rakentaminen syyriassa on, kuin suomessa. Ja ei ole ikeaa välissä?
Suoraan sanottuna mua ei kiinnosta pakolaislehdet eikä pakolaiset muutenkaan mitenkään erityisesti, en jaksa kahlata lehdestä moista kohtaa 12:sta paikasta.
Eli paa se tohon framille jos huvittaa niin yritetään kommentoida. jee jee.
Onko ne syyrialaiset sohvat muuten jotenkin erityisen special-laatuisia?
Saatko osoitetta tietoon jostain niin paan tilaukseen, jos ne on aitoa kamelinnahkaa, voisin tilata ne landelle saunaan, kuten sanoit, huoneenkin on oltava täten kookas.
Voisin kelpuuttaa myös emun raaka-aineena. - suomi suomalaisille
El Gordo kirjoitti:
Miksi hommaisin nimimerkin, netissä voi vaihtaa ajatuksia, epäilyjä ja mielikuvitusta.
(demagogia: pyrkimys valtaan puhumalla paskaa)jos perseaukinen pakolainen vaatii tämmöstä sohvaa niin salli mun eppäilä onko tosi kysymyksessä
minä olen nimittäin nähnyt oikeita pakolaisia joille muovipussi oli aarre, siinä sai kulkeen maallisen omaisuuden. provo tai ei mutta surkeeta oli katelle se lössi joka tienvirtä laahusti.
juu, olen ajatellut myös pyrammidi hommaa. lähetinkin pankkitilin numeron kehitysapupalstalle, ei tärpännyt, en ilmeisesti hallitse näitä nettihommia. - El Corto
suomi suomalaisille kirjoitti:
jos perseaukinen pakolainen vaatii tämmöstä sohvaa niin salli mun eppäilä onko tosi kysymyksessä
minä olen nimittäin nähnyt oikeita pakolaisia joille muovipussi oli aarre, siinä sai kulkeen maallisen omaisuuden. provo tai ei mutta surkeeta oli katelle se lössi joka tienvirtä laahusti.
juu, olen ajatellut myös pyrammidi hommaa. lähetinkin pankkitilin numeron kehitysapupalstalle, ei tärpännyt, en ilmeisesti hallitse näitä nettihommia.kaikkihan sen tietää että etelän ihmisillä on se perherakenne vähän erilainen kuin meillä yksinään kyhjöttävillä finskeillä. Heillä tuppaa olemaan samassa luukussa mummot ja mammat, siskot serkut, kissat ja koirat sekä vuohet.
Eipähän tartte sille mummolle keitellä persikkavelliä yhteiskunnan puolesta, eikä asuttaa sitä vanhainkodissa.
Sekin nääs maksaa jokusen pennin.
Mlloin viimeksi kävit itse sanomassa mummolle päivää? - suomi suomalaisille
El Corto kirjoitti:
kaikkihan sen tietää että etelän ihmisillä on se perherakenne vähän erilainen kuin meillä yksinään kyhjöttävillä finskeillä. Heillä tuppaa olemaan samassa luukussa mummot ja mammat, siskot serkut, kissat ja koirat sekä vuohet.
Eipähän tartte sille mummolle keitellä persikkavelliä yhteiskunnan puolesta, eikä asuttaa sitä vanhainkodissa.
Sekin nääs maksaa jokusen pennin.
Mlloin viimeksi kävit itse sanomassa mummolle päivää?mallikansalainen, viikottain tukee käytyä.
toisaalta, oiskohan se niin että suvun keskeinen verkosto toimii paremminkuin meikäläisten isolla rahalla hoitama systeemi. ainakin mitä vierailin näissä tosi suurperheissä missä mummot, ukit vuohet ynnämuut mansikit elivät suloisessa sekamelskassa ja kaikilla oli hauskaa . etenkin kun perheenpää tuli tilipäivänä kantaen kaljakoria ja maissisäkkiä joka ainoo oli toivottamassa sankaria tervetulleeksi. eikukaan edes tiennyt mikä se semmonen ressi on työuupumuksista puhumattakaan.
- sama se
Jees, kiitokset linkistä. Mistäköhän saisi rahaa yli 10 hengen sohvalle ja sellaiseen asuntoon johon se jättisohva mahtuu.. Ei ¤%¤#% varmaan sillä toimeentulotuella joka on sama kuin suomalaisella -15%, milläpäs muulla.
*Monen somaliperheen olohuonetta komistaa kaukaa tilattu valtava sohva, jolle mahtuu yli kymmenen henkeä istumaan.*- 5ytf
Somali Ali väittää käyvänsä töissä.
- Syyriasta Suomeen
maksaa väistämättä tavallisen kansalaisen puolen vuoden nettoliksan.
Haluisinpa nähdä sosiaalivirkailijan ilmeen kun itse ehdottaisin huonekalujen shoppausta lähi-idästä kunnan piikkiin. Luulisi sitä paitsi ettei sohvia näkemättä ostaa voi, pitää kai sitä päästä käymään koeistumassakin?
Mutta rahastahan asia ei tässä tapauksessa saa olla kiinni, nyt mitataan haluamme auttaa!- ,,,,,
Haluaisin myös nähdä, kun suomalainen yh-äiskä yrittää sovittaa 12-hengen sohvaa sosiaalitoimiston hänelle määrittämiin neliöihin...
- .......
,,,,, kirjoitti:
Haluaisin myös nähdä, kun suomalainen yh-äiskä yrittää sovittaa 12-hengen sohvaa sosiaalitoimiston hänelle määrittämiin neliöihin...
Miettikää, minkä kokonen sen täytyy olla ja sen vaatima tila...
Pakko googlettaa...
Ei löydy. - haluun
....... kirjoitti:
Miettikää, minkä kokonen sen täytyy olla ja sen vaatima tila...
Pakko googlettaa...
Ei löydy.kanssa 16 hengen sohvan, ja ison kämpän, jonne se mahtuu, avustuksia koko suvun ruokkimiseen, jos vaikka tulevat käymään.. eihän sitä tiijä.
Ja sitte mä haluun maksuteeveen, jos vaikka joku haluu kattoo muuta, kun ne ilmaiskanavat, ja mä haluun niin ison teeveen, että koko joukko voi kattoo sitä niin hyvin ettei tule niskakipuja enorukalle, ja tätiraasulle.
mulle kans, mä haluun - suomi suomalaisille
haluun kirjoitti:
kanssa 16 hengen sohvan, ja ison kämpän, jonne se mahtuu, avustuksia koko suvun ruokkimiseen, jos vaikka tulevat käymään.. eihän sitä tiijä.
Ja sitte mä haluun maksuteeveen, jos vaikka joku haluu kattoo muuta, kun ne ilmaiskanavat, ja mä haluun niin ison teeveen, että koko joukko voi kattoo sitä niin hyvin ettei tule niskakipuja enorukalle, ja tätiraasulle.
mulle kans, mä haluunminä mieluummin ottaisin sen rahana, kolmenkymmenen neliön -ihan viihtyisään- asuntooni ei taida soffa mahtua???tuli vaan mieleen että on pitkä matka pusulle jos daami on majoittunut sohvan toiseen päähän.
- voikin olla
suomi suomalaisille kirjoitti:
minä mieluummin ottaisin sen rahana, kolmenkymmenen neliön -ihan viihtyisään- asuntooni ei taida soffa mahtua???tuli vaan mieleen että on pitkä matka pusulle jos daami on majoittunut sohvan toiseen päähän.
neljä muijaa sohvalla pyllyilemässä....
- suomi suomalaisille
voikin olla kirjoitti:
neljä muijaa sohvalla pyllyilemässä....
lähettäisköhän ne syyriasta sohvan mukana???
- pakenee sitten?
???????????????
- X+Xpotenssiin2
Tarviihan iso perhe ison sohvan. Muslimi pitää vaatimuksiin suostumista heikkoutena. Aina uusia vaatimuksi tulee koska ME SUOMALAISET OLEMME HEIKKOJA!
- abr-ibr
7+16 kirjoitti:
tuosta ostamaan
http://www.nettimarkkina.com/syyrialaiset-sohvat/730916ostettu vanha sohva (sossuraha saatu) laittaa myynti nettimarkkinat?
- Sivusta seuraaja.
hyvin seuraava tarina jonka kuulin ystävältäni joka oli Helsingin kaupungin puusepänverstaalla töissä. Siellä valmistettiin sosiaaliviraston tilauksen pohjalta puinen portti jonka kaverit kävivät asentamassa kaksikerroksiseen rivitaloon jota somalit asuttivat. Portti asennettiin portaiden yläpäähän, ettei kakarat putoa portaita alas Talossa oli kuulemma 7 huonetta kahdessa kerroksessa, neljä alhaalla ja kolme ylhäällä, oma pieni piha-puutarha, kolme vessaa, ja sauna. Että vielä tuossakin vaiheessa joku voi katsoa, että vielä ei ole autettu riittävästi vaan vielä pitää maksaa se porttikin ihan puusepän työnä tehtynä ja paikoilleen asennettuna. Kuinka moni kantasuomalainen saa edes unissaan tällaista palvelua?
- Kustaa Vaasa
Tuo portti saattaa hyvin toimia eräänlaisena vedenjakajana, jolla myönteisesti monikulttuuriin suhtautuvat päättäjät erottavat omat valheelliset utopiansa kovasta ja karusta reaalimailmasta.
Se voi myös sisältää sanattoman viestin, jonka jokainen veronmaksaja voi mieltää jotakuinkin tähän muotoon.
"Täällä ei vittu kuule kansan mielipide paljon paina".
Jopa pääministerikin taisi sanoa, "kenenkään on aivan turha luulla että äänestämällä voi vaikuttaa mihinkään".
Se jää nähtäväksi.
Omasta mielestäni tuo portti olisi pitänyt laittaa jo kaksikymmentä vuotta sitten somaleille, mutta maamme rajoille. T: Kadunlakaisija. - liikaa...
Kustaa Vaasa kirjoitti:
Tuo portti saattaa hyvin toimia eräänlaisena vedenjakajana, jolla myönteisesti monikulttuuriin suhtautuvat päättäjät erottavat omat valheelliset utopiansa kovasta ja karusta reaalimailmasta.
Se voi myös sisältää sanattoman viestin, jonka jokainen veronmaksaja voi mieltää jotakuinkin tähän muotoon.
"Täällä ei vittu kuule kansan mielipide paljon paina".
Jopa pääministerikin taisi sanoa, "kenenkään on aivan turha luulla että äänestämällä voi vaikuttaa mihinkään".
Se jää nähtäväksi.
Omasta mielestäni tuo portti olisi pitänyt laittaa jo kaksikymmentä vuotta sitten somaleille, mutta maamme rajoille. T: Kadunlakaisija.Valtava, 12 hengen sohva vaatii myös valtavan kokoisen asunnon, se myös maksaa aika helvetisti varsinkin ulkomailta tilattuna... tutkimusten mukaan somalitalouksissa jokaisella somalilla on kaksi kertaa niin paljon elinpinta-alaa kuin muilla etnisillä ryhmillä. Muilla ryhmillä elinpinta-alaa oli keskimäärin 25 neliötä, somaleilla siis 50 neliötä per HENKILÖ.
Tarkistin Ikeasta, Sotkasta yms. niin tuollainen 5 hengenkin sohva maksaa jo helposti 1000 euroa, eli puhutaan jo useamman tuhannen euron hankinnasta kun aletaan ostamaan 12 hengen sohvia ulkomailta.
Sen lisäksi tietenkin valtavalle sohvalle pitää löytää valtava asunto joka ei ole PK seudulla halpa juttu... 84% somaleista kun asuu juuri Uudellamaalla. 91% somaleista elää tukirahojen varassa ja 9% käy edes joissain töissä mutta silti 32% somaleista omisti vuonna 2007 asunnon, tähän päälle 12 hengen sohvat, autot, ajokortin hankinnat yms. Mistä rahat?
Moniko turvapaikanhakija asuu asunnottomana? Ei yksikään. Sen sijaan Suomesta löytyy 10.000 koditonta suomalaista joilla ei ole varaa minkäänlaiseen asuntoon vaan asuvat vesisateessa, rännässä ja pakkasessa ulkona ja jonottavat Hurstin leipäjonossa nahistuneita vihanneksia ja kuivunutta leipää kun päättäjätkään eivät heitä auta. - honekalutehtailija
liikaa... kirjoitti:
Valtava, 12 hengen sohva vaatii myös valtavan kokoisen asunnon, se myös maksaa aika helvetisti varsinkin ulkomailta tilattuna... tutkimusten mukaan somalitalouksissa jokaisella somalilla on kaksi kertaa niin paljon elinpinta-alaa kuin muilla etnisillä ryhmillä. Muilla ryhmillä elinpinta-alaa oli keskimäärin 25 neliötä, somaleilla siis 50 neliötä per HENKILÖ.
Tarkistin Ikeasta, Sotkasta yms. niin tuollainen 5 hengenkin sohva maksaa jo helposti 1000 euroa, eli puhutaan jo useamman tuhannen euron hankinnasta kun aletaan ostamaan 12 hengen sohvia ulkomailta.
Sen lisäksi tietenkin valtavalle sohvalle pitää löytää valtava asunto joka ei ole PK seudulla halpa juttu... 84% somaleista kun asuu juuri Uudellamaalla. 91% somaleista elää tukirahojen varassa ja 9% käy edes joissain töissä mutta silti 32% somaleista omisti vuonna 2007 asunnon, tähän päälle 12 hengen sohvat, autot, ajokortin hankinnat yms. Mistä rahat?
Moniko turvapaikanhakija asuu asunnottomana? Ei yksikään. Sen sijaan Suomesta löytyy 10.000 koditonta suomalaista joilla ei ole varaa minkäänlaiseen asuntoon vaan asuvat vesisateessa, rännässä ja pakkasessa ulkona ja jonottavat Hurstin leipäjonossa nahistuneita vihanneksia ja kuivunutta leipää kun päättäjätkään eivät heitä auta.siihen mahtuu 72 neitsytta ja 82 vahan kaytettya ja 300 muorta poikaa....
siina on vahvistetut hetekanjouset ja iskunvaimentajat... Kumityynyt paissa ettei hakkaa seinaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192198Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021207- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632