Ja minkä korkuisia
Miksi käytät korkokenkiä
17
1392
Vastaukset
- wankwank
kenkäwankkeri taas.
- high heels
Siksi kun ne tekevät jaloista paljon nätimmän näköiset ja tekevät oloni seksikkääksi ja kiihoittuneeksi.
Arkena käytän 8cm, viikonloppuisin 10cm, juhlissa 12cm ja makuuhuoneessa 15cm korkoja.- joo joo
mihin makuuhuoneessa tarvitaan korkokenkiä?
- hiill
13cm töissä ja 15cm vapaalla, 17cm ballet heelsit kotona.
- kummal
OliverT kirjoitti:
tarjoaisin oluet jos voi tuollaiset 17 cm edes näkisin..
Mitä sisä sano, ei ummarra, pilkku hyppi lause-oppi vois.
- aina korot
Työpaikalla suositus 6-8 sentin avokkaat, talvisaappaat ja kävelykengät sama, muut avokkaat 10 senttiä
- korkoa
Saappaissa 14cm (2cm piiloplatformi), nilkkurit 13cm, avokkaat 15cm. Kenkiä noin 30kpl, joista yhdet juoksulenkkarit ja yhdet tennarit, eli koroilla mennään ja aina...
- FrozenCorpse
Koska korkkarit on kivan naiselliset.
Korkojen korkeus vaihtelee 6-13cm- kiitosta
Joo naisystävälläni kans aina korkokengät ja ON hyvännäkönen ja kengänkokokin 35!!! hyvä että vielä ON naisia jotka ymmärtää hyvien kenkien päälle!
- korkkkarii
Käytän vaihtelevankorkuisia. Ne pidentää (olen lyhyt) ja tekee olon naisellisemmaksi, sekä pidentää sääriä ja koroilla saa tavallisestakin asusta jotenkin "juhlavamman"
- Niina NJK
Minä,3ov nainen käytän korkkareita koska rakastan niitä käyttää,olen 155cm pitkä joten arki kengissäni on korkoa 8cm-10cm,saan kivasti lisä pituutta korkokengillä,työskentelen matkailu-alalla,siis matka toimistossa,joten työasuni on jakkupuku,ja korkkarit,juhla/biletys kengissäni korkoa yli 10cm,normisti 12-14cm,platformilla tai ilman,multa löytyy platform kenkiä joissa korkoa 20cm ja hillitön platform pohja,suosin enimmäkseen stilettikorkoja,toki palikka/palkkikorkoisiakin kenkiä mulla löytyy.
Missä matkatoimistossa olet töissä? Sait juuri uuden paljon matkustavan asiakkaan. Vastaa privana ;)
- korkoa korkoa
käyttää korkokenkiä, yleensä korko enintään 5 cm - olen muutenkin pitkähkö - koska olen myös hoikka, näytän erityisen pitkähköltä sitten kun on korkoa kannan alla. Näytän huomattavasti normaalia pitemmältä, vaikka korkoa olisi vain pari senttiä :))))
Viimeksi ennen joulua shoppaillessa ollessa oli liikkeessä myös semmoinen minua nuorempi ja ilman korkoja lyhyempi nainen ystävättärensä kanssa, tukevahko täti ja korkoa kannan alla mutta nii oli ollakseen kun sai tepastella niillä piikkareillaan ja esitellä ylvästä olemustaan. Eli siksihän sitä korkoja käytetään, että oltais ikään kuin paremman näköisiä. Siksihän tukevapyllyiset niitä lyhyitä jakkujakin käyttävät, että näyttäisivät hyviltä, vaikkei se pylly siihen takkiin sovikaan, mutta onneksi niitä tirskuen haetaan niitä "autoilu"takkeja alesta taas.
Mikäs tämän pointti oli? No, ei oikeastaan mikään.- Lyhyt
Olen 1,65 m mittainen mies ja olen sen vuoksi aina käyttänyt korkokenkää 5-7 sentin korolla.
- dyrfbuytikytdfyl
n. 13 cm koroilla menen :)
- Niiiiiii
Yli 20cm makuuhuoneessa ::
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913