Oliskos kellään mitään

MuisQuuuuu

hyvää sanottavaa..edes ihan vähän..vaikka millin verran..tai vaikkast grammankin...;o)...

Ulkona on niin kaunista, valkoista ja huuruista..Tähdet vilkkuvat taivaalta hyväntahtoisesti, näyttäen tietä pienille maanmatosille, jotka kiiruhtavat tahoilleen..lumi kivasti huopatossujen alla narskuen.

Kodeista tuikkii erivärisiä valoja..pehmeitä ja taianomaisia sävyjä...

Yksinäinen varis yrittää päästä talipalloon kiinni, joka roikkuu huurteisen ja hennon koivun oksalla..Tumppaan tupekin..vilkaisen viel sinnikästä varista...Sisältä kuuluu arkisia ääniä..Lämmin tunne valtaa mieleni..Elämä on..Tuoksuu ihan Joululle..HItsit..taidan tavoittaa sen lapsuuden joulujen ilon..;o)...

123

951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekkautumaton.

      Jos herkistyt ees hetken verran....silloin ymmärrät sen..." Kiitos sanoistasi, räpsyttelen kyyneleet silmistäni pois. Tuli niin ihanan lempeä olo.

      • MuisQuuuuu

        elvyttää mielen ja sielun..Tekee ihmeitä sydämelle..:o)..


    • Gaabriel

      kirjoituksessasi esiintyvään lapsuudenjoulu muisteloihin. Olihan se tosi jännää pikkupojasta salaa seurata kuinka vinkuva Sika talutettiin alttarille teurastettavaksi. Oli ampuja odottamassa ja pistäjä vadin kanssa vieressä :) Kohta sitä syötiin verilättyjä ja kampsupottuja, toki pöytä notkui monenlaista siasta saatavaa herkkua. Kinkunkin päälläkin oli tuuman toista oleva läskikerros, ei se sinappihuntua tarvinnut päällensä :((

      Joten kaikkien tuon kaltaisten traumaattisten kokemusten jälkiin älkää ihmetelkö, jos miusta on tälläinen tullut :(((

      • MuisQuuuuu

        Nyt ymmärrän kaiken..Kiitos, että valotit hitusen sielunmaisemaasi...;o)...

        Mä en syö sikaa..En edes kanaa, vaikka sika väittääkin et kana on hyvää:o/...


      • Gaabriel
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Nyt ymmärrän kaiken..Kiitos, että valotit hitusen sielunmaisemaasi...;o)...

        Mä en syö sikaa..En edes kanaa, vaikka sika väittääkin et kana on hyvää:o/...

        aattele, tuon kaiken olen pitänyt sisälläni jo nelisenkymmentä vuotta :(( Kyllä nyt olo helpottui itselläkin, kun sain tuon kaiken "pahan" kakaistua ulos :)) Tiedä vaikka voin lopettaa terapiassa kulkemiseni, kun toikin patoutuma on nyt pois minusta. Mitä luulet voisko tuo olla mahdollista???

        Kyllä sika oikeassa on, kana on hyvää salaatin seassa :)


      • MuisQuuuuu
        Gaabriel kirjoitti:

        aattele, tuon kaiken olen pitänyt sisälläni jo nelisenkymmentä vuotta :(( Kyllä nyt olo helpottui itselläkin, kun sain tuon kaiken "pahan" kakaistua ulos :)) Tiedä vaikka voin lopettaa terapiassa kulkemiseni, kun toikin patoutuma on nyt pois minusta. Mitä luulet voisko tuo olla mahdollista???

        Kyllä sika oikeassa on, kana on hyvää salaatin seassa :)

        Lapsuuden traumat..(ihan kaikki) pyyhkiytyivät sielujen sopukoista pois..Voit päästää taas vapaasti talven leikkeihin..sen pienenpojan sisältäsi..Anna sen nauraa..laulaa ja keppostella..Hän ei tarvitse enää terapeuttisia sessioita..Möröt meni jo pois...;o)...

        Niin..Tiesinhän mä et sika on viisas, mutta, että NIIN viisas..Pakko, kai mun on Sua uskoa...;o)....


      • Gaabriel
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Lapsuuden traumat..(ihan kaikki) pyyhkiytyivät sielujen sopukoista pois..Voit päästää taas vapaasti talven leikkeihin..sen pienenpojan sisältäsi..Anna sen nauraa..laulaa ja keppostella..Hän ei tarvitse enää terapeuttisia sessioita..Möröt meni jo pois...;o)...

        Niin..Tiesinhän mä et sika on viisas, mutta, että NIIN viisas..Pakko, kai mun on Sua uskoa...;o)....

        het kohta soitella terapeutilleni ja kerron ihmeparantumisesta :) Perua seuraavat istunnot, mutta vain noi viralliset. Pyydänkin terapeuttiani treffeille ja viiden ruuan illalliselle ravinteliin :) Tuskin hän suostuu, mutta ainahan sitä kysyä voi :)))


      • MuisQuuuuu
        Gaabriel kirjoitti:

        het kohta soitella terapeutilleni ja kerron ihmeparantumisesta :) Perua seuraavat istunnot, mutta vain noi viralliset. Pyydänkin terapeuttiani treffeille ja viiden ruuan illalliselle ravinteliin :) Tuskin hän suostuu, mutta ainahan sitä kysyä voi :)))

        ja eihän se ota, jos ei annakkaan..Mut älä usko et vaatimattomuus kaunistaa..ja et ahneella on likanen loppu...;o)...


      • Gaabriel
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        ja eihän se ota, jos ei annakkaan..Mut älä usko et vaatimattomuus kaunistaa..ja et ahneella on likanen loppu...;o)...

        käänne pahempaan suuntaan, musta tuntuu, että harhat palaavat jälleen :) Tuntuu, kuin olisin jossain Huuhaalla, eikä mulla taida olla sitä terapeuttiakaan olemassa, vai kuin tässä nyt onkaan käymässä??? No, koitan "selvitä" tästä ottamalla parit "neuvoa-antavat", ehkä se siitä taas kirkastuu :))

        Hyvät illanjatkot hänelle!!


      • MuisQuuuuu
        Gaabriel kirjoitti:

        käänne pahempaan suuntaan, musta tuntuu, että harhat palaavat jälleen :) Tuntuu, kuin olisin jossain Huuhaalla, eikä mulla taida olla sitä terapeuttiakaan olemassa, vai kuin tässä nyt onkaan käymässä??? No, koitan "selvitä" tästä ottamalla parit "neuvoa-antavat", ehkä se siitä taas kirkastuu :))

        Hyvät illanjatkot hänelle!!

        Hänellä on vain takautumia, jotka ovat oireita palautumisesta ...;o)...

        Kirkastuu..hyvin kirkastuu..Mut ota vain kahdelle jalalle..sitä neuvoa antavaa..Antaa neuvoa..tämä..täällä...;o)...

        Hän kiittää ja teovottele hänelle..suloista iltaa yöunineen ;o)...


    • Raisu Rape
      • MuisQuuuuu

        tumpeista..:o/...Nooh..ei auta variksenkaan olla liian kranttu näinä aikoina;o)...

        Toi sitkeä varis oli keskittyneen hiljainen, mut varmasti muutoin ääntelee juuri linkkisi tavoin..luulen...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        tumpeista..:o/...Nooh..ei auta variksenkaan olla liian kranttu näinä aikoina;o)...

        Toi sitkeä varis oli keskittyneen hiljainen, mut varmasti muutoin ääntelee juuri linkkisi tavoin..luulen...;o)...

        ,. syödä niitä tumppeja.,.


      • tekevät

    • Luulin

      Poltat sä ?

      Jos jotain hyvää tässä nyt sanoisi, niin ostin tänään nojatuolin kierrätysmyymälästä, laitoin uuden puhtaan maton lattialle.

      • MuisQuuuuu

        niin paheellinen ihiminen ja nainen..Pahus mua:o/...

        Ja nyt tuntuu koti kummasti uudelle ja piristävälle...?...:o)...


      • Luulin
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        niin paheellinen ihiminen ja nainen..Pahus mua:o/...

        Ja nyt tuntuu koti kummasti uudelle ja piristävälle...?...:o)...

        Mutta myös ahtaammalta, näkisitpä vaan, "olohuone" on kuin huonekalumyymälä, ei yhtä iso, mutta yhtä täyteen kalustettu, ja tässä on vielä kuntosali ja keittiö samassa.


      • MuisQuuuuu
        Luulin kirjoitti:

        Mutta myös ahtaammalta, näkisitpä vaan, "olohuone" on kuin huonekalumyymälä, ei yhtä iso, mutta yhtä täyteen kalustettu, ja tässä on vielä kuntosali ja keittiö samassa.

        tehokkaasti..Kaikki käden ulottuvilla mitä tarvitset...;o)...
        Ja huonekaluliikekkin viel kotona...;o)...


      • Luulin
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        tehokkaasti..Kaikki käden ulottuvilla mitä tarvitset...;o)...
        Ja huonekaluliikekkin viel kotona...;o)...

        Nousemaan sohvalta jos haluaa lisää ruokaa lautaselle. Sellainen tarjoilija robotti puuttuu vielä.


      • MuisQuuuuu
        Luulin kirjoitti:

        Nousemaan sohvalta jos haluaa lisää ruokaa lautaselle. Sellainen tarjoilija robotti puuttuu vielä.

        No..nyt nopiasti innovaatiselle mielentilalle ja väkertämään robottia..Onhan Sun pakosti saatava sellainen..et saat kotisi toimivammaksi..;o)...


      • Luulin
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        tehokkaasti..Kaikki käden ulottuvilla mitä tarvitset...;o)...
        Ja huonekaluliikekkin viel kotona...;o)...

        Tuntuuko, että hyvä vähenee koko ajan, että sitä pitää etsimällä etsiä, mutta sittenkään sitä ei kunnolla tavoita ?


      • MuisQuuuuu
        Luulin kirjoitti:

        Tuntuuko, että hyvä vähenee koko ajan, että sitä pitää etsimällä etsiä, mutta sittenkään sitä ei kunnolla tavoita ?

        tuntuu siltä joskus :o/.. Yltiöoptimistina löydän ilonaiheita usein..Vaikka näänkin elämän raadollisuuden hyvin konkreettisesti päivittäin..:o/...


      • Luulin
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        tuntuu siltä joskus :o/.. Yltiöoptimistina löydän ilonaiheita usein..Vaikka näänkin elämän raadollisuuden hyvin konkreettisesti päivittäin..:o/...

        Että oikeasti hyvää ei juurikaan ole olemassa, ihmisessä, sen tähden sitä etsii ulkoisita asioista, luonnosta ja eläimistä mm, kuka mistäkin.

        En tarkoittanut kohdistaa tätä kehenkään, vaan ylipäätään ajattelen niin olevan.


      • MuisQuuuuu
        Luulin kirjoitti:

        Että oikeasti hyvää ei juurikaan ole olemassa, ihmisessä, sen tähden sitä etsii ulkoisita asioista, luonnosta ja eläimistä mm, kuka mistäkin.

        En tarkoittanut kohdistaa tätä kehenkään, vaan ylipäätään ajattelen niin olevan.

        ja tämä alati hektistyvä elämä..Kun media tuo kaiken ..yleensä pahan meidän silmien eteen reaaliajassa..:o/...


      • Luulin
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        ja tämä alati hektistyvä elämä..Kun media tuo kaiken ..yleensä pahan meidän silmien eteen reaaliajassa..:o/...

        Mutta paha piilee meissä jokaisessa, jossain muodossa, ja jos sen huomaa, niin sitten on vaikea tavoittaa hyvää mistään, oikeasti hyvää, sillä kaiken hyvän takanakin on paha, eli motiivi hyvään ei olekaan vilpitöntä.

        Hyvää yötä kuitenkin, toivon mä, itselleni, ja muille.


      • MuisQuuuuu
        Luulin kirjoitti:

        Mutta paha piilee meissä jokaisessa, jossain muodossa, ja jos sen huomaa, niin sitten on vaikea tavoittaa hyvää mistään, oikeasti hyvää, sillä kaiken hyvän takanakin on paha, eli motiivi hyvään ei olekaan vilpitöntä.

        Hyvää yötä kuitenkin, toivon mä, itselleni, ja muille.

        ...vilpitöntä...;o)...

        No..hyvää yötä..itsellenikin..kuin ja myös Sinulle..kkin...;o)...


    • Ennen pimeän tuloa on sininien hämärä. Kesällä en ole samaa havainnut.
      Niin mitä hyvää tässä? No onhan se hyvä, ettei ole aina samanlaista, eikö?

      • MuisQuuuuu

        vie sinisen hetken tullessaan...Tuo hetki on lähes kauneinta mitä tiedän..Kuin aika pysähtyisi hetkeksi..:o)..

        Ainainen samanlaisuus turruttaa mielen ja aistit..SE on paha..paha..:o/...


    • TheEagles

      enemmäkin....levyllinen Fazerin sinistä:)
      Kunnon talvi Jouluksi pitkästä aikaa.....:D
      Oikein hyvää ja mukavaa Joulunalusaikaa Muisquqalle...=))

      • MuisQuuuuu

        orgasmeja Sinulle Kotka..NIitä luonto tarjoaa, jos vain osaat ottaa ne vastaan...:o)...


      • TheEagles
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        orgasmeja Sinulle Kotka..NIitä luonto tarjoaa, jos vain osaat ottaa ne vastaan...:o)...

        Kyllä osaan...et arvaakkaan kuinka hyvin:)
        Suurin nautinto on liikkua luonnossa.....tuon otuksen kanssa....kesät talvet.....kuvia otellen...taidankin laittaa uuden kuvan galtsuun toissapäivänä otetun.....talvinen kuva..hieno vaikka itse sanonkin...=)


      • MuisQuuuuu
        TheEagles kirjoitti:

        Kyllä osaan...et arvaakkaan kuinka hyvin:)
        Suurin nautinto on liikkua luonnossa.....tuon otuksen kanssa....kesät talvet.....kuvia otellen...taidankin laittaa uuden kuvan galtsuun toissapäivänä otetun.....talvinen kuva..hieno vaikka itse sanonkin...=)

        on hyvä touhuta yhdessa..:o)..

        Luonto antaa meille mahdollisuuden lepoon..kaikesta.. :o)...


    • vaikka pitkähkö päivä väsyttelee niin mieli on hyvä ja hyrinäinen :) kivaa iltaa sinulle

      • MuisQuuuuu

        Hyviä ja nautinnollisia hyrinöitä..

        Ihanaa kiotoutua huopaan soffalle..Laittaa villasukat jalkaan..ja olla vain..hyristen :o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Hyviä ja nautinnollisia hyrinöitä..

        Ihanaa kiotoutua huopaan soffalle..Laittaa villasukat jalkaan..ja olla vain..hyristen :o)...

        ja säästäkin hyvää sanottavaa vaikka en pakkasesta tykkääkään - tänään ol tosi nättiä kun oli lumi maassa, kuura puissa ja oranssi iso aurinkoinen paisteli :)


      • MuisQuuuuu
        iinamari kirjoitti:

        ja säästäkin hyvää sanottavaa vaikka en pakkasesta tykkääkään - tänään ol tosi nättiä kun oli lumi maassa, kuura puissa ja oranssi iso aurinkoinen paisteli :)

        Työpäivääkin kevensi kummasti luonnon kauneus..Pakkanen ei haitannut tahtia ollenkan..Päinvastoin..laittoi vain vipinää töppösiin..Voi..mä nautin paljon lumen kirskumisesta ..Lähes sai riehakkaaksi..;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Työpäivääkin kevensi kummasti luonnon kauneus..Pakkanen ei haitannut tahtia ollenkan..Päinvastoin..laittoi vain vipinää töppösiin..Voi..mä nautin paljon lumen kirskumisesta ..Lähes sai riehakkaaksi..;o)...

        lumessa mitään pahaa vaan tuo hirmunen pakkanen on se minkä takia en talvesta tykkää yhtään...


      • MuisQuuuuu
        iinamari kirjoitti:

        lumessa mitään pahaa vaan tuo hirmunen pakkanen on se minkä takia en talvesta tykkää yhtään...

        Olenhan syntynyt paukkupakkasella..pohjoisessa..revontulien aikaan ;o)..


        Kuumuus saa mut ryytymään..:o/...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Olenhan syntynyt paukkupakkasella..pohjoisessa..revontulien aikaan ;o)..


        Kuumuus saa mut ryytymään..:o/...

        varmaan johtuu...miä oon syntynyt kesällä - tosin sillon satoi lunta taivaan täydeltä...mitenhän tuo nyt sitten menneekään; jos syntyy kesällä ja on talvi niin sitten ei tykkää talvesta?


      • MuisQuuuuu
        iinamari kirjoitti:

        varmaan johtuu...miä oon syntynyt kesällä - tosin sillon satoi lunta taivaan täydeltä...mitenhän tuo nyt sitten menneekään; jos syntyy kesällä ja on talvi niin sitten ei tykkää talvesta?

        puhdasta ja viattoman valkoista lunta..Se oli hyvä enne se :o)...

        Hmm..mielenkiintoista..Sinulla on ambivalentti suhtautuminen talveen..Ehkäpä lumeenkin..tietämättäsi..;o)...


      • iinamari kirjoitti:

        varmaan johtuu...miä oon syntynyt kesällä - tosin sillon satoi lunta taivaan täydeltä...mitenhän tuo nyt sitten menneekään; jos syntyy kesällä ja on talvi niin sitten ei tykkää talvesta?

        enka hirmusti tykkaa yli-kuumuudesta.. oisko se selkee korrelaatio syntyma-ajan ja ilmanlampötilan valilla :-)


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        puhdasta ja viattoman valkoista lunta..Se oli hyvä enne se :o)...

        Hmm..mielenkiintoista..Sinulla on ambivalentti suhtautuminen talveen..Ehkäpä lumeenkin..tietämättäsi..;o)...

        jospa se ol niin :) oiskohan se sitten että lumesta tykkään kun sitä satoi ja kylmästä en kun ol kesä...?


      • kielibasa kirjoitti:

        enka hirmusti tykkaa yli-kuumuudesta.. oisko se selkee korrelaatio syntyma-ajan ja ilmanlampötilan valilla :-)

        siltä vaikuttaa että näin on asian laidan oltava :)


      • MuisQuuuuu
        iinamari kirjoitti:

        jospa se ol niin :) oiskohan se sitten että lumesta tykkään kun sitä satoi ja kylmästä en kun ol kesä...?

        Voi, miten ihanaa, kun voin auttaa Sinua suloista jäsentämään ajatuksiasi..oikein...;o)..


      • iinamari kirjoitti:

        siltä vaikuttaa että näin on asian laidan oltava :)

        saa aurinkoinen porottaa ja mannyt hehkua oikeen kunnolla mieluusti :-)


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Voi, miten ihanaa, kun voin auttaa Sinua suloista jäsentämään ajatuksiasi..oikein...;o)..

        eipä muuten oo eka kerta...kaunis kiitos sinulle :)


      • kielibasa kirjoitti:

        saa aurinkoinen porottaa ja mannyt hehkua oikeen kunnolla mieluusti :-)

        niin just :) mutta on se niinkin että kun on lämpö mielessä ja sydämessä niin tuo tuommonen ulkoinen pakkanenkaan ei sillon tunnu niin pahalta...:)


      • MuisQuuuuu
        iinamari kirjoitti:

        eipä muuten oo eka kerta...kaunis kiitos sinulle :)

        ihan vitsillä mä vaan höpötän..kohelentti minä:o/...


      • iinamari kirjoitti:

        niin just :) mutta on se niinkin että kun on lämpö mielessä ja sydämessä niin tuo tuommonen ulkoinen pakkanenkaan ei sillon tunnu niin pahalta...:)

        kun tanaan kipastelin lumisella tiella niin tahdet tuikki taivalla ja valilla lentokone meni jotta humina kavi. kentta on melkosen lahella :-)


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        ihan vitsillä mä vaan höpötän..kohelentti minä:o/...

        kun miä olin ihan tosissani :)


      • kielibasa kirjoitti:

        kun tanaan kipastelin lumisella tiella niin tahdet tuikki taivalla ja valilla lentokone meni jotta humina kavi. kentta on melkosen lahella :-)

        minäkin täällä seuraan nousevia ja laskevia lentoja :)


      • MuisQuuuuu
        iinamari kirjoitti:

        kun miä olin ihan tosissani :)

        mä unohdin, et ninhän me aina ollaan..tosissaan...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        mä unohdin, et ninhän me aina ollaan..tosissaan...;o)...

        välillä saattaa unhoittaa semmosenkin seikan...:)


      • iinamari kirjoitti:

        minäkin täällä seuraan nousevia ja laskevia lentoja :)

        seka nousevia etta laskevia lentoja :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        seka nousevia etta laskevia lentoja :-)

        ne valot loistaa niin kivasti pimeellä taivaalla :)


      • iinamari kirjoitti:

        ne valot loistaa niin kivasti pimeellä taivaalla :)

        rinnassa tuntuu odottavan sydamen pompotus :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        rinnassa tuntuu odottavan sydamen pompotus :-)

        on että pompottelee - siitä tietää että on elossa :)


      • iinamari kirjoitti:

        on että pompottelee - siitä tietää että on elossa :)

        mina oon ihan hirmusen elossa :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        mina oon ihan hirmusen elossa :-)

        tai oikeestaan tiiän...ja se on ihanaa se :)


      • MuisQuuuuu
        iinamari kirjoitti:

        välillä saattaa unhoittaa semmosenkin seikan...:)

        Ja niin ei kyl sais käydä..Soimaan itseäni..ööh...joskus toiste, jos muistan...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Ja niin ei kyl sais käydä..Soimaan itseäni..ööh...joskus toiste, jos muistan...;o)...

        mitä sitä suotta soimaamaan :)


      • iinamari kirjoitti:

        tai oikeestaan tiiän...ja se on ihanaa se :)

        ihan jokaikisella tavalla :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        ihan jokaikisella tavalla :-)

        ihan oikeessa taas oot :)


      • iinamari kirjoitti:

        ihan oikeessa taas oot :)

        kun.. kaikki on kaunista ja elama on ihanissa vareissa :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        kun.. kaikki on kaunista ja elama on ihanissa vareissa :-)

        elämä hymyilee ja sydän laulaa :)


      • iinamari kirjoitti:

        elämä hymyilee ja sydän laulaa :)

        lampösessa rinnassa ihanasti hyrisee :-)


      • MuisQuuuuu

      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Laitan kuitenkin soimaan..jotan...


        http://www.youtube.com/watch?v=aR1Ln-ctn5E

        ..aloituksen sanomalle uskollisena..ja muutenkin..just sellaisena...;o)...

        tuohan on ihan ihanin :) aina joulunaikaan soi mun puhelimessa soittoäänenä tuo


      • kielibasa kirjoitti:

        lampösessa rinnassa ihanasti hyrisee :-)

        lämpönen rinta ja siellä pompotteleva sydän...:)


      • iinamari kirjoitti:

        lämpönen rinta ja siellä pompotteleva sydän...:)

        ,.sokerista hömppää tämä teidän jutustelu että melkein pitää ottaa tasoittava annos hapanta vilmaa,.,.


      • HugaZaga kirjoitti:

        ,.sokerista hömppää tämä teidän jutustelu että melkein pitää ottaa tasoittava annos hapanta vilmaa,.,.

        hyvä välillä saaha annoksittain sokurista nähä sunkin...:)


      • iinamari kirjoitti:

        lämpönen rinta ja siellä pompotteleva sydän...:)

        pomputteleva hellyytta taynna oleva sydan..:-)

        ihania unia sinulle :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        pomputteleva hellyytta taynna oleva sydan..:-)

        ihania unia sinulle :-)

        sun sydämen ja sen ihanuuden :) kauniita unia ja oman kullan kuvia


      • iinamari kirjoitti:

        sun sydämen ja sen ihanuuden :) kauniita unia ja oman kullan kuvia

        ,.sitä ryypiskelyraporttia laadit muutama viikko sitten ,.,. minulla on joku hämärä muistikuva tällaisesta ,.,
        Rohkeasti ja perinteitä kunnioittaen aiomme taas suurin joukoin viettää suurimman osan joulusta tuhdissa kännissä, peffat olalla ja aivan tuubassa..


      • HugaZaga kirjoitti:

        ,.sitä ryypiskelyraporttia laadit muutama viikko sitten ,.,. minulla on joku hämärä muistikuva tällaisesta ,.,
        Rohkeasti ja perinteitä kunnioittaen aiomme taas suurin joukoin viettää suurimman osan joulusta tuhdissa kännissä, peffat olalla ja aivan tuubassa..

        nyt on sulla varmaan aika hämäriä muistikuvat...:)


      • iinamari kirjoitti:

        nyt on sulla varmaan aika hämäriä muistikuvat...:)

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8634151
        ei mun briljantteja aivojani voi fuuuulata ,., mä muistan kaiken jopa 5 romillen humalautuverhon läpitte!


      • HugaZaga kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8634151
        ei mun briljantteja aivojani voi fuuuulata ,., mä muistan kaiken jopa 5 romillen humalautuverhon läpitte!

        mutta kun se on ollutta ja mennyttä niin sikäli siirretty jo pois muistista kapasiteettia viemästä...:)


      • MuisQuuuuu
        iinamari kirjoitti:

        tuohan on ihan ihanin :) aina joulunaikaan soi mun puhelimessa soittoäänenä tuo

        aina ennen..Nyt siel soi Enya...;o)...


    • Vilma.

      taaskaan...niin aina

      • MuisQuuuuu

        ilmaisit sen..Hyvin eleettömästi..SE on hyvä..mun mielestäni..ainakin...;o)...


    • takan edessä ja höyryävä hengitys ulkona ollessa. Punainen nenänpää haistaa kuuman glögin tuoksun ja huurteiset silmäripset tarttuvat toisiinsa.

      • MuisQuuuuu

        juuri sille itselleen..Tunne, että on..tuntee ja kokee..:o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        juuri sille itselleen..Tunne, että on..tuntee ja kokee..:o)...

        elämän pidäkkin tuntua ja maistua hyvältä? Saa olla oma itsensä. Saa itkeä ja nauraa. Vaakakupit tasapainossa. Paljon rakkautta ja rauhaa.


      • MuisQuuuuu
        suklaasuukkonen kirjoitti:

        elämän pidäkkin tuntua ja maistua hyvältä? Saa olla oma itsensä. Saa itkeä ja nauraa. Vaakakupit tasapainossa. Paljon rakkautta ja rauhaa.

        ...Tasapainossa..ja yhdessä kaiken meitä ympäröivän kanssa..Kyllä se elämä tasoittaa vaakakuppeja..puoleen ja toiseen..:o)...


      • MuisQuuuuu

        fiilis, kun kuulen ton biisin..Ehkäpä siksi, et hulvaton mummini on mennyt enkeleidenmaahan. Onneksi on nuo muistot...ihanat ja rikkaat muistot :o)...


      • 2+13

        satu kuin sammis,,,laskette vuoron perään montaks päivää on jouluun,,,ilmankos kotka,,,,,hih


      • 2+13 kirjoitti:

        satu kuin sammis,,,laskette vuoron perään montaks päivää on jouluun,,,ilmankos kotka,,,,,hih

        laskea, nimittäin nyt on viikko jouluun.:)
        Kuten laulussa sanotaan.;)


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        fiilis, kun kuulen ton biisin..Ehkäpä siksi, et hulvaton mummini on mennyt enkeleidenmaahan. Onneksi on nuo muistot...ihanat ja rikkaat muistot :o)...

        Löysin tämän itse vasta pari viikkoa sitten tai oikeastaan kuulin radiosta, en aiemmin ole kuullut.
        Tottunut noihin tuttuihin ja turvallisiis biiseihin, eikä ole näitä uudempia tullut kuunneltua paljoakaan.
        Hienoja biisejä ja sanoituksia paljon.:)

        Tässä myös hieno...

        http://www.youtube.com/watch?v=aWKDlz5YH-w


      • MuisQuuuuu
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Löysin tämän itse vasta pari viikkoa sitten tai oikeastaan kuulin radiosta, en aiemmin ole kuullut.
        Tottunut noihin tuttuihin ja turvallisiis biiseihin, eikä ole näitä uudempia tullut kuunneltua paljoakaan.
        Hienoja biisejä ja sanoituksia paljon.:)

        Tässä myös hieno...

        http://www.youtube.com/watch?v=aWKDlz5YH-w

        ja tunteikas biisi..:o)...

        Mä olen kuunnellut..tai jumittunut Loirin joululauluihin..Pidän mielettömästi..tästä...


        http://www.youtube.com/watch?v=BkxyDaGwWpA


      • Pettynyt ihmiseen!

        että oot oivaltanut, haukkumalla jonkun lyttyyn! Haist vittu!


      • Pettynyt ihmiseen! kirjoitti:

        että oot oivaltanut, haukkumalla jonkun lyttyyn! Haist vittu!

        niinkuin vastaiskun ja julkiselle palstalle, tulipas napakymppi...kiitos sinulle ja hyvää loppuelämää.:)


      • Metsä vastaa....
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        niinkuin vastaiskun ja julkiselle palstalle, tulipas napakymppi...kiitos sinulle ja hyvää loppuelämää.:)

        Satana ite aloit haukkumaan ja syyttä!


      • Metsä vastaa.... kirjoitti:

        Satana ite aloit haukkumaan ja syyttä!

        siihen kännyasiaan, jonka perusteella suljit minut galleriastasi, niin ei siinä viestissä mitään haukkumista kyllä ollut...sä vedit herneen nenään tyhjästä...sitäpä juuri ihmettelenkin?
        Mutta, antaa olla...kuten sanoin, olet vapaa ja niin minäkin...en jaksa tätä enempää sori.:(


      • ??????????

        Olisit hoitanut privana tämän, etkä tullut minun ketjuun vittuilemaan ja aivan aiheettamosti haukkumaan.
        Julkinen herjaaminen on rikos.
        Ihan syytöntä ihmistä nytkin nimittelet tuossa yllä, jolla ei ole mitään tekemistä minkään asian kanssa.
        Kiitos hyvästä joulumielestä!
        Toivottavasti olet itse nyt onnellinen saatuasi sanoa, sen minkä oikeana pidit!


      • MuisQuuuuu

        Jos tuo oli kaunista..niin en kyl halua kuulla sitä pastaa...:o/...

        Kyllä mustasukkaisuus on anaalista...:o(...


      • MuisQuuuuu

        ja niin houkuttelevaa..:o)...

        Talvi..se on..täällä myös..Tuo sama talvi :o)...



      • MuisQuuuuu

      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Mä lauloin tätä tänään mun potilaille..Tulos..hyvä mieli..ja ääni katkolle..minulta...;o)...

        Hyvää joulunalusviikkoa sinullekin(


      • MuisQuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

        Hyvää joulunalusviikkoa sinullekin(

        sitä samaa Sinulle..rauhaisaa mieltä ja tonttulakillinen iloa..ainakin...;o)...


    • ?()?

      Tumputit muiskullasi filsua alatellen ketä varista vai miuta:)

      • MuisQuuuuu

        Miuta tietysti...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Miuta tietysti...;o)...

        helpot nakit vähä mauttomii, ihan niinku niis olis jääny jotain pois, esim liha.....


      • ?()?
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Miuta tietysti...;o)...

        Äläs oo varma tosta nakista mut miu on helppo heikki:)


      • MuisQuuuuu
        bar.sinistra kirjoitti:

        helpot nakit vähä mauttomii, ihan niinku niis olis jääny jotain pois, esim liha.....

        ... voiko asiaa paremmin ilmaista...;o)...


      • MuisQuuuuu
        ?()? kirjoitti:

        Äläs oo varma tosta nakista mut miu on helppo heikki:)

        Sithän mä olen tavannu miun torilla...omalta kojultaan...Tarjos minulle rukkasia...:o/...


    • mieltä tulee, kun tähän aikaan vuodesta katsoo lasten vanhempia erilaisissa joulujuhlissa. Varsinkin silloin, kun jälkikasvu esiintyy lavalla. Useimmiten ilme on pelonsekainen, mutta vähitellen vaihtuu helpotuksen kautta ihastukseksi. Kamera, jolla oli tarkoitus ottaa kuvia, roikkuu kädessä käyttämättömänä.....

      • ??

        niitä dildoja ihan tarpeeks asti jos vain rahat ja patterit riittää;)


      • MuisQuuuuu

        Sydän pakahtuu ilosta, ylpeydestä, luopumisestakin...:o)...

        Minulla jäi usein se kamera kaikessa tohinassa kotiin..:o/...


    • HugaZaga

      ,.tosiaan narskui kun töistä palailin.
      Se ääni tulee lumihiutaleiden rakenteen rikkoutumisesta ,.,,.
      mitä kylmempää sitä kovempi narskunta.

      • MuisQuuuuu

        tuo aina mieleen lapsuuden paukkupakkaset, kun aina oli kiire luistelemaan..Eikä paleltanut koskaan ;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        tuo aina mieleen lapsuuden paukkupakkaset, kun aina oli kiire luistelemaan..Eikä paleltanut koskaan ;o)...

        ..luonnonjäällä, jäätyneellä joella. Vaikka järveksi me sitä kutsutaan kun se on lahti ,.,.
        jännittäviä ääniä kuuluupi sieltä järvenselältä kun pakkanen kiristyy. Etenevät railot pitävät pauketta ja ujellusta. Onkohan sitä kukaan nauhoittanut, olisi kiva kuunnella :)


      • MuisQuuuuu
        HugaZaga kirjoitti:

        ..luonnonjäällä, jäätyneellä joella. Vaikka järveksi me sitä kutsutaan kun se on lahti ,.,.
        jännittäviä ääniä kuuluupi sieltä järvenselältä kun pakkanen kiristyy. Etenevät railot pitävät pauketta ja ujellusta. Onkohan sitä kukaan nauhoittanut, olisi kiva kuunnella :)

        löytyy taltioituna jostakin..vaikkast tuubista...;o)...


        Pienenä likkana luulin, et tontut kolistelee nurkissa, kun pakkanen laittoi mummilan vanhan hirsisen kartanon nurkat paukkumaan..Pelonsekaisin tuntein istuin hiljaa vaarin sylissä ja kuuntelin korvat tarkkana ja posket punaisina..Odotin joulupukkia...;o)...

        Kohta alkoi porstuvasta kuulua kepin kopinaa..Jännitys tiivistyi ja värisevällä ja kirkkaalla pienentytönäänellä aloin laulaa joulupukkia tervetulleeksi..Voi..se jännitti...kovin..;o)...

        Sitä mä vain pienessä mielessäni ihmettelin..ja edelleenkin, et mihin kummaan se isä aina joutui, kun pukki tuli käymään..En kyl keksi muuta, kuin et isukki pelkäs pukkia viel enemmän, kuin mä;o)...


    • TheEagles
      • ............

      • MuisQuuuuu

        Siksi olenkin Heille laittanut ikiomat eväät tonne saunan eteiseen..;o)...

        Sitäpaitsi..olen ollut tosi tarkkana tänävuonna..etten tee pahuuksia..vahingossakaan...;o)...


      • The_Eagles.
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Siksi olenkin Heille laittanut ikiomat eväät tonne saunan eteiseen..;o)...

        Sitäpaitsi..olen ollut tosi tarkkana tänävuonna..etten tee pahuuksia..vahingossakaan...;o)...

        saat varmaa paljon lahjoja..ja Joulumieltä...=)


      • MuisQuuuuu
        The_Eagles. kirjoitti:

        saat varmaa paljon lahjoja..ja Joulumieltä...=)

        lahjoja..siitä saan joulumielen..Samoin, kuin siitä, et mä nään et rakkaani ympärillä nauttivat väkertämistani jouluhyvistä..;o)...


      • .
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        lahjoja..siitä saan joulumielen..Samoin, kuin siitä, et mä nään et rakkaani ympärillä nauttivat väkertämistani jouluhyvistä..;o)...

        .


      • .....?
        . kirjoitti:

        .

        kotko ja akka riitelevät....


    • Sä oot ihana:)

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      313
      3638
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2095
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1319
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1197
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe